بهترین برنامه افکت گذاری روی ویدیو و فیلم اندروید

۱۱ تا از بهترین برنامه افکت گذاری روی ویدیو و فیلم اندروید

جلوه های ویژه ساده و افکت ها می توانند تاثیر بالایی در یک ویدیو داشته باشند. برای افکت گذاری روی ویدیو حتما نیازی به استفاده از کامپیوتر و برنامه های پیچیده ویرایش ویدیو ندارید، بلکه با استفاده از گوشی های هوشمند اندروید و برنامه های منتشر شده در این زمینه می توانید ویدیو خود را کامل کنید. امروز در انزل وب بهترین برنامه های افکت گذاری روی ویدیو و فیم در اندروید را به شما معرفی می کنیم.

دانلود بهترین نرم افزار افکت گذاشتن روی فیلم و ویدیو اندروید

Best Video Effects Apps for Android

نقش ویدیو را در زندگی امروزه نمی توان نادیده گرفت. با وجود شبکه های اجتماعی تصویر و ویدیو محور نظیر لایک ، تیک توک و…، این نقش و ایفای آن به شکل مناسب پر رنگ تر نیز می شود. شما با کمک گوشی اندرویدی خود می توانید ویدیو های نسبتا حرفه ای با افکت های مختلف بسازید.

بهترین برنامه افکت فیلم اندروید، WeVideo

بهترین برنامه افکت فیلم اندروید، WeVideo

برنامه افکت ویدیو اندروید WeVideo قابلیت ویرایش ویدیو و ساخت ویدیو را برای شما فراهم می کند. در این برنامه از جلوه های ویدیوی بسیاری استفاده شده است و کار کردن با رابط کاربری آن نیز ساده می باشد. سرعت برنامه هم مناسب بوده و به یکی از گزینه های ایده آل لیست تبدیل می شود. تنها نقطه منفی برنامه شاید کاربر پسند نبودن رابط برنامه باشد.

شما می توانید نسخه کامل برنامه های معرفی شده را به صورت رایگان از اپ استور ها وبسایت های معتبر فارسی دانلود کنید.

دانلود برنامه افکت دادن به فیلم برای اندروید AndroVid Video Editor

دانلود برنامه افکت دادن به فیلم برای اندروید AndroVid Video Editor

دیگر گزینه شما استفاده از برنامه AndroVid Video Editor می باشد. در این برنامه افکت های مختلفی مانند محو شدن، حرکت آهسته و سریع، آینه و.. قابل استفاده هستند. پس از ویرایش ویدیو، می توانید به راحتی آن را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین اگر حجم ویدیو شما زیاد است، پیشنهاد می کنیم مطلب ۴ روش کاهش حجم فیلم و ویدیو بدون افت کیفیت در اندروید را مطالعه نمایید.

 VIDTRIM، بهترین برنامه افکت ویدیو

 VIDTRIM، بهترین برنامه افکت ویدیو

برنامه VIDTRIM برای افکت گذاری روی ویدیو، از زبان های مختلفی مانند انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و.. پشتیبانی می کند. افکت های مختلفی نیز در ان پشتیبانی می شوند. برنامه به صورت رایگان عرضه شده است و امکان فشرده سازی ویدیو برای اشتراک گذاری راحت تر را نیز ارائه می دهد.

 VIDEOSHOW، بهترین برنامه افکت اندروید

 VIDEOSHOW، بهترین برنامه افکت اندروید

یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش ویدیو در دنیا، VIDEOSHOW می باشد. این ویرایشگر و سازنده ویدیو، سرعت بالایی دارد، افکت های زیبایی در آن قرار داده شده و رابط کاربر پسند آن، برنامه را تبدیل به یک گزینه محبوب می کند. اضافه کردن متن به ویدیو نیز در کنار سایر ویژگی ها آن را کامل تر می کند.

برنامه افکت گذاری روی فیلم اندروید FilmoraGo

برنامه افکت گذاری روی فیلم اندروید FilmoraGo

FilmoraGo یکی از ویرایشگر های ویدیو مطرح است که قابلیت افکت گذاری هم دارد. معکوس کردن ویدیو، اضافه کردن افکت انتقال، حرکت کند، سریع و.. از سایر ویژگی های این برنامه می باشند. همچنین می توانید ویدیو را بسته به بستر اشتراک گذاری، قالب بندی نیز کنید.

همچنین آیا قصد ساخت کلیپ تبریک تولد دارید؟ در این صورت مطالعه مطلب ۱۲ روش ساخت کلیپ تبریک تولد به صورت آنلاین ، در اندروید و آیفون برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

دانلود برنامه افکت ویدیو اندروید PowerDirector

دانلود برنامه افکت ویدیو اندروید PowerDirector

نرم افزار افکت و ویرایشگر ویدیو PowerDirector دارای بیش از ۳۰ افکت مختلف است. استفاده از این برنامه ساده است اما ممکن است مدتی طول بکشد تا با آن به راحتی کار کنید. البته این برنامه برای تمامی کارکرد های خود ویدیو آموزشی نیز تهیه کرده است. قابلیت پشتیبانی از رزولیشن ۴K نیز در این برنامه گنجانده شده است.

نرم افزار افکت روی چهره KineMaster

نرم افزار افکت روی چهره KineMaster

نرم افزار افکت گذاری روی فیلم عروسی و.. اندروید KineMaster را می توان یک برنامه خوب با رابط کاربری عالی و قدرتمند معرفی کرد. با وجود امکانات عالی ویرایش ویدیو، افکت های مختلفی نیز برای اعمال وجود دارند. برای حذف واتر مارک برنامه در فایل های خروجی، باید نسخه کامل برنامه را خریداری کنید.

برنامه افکت دادن به ویدیو Quik

برنامه افکت دادن به ویدیو Quik

از دیگر روش های رایگان افکت گذاری روی ویدیو، استفاده از Quik است. افکت گذاری ویدیو و ویرایش آن از قابلیت های این برنامه هستند. ویژگی هایی مانند تنظیم ضربان موسیقی با ویدیو، اشتراک مستقیم در شبکه های اجتماعی و.. آن را کامل تر می کنند.

 VivaVideo، بهترین نرم افزار ویرایش فیلم اندروید

 VivaVideo، بهترین نرم افزار ویرایش فیلم اندروید

برنامه VivaVideo ویژگی های ویرایش ویدیو چشمگیری دارد. با وجود افکت های مختلف این برنامه به شما کمک می کند تا ویدیو های حرفه ای و کاملی بسازید. VivaVideo بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و با دانلود این برنامه افکت گذاری روی ویدیو به خوبی نیاز های شما در این زمینه را برطرف میشود.

دانلود برنامه افکت فیلم برای اندروید Funimate

دانلود برنامه افکت فیلم برای اندروید Funimate

اگر هنوز از هیچ کدام از برنامه افکت ویدیو اندروید نظر شما را جلب نکرده است، احتمالا نرم افزار افکت گذاری روی فیلم و کم حجم Funimate این کار را خواهد کرد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت و جلوه ویدیوی پیشرفته طراحی شده در این برنامه، آن را به یک گزینه عالی تبدیل می کند. این برنامه رایگان است و برای استفاده از آن باید حساب کاربردی بسازید و از امکانات مختلف آن استفاده کنید.

برنامه YouCam Fun افکت گذاری روی ویدیو استوری و فیلم شما

برنامه افکت گذاشتن روی ویدیو YouCam Fun که نسخه آیفون نیز بسیار محبوب است یک نرم افزار جالب با فیلترهای محبوب صورت جهت زیباسازی ، ماسک های کارتونی ، شخصیت محبوب فیلم ها میباشد که دارای قابلیت هایی نظیر اضافه کردن استیکر به ویدیو ، اضافه کردن فریم های گوناگون ، ضبط و اضافه کردن در لحظه فیلتر ها به ویدیو و.. میباشد.

برنامه YouCam Fun افکت گذاری روی ویدیو استوری و فیلم شما

در پایان اگر از فعالان و طرفداران اینستاگرام هستید و ویدیو را برای اشتراک گذاری در این شبکه اجتماعی آماده می کنید، مطالعه مطلب معرفی بهترین برنامه های پرکاربرد و حرفه ای برای اینستاگرام را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین برنامه های افکت گذاری روی ویدیو و فیلم حرفه ای در گوشی های هوشمند اندروید را به شما آموزش دادیم. از کدام برنامه استفاده کردید و نظرتان راجب آن چیست؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه دانلود نرم افزار جلوه های ویژه برای اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش تصویری سرچ فیلتر در تیک تاک
آموزش تصویری سرچ فیلتر در تیک تاک
معرفی و دانلود 9 تا از بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی اندروید
معرفی و دانلود ۹ تا از بهترین برنامه های تبدیل عکس به نقاشی اندروید
آموزش ساده ساخت افکت و فیلتر اینستاگرام
آموزش ساده ساخت افکت و فیلتر اینستاگرام
نحوه استفاده و فعال سازی افکت های اینستاگرام برای استوری ، لایو و..
نحوه استفاده و فعال سازی افکت های اینستاگرام برای استوری ، لایو و..

نظرات

  • ساسان says:

    سلام ممنون از زحمات بی وقفتون و مطالب عالیتون، لطفا اسم برنامه ای که مثل تصویر اول این مطلب میشه روی صورت افکت صورتکه انیمیشنی گذاشته بشه رو برامون قرار بدید و اگر ایمیل بشه ممنون میشم