۱۱ تا از قویترین نرم افزار های پاکسازی و بهینه سازی ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

اکثر کامپیوتر ها پس از گذشت چندین سال به دلیل تجمع فایل های اضافی و غیر ضروری، کند شده و سرعت اولیه خود را از دست می دهند. در این زمان استفاده از برنامه های بهینه سازی و پاکسازی ویندوز برای شما کاربردی خواهند بود و می توانند تجربه بهتری در استفاده از سیستم را فراهم کنند. امروز در انزل وب قوی ترین و بهترین نرم افزار های پاکسازی و بهینه ساز ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود بهترین برنامه پاکسازی و بهینه ساز ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ کامپیوتر و لپ تاپ

Best PC Optimizer and Booster Software For Windows 10, 8, 7

آیا مدتی است که کامپیوتر شما کند شده است؟ با هنگ های مکرر رو به رو می شوید؟ پاسخ به دستورات شما با تاخیر صورت می گیرد؟ در اینصورت احتمالا نیاز به یک یاز نرم افزار های بهینه ساز ویندوز خواهید داشت. در صورتی که برای ویندوز شما مشکل خاصی پیش نیامده باشد و فقط به مرور زمان کند شده باشد، با کمک بهترین برنامه های پاکسازی و بهینه ساز ویندوز می توانید مشکل را رفع کنید.

قابل ذکر است که نسخه کامل و رایگان برنامه های معرفی شده را می توانید از سایت های ایرانی دانلود کنید.

بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز ITL Windows Optimizer

بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز ITL Windows Optimizer

یکی از بهترین برنامه های بهینه ساز ویندوز موجود در بازار، ITL Windows Optimizer می باشد. این برنامه قوی، ابتدا سیستم شما را اسکن می کند. سپس مشکلات احتمالی را رفع می کند. پاکسازی هارد دیسک، شناسایی و تعمیر مشکلات ریجستری ویندوز، حذف حافظه کش، بازیابی مقدار رم از دست رفته از ویژگی های این نرم افزار می باشد. همچنین قابلیت پاکسازی تاریخچه مروگر، برقراری حفاظت آنلاین و مسدود کردن تبلیغات مخرب از دیگر نکات کامل کننده این برنامه می باشند.

بهینه ساز ویندوز ۷ و.. Ashampoo WinOptimizer

بهینه ساز ویندوز 7 و.. Ashampoo WinOptimizer

سرویس Ashampoo WinOptimizer هم از دیگر برنامه های بهینه ساز ویندوز است که ویژگی های مختلفی را به همراه دارد. هدف اصلی برنامه حذف فایل های اضافی و زائد، رفع مشکلات ریجستری و حذف تبلیغات آلوده است. علاوه بر آن با استفاده از ماژول های مختلف، امکان بازیابی حافظه، بهینه سازی مشکلات بوت و.. نیز به آن افزوده می شود.

همچنین اگر سرعت لود شدن ویندوز شما نیز طولانی شده است، پیشنهاد می کنیم مطلب ۴ روش حل مشکل دیر لود شدن ویندوز ۱۰ و افزایش سرعت بوت را هم مطالعه نمایید.

بهترین بهینه ساز ویندوز ۱۰ و.. با Piriform CCleaner

بهینه ساز ویندوز 10 و.. Piriform CCleaner

نرم افزار Piriform CCleaner را می توان از مشهور ترین برنامه های پاکسازی و بهینه سازی ویندوز معرفی کرد. با کمک این برنامه می توانید سیستم خود را منظم و تمیز نگه دارید! آپدیت درایور های کامپیوتر و حذف درایور های قدیمی، حذف تاریخچه مروگر ها، حذف تبلیغات ناخواسته، رفع مشکلات رجیستری و.. از ویژگی های این برنامه هستند که سیستم شما را سریعتر و پایدار تر می کند.

بهینه ساز ویندوز ۸ و.. lolo System Mechanic

بهینه ساز ویندوز 8 و.. lolo System Mechanic

شما می توانید به راحتی با کمک نرم افزار lolo System Mechanic زباله های ویندوز خود را دور بریزید. هدف اصلی این برنامه هم حذف موارد ناخواسته جهت سریعتر و بهینه تر شدن سیستم شما است. اما همچنان قابلیت های بیشتری مانند حذف حافظه کش، بهینه سازی ویندوز و.. نیز دارا می باشد.

قویترین بهینه ساز ویندوز ۱۰ Iobit Advanced SystemCare

قویترین بهینه ساز ویندوز 10 Iobit Advanced SystemCare

رابط کاربری ساده و قابل تنظیم برنامه Iobit Advanced SystemCare باعث می شود که به سرعت بتوانید فایل های اضافی را حذف کنید. این نرم افزار بهینه ساز ویندوز که جزو قوی ترین ها میباشد شامل دو نسخه رایگان و حرفه ای است. در نسخه رایگان امکان پاکسازی وجود دارد و در نسخه حرفه ای قابلیت های بیشتر مانند بررسی رجیستری، افزایش عملکرد، بهینه سازی سریع سیستم و.. نیز گنجانده شده است.

دانلود نرم افزار حذف فایل های اضافی از کامپیوتر The PC Decrapifier

دانلود نرم افزار حذف فایل های اضافی از کامپیوتر The PC Decrapifier

سرویس The PC Decrapifier نیز دیگر ابزار سریع و یکی ار بهترین اپتیمایزر ویندوز است که می تواند پاکسازی و بهینه سازی ویندوز را انجام دهد. از ویژگی های این نرم افزار رایگان می توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد. بعد از اسکن سیستم، بدون تایید شما چیزی حذف نخواهد شد.

همچنین مطالعه مطلب ۱۴ روش کاربردی برای افزایش سرعت ویندوز ۱۰ نیز می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.

بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز ۱۰ AVG PC Tuneup

بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز 10 AVG PC Tuneup

بهینه ساز ویندوز AVG PC Tuneup می تواند با یک کلیک عملکرد کامپیوتر شما را در چند ثانیه ارتقا دهد. علاوه بر پاک سازی ها، آگاه کردن از مشکلات موجود در سیستم از دیگر ویژگی های این سرویس است.

دانلود بهترین نرم افزار پاکسازی کامپیوتر Comodo PC Tuneup

دانلود بهترین نرم افزار پاکسازی کامپیوتر Comodo PC Tuneup

نرم افزار افزایش سرعت ویندوز ۱۰ و.. کامپیوتر Comodo PC Tuneup در نسخه غیر رایگان خود قیمت ۱۹.۹۹ دلاری دارد. بازیابی فضا و فایل، پاکسازی سیستم با سرعت و عملکرد مناسب در این برنامه گنجانده شده اند.

SlimCleaner، دانلود بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز

SlimCleaner، دانلود بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز

اگر می خواهید در کنار پاکسازی و بهینه سازی ویندوز خود، مشکلات مربوط به بوت نیز رفع شوند، SlimCleaner می تواند انتخاب خوبی باشد. همینطور از ویژگی های حذف برنامه های ناخواسته، تنظیم سیستم و.. این سرویس هم می توانید استفاده کنید.

قویترین بهینه ساز ویندوز ۱۰ و ۸ و ۷ Anvisoft Cloud System Booster

قویترین بهینه ساز ویندوز 10 و 8 و 7 Anvisoft Cloud System Booster

اگر هنوز سرویسی را به عنوان بهینه سازی PC انتخاب نکرده اید، Anvisoft Cloud System Booster را به شما پیشنهاد می دهیم. شناسایی مشکلات سیستم، تعمیر رجیستری آسیب دیده، پاکسازی ویندوز و حذف حافظه های کش، بهبود عملکرد کلی سیستم از امکانات این برنامه می باشد.

نرم افزار Razer Cortex، بهینه سازی ویندوز ۱۰ و.. برای بازی

نرم افزار Razer Cortex، بهینه سازی ویندوز 10 و.. برای بازی

نرم افزار Razer Cortex به طور ویژه برای گیمر ها ساخته شده است. آزاد سازی رم، نمایش آمار FPS، تعلیق فرایند های غیر ضروری و.. همگی جهت افزایش عملکرد و بهینگی ویندوز برای اجرای روان تر بازی ها طراحی شده است. این برنامه با یک کلیک فعال و عملکرد خود را شروع می کند.

در پایان اگر از تغییرات انجام شده راضی بودید و تمایل به انجام فرآیند مشابه در گوشی همراه خود نیز داشتید، مطالعه مطلب ۱۵ تا از بهترین برنامه های پاکسازی حافظه داخلی ، خارجی و کش اندروید را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین و قویترین نرم افزار های پاکسازی و بهینه ساز ویندوز را به شما معرفی کردیم. تصمیم به استفاده از کدام سرویس گرفتید و نظرتان راجب آن چه بود؟ می توانید نظرات، پیشنهاد و تجربیات خود در زمینه دانلود کلینر برای کامپیوتر را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

11 روش بهینه سازی و افزایش سرعت مودم برای بالا بردن سرعت اینترنت
۱۱ روش بهینه سازی و افزایش سرعت مودم برای بالا بردن سرعت اینترنت
آموزش 17 روش افزایش سرعت کپی در ویندوز 10 و ویندوز 11
آموزش ۱۷ روش افزایش سرعت کپی در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
آموزش 17 روش حل مشکل کند بودن ویندوز 11
آموزش ۱۷ روش حل مشکل کند بودن ویندوز ۱۱
آموزش 18 روش موثر افزایش سرعت ویندوز 11
آموزش ۱۸ روش موثر افزایش سرعت ویندوز ۱۱

نظرات

  • سیاوش قشقایی says:

    به نظرم Razor Cortex رو امتحان کنین واقعا پشیمون نمیشید.با اینکه سیستم متوسط دارم ولی وارزون ۵۰ fps میگیرم.

  • غلوم says:

    CCleaner که از طرف مایکروسافت رد شده