آموزش نصب ، کار و حل مشکل وصل نشدن برنامه شیریت کامپیوتر

آموزش نصب ، کار و حل مشکل وصل نشدن برنامه شیریت کامپیوتر

حتما پیش از این، در حیطه نرم افزار های انتقال دهنده فایل، نام SHAREit (شیریت) را شنیده اید. شیریت یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزار های انتقال دهنده فایل است. شیریت توانایی جابجایی فایل را میان اندروید، ویندوز و آیفون دارد. اگر قصد انتقال فایل از موبایل اندروید یا آیفون به کامپیوتر را دارید ولی با مشکل وصل نشدن شریت گوشی به کامپیوتر مواجه هستید، با روش های حل مشکل وصل نشدن برنامه شیریت کامپیوتر همراه انزل وب باشید.

نحوه استفاده و رفع مشکل نرم افزار شیریت (SHAREit) کامپیوتر

How to Use And Fix SHAREit Problem on PC to Transfer Files

اگرچه سازندگان شیریت این برنامه را به بهترین نحو ممکن توسعه داده اند اما متاسفانه نحوه کار با SHAREit کامپیوتر ممکن است برای برخی از کاربران مشکل باشد. امروز ما آموزشی تحت موضوع مشکل کانکت نشدن شریت برای شما تدارک دیده ایم. در ادامه همراه انزل وب باشید.

دانلود برنامه شریت کامپیوتر ، آموزش کار با SHAREit کامپیوتر

شیریت به کامپیوتر وصل نمیشه

در ابتدا برای استفاده از شریت کامپیوتر برنامه شیریت را هم برای موبایل و هم برای کامپیوتر از طریق صفحه اصلی سایت SHAREit دانلود و نصب نمایید. حالا پس از نصب شیریت برای کامپیوتر برنامه را هم در اندروید و هم در ویندوز اجرا کنید. سپس از طریق منوی سمت چپ (در موبایل) گزینه Connect to PC را انتخاب نمایید. با این کار شما قصد دارید تا شیریت موبایل را به شیریت کامپیوتر متصل نمایید.

نصب شیریت برای کامپیوتر

سپس از میان دستگاه های یافت شده، سیستم خود را انتخاب کنید. مطمئن باشید که دستگاه درستی را انتخاب میکنید.

مشکل وصل نشدن شریت گوشی به کامپیوتر

حالا گزینه Accept Request را در پیغامی که بر روی موبایلتان نمایش داده شد، انتخاب کنید. اگر رمز عبور از شما درخواست کرد، رمز عبوری را که بر روی سیستم در برنامه شیریت نوشته شده است وارد کنید. سپس میتوانید فایل هایتان را بین اندروید و PC جابجا کنید. ضمنا اگر در اتصال SHAREit با مشکل روبرو هستید، توصیه می کنم که نسخه قدیمی تری را در موبایل خود دانلود و نصب کنید. سپس دوباره امتحان کنید.

حل مشکل وصل نشدن شیریت کامپیوتر SHAREit

برای پیدا کردن علت مشکل وصل نشدن شریت گوشی به کامپیوتر موارد زیر را بررسی کنید :

  • بروز رسانی ها را بررسی کنید. شاید نسخه جدیدی برای PC یا اندروید در دسترس باشد. اگر جواب نداد، برای رفع مشکل شریت کامپیوتر نسخه قدیمی تری را بر روی موبایل نصب کنید.
  • اگر فایروال یا آنتی ویروس بر روی سیستم روشن است، آن را خاموش کنید.
  • مشکل وصل نشدن شریت گوشی به کامپیوتر ممکن است به علت این باشد که شبکه‌ای که به آن وصل شده اید پایدار نیست. آن را بررسی کنید.
  • اینترنت سیمکارت موبایل را خاموش کنید.
  • تمامی VPN ها را بر روی موبایل و یا کامپیوتر برای حل مشکل اتصال شریت کامپیوتر متوقف کنید. وی پی ان ها میتوانند جزو دلایل اصلی مشکل اتصال شیریت کامپیوتر باشند.
  • اگر موارد بالا جواب نداد، یکبار موبایل خود را Restart کنید.

با بررسی نکات بالا احتمالا مشکل کانکت نشدن شریت با موبایل حل خواهد شد ولی همانطور که گفتیم همواره نسخه PC این نرم افزار دارای مشکلاتی بوده است. در صورتی که همچنان شیریت به کامپیوتر وصل نمیشود پیشنهاد میکنیم هم اتصال Wifi و هم سیستم و موبایل را یک بار خاموش و روشن کنید. اما به هر حال راه حل های عدم اتصال شیریت محدود به این پست نیست. اگر همچنان مشکل شما پابرجاست، میتوانید ۹ روش رفع مشکل ارسال و دریافت فایل با برنامه SHAREit را ببینید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب پیرامون نحوه دانلود شیریت برای کامپیوتر و حل مشکلات شیریت برای ویندوز ۱۰ صحبت کردیم. به نظر شما مهم ترین علت بروز مشکلات اتصالی در شیریت چیست؟ شما هنگام بروز مشکل چه راهکاری را پیشنهاد میدهید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را درباره مشکل نصب شریت در کامپیوتر در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش کامل کار و استفاده از برنامه Move to iOS برای انتقال اطلاعات
آموزش کار و استفاده از برنامه Move to iOS برای انتقال اطلاعات
آموزش 10 روش کاربردی انتقال فایل و اطلاعات از آیفون به اندروید
آموزش ۱۰ روش کاربردی انتقال فایل و اطلاعات از آیفون به اندروید
آموزش نحوه انتقال فایل از اندروید به آیفون با SHAREit
آموزش نحوه انتقال فایل از اندروید به آیفون با SHAREit
آموزش 5 روش بستن و حذف تبلیغات شیریت (SHAREit)
آموزش ۵ روش بستن و حذف تبلیغات شیریت (SHAREit)

نظرات

  • راحله says:

    ممنون از مطالب خوب شما مشکلم رفع شد.

  • علی says:

    سلام… ممنونم… با خوندن مطالب سایتتون تونستم مشکلم رو برطرف کنم

  • مهدی says:

    سلام خسته نباشید من یک مدتی هست که دارم با آدرس URL شیریت برنامه یا فایل های خودم رو ارسال می کردم اما امروز هر کاری کردم به URL شیریت وصل نشدم علت آن چیست

  • باران says:

    وقتتون بخیر برای حل مشکل این پیام
    ((تلفن و کامپیوتر را به یک LAN یکسانی وصل کنید))
    باید چیکار کنم؟!

  • احسان سایبر says:

    سلام پانیذ عزیز ندانست عیب نیست . کم تجربه بودن است . قبل قضاوت هم یکم دقت کنیم.دوست عزیزمون آقا محمد سوالش کاملا کاربردی بودش پاسخ هم ارسال کردم خوشحال میشم از معلومات شما فیض ببریم بدون نیت تخریب شاید راه حل دیگه ای دارید خوشحال میشم یاد بگیرم پایدار باشین

  • ممد says:

    اگه کامپیوتر وای فایی نداشته باش چی کار کنیم؟

    • پانیذ says:

      خیلی نابغه ای اصلا یه چیزی

    • احسان سایبر says:

      سلام دوست عزیز اگر لپ تاپ استفاده کنید بیشترشون دارنش
      اگر از سیستم معمولی استفاده میکنی کیس و مانیتورینگ داری یک سری سخت افزار هستش بهش میگن کارت شبکه وای فای کوچیک هستش و کیس رو باز میکنی دقت کنی از پشت پایین دست راست رو کیس یک سری خط خط فلزی داره که میشه شکستش یعنی مدلشه میشکنه جدا میشه بعد کارت شبکه رو رو مدبورد فشارش میدی اینه یک کیت جا میفته و از همان قسمت استیلی که شکستیم باز شدش میادش بیرون برای فعال سازی اگر پیش فرض اکتیو نشه یک سی دی مینی ریزم بهت میدن بستگی به برندی که خریدی حالا سیستم خونگیت رو بدون هزینه نصب عیب یابی که حداقل دویست میگیرن انجام دادی
      در صورتی که مشکل شما حل نشد میتوانید .توسط واتساپ با مهندس فریدون اعرابیان در ارتباط باشین
      ۰۹۳۸۲۶۰…
      کارشناس شبکه و امنیت مجازی پیروز باشین

    • منتظر says:

      اگه مودم وای فای داشته باشی هم می تونی فایل انتقال بدی. حتما به سخت افزار داخلی نیست .