معرفی ۹ تا از بهترین برنامه موزیک پلیر برای آیفون (iOS)

هیچ شکی نیست که گوش دادن به موسیقی مورد علاقه نه تنها باعث افزایش روحیه هر فرد می شود بلکه یک صبح فوق العاده را برایتان به ارمغان می آورد. اما لذت بردن از موسیقی به یک موزیک پلیر خوب هم نیاز دارد. بیشتر مردم با موزیک پلیر پیش فرض آیفون راحت نیستند بنابراین در این مطلب ما ۹ تا از بهترین اپلیکیشن های پخش موزیک iOS را به شما معرفی می کنیم، پس با انزل وب همراه باشید.

دانلود بهترین برنامه پخش موزیک رایگان آیفون

Best Music Player for iPhone

با این که اپل برای طراحی برنامه موزیک پلیر آیفون کارهای بسیار خوبی انجام داده است اما اگر کاربران به امکانات بیشتری نیاز داشته باشند استفاده از این موزیک پلیر ممکن است آن ها را راضی نکند. ما در این مطلب برخی از بهترین برنامه های موزیک پلیر آیفون را به شما معرفی می کنیم. هر یک از این برنامه ها با ارائه ویژگی های جذاب می تواند نیازهای هر کاربر را برطرف کند و هر یک راهی جدید برای موزیک گوش دادن در آیفون باشد.

در ادامه نیز لینک دانلود برنامه موزیک پلیر برای آیفون نیز در هر بخش موجود است که می توانید مستقیما برنامه را از اپ استور دانلود و نصب کنید. اگر کامپیوتر شما سیستم عامل ویندوز دارد مطلب ۱۰ تا قوی ترین و بهترین برنامه موزیک پلیر ویندوز می تواند به شما کمک کند.

برنامه موزیک پلیر برای آیفون TapTunes

دانلود موزیک پلیر ios 10 برای اندروید

TapTunes یکی از موزیک پلیرهای شگفت انگیز است که توسط دیوید بلوندل ساخته شده است. این اپلیکیشن یکی از راه های پخش موزیک در آیفون است و با استفاده از این برنامه می توانید تجربه جدیدی از گوش دادن به موسیقی داشته باشید. برنامه به شما امکان می دهد تا با لمس کردن صفحه، کشیدن و یا تکان دادن گوشی با برنامه تعامل داشته باشید. در این برنامه ویژگی هایی مثل ۵ حالت نمایش لیست آهنگ ها، کنترل حرکتی، امکان اشتراک گذاری آهنگ از طریق شبکه های اجتماعی، پشتیبانی از اپل واچ و ۲۵ حالت تنظیم سفارشی وجود دارد.

دانلود برنامه موزیک پلیر برای آیفون Cesium Music Player

اپلیکیشن موزیک خارجی برای آیفون

Cesium Music Player یکی از بهترین موزیک پلیرهای آیفون است که رابط کاربری ساده اما کارآمد و مفید می تواند انتخاب فوق العاده ای برای گوش دادن به آهنگ باشد. اگر عاشق موسیقی هستید و هر روز خود را با آن سپری می کنید پس باید Cesium را در آیفون خود داشته باشید. از ویژگی های این نرم افزار پخش موزیک برای آیفون می توان به قابلیت تنظیم صف پخش آهنگ در هر لحظه، شخصی سازی تم و تب ها و پشتیبانی از ۱۱ زبان مختلف اشاره کرد.

پخش موزیک در آیفون Boom: Music Player & Equalizer

پخش موزیک در آیفون

Boom یک برنامه موزیک پلیر ساده، هوشمند و با قابلیت سفارشی کردن بسیار بالا برای کاربران آیفون است. این برنامه تم های بسیار زیبا و جذابی در خود داره که باعث شده از لحاظ بصری تبدیل به یکی از زیباترین موزیک پلیرهای آیفون بشود. ویژگی های Boom عبارتند از: قابلیت ایجاد چندین کتابخانه بدون محدودیت، قابلیت کنترل صدا با تنظیمات بسیار زیاد و تخصصی، قابلیت شخصی سازی هر لیست پخش و استفاده از موتور صوتی ۳D که تجربه فوق العاده ای را برای کاربران به ارمغان می آورد.

با این که موزیک پلیر Boom قابلیت اکولایزر دارد اما اگر علاقه داشته باشید تا موزیک پلیر اکولایزر منحصر به فرد خودتان را داشته باشید مطلب روش ساخت موزیک پلیر اکولایزر در اندروید و به صورت آنلاین می تواند خیلی به شما کمک کند.

دانلود برنامه موزیک برای آیفون VOX: Music Player & SoundCloud Streamer

برنامه موزیک پلیر برای آیفون

Vox iPhone Music Player برنامه ای برای ذخیره سازی موسیقی فضا و حافظه نهان نامحدود است. این برنامه به بزرگ ترین بانک اطلاعاتی موسیقی جهان دسترسی دارد و با آن می توانید هر روز خواننده های جدیدی را کشف کنید. این برنامه شامل قابلیت هایی نظیر بیش از ۳۰ هزار ایستگاه های رادیویی طبقه بندی شده بر اساس کشور و سبک در خود است. با این برنامه می توانید به طور همزمان روی چندین دستگاه خروجی صدا بگیرید و به طور آنلاین از منابع مختلف مثل یوتیوب آهنگ های مورد علاقه خودتان را گوش بدهید.

دانلود موزیک پلیر Stezza iOS

برنامه دانلود آهنگ ایرانی برای آیفون

Stezza یکی از بهترین برنامه پخش کننده موسیقی آیفون است و برنامه ای شیک برای تعامل با کتابخانه iTunes شما است. بر خلاف برنامه های دیگر، این برنامه سریع و کار با آن آسان است و همین طور با آیفون ، آیپد و آی پاد سازگار است. ویژگی های این برنامه شامل وجود رنگ های سفارشی مطابق با آهنگ در حال پخش، دارای ۷ زبان مختلف، و سازگاری با iOS نسخه ۹.۳ به بعد است.

بهترین پلیر رایگان آیفون Listen: The Gesture Music Player

موزیک پلیر ایرانی برای ایفون

به جای دکمه ها، برای تعامل با موسیقی با انگشت خود کار کنید. این ایده برنامه Listen است که تمام تجربه کاربری آن در ژست های حرکتی است و این امکان را به شما می دهد تا موسیقی را با نوک انگشتان کنترل کنید. از ویژگی های Listen می توان به مواردی نظیر وجود ۱۷ زبان مختلف، وجود ایستگاه های پخش محلی و بین المللی، رادیو آنلاین و امکان اضافه کردن آهنگ مورد علاقه خود، ایجاد لیست پخش و اشتراک گذاری آهنگ های مورد نظر خود را از طریق فیس بوک و توییتر اشاره کرد. به نظر خیلی ها این اپلیکیشن بهترین پلیر رایگان آیفون است.

بهترین پلیر رایگان آیفون SoundShare

 اپلیکیشن موزیک خارجی برای آیفون

SoundShare یکی از موزیک پلیر رایگان آیفون و برنامه ای با رابط کاربری ساده و سرگرم کننده است که بسیاری از خدمات موسیقی را به شبکه های اجتماعی وصل می کند. در این برنامه می توانید لیست های پخش مورد نظر خود را ایجاد با همکاری دوستان خود ایجاد کند.

موزیک گوش دادن در آیفون Ecoute – Beautiful Music Player

پخش موزیک در آیفون

Ecoute یک موزیک پلیر با رابط کاربری ساده و زیبا است که رابط تجربی آن حول ژست های حرکتی می چرخد ​​تا به شما در کنترل سریع موسیقی کمک کند. ویژگی های این برنامه شامل قابلیت سازماندهی آسان آهنگ ها، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و حالت شب خودکار است.

دانلود موزیک پلیر Marvis Music Player iOS 10

دانلود برنامه موزیک پلیر برای آیفون

Marvis iPhone Music Player یکی از بهترین برنامه پخش موزیک برای آیفون در سال ۲۰۱۹ است. این برنامه برای آیفون و آیپاد طراحی شده است. طراحی زیبا، نمایش رسانه های مدرن و تم تاریک و روشن، فراهم کردن اطلاعات موسیقی و سابقه پخش آن، قابلیت مرتب سازی آهنگ ها براساس زمان و الفبا از ویژگی های Marvis است.

حالا که بهترین موزیک پلیرها را بررسی کردیم اگر جز افرادی هستید که با گوشی آیفون خود فیلم تماشا می کنید مطلب بهترین برنامه های ویدیو پلیر و پخش فیلم آیفون می تواند خیلی به شما کمک کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۹ تا از بهترین برنامه موزیک پلیر برای آیفون را معرفی کردیم. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در مورد هر یک از این موزیک پلیرها را در بخش پست های این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 20 روش و تکنیک موثر برای بالا بردن کیفیت دوربین گوشی آیفون (iOS)
آموزش ۲۰ روش و تکنیک موثر برای بالا بردن کیفیت دوربین گوشی آیفون (iOS)
راهنما کامل تنظیم دوربین آیفون برای عکاسی و فیلمبرداری
راهنما کامل تنظیم دوربین آیفون برای عکاسی و فیلمبرداری
آموزش 8 روش باز کردن قفل گوشی آیفون بدون داشتن پسورد و فیس آیدی
آموزش ۸ روش باز کردن قفل گوشی آیفون بدون داشتن پسورد و فیس آیدی
آموزش کامل 6 روش برقراری تماس صوتی و تصویری با فیس تایم
آموزش کامل ۶ روش برقراری تماس صوتی و تصویری با فیس تایم

نظرات