سرویس های مقایسه قیمت تاکسی های اینترنتی آنلاین

۴ سرویس برتر مقایسه قیمت تاکسی های اینترنتی آنلاین

به موجب افزایش ترافیک های شهری و یا رفت آمد ها استفاده از تاکسی های اینترنتی برای اشخاصی که فاقد ماشین شخصی هستند یا علاقه چندانی به استفاده از ماشین خود ندارند بیشتر شده است. اما این سوال که قیمت محاسبه شده مسیر کدام تاکسی اینترنتی بهتر است ممکن است برای هر شخص پیش بیاید. پس امروز با مقایسه قیمت تاکسی های اینترنتی آنلاین همراه انزل وب باشید تا بدانید که کدام تاکسی یاب بهتر است.

دانلود برنامه مقایسه قیمت تاکسی های آنلاین اندروید و آیفون

Best App for Online Taxi Price Comparison For Android And iPhone

مقایسه قیمت تاکسی های آنلاین ممکن است برای شما کمی وقت گیر باشد اما خوشبختانه توسعه دهندگان ایرانی اپلیکیشن های مختلفی را برای مقایسه قیمت تاکسی های اینترنتی تدارک دیده اند که در آن فقط با مشخص کردن مبدا و مقصد مد نظر میتوانید بهترین و مقرون به صرفه ترین تاکسی یاب را پیدا کنید. در ادامه به بررسی چند مورد از آنان خواهیم پرداخت.

مقایسه همه تاکسی های هوشمند با تاکسیا

کدام تاکسی اینترنتی بهتر است

برنامه تاکسیا اپلیکیشن دیگری برای مقایسه لیست تاکسی های اینترنتی است که از سرویس های مختلفی همجون آرا، آژانسی، اسنپ، تاچسی، تپسی، جا به جا، چیتکس، دینگ، سوار، قونقا، کارپینو و ماکسیم پشتیبانی میکند. از ویژگی های مثبت تاکسیا ذخیره آدرس ها است به این معنی که برای مسیر های پر تردد شما نیازی به انتخاب مجدد مبدا و مقصد از روی نقشه نیست. برای مثال میتوانید مسیر رفت و آمد شما به دانشگاه را در برنامه ذخیره کنید تا از آن پس فقط با انتخاب گزینه دانشگاه به طور خودکار قیمت ها برای شما مقایسه شود.

بهترین قیمت تاکسی اینترنتی در کرایه چی

لیست تاکسی های اینترنتی

کرایه چی اپلیکیشن اندروید دیگری است که توسط آن میتوانید لیست تاکسی های اینترنتی که توسط آنان میتوانید به مقصد خود برسید را به شما نمایش میدهد. از ویژگی های قابل توجه این برنامه میتوان به سرویس های زیادی که آنان را تحت پوشش قرار میدهد نام برد. از جمله اسنپ، ماکسیم، تپ سی، کارپینو، الوپیک، قونقا، چیتکس و تاچسی.

ویژگی متمایز کننده‌ی کرایه چی این است که قیمت تاکسی تلفنی ها را هم با تاکسی های آنلاین مقایسه میکند. همچین قابلیتی در دیگر برنامه ها موجود نیست. البته قابل ذکر است که این ویژگی فقط مخصوص ساکنین تهران بوده و برای دیگر استان ها کاربردی ندارد. متاسفانه به دلایل نامعلومی، این برنام هم از حالت انتشار در کافه بازار خارج شده است.

بهترین قیمت تاکسی ها با دانلود برنامه تاکسی ۳۶۰

کدام تاکسی اینترنتی بهتر است

میتوان از بهترین نرم افزار مقایسه قیمت تاکسی به تاکسی ۳۶۰ نام برد. این برنامه بر خلاف برنامه هایی که پیش تر نام برده شد، برای iOS نیز در دسترس است. تاکسی ۳۶۰ سرویس های تاکسی یاب آنلاین زیادی از جمله اسنپ، تپسی، الوپیک، قونقا، تاکسیم، تاچ سی، ماکسیم، دینگ، اسپین، آژانسی، سوار، یوکب، آنتاکس، سورن، زاکسی، کبسی، فلیپ، خوش، سی تکس، زوبر، چیتکس، درشکه، آی تاکسی را تحت پوش قرار میدهد که همین موضوع یک نقطه قوت بسیار تاثیر گذاری است.

با استفاده از نرم افزار مقایسه قیمت تاکسی اینترنتی تاکسی ۳۶۰ علاوه بر صرفه جویی در هزینه، شما در زمان نیز صرفه جویی میکنید. چون که این اپلیکیشن میتواند تاکسی ها را بر اساس زمان رسیدن تاکسی به شما نیز ترتیب بندی کند. پس علاوه بر هزینه، در زمان نیز صرفه جویی خواهید کرد که این نیز عامل مهمی در انتخاب تاکسی ۳۶۰ به عنوان بهترین اپلیکیشن مقایسه قیمت تاکسی است. همچنین اپلکیشن تاکسی ۳۶۰ در ۱۴ شهر ایران فعالیت میکند. میتوانید تاکسی ۳۶۰ را برای اندروید و آیفون دانلود کنید.

برنامه مقایسه قیمت تاکسی اینترنتی تاکسی چی

اپلیکیشن مقایسه قیمت تاکسی

اپلیکیشن تحت عنوان تاکسی چی که برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده است و سرویس های زیادی مانند اسنپ، تپسی، کارپینو، دینگ،  الوپیک، ماکسیم، آژانسی، چیتکس، تاچ سی، کارینو، یوکب، تریپسی، کاردو، قونقا، نتاکس، آنتاکس، تاکساپ، کبسی، اطلس را تحت پوشش خود قرار میدهد.

از جمله ویژگی های متمایز کننده این برنامه، تمایز میان رفت آمد با موتور و ماشین است. یعنی شما میتوانید رفت و آمد با موتور و سرویس های آنلاین آن را نیز ترتیب بندی کنید. این برنامه از نظر سادگی شبیه به ارزون ترین تاکسی است پس نمیتوانید انتظار زیادی از آن داشته باشید. اگر یک برنامه با امکانات فراوان برای مقایسه قیمت تاکسی های آنلاین میخواهید، پیشنهاد انزل وب، تاکسی ۳۶۰ است.

البته تاکسی چی حدود ۲۰ شهر ایران را تحت پوشش قرار میدهد که این تعداد از شهر های تحت پوشش در تاکسی ۳۶۰ بیشتر است. تاکسی چی برای اندروید در کافه بازار و سیب اپ برای آیفون قابل دریافت است.

اپلیکیشن هایی که امروز در این مطلب به شما معرفی شد همگی در جهت مقایسه قیمت تاکسی های آنلاین بودند. اما اگر شما درگیر موضوع دیگری مانند خرید موبایل هستید و نمیدانید که چه سرویسی بهترین امکانات را برای پیدا کردن بهترین موبایل در حدود بودجه‌ی شما به شما ارائه میدهد حتما بررسی ۵ سایت برتر مقایسه مشخصات گوشی را بخوانید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب پیرامون برنامه مقایسه قیمت تاکسی اینترنتی صحبت کردیم. به نظر شما بهترین برنامه برای یافتن بهترین قیمت تاکسی اینترنتی کدام است؟ آیا تا بحال برای شما این سوال پیش آمده که کدام تاکسی اینترنتی بهتر است؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را درباره این مسئله در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 4 روش حذف استوری و اسنپ از اسنپ چت
آموزش ۴ روش حذف استوری و اسنپ از اسنپ چت
آموزش 16 روش حل مشکل برنامه اسنپ (Snapp)
آموزش ۱۶ روش حل مشکل برنامه اسنپ (Snapp)
تغییر نقشه پیش فرض گوشی اندروید و آیفون برای اسنپ و سایر برنامه ها
آموزش تغییر نقشه پیش فرض به ویز در گوشی اندروید و آیفون برای اسنپ و..
سرویس و برنامه های اشتراک مسیر و سفر اشتراکی گوشی و آنلاین
۷ سرویس برتر سفر اشتراکی آنلاین و برنامه های اشتراک مسیر گوشی

نظرات