بررسی 17 تا از بهترین نرم افزار حسابداری فارسی و انگلیسی رایگان

بررسی ۱۷ تا از بهترین نرم افزار حسابداری فارسی و انگلیسی رایگان

برای اداره مشاغل شخصی، امروزه استفاده از یک نرم افزار حسابداری ضروری به نظر می رسد. نرم افزار های حسابداری فراوانی به زبان های انگلیسی و فارسی وجود دارند که برخی از آن رایگان و برخی دیگر غیر رایگان هستند. امروز در انزل وب بهترین نرم افزار حسابداری فارسی و انگلیسی رایگان و غیر رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

📖 در این مطلب می‌خوانید: نمایش

دانلود بهترین برنامه حسابداری شرکتی و شخصی رایگان

Best Free Accounting Software for PC

امروزه تمامی شرکت ها برای اداره کار خود از نرم افزار حسابداری استفاده می کنند. فواید این نرم افزار ها آنقدر هست که سایر مشاغل شخصی و کسب و کار های کوچک تر نیز به استفاده از آن تمایل دارند. ما به شما بهترین نرم افزار های حسابداری را معرفی می کنیم تا یکی از آن ها را انتخاب کنید. در قسمت اول مطلب برنامه های انگلیسی و در قسمت دوم برنامه های فارسی معرفی خواهند شد.

نسخه بدون محدودیت نرم افزارهای انگلیسی معرفی شده را میتوانید از سایت های دانلود داخلی دریافت و نصب کنید.

نرم افزار ZipBooks بهترین برنامه حسابداری

نرم افزار ZipBooks بهترین برنامه حسابداری

یکی از بهترین نرم افزار های رایگان برنامه حسابداری آسان انگلیسی، ZipBooks می باشد. این برنامه رابط کاربری جدید و مدرنی دارد و حسابداری را برای شما آسان تر می کند. در قسمت رایگان برنامه، می توانید به تعداد محدودی مشتری فاکتور و سرویس دهید. برای استفاده از همه ویژگی ها باید اشتراک برنامه را بخرید.

همچنین اگر فقط به دنبال ابزاری برای صدور فاکتور هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب بهترین ابزار های فارسی محاسبه و صدور فاکتور فروش آنلاین و آفلاین را هم مطالعه نمایید.

دانلود برنامه حسابداری Money Manager Ex

دانلود برنامه حسابداری Money Manager Ex

یکی از برنامه های منبع باز مناسب، Money Manager Ex می باشد. این برنامه با امکانات کافی مناسب کسب و کار های کوچک می باشد. رابط برنامه نیز ساده و قابل درک است. این برنامه قابل حمل است و می توانید با یک فلش مموری USB آن را به راحتی حمل کنید.

برنامه حسابداری شخصی GnuCash

برنامه حسابداری شخصی GnuCash

نرم افزار GnuCash فعالیت خود را از اواخر دهه ۱۹۹۰ آغاز کرده است. این برنامه انعطاف پذیر، با وجود ویژگی های حقوق و دستمزد، پشتیبانی از چندین ارز و.. می تواند از پس مشاغل کوچک به خوبی بر آید. مدیریت حساب های دریافتی و پرداختی، هزینه و حقوق کارمندان و.. از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد.

دانلود رایگان نرم افزار حسابداری ساده برای مغازه TurboCASH

دانلود رایگان نرم افزار حسابداری ساده برای مغازه TurboCASH

نرم افزار حسابداری TurboCASH برای کسب و کار های متوسط و سبک طراحی شده است. این برنامه رایگان و در حال توسعه، بیش از ۲۳ زبان را پشتیبانی می کند. همینطور انجمن آنلاین با بیش از ۱۰۰ هزار کاربر نیز دارد. امکان مدیریت چندین شرکت، مالیات، بدهکاری و طلبکاری، سفارشات خرید، چند کاربره بودن و.. از ویژگی های این ابزار می باشند. البته ویژگی های پیشرفته تر مانند امکان اجرا از فضای ابری، مدیریت بودجه، حقوق و دستمزد، گزارش های PDF و آنالیز های مختلف نیاز به خرید نسخه حرفه ای دارند.

دانلود برنامه حسابداری ساده و رایگان Wave

دانلود برنامه حسابداری ساده و رایگان Wave

اگر به دنبال برنامه ای طراحی شده بر پایه ابر هستید، Wave گزینه مناسبی برای بنگاه های متوسط می باشد. این برنامه تا کنون بیش از ۲ میلیون کاربر دارد و برای صورتحساب، فاکتور و حسابداری رایگان کار می کند. این سرویس آنلاین در نسخه رایگان تبلیغات هم دارد و برای استفاده باید اشتراک تهیه کنید.

نرم افزار حسابداری NCH Express Invoice، نرم افزار حسابداری شرکتی

نرم افزار حسابداری NCH Express Invoice، نرم افزار حسابداری شرکتی

برنامه NCH Express Invoice برای شرکت هایی که زیر ۵ کارمند دارند در نسخه رایگان مناسب است. این برنامه برای پلتفرم های ویندوز، مک، آی پد و اندروید برنامه دارد. ایجاد فاکتور، مدیریت سفارش، حسابداری، گزارش و.. از دیگر ویژگی های نسخه رایگان و مبتنی بر وب نرم افزار NCH Express Invoice است.

دانلود برنامه حسابداری رایگان برای کامپیوتر VT Cash Book

دانلود برنامه حسابداری رایگان برای کامپیوتر VT Cash Book

اگر ظاهر برای شما مهم نیست، می توانید VT Cash Book را انتخاب کنید. حسابداری بدون سر و صدا و البته بدون گرافیک خاص! اولویت این برنامه ثبت معاملات روزانه، ورود اطلاعات، پشتیبانی از حساب بانکی، محاسبه سود و زیان، ترازنامه و.. طراحی شده است و به صورت رایگان نیاز های حسابداری شما را رفع می کنتد.

نرم افزار حسابداری Invoice Expert Lite Edition

نرم افزار حسابداری Invoice Expert Lite Edition

برنامه Invoice Expert Lite Edition گزینه خوبی برای کسانی که محصولات فیزیکی می فروشند می باشد. این نرم افزار حسابداری رایگان تا ۱۰۰ مشتری یا محصول را حسابداری می کند. این برنامه ساخت آمریکا بوده اما نوع ارز را بسته به محل نصب شده تنظیم می کند.

نرم افزار حسابداری Adminsoft Accounts، پرکاربرد ترین نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری Adminsoft Accounts، پرکاربرد ترین نرم افزار حسابداری

برنامه Adminsoft Accounts نیز به صورت رایگان اما با نمایش تبلیغات فعالیت می کند. این برنامه به خوبی انواع خدمات حسابداری را برای شما فراهم می کند.

دانلود برنامه حسابداری QuickFile

دانلود برنامه حسابداری QuickFile

برنامه آنلاین QuickFile به طور خاص برای استفاده افراد غیر حسابدار طراحی شده است. برای مشاغل کوچک، امکاناتی مانند ثبت فاکتور خودکار، مدیریت خرید، مدیریت مشتری و.. دارد. در این سرویس نیاز به نصب برنامه نخواهید داشت. همینطور در صورت علاقه می توانید نسخه غیر رایگان تهیه کنید.

دانلود نرم افزار حسابداری مالی SlickPie

دانلود نرم افزار حسابداری مالی SlickPie

استفاده از نرم افزار SlickPie ساده است و برای مشاغل نوپا مناسب می باشد. ویژگی های مختلفی مانند سایر برنامه های دیگر نیز در این سرویس در دسترس هست. شما همچنین می توانید با اتصال به اینترنت و بدون نیاز به دانلود هم به برنامه وصل شوید.

همینطور مطالعه مطلب ۴ تا از بهترین نرم افزار مدیریت هزینه و شارژ ساختمان فارسی اندروید، آیفون و وب نیز می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.

نرم افزار حسابداری رایگان XTuple PostBooks

نرم افزار حسابداری رایگان XTuple PostBooks

XTuple PostBooks نرم افزاری منبع باز است که با استفاده از ماژول های مختلف، می تواند مدیریت حسابداری همه جانبه خصوصا برای مشاغل تولید و توزیع داشته باشد. فروش، حسابداری، عملیات، مدیریت مشتری، کنترل موجودی، مدیریت تامین کننده و.. از دیگر ویژگی های برنامه است.

بهترین برنامه حسابداری Akaunting

بهترین برنامه حسابداری Akaunting

در نرم افزار Akaunting شما قادر خواهید بود با استفاده از چند کاربر عملیات حسابداری را انجام دهید. این برنامه شامل عملکرد حسابداری یک ورودی است. شما می توانید ماژول های بیشتری را با خرید اشتراک در دسترس داشته باشید.


بهترین نرم افزار حسابداری فارسی

اگر شما خواهان استفاده از نرم افزار های حسابداری فارسی هستید، در این بخش آن ها را به شما معرفی می کنیم.

دانلود برنامه حسابداری هلو رایگان ، نرم افزار حسابداری دولتی ، مغازه ، مدرسه و..

دانلود برنامه حسابداری هلو رایگان

در بین نرم افزار حسابداری ایرانی و فارسی، احتمالا نام هلو را شنیده اید. نرم افزار هلو با سابقه بیش از ۲۰ سال و نیم میلیون کاربر، نرم افزار هایی مخصوص اصناف و فروشگاه های مختلف را برای بیش از ۲۰۰ گروه شغلی فراهم کرده است. البته شما برای استفاده از این برنامه هزینه پرداخت کنید. ولی با توجه به امکانات گسترده و ویژگی های مناسب شرکت های کوچک و متوسط، می تواند نیاز های حسابداری کسب و کار شما را رفع کند.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان فارسی پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان فارسی پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس، در بین برنامه های فارسی دیگر گزینه شما برای استفاده می باشد. با کمک این برنامه می توانید به مدیریت هزینه و درامد، سود و زیاد، خرید و فروش خود را هم مدیریت کنید. شما ابتدا می توانید نسخه رایگان برنامه را استفاده کنید که دارای محدودیت هایی است و در صورت رضایت، نسخه کامل را خریداری کنید.

دانلود نرم افزار حسابداری فارسی رایگان وینا

دانلود نرم افزار حسابداری فارسی رایگان وینا

برنامه فارسی زبان وینا نیز با قابلیت تعریف ۲۰۰ قلم کالا یا خدمت، تعریف انبار و حساب بانکی، صدور فاکتور و پیش فاکتور با بارگد خوان و انواع گزارشات، می تواند گزینه خوبی برای استفاده باشد. این نرم افزار در چند نسخه ارائه شده که می توانید به صورت رایگان با محدودیت نیز از آن استفاده کنید.

دانلود نرم افزار حسابداری شخصی فارسی رایگان برای کامپیوتر پارسیان

دانلود نرم افزار حسابداری شخصی فارسی رایگان برای کامپیوتر پارسیان

نرم‌ افزارهای مالی و حسابداری پارسیان، ویژگی های مدیریت انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید را شامل می شود. همچنین این برنامه شامل نسخه‌های تخصصی برای فروشگاه‌ ها، شرکت‌ ها و تولیدی‌ ها هم می شود. سایر ویژگی ها ازجمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک‌ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارش‌های متنوع و.. این برنامه را کامل تر کرده اند. شما پس از رضایت از نسخه رایگان، می توانید نسخه کامل را خریداری کنید.

در پایان برای مدیریت وضعیت مالی خود نیز مطالعه مطلب معرفی بهترین سرویس های رایگان مدیریت پول و حساب مالی آنلاین را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین نرم افزار های حسابداری فارسی و انگلیسی را به شما معرفی کردیم. تصمیم به استفاده از کدام نرم افزار گرفتید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه بهترین نرم افزار حسابداری را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

بررسی و معرفی روش های انتقال وجه در داخل کشور
بررسی و معرفی روش های انتقال وجه در داخل کشور
آموزش تصویری نحوه استعلام بدهی و مشاهده سوابق مالیاتی با کد ملی
آموزش تصویری نحوه استعلام بدهی و مشاهده سوابق مالیاتی با کد ملی
22 تا از بهترین نرم افزار های حسابداری فارسی رایگان و حرفه ای
۲۲ تا از بهترین نرم افزار های حسابداری فارسی رایگان و حرفه ای
23 تا از بهترین برنامه های بیت کوین و ارزهای دیجیتال اندروید و آیفون
۲۳ تا از بهترین برنامه های بیت کوین و ارز های دیجیتال اندروید و آیفون

نظرات

  • مهدی says:

    سلام وقت شما بخیر
    ممنونم از مطلب خوبتون فقط نرم افزار حسابداری محک هم من باهاش کار کردم نرم افزار خوبیه به نظرم میتونه توی این لیست قرار بگیره

  • محمدرضا حسین نیا says:

    با سلام و تشکر از زحمات ادمین محترم
    لطفا در بخش بهترین نرم افزارهای فارسی، نرم افزار آرمون رو هم اضافه کنید.
    بی نهایت کاربردی و عالیه