تنظیم خودکار و دستی ساعت آیفون به صورت دقیق

آموزش تنظیم خودکار و دستی ساعت آیفون به صورت دقیق

قطعا ساعت و زمان در زندگی تمام انسان ها نقش بسیار مهمی دارد به طوری که اگر انسان وقت شناس و دقیقی باشید، حتما و حتما در صورت عدم اطلاع از زمان و تاریخ دقیق به مشکل جدی در امور زندگی خود برخواهید خورد. با این اوصاف، اگر ساعت موبایل یا هر ابزار دیگری که شما از آن استفاده میکنید بهم بخورد یا ساعت اشتباهی را به شما نشان بدهد، دچار دردسر خواهید شد. اگر از آیفون استفاده میکنید و با اشتباه بودن ساعت آیفون یا با مشکل تنظیم نشدن خودکار ساعت گوشی آیفون مواجه هستید، تنظیم خودکار و دستی ساعت آیفون به صورت دقیق را در انزل وب دنبال کنید.

نحوه تنظیم ساعت آیفون و حل مشکل بهم ریختن زمان

How To Set iPhone Clock  Automatically and Manually ,Solve The Time Shuffle Problem

تقریبا در تمامی موبایل ها میتوان به دو طریق به تاریخ و زمان دقیق دسترسی داشت. یکی از طریق تنظیم خودکار و دیگری از طریق تنظیم دستی یا Manual که هر دوی آنها به سادگی امکان پذیر است. اگر این سوال برای شما پیش آمده که چگونه ساعت آیفون را تنظیم کنیم یا میخواهید بدانید که چرا چرا ساعت آیفون بهم میریزد ادامه مطلب را دنبال کنید. لازم به ذکر است که اگر موبایل اندرویدی دارید، این مطلب به کار شما نخواهد آمد و به همین دلیل پیش تر در انزل وب مطلبی تحت عنوان آموزش نحوه تنظیم دقیق ساعت اندروید منتشر شده است که میتوانید از آن بهره مند شوید.

آموزش تنظیم دقیق ساعت آیفون به طور خودکار

ساعت گوشی آیفون بهم ریخته است

در ابتدا باید به سراغ Settings بروید.

تغییر ناگهانی ساعت آیفون

سپس بر روی گزینه General کلیک کنید.

کوک کردن ساعت گوشی اپل

جالا گزینه Date & Time را انتخاب کنید.

آموزش تنظیم خودکار و دستی ساعت آیفون به صورت دقیق

حالا گزینه Set Automatically را روشن کنید تا تنظیم دقیق ساعت آیفون به طور خودکار انجام بگیرد.

آموزش تنظیم دقیق ساعت آیفون به صورت دستی

ساعت گوشی آیفون بهم ریخته است

در مواقع تنظیم نشدن خودکار ساعت گوشی آیفون باید اینکار را خودتان به طور دستی انجام دهید. برای تنظیم دقیق ساعت آیفون به صورت دستی باید سراغ تنظیمات رفته و سپس گزینه General را انتخاب کنید.

کوک کردن ساعت گوشی اپل

حالا Date & Time را انتخاب کنید تا به تنظیمات مربوط به ساعت آیفون بروید.

آموزش تنظیم خودکار و دستی ساعت آیفون به صورت دقیق

حالا گزینه Set Automatically را غیر فعال کنید. با اینکار قصد دارید تا ساعت موبایل را به طور دستی تنظیم نمایید.

تغییر ناگهانی ساعت آیفون

توسط گزینه Time Zone باید منطقه زمانی خود را انتخاب بکنید (برای تنظیم آیفون روی ایران گزینه Tehran را انتخاب نمایید). برای مثال اگر در ایران زندگی میکنید، برای تنظیم آیفون روی ایران باید منطقه زمانی Tehran را انتخاب کنید.

تنظیم نشدن خودکار ساعت گوشی آیفون

حالا با بالا و پایین کشیدن انگشت خود، روز و ساعت را مشخص نمایید.

چگونه ساعت گوشی ایفون را تنظیم کنیم

حالا نوتیفیکیشن موبایل را باز کنید. میبینید که تاریخ انتخابی شما در قسمت بالا نمایش داده میشود. با کلیک بر روی آن میتوانید رخداد ها و اطلاعات دیگر مانند آب و هوا را مشاهده کنید. همچنین اگر ساعت شما در ویندوز و کامپیوترتان به مشکل برخورده و از پس درست کردن آن برنمیایید نگران نباشید. میتوانید از مطلب ۱۰ روش رفع مشکل تغییر و تنظیم ساعت ویندوز ۱۰ استفاده کنید.

چرا ساعت آیفون بهم میریزد؟ تغییر ناگهانی ساعت آیفون

اما گاهی اوقات ممکن است ساعت آیفون شما به دلایلی بهم بریزد یا با مشکل تغییر ناگهانی ساعت آیفون مواجه شود. برای حل این مشکل باید راهکار های زیر را بررسی نمایید.

کوک کردن ساعت گوشی اپل با فعال سازی Set Automatically در تنظیمات

اعت گوشی آیفون بهم ریخته است

به تنظیمات و سپس قسمت General و بعد از آن Date & Time را انتخاب کنید. سپس اطمینان حاصل کنید که Set Automatically فعال است (سبز باشد) همچنین منطقه زمانی شما از قسمت Time Zone درست انتخاب شده باشد.

فعال سازی Location Services

نحوه تنظیم ساعت آیفون و حل مشکل بهم ریختن زمان

به تنظیمات رفته و بر روی Privacy کلیک کنید. بر روی Location Services کلیک کنید و مطمئن شوید آپشن های آن فعال باشد. در همان قسمت Location Services حالا گزینه System Services را انتخاب کنید سپس Setting Time Zone را پیدا کرده و آن را فعال کنید.

چرا ساعت آیفون بهم میریزد؟

اگر ساعت iPhone یا iPad شما دچار مشکل میشود یا بهم میریزید و به طور مداوم تاریخ یا زمان اشتباه را روی دستگاه نمایش میدهد، به احتمال زیاد به این دلیل است که باتری دستگاه از کار می افتد و برای مدت طولانی‌ای خاموش میماند. هنگامی که شارژ دستگاه به طور کامل تخلیه شد، اغلب زمان اشتباه را نشان می دهد تا اینکه مجدداً روشن شود و دوباره به اینترنت اتصال پیدا کند. پس از اتصال آنلاین، همانطور که در بالا توضیح داده شد، iOS به سرور زمان و جزئیات موقعیت مکانی دسترسی پیدا می کند و زمان را تصحیح می کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب تنظیم خودکار و دستی ساعت آیفون به صورت دقیق را باهم بررسی کردیم. آیا تابحال شما با موضوع تنظیم نشدن خودکار ساعت گوشی آیفون مواجه شده اید؟ چه راهکاری را برای تغییر ناگهانی ساعت آیفون پیشنهاد میدهید؟ شما همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را درباره نحوه تنظیم ساعت آیفون و حل مشکل بهم ریختن زمان در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش نحوه تنظیم دقیق ساعت اندروید و حل مشکل تنظیم نشدن آن
آموزش نحوه تنظیم دقیق ساعت اندروید و حل مشکل تنظیم نشدن آن
نمایش اتوماتیک تمام پوشه و فایل ها بر اساس تاریخ و تغییر دسته جمعی تاریخ ایجاد
نمایش پیشفرض تمام پوشه و فایل ها بر اساس تاریخ و تغییر دسته جمعی تاریخ ایجاد

نظرات

  • Behnam says:

    سلام دوستانی ک تنظیم ساعت گوشیشون رو اتومات مونده و غیر قابل تنظیم دستی میباشد کافیه گزینه‌ی screen time گوشی رو غیر فعال کنن مشکل حل میشه👌🏻👍🏻

  • darvishi says:

    سلام گوشی وساعتم هردوتاایفونه،گوشیم سری ایفون سیزده هست تنظیماتش هم خورده هست باید چی کارکنم ؟؟ممنون نمی شه با ساعت کانیکت کنم

  • مهرناز says:

    آیفون من هم چند ماهه که ساعتش رو حالت اتومات مونده نمیتونم عوضش کنم لطفا اگه راهی پیدا کردید به من هم اطلاع بدید
    Shahryaran61@yahoo.com

  • Sepinoud says:

    👍🏼

  • بهار says:

    سلام من تنظیمات ساعتم که رو اتومات هستش ذو نمیتونم غیر فعال کنم چون گزینش خاکستری شده باید چکار کنم خواهش میکنم کمکم کنین