تغییر نام کاربری و نام صفحه در اینستاگرام

آموزش تصویری ۲ روش تغییر نام کاربری و نام صفحه در اینستاگرام

به جرات میتوان گفت که اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در تمام دنیاست. که بر همین اساس کشور ایران هم از این غافله عقب نمانده و حدود ۲۵ میلیون ایرانی در اینستاگرام در حال فعالیت هستند. اگر به دنبال چگونگی تغییر نام پروفایل در اینستاگرام هستید یا با این سوال که چرا نام کاربری در اینستا تغییر نمیکند مواجهید، ۲ روش تغییر نام کاربری و نام صفحه در اینستاگرام را در انزل وب دنبال کنید.

نحوه عوض کردن یوزر نیم و نام پیج در اینستاگرام جدید

How to Change Username or Page Name in Instagram

بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی، Instagram فضایی کاملا انعطاف پذیر و نرم را برای کاربرانش فراهم کرده است. به طوری که شما در آن میتوانید بدون هیچ دردسر و مقدماتی اقدام به تغییر نام کاربری در اینستاگرام و اطلاعات صفحه خویش کنید. در اینجا پیرامون چگونگی تغییر یوزرنیم اینستاگرام و علت تغییر نکردن نام کاربری در اینستاگرام بحث کرده ایم. همچنین اگر به دنبال راهی هستید تا افراد مزاحم را از پیج خود دور نگه دارید و وقت خود را برای پاک کردن کامنت های زشت و بی محتوای آنها از روی هدر ندهید میتوانید نحوه بلاک مخفی کردن دنبال کنندگان در اینستاگرام را مشاهده کنید.

تغییر نام کاربری در اینستاگرام موبایل

نحوه عوض کردن یوزر نیم و نام پیج در اینستاگرام

برای تغییر نام در اینستاگرام ابتدا برنامه اینستاگرام خود را در موبایل باز کرده و بر روی پروفایل خود در سمت چپ پایین ضربه بزنید.

چگونه نام کاربری اینستاگرام را تغییر دهیم

حالا بر روی قسمت Edit Profile کلیک کنید.

تغییر نام پیج اینستاگرام

خب حالا برای تغییر نام پیج اینستاگرام باید بر روی نام قبلی خود کلیک کنید. سپس آن را پاک کرده و نام جدیدی که برای پیج مد نظر دارید را تایپ کنید. دقت داشته باشید که نام کاربری جدید نباید قبل از شما توسط کاربر دیگری درحال استفاده باشد چون در این صورت با پیغام خطای Sorry, that username is taken مواجه خواهید شد.

همچنین ممکن است برای شما سوال چگونه نام پروفایل اینستاگرام را تغییر دهیم پیش بیاید باید بگویم پاسخ این سوال ساده است درست در بالای فیلد نام کاربری فیلد تغییر نام صفحه شما که متفوات از یوزر شماست قرار دارد که برای تغییر آن کافیست محتویات آن پاک و نام دلخواه را وارد کنید.

تغییر نام اکانت اینستاگرام

حالا برای ثبت و تغییر نام اکانت، حتما باید بر روی Done کلیک کنید. ازین پس نام کاربری شما در اینستاگرام، تغییر کرده است و دوستانتان باید برای پیدا کردن شما نام جدید را جستجو کنند. آموزشی که در اینجا آورده شده است فقط پیرامون تغییر نام اکانت اینستاگرام است ولی ممکن است شما بخواهید رمز حساب خود را نیز تغییر دهید. خوشبختانه انزل وب پیش تر آموزشی درباره این موضوع هم برای شما تدارک دیده است. برای یادگیری چگونگی تغییر رمز حساب اینستاگرام، آموزش تصویری ۶ روش تغییر رمز اینستاگرام را دنبال کنید.

چگونگی تغییر یوزر اینستاگرام در کامپیوتر

تغییر نام پیج اینستاگرام

اگر برای تغییر نام پیج Instagram از کامپیوتر استفاده میکنید ابتدا باید به سایت اینستاگرام رفته و اطلاعات فعلی حسابتان را وارد کنید و سپس بر روی گزینه آبی رنگ با عبارت Login کلیک کنید تا وارد اکانت خود شوید.

عوض کردن نام کاربری در اینستاگرام

حالا از قسمت بالا سمت چپ بر روی پروفایل خود کلیک کنید تا وارد آن شوید.

تغییر نام اکانت در اینستاگرام

حالا باید بر روی Edit Profile کلیک کنید.

تغییر نام پروفایل در اینستاگرام

حالا یوزرنیم فعلی خود که در قسمت Username نوشته شده است را پاک کرده و یوزرنیم جدید خود را در آن وارد کنید.

همانند بخش مویایل برای تغییر نام صفحه در اینستاگرام از فیلد بالایی بخش تغییر نام کاربری یعنی بخش Name استفاده کنید.

تغییر نام کاربری در اینستاگرام جدید

حالا برای ثبت تغییرات باید بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

چرا نام کاربری در اینستاگرام تغییر نمی کند؟

همانطور که گفته شد اینستاگرام یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی حال حاضر در جهان است. ضمن اینکه شما در آن به طور کاملا انعطاف پذیر و دلخواهانه میتوانید اطلاعات از جمله نام پیج خود را تغییر دهید. اما گاهی اوقات به دلایلی چرا نام کاربری اینستا عوض نمیشود. اگر قصد عوض کردن نام کاربری در اینستاگرام را دارید ولی نمیدانید که به چه علت این عمل انجام نمیشود، موارد زیر را بخوانید.

  • ممکن است نام کاربری جدیدی که قصد انتخاب آن را دارید قبل تر توسط شخص دیگری انتخاب شده و در حال استفاده میباشد که در این صورت با پیغام قرمز رنگ Sorry, that username is taken مواجه خواهید شد.
  • ممکن است این عمل برای شما توسط اینستاگرام (شاید به دلیل کثرت تکرار آن) موقتا محدود شده باشد. بهتر است ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده مجددا امتحان کنید.
  • استفاده از کارکتر های غیر مجاز مانند # یا $ در نام کاربری جدید. توجه کنید که قبل از نام کاربری نباید @ بگذارید.
  • اگر به هر دلیلی همچنان مشکل برطرف نشد، برای ساعاتی صبر کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب ۲ روش تغییر نام کاربری و نام صفحه در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. آیا تابحال شما خواسته اید که نام حساب کاربری خود در اینستاگرام را تغییر دهید؟ چه راهکاری را برای علت تغییر نکردن نام کاربری در اینستاگرام پیشنهاد میدهید؟ شما همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را درباره نحوه عوض کردن یوزر نیم و نام پیج در اینستاگرام در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • مریم says:

    اسم و میخوام تو برنامه اینستا عوض کنم ولی پیغام خطا میده و عوض نمیشه اینم بگم چندین بار تو یک روز اسم و تغییر دادم الان چند روز گذشته و هنوز خطا میده و نمیتونم عوض کنم

  • حجت says:

    سلام،چرا من هر کاری میکنم نمیشه یوزرنیم رو عوض کنم تیک سبز میخوره اما وقتی بالا تیک ابی میزنم ثبت نمیشه تو رو خدا کمک کنید.

  • alireza says:

    سلام.ببخشین من دوتا اکانت دارم میخام یوزرنیم یکیشو تغییر بدم..اسمه یوزرنیم اکانت دوممو میخام بزارم رو اولی بعد قبلش یوزرنیمه دومیو تغییر دارم که بزارمش ررو اولی تغییر که دادم حالا نمیتونم اکانت اولیمو یوزرنیمرو بزارم ..فقط میشه رو همون دومی بزارم بازم..چیکار کنم این مشکل برطرف بشه؟

    • فرشید says:

      اقا چیکار کردید این موضوع را حل کردید اگر حل کردید به منم بگین

      • Sh says:

        سلام من چند روزه میخوام یوزرنیمم و عوض کنم همش این پیام میاد که باید ۱۴روز صبر کنم بعد عوض کنم؟