روش رفع مشکل برنامه تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون

۱۳ روش رفع مشکل برنامه تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون

تیک تاک (TikTok) به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی با کاربران زیادی تبدیل شده است. در این برنامه می توانید ویدیو های کوتاهی با ویژگی های خاص ضبط کرده و به اشتراک بگذارید. با این حال برخی از کاربران برای استفاده از این برنامه دچار مشکلاتی می شوند. امروز در انزل وب قصد داریم تا نحوه رفع مشکل برنامه تیک تاک در اندروید و آیفون را بررسی کنیم.

حل مشکل ورود ، باز نشدن و.. نرم افزار تیک توک آیفون و اندروید

Fix TikTok Not Working On iPhone and Android

برای استفاده از اپلیکشن تیک تاک باید اقدام به ساخت اکانت و حساب کاربری کنید. اما کاربران ایرانی در همین اولین قدم ممکن است دچار مشکل شوند. علاوه بر آن در قسمت های دیگر برنامه نیز ممکن است مشکلاتی رخ دهد که آن ها را بررسی خواهیم کرد.

رفع مشکل ثبت نام در تیک تاک (حل مشکل تیک توک)

متاسفانه این برنامه برای ایران تحریم شده است و با آیپی ایران قادر به ثبت نام نخواهید بود. به همین جهت رفع مشکل ثبت نام تیک تاک، باید از ابزار های تغییر دهنده آیپی استفاده کرده و IP خود را به کشور های دیگر تغییر دهید.

همچنین برای یادگیری کامل نحوه استفاده از برنامه، پیشنهاد می کنیم مطب آموزش کامل تصویری استفاده از برنامه تیک توک (Tik Tok) اندروید و آیفون را هم مطالعه نمایید.

رفع مشکل برنامه تیک تاک

بستن برنامه کار ساده ای به نظر می رسد ولی می تواند مشکلات مختلف را رفع کند. به طور کامل برنامه را ببندید و مجدد آن را باز کنید.

رفع مشکل برنامه تیک تاک

ریستارت کردن گوشی برای رفع مشکل باز نشدن تیک تاک

گوشی خود را خاموش کنید. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه مجدد گوشی را روشن کنید. با این کار مشکلات کوچک نرم افزاری در گوشی یا برنامه رفع می شوند.

ریستارت کردن گوشی برای رفع مشکل باز نشدن تیک تاک

رفع مشکل نرم افزار تیک تاک با بررسی اتصال اینترنت

فراموش نکنید که تیک تاک به اتصال مناسب اینترنت نیاز دارد. در صورتی که نمی توانید از برنامه استفاده کنید و مشکل ورود به تیک تاک دارید، ممکن است اینترنت شما دچار مشکل شده باشد. برای بررسی وای فای به Settings ⇒ Wi-Fi رفته و مطمئن شوید که به شبکه درست متصل شده اید.

رفع مشکل نرم افزار تیک تاک با بررسی اتصال اینرتنت

همینطور با مراجعه به تنظیمات و قسمت Cellular می توانید وضعیت اینترنت سیم کارت را چک کنید. مطمئن شوید که Cellular Data فعال است.

رفع مشکل نرم افزار تیک تاک با بررسی اتصال اینرتنت

جهت اطمینان با مرورگر خود اتصال به اینرتنت را چک کنید.

مطمئن شدن از سلامت سرور برای حل مشکل اپ تیک تاک

گاهی ممکن است سرور های تیک تاک دچار مشکل شوند. در این صورت برنامه برای همه یا قسمتی از کاربران غیر فعال می شود. می توانید در شبکه های اجتماعی مانند توییتر از وضعیت سرور تیک تاک مطمئن شوید.

رفع مشکل کار نکردن برنامه تیک تاک

در صورتی که برنامه کار نمی کند، بهتر است حافظه کش و دیتا برنامه را حذف کنید. ما قبلا در انزل وب روش پاک کردن حافظه Cache و دیتا برنامه را به شما آموزش داده ایم.

همینطور برای آشنایی با سرویس های جایگزین اینستاگرام، مطالعه مطلب ۱۴ تا از بهترین برنامه های جایگزین اینستاگرام برای شما کاربردی خواهد بود.

رفع مشکل تیک تاک

برای رفع مشکل TikTok به تنظیمات گوشی اندروید خود بروید و وارد قسمت Apps/Apps Manager شوید. سپس گزینه All Apps را فعال کنید. روی منو (سه نقطه) تپ کرده و گزینه Reset App Preferences را بزنید.

مشکل ثبت نام در تیک توک، مشکل ارور اینترنت

به تنظیمات گوشی اندروید خود بروید و وارد قسمت Apps/Apps Manager شوید. برنامه Musical.ly را انتخاب کرده و در زیر قسمت Permissions باید تمامی مجوز ها را برای برنامه فعال کنید و روی Done تپ کنید.

مشکل لوگین کردن در برنامه موزیکالی تیک توک

برخی از مشکلات در این زمینه، مربوط به اشتباه وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می باشد. مطمئن شوید که موارد خواسته شده را به دقت وارد می کنید. (به _ و.. هم توجه داشته باشید)

اگر همچنان مشکل شما رفع نشد، در تنظیمات گوشی حافظه کش برنامه Google Services را حذف کرده و گوشی را ریستارت کنید. سپس مجدد اقدام به بررسی مشکل کنید.

مشکل دوربین در تیک تاک (مشکل جدید تیک تاک)

برای رفع مشکل دوربین، اقدام به خاموش کردن هر نوع حالت ضبط یا افکت کنید. ویدیو خود را به صورت ساده ضبط کنید و بعد از تولید، فیلتر و.. را به آن اضافه کنید.

خطای Stopped، Not Responding و Force Closes تیک تاک

ابتدا یک بار دستگاه خود را خاموش و روشن کنید. برنامه را هم به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید. اگر مشکل رفع نشد، راه حل های زیر را دنبال کنید.

  • نوار نوتیفیکیشن اندروید را پایین بکشید. روی آیکن User در سمت راست کلیک کرده و و حالت Guest را انتخاب کنید.
  • برنامه TikTok Musical.ly را دانلود و نصب کنید. سپس تست کنید که برنامه اجرا می شود یا نه؟ در صورت عدم اجرا، احتمالا برنامه در گوشی نصب کرده اید که با تیک تاک مشکل دارد و باید حذف شود.
  • این برنامه به میزان RAM زیادی نیاز دارد. مطمئن شوید که حافظه رم شما کافی است و اقدام به خالی کردن فضای آن با بستن برنامه ها کنید.

نشان ندادن فالور و لایک ها در تیک تاک

این مشکل عمدتا به دلیل آپدیت شدن سرور های تیک تاک است. بهتر است چند ساعت صبر کرده و مشکل را مجدد بررسی کنید. در صورت ادامه این مسئله، از نسخه Lite برنامه استفاده کنید که ممکن است مشکل شما را رفع کند.

حذف و نصب برنامه برای رفع مشکل برنامه تیک تاک

اگر همچنان مشکل نرم افزار تیک تاک شما رفع نشده است، به عنوان راه حل نهایی برنامه را به صورت کامل از گوشی خود حذف کنید.

حذف و نصب برنامه برای رفع مشکل برنامه تیک تاک

سپس آخرین نسخه را از اپ استور ها مجدد دانلود و نصب کنید.

در پایان اگر از کاربران فعال اینستاگرام هستید و تمایل به ایجاد لایو ۲ نفره دارید، مطالعه مطلب آموزش ایجاد لایو استوری دو نفره با دوستان و تقسیم صفحه لایو استوری در اینستاگرام را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه حل هایی جهت رفع مشکلات برنامه تیک تاک به شما معرفی کردیم. مشکل شما با چه راه حلی رفع شد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه حل مشکل برنامه تیک تاک را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 2 ترفند کارساز برای حل مشکل تاریخ تولد در تیک تاک
آموزش ۲ ترفند کارساز برای حل مشکل تاریخ تولد در تیک تاک
معرفی و دانلود 26 تا از برنامه های مشابه تیک تاک
معرفی و دانلود ۲۵ تا از برنامه های مشابه تیک تاک
آموزش جستجو افراد در تیک تاک
آموزش جستجو افراد در تیک تاک
آموزش 6 روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک
آموزش ۶ روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک

نظرات

  • آنیسا says:

    سلام من وقتی میخوام ویدیو اپلود کنم یا ۶۰ درصد میره ولی بعد از اون قطع میشه و هرچقدم تلاش میکنم بی فایده است. لطفا بگید چیکار کنم؟

  • حامد says:

    سلام. من برنامه را نصب کردم با فیلتر هم بالا میاد فقط موقع دیدن لایو کسی همش این خطای SOMETHING went wrong, server upgrading please wait میده. اگه کسی راه‌حل اش را میدونه سپاسگزارم که به منم بگه.

  • .. says:

    چرا من هر کس رو داخل تیک تاک فالو میکنم همون موقع خود به خود آنفالو میشه ؟

  • جاوید شاه says:

    همه چیز خوب هست ولی من نمی توانم وارد قسمت پروفایل بشم و وقتی میزنم‌ رو پروفایل می‌پره بیرون لطفاً کمک کنید تا مشکل رو حل کنم

  • Kamali says:

    سلام خسته نباشید
    من تیک تاک رو نصب کردم و حساب رو هم درست کردم
    و مشکل من اینجاست که اسمم و بیو گرافی رو مینویسم ولی قبول نمیکنه
    چی کار کنم
    لطفا پاسخ بدید ممنون

  • Kamali says:

    سلام خسته نباشید
    من تیک تاک رو نصب کردم و حساب هم باز کردم
    ولی هر کاری میکنم تا اسمم و بیو گرافی رو بنویسم نمیشه چی کار کنم

  • nightgirl95 says:

    سلام مشکل تیک تاکم اینه که صدای ویدئو هست ولی تصویر همیشه ایستاده روی یک عکسه … باید چیکار کنم؟

  • Feridoon Ahmadi says:

    سلام امید جور و صحت باشید یک مشکل که به تیکتاک من پبش آمده تقریبآ یک ماه شد هرچه ویدیو بخش میکنم هیچ لایک و ویو نمیشه اگر زحمت نمیشه رهنمایی کنید .
    ای دی تیکتاک feridoon63

    • Ak says:

      سلام خسته نباشید
      هر کاری کردم مشکل فالو کردن برطرف نشد از عوض کردن آی پی گوشیم گرفته تا پاک کردن حافظه پنهان و برنامه ها و..
      ولی بازم مشکل برطرف نشد لطفا یکی بگه چیکار کنم

  • راحیل says:

    سلام من میخوام ویدیو تو تیک تاک دانلود کنم ولی هرچی دانلود میکنم میره از اول دانلود میشه و وقتی دانلود میشه ویدیو باز نمیشه

  • فاطمه رضایی says:

    سلام اقا تیک تاک من قسمت لایو نداره چرا 🥺🥺

    • امیر says:

      لینگ اخرین بروز رسانی تیک تاک میخام .الان دو روز میخام ویدیو بزارم ارور میده .لطفا اخرین اپدید تیک تاک بگین از کجا بیارم

  • Hurricane says:

    سلام و عرض ادب خدمت شما
    حساب من از طرف برنامه دوئین به اشتباه مسدود شده و حالا که برای تجدید نظر و رفع این مسدود شدن اقدام کردم، در مرحل آخر شماره تلفنم رو نا معتبر اعلام می‌کنه چکار کنم نمی تونم حسابم رو برگردونم

  • بی نام says:

    خواهشا میشه بگید چرا وقتی تاریخ تولد را نوشتیم و ادامه رو بزنیم چرا میگه حساب نا معتبر حتی حساب جدیدم ساختم بازم نشد لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

  • سونیا says:

    سلام تو تیک تاک هیچ ویدیویی نمیاره فیلتر شکن هم نصب کردم بازم فایده ای نداشت چیکار کنم😭

  • امیرحسین says:

    با چه فیلتر شکنی وارد تیک تاک شویم؟؟؟؟؟؟
    ی فیلترشکن خوب معرفی کنید

  • Hooman says:

    تو قسمت App manager برنامه Musical.ly پیدا نکردم ?‍♂️?

  • شهرام says:

    مشکل اصلی تیک تاک هیچکدام از موارد فوق نیست .مشکل اصلی سیم کارت ایران است سیم کارت رو از گوشی خارج کنید و به نت wifi وصل شوید . تا زمانی که سیم کارت ایران در گوشی است توسط برنامه تیک تاک منطقه شما شناسایی و خدمات به شما داده نمیشود . پیروز و موفق باشید . برنامه قیلتر سکن فراموش نشود

    • زینب ولوئیان says:

      من سیمکارتمم خارج کردم اما میگفت نو نتوُرک.حتی فیلترشکنمم روشن بود.

  • فاطمه says:

    چرا تیک تاک کار نمیکنه یعنی به درستی نصب نمیشه لطفا پاسخگو باشین

  • Amir says:

    سلام، چرا من تیک تاک پست میزارم، اصلا ویو و لایک هیچی نشون نمیده، همش صفر مگه میشه، حتی دوئت ام میکنم هیچ، هرکاری کردم درست نمیشه، میاد یکی لایک کرده ولی وقتی پستم و نگاه میکنم هیچ اثری از لایک نیس و ویو هم صفره بدبختی، من موندم چیکار کنم، میشه راهنمایی کنید لطفاً

صفحات 1 2