آموزش کار با برنامه Google Authenticator و رفع مشکلات رایج آن

آموزش کار با برنامه Google Authenticator و رفع مشکلات رایج آن

سال ها پیش، شرکت ها از یک رمز عبور برای تأمین امنیت حساب مشتریان خود استفاده می کردند. اما با توجه به محبوبیت رمز عبور یک بار مصرف (OTP) و امنیت اضافه شده ای که در اختیار شما قرار می دهد، کمپانی گوگل با معرفی برنامه Google Authenticator این ویژگی امنیتی را برای حساب خود فعال کرده است. برای آشنا شدن با این ویژگی با انزل وب همراه باشید.

آموزش رفع مشکل و نحوه فعال سازی Google Authenticator

How to Use Google Authenticator

در ابتدا باید بررسی کرد که Google Authenticator چیست؟ با استفاده از Google Authenticator در صورت ورود یک کاربر به حساب خود با استفاده از یک دستگاه نا آشنا، برای استفاده از حساب نیاز است تا رمزی که گوگل در اختیارتان قرار می دهد را وارد کنید. در واقع گوگل با توجه به پل ارتباطی امنی که بین خود و صاحب حساب وجود دارد اقدام به ارسال کد می کند تا کاربر بتواند وارد حساب خود شود. به عنوان مثال، شما معمولاً از تلفن هوشمند خود برای ورود به حساب گوگل خود استفاده می کنید. گوگل از این موضوع آگاه خواهد شد و قادر خواهد بود خدمات خود را با آدرس منحصر به فرد دستگاه شما آشنا کند.

ورود به حساب خود در دستگاه دیگری که گوگل با آن آشنایی ندارد، باعث می شود گوگل به یک رمز عبور اضافی تولید شده توسط برنامه  Google Authenticator نیاز داشته باشد. اگر تازه وارد هستید و با برنامه تأیید هویت گوگل آشنا نیستید ما اطلاعات مورد نیاز را در این مطلب به شما می دهیم و نحوه استفاده از برنامه Google Authenticator را به شما نشان خواهیم داد و همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید را خواهیم گفت.

 تأیید صحت دو مرحله ای Google Authenticator چگونه کار می کند؟

تایید صحت دو مرحله در واقع به شما کمک می کند که حتی در صورتی که حساب شما توسط هکرها مورد حمله قرار بگیرد باز هم نتوانند به حساب شما وارد شوند. شاید بپرسید دلیل این مسئله چیست؟ باید گفت که در این تایید صحت دو مرحله ای برای ورود به حساب باید کاربر دو اطلاعات را داشته باشد.

  1. رمز خود شخص (که ممکن است توسط هکرها پیدا شود)
  2. یک پل ارتباطی امن مثل تلفن همراه شما

در هنگام ورود به یک حساب که تایید دور مرحله ای دارد نیاز است که در مرحله اول اطلاعات حساب خودتان را وارد کنید و بعد از آن از شما خواسته می شود تا کدی که برای تلفن تان ارسال شده است را وارد کنید تا هویت شما به طور کامل تایید شود و پس از آن اجازه دارید وارد حسابتان شوید.

برنامه Google Authenticator نیز با همین روش شروع به تولید کد ارسالی می کند و نمی گذارد هکرها با در دست داشتن رمز عبور اصلی شما بتوانند وارد حسابتان شوند.

همچنین در این زمینه قبلا فعال کردن تایید دو مرحله در اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم.

ویژگی های اصلی Google Authenticator

  • Google Authenticator بدون اینترنت کدهای تأیید ایجاد کنید
  • با بسیاری از ارائه دهندگان و حساب کار می کند
  • پشتیبانی از Android Wear
  • تم تاریک در دسترس است
  • راه اندازی خودکار از طریق کد QR

Google Authenticator توسط میلیون ها مدیر سایت های ساخته شود توسط وردپرس برای سخت شدن امنیت ورود به وب سایت خود استفاده می شود. همین طور می توان برای امنیت حساب های خود در شبکه های اجتماعی از این روش و روش های دیگر استفاده کنید.

چگونه از برنامه Google Authenticator استفاده کنیم؟

قبل از هر چیز دیگری، باید بدانید استفاده از این برنامه باعث می شود قبل از ورود به حساب های گوگل خود در دستگاه نا آشنا، مرحله دیگری به مسیر ورودتان اضافه شود با این حال، می توانید به گوگل بگویید که شما نمی خواهید تأیید دو مرحله ای را برای دستگاه هایی که در آن حساب هایی با حساب اصلی شما در ارتباط هستند وارد کنید.

برای استفاده از این برنامه لازم است تا آن را در گوشی هوشمند خود نصب کنید. و مراحل زیر را طی کنید. نکته بسیار مهم این است که نسخه دانلود Google Authenticator برای کامپیوتر وجود ندارد و شما باید برای استفاده و بازیابی Google Authenticator از گوشی هوشمند استفاده کنید.

برنامه Google Authenticator را نصب کنید

مشکل google authenticator

قبل از استفاده از تأیید صحت دو مرحله ای که گوگل با برنامه خود ارائه می دهد ، ابتدا باید برنامه Google Authenticator را دانلود و نصب کنید. اگر از آیفون، آیپاد یا دستگاه iOS استفاده می کنید، می توانید برنامه را از فروشگاه اپل استور دانلود کنید. برای دستگاه های اندروید نیز برنامه در فروشگاه گوگل پلی موجود است. در ادامه به نحوه فعال سازی Google Authenticator می پردازیم.

تأیید صحت ۲ مرحله را فعال کنید

انتقال google authenticator به گوشی دیگر

بعد از نصب برنامه اطمینان حاصل کنید که تأیید صحت ۲ مرحله را در حساب گوگل خود فعال کرده اید. اگر هنوز چگونه این کار را انجام دهید ، فقط موارد زیر را انجام دهید:

  1. به سایت https://myaccount.google.com بروید و به حساب گوگل خود وارد شوید.
  2. در سمت چپ به قسمت Security بروید.
  3. به دنبال گزینه Signing in to Google بگردید.
  4. حالت ۲-Step Verification را انتخاب کنید.

پس از مرحله ۴، از آن جا به صفحه تنظیمات تأیید صحت ۲ مرحله ای خواهید رفت. در این صفحه، گوگل به شما اجازه می دهد اولویت خود را در مورد چگونگی استفاده از برنامه تنظیم کنید. این صفحه همچنین به شما امکان تنظیم نحوه تأیید صحت ۲ مرحله را می دهد. در حال حاضر، بقیه گزینه را نادیده بگیرید و گزینه Set up alternative second step را انتخاب کنید.

Set up Alternative Second Step

انتقال google authenticator به گوشی دیگر

در صفحه تأیید صحت ۲ مرحله ای، Set up Alternative Second Step را انتخاب کرده و بر روی گزینه Setup کلیک کنید و سپس شروع به راه اندازی برنامه می کند.

علاوه بر این، گوگل می خواهد قبل از شروع راه اندازی مواردی مانند دستگاه مورد استفاده شما را بداند و یک کد QR را که مستقیماً به حساب گوگل شما وصل شده است، ارائه می دهد.

مشکل google authenticator

در این مرحله اگر گوشی آیفون دارید آن را انتخاب کنید و اگر اندروید دارید گزینه Android را انتخاب کنید.

مشکل google authenticator

گوگل سپس کد QR را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با برنامه آن را اسکن کنید. و حالا دستگاه شما تایید می شود.

مشکل google authenticator

فراموش نکنید که برای تأیید همه این موارد کد تأیید ارسالی را وارد کنید.

برای شروع راه اندازی برنامه ، برنامه را اجرا کنید

هنگامی که گزینه ۲-Step verification را در حساب گوگل خود فعال کردید، مرحله بعدی راه اندازی برنامه Google Authenticator است.

انتقال google authenticator به گوشی دیگر

انتقال google authenticator به گوشی دیگر

و هنگامی که کد QR را با استفاده از برنامه اسکن کردید تنظیم برنامه Google Authenticator با حساب های گوگل بسیار ساده است.

انتقال google authenticator به گوشی دیگر

سوالات متداول در مورد و مشکل Google Authenticator

آیا Google Authenticator می تواند آفلاین کار کند؟

بله، هنگامی که برنامه Google Authenticator خود را به حساب های خود متصل کردید، Google Authenticator بصورت آفلاین کار می کند.

کد QR برنامه کجاست؟

کد QR برای حساب های گوگل را می توانید در تنظیمات حساب گوگل خود پیدا کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به صفحه تنظیمات ۲-step verification بروید و بعد از کد QR را در آن جا خواهید دید.

تلفن من گم شده یا دزدیده شده

اگر تلفن شما گم شده یا به سرقت رفته است، ما به شدت توصیه می کنیم گذرواژه‌های برنامه خود را لغو کنید و رمز ورود حساب گوگل خود را تغییر دهید.

کدهای Google Authenticator من کار نمی کنند

این اتفاق ممکن است به این دلیل باشد که زمان برنامه Google Authenticator شما به طور صحیح همگام سازی نشده است.

برای اطمینان از اینکه زمان درست است:

  1. به منوی اصلی برنامه Google Authenticator بروید
  2. به بخش Settings بروید
  3. وارد بخش Time Correction for Codes شوید
  4. گزینه Sync Now را انتخاب کنید

من کد تأیید را از طریق پیام متنی یا تماس تلفنی دریافت نکردم

اگر گزینه دریافت کد توسط پیام متنی را انتخاب کردید، مطمئن شوید که برنامه خدمات و دستگاه همراه شما از ارسال پیام متنی پشتیبانی می کند. سرعت و در دسترس بودن تحویل ممکن است بسته به مکان و ارائه دهنده خدمات متفاوت باشد. تلفن همراه خود را بدون صفر وارد کنید. همچنین وقتی می خواهید کدهای خود را دریافت کنید، مطمئن شوید که از آنتن کافی برخوردار هستید. البته در رابطه با این مسئله میتوانید مطلب چرا نباید از اس ام اس برای تایید دو مرحله ای استفاده کرد؟ را بخوانید

اگر تصمیم گرفتید کدهای را از طریق تماس صوتی دریافت کنید، توجه داشته باشید که اگر قادر به پاسخگویی به تماس نیستید پیام صوتی با کد تأیید بر روی تلفن شما باقی می ماند.

اگر تلفن هوشمند دارید، توصیه می کنیم از برنامه Google Authenticator استفاده کنید.

کلمه عبور برنامه کار نمی کند

اگر دوبار بررسی کرده اید تا مطمئن شوید که گذرواژه برنامه را به درستی وارد کرده اید اما هنوز کار نمی کند، به آدرس https://g.co/allowaccess در مرورگر دستگاه خود بروید. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس حروف را روی صفحه تایپ کنید. سپس به برنامه ای که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید برگردید و گذرواژه برنامه خود را وارد کنید.

کلید امنیتی من گم شده یا سرقت شده

اگر کلید امنیتی شما از بین رفته، می توانید این مراحل را برای بازگشت به حساب خود و محافظت از آن دنبال کنید. بسته به اینکه آیا شما مرحله دوم دیگری را تنظیم کرده اید یکی از روش را انتخاب کنید و انجام دهید:

  • کدهای تأیید
  • کدهای پشتیبان
  • یک کلید امنیتی متفاوت که به حساب خود اضافه کرده اید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش کار با برنامه Google Authenticator گفتیم و امیدواریم دیگر مشکلی در این موضوع نداشته باشید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات

  • مهدی says:

    سلام . من دقیقا مشکل شمارو دارم میشه بگید چطوری حلش کردید. ممنون میشم اگه راهننایی کنید. حسابی گیر کردم.

  • Ali says:

    من تو صرافی ثبت نام کردم گفت باید تایید دو مرحله google authenticator بزنی من زدم بعدا اشتباه حذف شد و الان سایت گفته برای بازیابی و برداشت پول عکس پاسپورت بفرست میترسم عکس بفرستم پولم و بلوکه کنه میخواستم ببینم میتونم کد صرافی هات بیت تو برنامه google authenticatorبازیابی کنم

  • Ali..... says:

    سلام
    من کد این برنامه واسه صرافی hot bit زده بودم اشتباهی حذف کردم و الان نمیتونم پولامو برداشت کنم میخواستم ببینم ک‌میتونم از طریق Google authenticator رمز بازیابی کنم چون صرافی خارجی از طرف صرافی اقدام کنم پولم بلوکه میشه

  • M sayadi says:

    سلام من با این برنامه با نوبیتکس کار میکردم گوشیمو عوض کردم ولی کد که میده میگه معتبر نیست
    چطوری کلید قبلی بازیابی کنم

  • fereshte says:

    با سلام، من این نرم افزار رو نصب کردم و روی اکانت اینستام فعال کردم بعد گوشیمو فلش بوت کردم الا نمی تونم وارد حساب اینستام بشم…چیکار کنم درست بشه؟

  • سهراب says:

    من گوگل اوتو اندیکیتور واسه باینانس نصب کردم و الان یه پلتفرم دیگه مشابه باینانس نصب کردم و نیاز به تایید گوگل اوتو اندیکیتور داره چطور میتونم اینم بهش اضافه کنم

  • حسین says:

    سلام وقت بخیر.من گوگل آتنتیکیتور را روی گوشی اندرویدم نصب کردم و باهاش کار میکنم اگه بخواهم از گوگل اتنتیکیتور برای اکانتی که ایمیل دیگری داره استفاده کنم باید چیکار کنم.شنیدم باید ایمیل جدید را لاگین کنم.و اینکه ایا گوگل اتنتیکیتور با دو تا ایمیل کار میکنه و فعال خواهد بود

  • علی says:

    سلام خدمت دوستان
    من گوشی عوض کردم و google authenticator بایننس رو انتقال ندادم به گوشی جدید…
    الان وارد اکانتم نمیشه
    باید چیکار کنم

  • علیرضا says:

    سلام خدمت دوستان
    من گوشی عوض کردم و google authenticator بایننس رو انتقال ندادم به گوشی جدید…
    الان وارد اکانتم نمیشه
    باید چیکار کنم
    خواهشن راهنمایی کنید ۰۹۳۶۱۷۱…

  • علیزاده says:

    سلام خسته نباشید
    آیا از طریق نرم افزار گوگل اتنتیکیتور میشه به اکانت هایی که بهش وصل هستن دسترسی داشت و ایمیل هایی که بهش وصل هستند رو دید

  • سیدمصطفی says:

    سلام
    ایا امکان استفاده هم زمان از این نرم افزار برای چند نرم افزار مختلف مثل بایننس و کویننس و اینستا هست ؟ اگر هست چطوری ؟

  • رضا says:

    سلام خسته نباشید روی ایفون برای ورود به برنامه authenticator میخوام face id فعال کنم کسی بلده ؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • امیر says:

    سلام من وارد یک سایتی شدم تایید دومرحله میخاست فعالش کردم authenticator نصب کردم کد وارد کردم کدم اومد بالا وارد سایت کردم درست شد.الان چند هفته گذشته کد دوعاملی میخاد سایت کد میزنم میگه اشتباهه لطفاً کمک کنید.

  • علی says:

    سلام نرم‌افزار autonticatorنصب کردم اما وقتی دکمه شروع اسکن بارکد میزنم از بارکدی که گوگل داده اسکن نمیکنه یعنی اتفاقی نمیفته ودر نتیجه کد ۶ رقمی هم نمیاد کسی میدونه مشکل از چیه؟

  • علی says:

    سلام autoticatore نصب کردم اما وقتی دکمه شروع اسکن بارکد میزنم از بارکدی که گوگل داده اسکن نمیکنه یعنی اتفاقی نمیفته ودر نتیجه کد ۶ رقمی هم نمیاد کسی میدونه مشکل کجاست

  • باقری says:

    سلام
    من از رمز ساز گوگل authenticator برای صرافی بایننس استفاده میکردم که گوشیم را عوض کردم و حالا با این گوشی جدید نمیتونم این قسمت را روی گوشی جدید اجرا کنم در ضمن گوشی قدیمم هم موجود هست یه راهنمایی بفرمایید
    ممنون و متشکر

  • سامان says:

    سلام بنده در اینستاگرام برای کد امنیتی از Google Authenticator استفاده میکردم که متاسفانه گوشیم بردش خراب شد و من الان نمیتونم با گوشی دیگه وارد اینستاگرام بشم U.P که میدم کد میخواد کدم که از طریق تنظیمات حساب گوگل رو گوشی دیگه نصب و با اسکن بارکد رو گوشی دیگه نصب کردم ولی کدهای انو قبول نمیکنه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

  • محمدرضا says:

    با سلام .گوشی خودم را به علت مشکلات نرم افزاری ریست کردم مجددا نرم افزار شناسایی دو عاملی را نصب کردم اما کدی که میده مورد قبول نیست . لطفا راهنماییم کنید .

    • محمد says:

      سلام دوست عزیز مشکلتون برطرف شد؟؟برای ینده هم عینا مثله برای شماست مشکلم راهنمایی میکنید

  • محسن says:

    سلام تورو خدا جواب بدید من یه کد تو این برنامه داشتم دستم خورد برنامه پاک شد کده هم رفت حالا چجوری کده رو برگردونم

  • حجت الله عبدالملکی says:

    با سلام من گوشیم ریست کردم والعا برنامه دوعاملی authenticatorرا دوباره نصب کردم هم با بار کد فعال سازی کردم هم با کلمها وقتی وار د نوبیتکس میشم ورمزها را وارد میکنم میکه کد شناسای دو عاملی نادرست است هم در تنظیمات authenticatorهمگام سازی را هم انجام دادم وهم ساعت گوشیم تنظیم کردم هیچکدام جواب نداد لطفا راهنماییم کنید متشکرم

    • محسن یونسیان says:

      سلام تورو خدا جواب بدید من یه کد تو این برنامه داشتم دستم خورد برنامه پاک شد کده هم رفت حالا چجوری کده رو برگردونم

      • محمود says:

        سلام
        مشکل منم دقیقا حل شده.متاسفانه به نتیجه ای نرسیدم.آیا شما رفع شد ؟ممنون میشم به من هم راحش رو بگید

        • zahra says:

          سلام خدمت شما. دوستان هیچ وقت ازین بزنامه استفاده نکنین.من ازین برنامه استفاده کردم گوشیمو دوروز پیش ریست فکتوری زدم الان نمیتونم وارد دوتا اکانت اینستاگرامم بشم اکانت کاریم با ۲۳ کا فالور که ۴ سال زحمتشو کشیدم پرید رفت برنامه رمز سازه رمزاش کار نمیکنه دستمم به جایی بند نیست😭

          • عماد says:

            سلام داداش چی شد حل کردی مشکلتو من حساب بایننس کد میدم قبول نمیکنه نمیدونم چیکار کنم پولم بلوکه شده

    • مهدی says:

      سلام . من دقیقا مشکل شمارو دارم میشه بگید چطوری حلش کردید. ممنون میشم اگه راهننایی کنید. حسابی گیر کردم.

  • مهران says:

    سلام . من از برنامه authy استفاده کردم برای امنیت حساب اکانت اینستاگرامم الان که میخوام وارد این برنامه بشم کد ایران رو نداره، گویا تحریم کرده ایران رو .

    از کارشناسان انزل وب و دوستانی که این مشکلو داشتن میخوام اگر راه حلی وجود داره بنده رو راهنمایی کنید.

  • امیر says:

    باسلام و تشکر از مطالب مفید شما بنده به مشکلی برخورده ام که نیاز به راهنمایی دارم نرم افزار امنیت گوگل برروی گوشی بنده نصب بود و از کدهاش استفاده میکردم بعداز تنظیم کارخانه گوشی مجدد برنامه رو نصب کردم زمانی که میخو ام بارکد رو از طریق اسکنر نرمم افزار Google authenticator اسکن کنم در برنامه پیغام میده که اسکنر بارکد در حال حاضر در دستر س نیست برای رفع این مشکل چکاری باید انجام بدم و علت این یغام خطایی که میده چیه ممنون لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    • omid۹ says:

      گوشیم من به سرقت رفته در گوشی جدید نمیتونم وارد حساب Google Authenticatorبشم چه کار کنم

  • حسین says:

    با سلام و احترام خسته نباشید بنده یک نسخه قدیمی حساب کاربریم فعال و استفاده میکردم . تا اینکه نخسه جدید برنامه و حساب کاربریم نصب کردم و دوباره این آپ هم نصب و فعال کردم و بدون اسکن بار کد خارج شدم چون فکر کردم با همان بارکد نسخه قدیمی هنوز فعال و جواب میدهد !! و اکنون هرکاری که می کنم نمیتوانم وارد نسخه جدید حساب کاربریم بشوم و کدهای احرازهویت نسخه قدیمی کاربریم همه را اشتباه و قبول و تایید نمیکند !! اکنون چطور میتوانم به حساب کاربریم وباره دسترسی و بارکد جدید را اسکن یا غیرفعال کنم ؟؟ لطفا با ایمیل فوق یا شماره ۰۹۱۴۱۰۴… برای هماهنگی و پرداخت هزینه های احتمالی تماس بگیرید . این پیام دوم بدلیل نوشتن شماره همراهم لطفا منتشر نکنید و یا شماره را پاک کنید . با تشکر

  • حسین says:

    با سلام و احترام خسته نباشید بنده هم شدیدا به کمک و ر اهنمایی احتیاج دارم . حتی اگر مستلزم هزینه نیز باشد . مشکل اینکه بنده یک نسخه قدیمی حساب کاربریم فعال و استفاده میکردم . تا اینکه نخسه جدید برنامه و حساب کاربریم نصب کردم و دوباره این آپ هم نصب و فعال کردم و بدون اسکن بار کد خارج شدم چون فکر کردم با همان بارکد نسخه قدیمی هنوز فعال و جواب میدهد !! و اکنون هرکاری که می کنم نمیتوانم وارد نسخه جدید حساب کاربریم بشوم و کدهای احرازهویت نسخه قدیمی کاربریم همه را اشتباه و قبول و تایید نمیکند !! اکنون چطور میتوانم به حساب کاربریم وباره دسترسی و بارکد جدید را اسکن یا غیرفعال کنم ؟؟ با تشکر

  • azi says:

    سلام من به شدت به کمکتون احتیاج دارم برنامه اینستاگرامم کد امنیتی با این برنامه فعال کرده بودم گوشیم سرقت کردن به الان که میخوام وارد پیجم بشم فقط کد این برنامه میخواد وو من این برنامه رو نصب کردم ایدیم زدم و کد بهم میده ولی موقعی که وارد اینستا گرام میکنم کد رو قبول نمیکنه به پیشتیبانی اینستاگرامم هم تماس گرفتم ولی درست نشد رکمکم کنید ممنون میشم

  • ویتا says:

    سلام من به شدت به کمک نیاز دارم .این برنامه رو نصب کردم مشکلی هم نداشتم باهاش ولی گوشی من مشکل پیدا کرده و احتمال حذف تمام اطلاعات از روی گوشیم هست واکثر اپلیکیشن هایی که میشد با این برنامه ایمن بشن رو با این برنامه فعال کردم الان هیچگونه دسترسی به کدها رو ندارم چطور میتونم وارد اون برنامه ها بشم نه تنها اینستاگرام خودم که اینستاگرام چند تا از دوستان که من ادمینشون بودم و اداره میکردم هم ممکنه از دسترس خارج بشن وخواهشا لطفا اگه منو راهنمایی کنید یک دنیا ممنون میشم

    • Rasjuv64 says:

      سلام خدمت شما،من این اپ google Authenticator رو نصب کردن بودم رو گوشی ،کد دو مرحله ای رو دریافت کردم خیلی از برنامه هامو قفل کردم ،سر ی مشکل گوشیمو ریست کردم ولی دیگه نمیتونم وارد برنامه‌هام‌بشم حتی این اپ رو نصب کردم کدهای اشتباه میزنه ،لطفا کمک کنید

  • علی says:

    ممنون بابت آموزش بسیار مفید بود

  • مرتضی says:

    واقعا ازتون ممنونم به خاطر این توضیحات کامل و همچنین بخش پاسخ به سوالات چون مدتی بود درگیر این برنامه بودم ومشگلم حل نمی شد که خوشبختانه با توضیحات کامل شما مشگلم حل شد.

  • بهزاد says:

    سلام خدمت شما…من این برنامه google Authenticator رو نصب کردم و برای چهار تا اکانتم فعال کردم…متاسفانه بدلیل سهل انگاری گوشی را به تنظیمات کارخانه بردم و بعد از تنظیمات کارخانه هر کاری کردم نتونستم وارد هیچکوم از اکانت ها بشم…اون از کدی رو میخواست که توی برنامه بود…ولی الان من برنامه رو ندارم…کد های پشتیبانی رو هم ندارم…گزینه فرستادن پیام متنی هم برام فعال نیست(همونی که میگه یه کد شش رقمی میاد برات اونو اینجا بنویس…)الان من هم رمز رو دارم هم ایمیل ولی نمیتونم وارد بشم باید چیکار کنم؟ اگه کمکم کنید لطف میکنید…..

  • ادریس says:

    سلام
    اقا این کد گوگل اتنتیکیتر ما برای ورود به استخر viabtcکار نمی‌کنه ساعت نرم افزار هم سینک هست

صفحات1 2