ساخت عکس کاور هایلایت استوری اینستاگرام

۵ روش ساخت عکس کاور هایلایت استوری اینستاگرام

میتوان گفت در جهان و حتی ایران تقریبا هر شخصی که با اینترنت و فضای مجازی تا حدی آشنا باشد، اینستاگرام از جمله برنامه هایی است که روزانه دقایق یا حتی ساعاتی را صرف آن میکند. با افزایش کاربران و محبوبیت اینستاگرام خصوصا در ایران، همواره همه در پی آن هستند که بهترین صفحه و بهترین محتوا را برای دوستان و مخاطبان خود ارائه کنند. اگر علاقه دارید که به کاربرانتان بهترین استوری و هایلایت های ممکن را نشان دهید، ۵ روش ساخت عکس کاور هایلایت استوری اینستاگرام را دنبال کنید.

آموزش ساخت کاور هایلایت استوری اینستاگرام اندروید و آیفون

How to Make Custom Instagram Highlights Story Covers

از جمله ویژگی های جذابی که اینستاگرام برای مخاطبان خود ارائه میدهد، هایلایت ها هستند. هر پیج میتواند چندین هایلایت مختص به خود را داشته باشد. هایلایت ها در واقع همان استوری ها هستند با این تفاوت که به صورت دائمی در صفحه اول پیج نمایش میابند تا زمانی که صاحب پیج آنها را حذف کند. هایلایت ها دارای کاور هایی هستند که بیشتر از هر چیزی بازدید کنندگان را تشویق به مشاهده‌ی آن هایلایت میکند پس بسیار مهم است که تصویر مناسب و جذب کننده‌ای برای آن انتخاب شود. در اینجا ۵ روش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام آورده شده که در صورت علاقه میتوانید آنها مشاهده کنید.

دانلود برنامه کاور هایلایت اینستاگرام Canava

دانلود کاور هایلایت استوری

اپ Canava از جمله برنامه های موفقی است که بسیار در زمینه ساخت عکس برای کاور هایلایت استوری اینستاگرام استفاده میشود. از دیگر ویژگی های این برنامه ساخت بنر های توییتر و همچنین ساخت کاور برای پست های فیسبوک است. روش ساخت عکس کاور هایلایت استوری اینستاگرام با این برنامه بسیار ساده است. برای استفاده از آن، پیش از هر چیزی باید آن را بر روی موبایل خود نصب و اجرا کنید. اگر اندروید هستید آن را از گوگل پلی و اگر کاربران آیفون هستید آن را از اپ استور دریافت نمایید.

highlights عکس برای کاور هایلایت اینستاگرام

سپس بر روی آیکون Your Story کلیک کنید. قصد داریم تا یک هایلایت استوری برای Instagram طراحی کنیم. همچنین اگر به دنبال برنامه‌ای برای ساخت پوستر های حرفه‌ای در اندروید میگردید، حتما سری به ۸ تا از بهترین برنامه های طراحی و ساخت پوستر حرفه ای اندروید بزنید.

روش ساخت عکس کاور هایلایت استوری اینستاگرام

سپس Blank Template را انتخاب کرده تا یک تصویر با زمینه سفید برای شما ساخته شود. اگر میخواهید رنگ آن را تغییر دهید میتوانید از پایین صفحه رنگ های مختلف را انتخاب کنید. همچنین با ضربه بر روی “+” میتوانید رنگ دلخواهی را بسازید.

دانلود عکس برای کاور هایلایت اینستاگرام

پس از انتخاب رنگ مناسب زمان آن رسیده که یک متن یا آیکونی را به صفحه اضافه کنید. برای اینکار بر روی آیکون “+” پایین صفحه ضربه بزنید.

دانلود کاور هایلایت استوری اینستاگرام

اگر قصد اضافه کردن متن دارید، باید Text را انتخاب کنید اما اگر میخواهید آیکونی را به صفحه بیاورید میتوانید از گزینه Graphics استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال آکون خاصی هستید فقط کافی است نام آن را بنویسید تا برنامه عملیات جستجو در اینترنت را آغاز کند.

برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام برای ایفون

پس از انتخاب آیکون مناسب می توانید رنگ آن را هم تغییر بدهید. خب برای ذخیره‌ی کاوری که ساخته اید کافیست بر روی Share که بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید. اگر از آیفون استفاده میکنید باید پس از انتخاب Share گزینه Quick Look را بزنید. سپس Preview Content را انتخاب کنید و بعد از آن بر روی آیکون Export (پایین صفحه) و سپس Save Image را بزنید تا عکس دانلود شود. ولی اگر اندروید دارید، کافی است فقط Upload to Photos را انتخاب کنید.

ساخت کاور هایلایت اینستاگرام توسط سایت Canava

استفاده از سایت Canava از دیگر روش های ساخت کاور هایلایت اینستاگرام میباشد. برای استفاده از آن به سایت Canava رفته و پس از ثبت نام و تکمیل مراحل آن، عبارت Instagram Story را جستجو نمایید.

برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام

ثبت بر روی Blank کلیک کرده تا یک صفحه خالی سفید بسازید.

دانلود کاور برای هایلایت اینستاگرام

سپس از بخش Elements اقدام به اضافه کردن گرافیک ها و آیکون ها و اشیاء مورد نیاز بکنید. برای استفاده از آنها کافیست بر روی آنها کلیک کنید. پس از کلیک، به صفحه اضافه میشوند و توسط ماوس میتوانید آنها را جابجا کنید.

آیکون هایلایت اینستاگرام

خب حالا در مرحله‌ی آخر پس از طراحی کاور هایلایت اینستاگرام باید از طریق گزینه Download اقدام به دانلود آیکون هایلایت اینستاگرام خود کنید. پس از دانلود کاور برای هایلایت اینستاگرام تصویر را به موبایل خود منتقل دهید و در هایلایت های استوری خود استفاده نمایید.

برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام StoryLight

دانلود کاور هایلایت استوری اینستاگرام

اپلیکیشن StoryLight هم از دیگر برنامه هایی است که در ساخت عکس برای کاور هایلایت اینستاگرام استفاده میشود. از جمله ویژگی های این برنامه شخصی سازی آسان و در عین حال قوی، پس زمینه های متنوع، دارا بودن بیش از ۴۰۰ مدل از پیش آماده شده، قابلیت اضافه کردن متن و حاشیه و .. است. لازم به ذکر است که این برنامه برای آیفون هم از طریق اپ استور در دسترس است.

همچنین اگر میخواهید تصاویر هایلایت پیج های دیگر را دانلود کنید ولی نمیدانید که این کار به چه صورت است حتما ۲ روش دانلود و ذخیره هایلایت استوری اینستاگرام را مشاهده بفرمایید.

دانلود برنامه کاور هایلایت اینستاگرام Inshot

دانلود کاور برای هایلایت اینستاگرام

از جمله برنامه های دیگری که برای دانلود کاور هایلایت استوری اینستاگرام بکار میرود، Inshot نام دارد. برنامه‌ی بسیار موفقی که توانسته در گوگل پلی بالغ بر ۱۰۰ میلیون بار دانلود شود. میتوان به دارای بودن هزاران آیکون متفاوت با رنگ های متنوع، تعیین رنگ برای زمینه، طراحی استوری با امکان اضافه کردن ویدیو و موزیک و تصویر به همراه استیکر و متن های زیبا به عنوان ویژگی های بارز این برنامه اشاره کرد. خوشبختانه Inshot برای هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون در دسترس است.

برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام برای آیفون StoryArt

برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام برای ایفون

اگر علاقه‌ای به استفاده از برنامه ها و ابزار های بالا جهت ساخت کاور هایلایت اینستاگرام نداشتید، آخرین انتخاب شما می تواند StoryArt باشد. این برنامه هم برای اندروید و هم برای آیفون در دسترس است که می توانید آن را دانلود کنید. از جمله ویژگی های این برنامه بیشتر از ۶۰ تم مختلف برای آیکون ها، دارا بودن بیش از ۱۰۰۰ حالت مختلف برای تصاویر و اضافه کردن آیفون و متن و استیکر های مختلف به تصاویر هایلایت میباشد.

همچنین اگر به تازگی اینستاگرام خود را آپدیت کرده اید اما از ویژگی های جدیدی که در لیست آپدیت قرار گرفته بود هیچ کدام برای شما فعال نشده، حتما بررسی علت عدم نمایش قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را مشاهده نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب ۵ روش ساخت عکس کاور هایلایت استوری اینستاگرام همراه شما بودیم. آیا تا حالا شما خواسته اید اقدام به ساخت کاور هایلایت اینستاگرام کنید؟ آیا روش های گفته شده در این پست برای طراحی عکس برای کاور هایلایت اینستاگرام مناسب بود؟ شما همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را درباره برنامه ساخت کاور هایلایت اینستاگرام در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 12 روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش ۱۲ روش حل مشکل کپی رایت اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش نحوه دیدن زمان شروع فالو کردن یک شخص یا پیج اینستاگرام
آموزش 2 روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش ۲ روش گذاشتن هایلایت اینستاگرام بدون استوری
آموزش 5 روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام
آموزش ۵ روش رفع مشکل آنفالو نشدن هشتگ در اینستاگرام

نظرات

  • F says:

    سلام میخوام عکسی که واسه کاوردرست کردم وبدون استوری کردن کاورکنم چکارکنم

  • نالو says:

    با سلام و تشکر.. میگم میشه کاور رو بدون استوری کردن روی اینستاگرام منتشر کرد؟؟ینی درجا تغییرات توی پیج انجام بشه و کسی نفهمه

  • نالو says:

    با سلام و تشکر.. میگم میشه کاور رو بدون استوری کردن روی اینستاگرام منتشر کرد؟؟ ینی درجا تغییرات توی پیج انجام بشه و کسی هم متوجه نشه؟؟