ساخت و افتتاح حساب اسکریل وریفای شده در ایران و خارج کشور

آموزش ساخت و افتتاح حساب اسکریل وریفای شده در ایران و خارج کشور

اسکریل یکی از سرویس های ارائه دهنده کیف پول الکترونیکی می باشد. اگر با پی پال آشنا باشید باید گفت که اسکریل نیز سرویسی مشابه آن است و با استفاده از آن می توانید از سایت های مختلف به صورت آنلاین خرید اینترنتی داشته باشید و پول را از طریق این حساب انتقال دهید. برای آشنایی کامل با اسکریل و نحوه وریفای کردن آن با انزل وب همراه باشید.

نحوه ساخت کیف پول و حساب اسکریل (Skrill)

How to Open and Create Skrill Account

شاید بارها با اسم سرویس اسکریل مواجه شده باشید و از خود بپرسید حساب اسکریل چیست؟ اسکریل در حال حاضر یکی از بهترین سرویس های پرداخت اینترنتی به حساب می آید اما به دلیل تحریم های بانکی علیه ایران ساخت حساب در این سرویس به صورت مستقیم در دسترس نیست و برای وریفای کردن آن نیاز دارید تا چندین مرحله را طی کنید. در ادامه آموزش ساخت حساب اسکریل ، نحوه ساخت حساب اسکریل و نحوه وریفای کردن آن را به طور کامل به شما توضیح می دهیم.

اگر علاقه داشته باشید آموزش استفاده از سرویس Payeer و همین طور آموزش استفاده از سرویس پی پال نیز در سایت انزل وب موجود است.

آموزش ساخت اکانت اسکریل و کیف پول Skrill

برای ساخت کیف پول اسکریل لازم است وارد سایت اسکریل شوید. به دلیل تحریم ها نیاز است تا از برنامه های تغییر آی پی برای ورود استفاده کنید. حالا در قسمت بالا روی گزینه OPEN A FREE ACCOUNT یا REGISTER کلیک کنید.

انتقال پول با skrill

در فرم ثبت نام نیاز است تا ایمیل خود را به همراه یک رمزعبور برای محافظت از حساب اسکریل خود وارد کنید.

انتقال پول با skrill

در قسمت بعدی نام و نام خانوادگی خود را به همراه تاریخ تولدتان وارد کنید.

انتقال پول با skrill

قسمت بعدی یکی از مهم ترین بخش های ثبت نام است، در این بخش باید کشوری که در آن سکونت دارید را وارد کنید که متاسفانه کشور ایران در این لیست وجود ندارد. برای وریفای کردن لازم است تا بخش بعدی آموزش را ببینید اما طبق مراحلی که گفته خواهد شد می توان ثبت نام را کامل کرد.

در این قسمت کشور محل سکونت و ارز مورد استفاده را باید وارد کنید.

انتقال پول با skrill

در این مرحله باید آدرس محل سکونت خود را در کشور اعلام شده وارد کنید.

انتقال پول با skrill

در مرحله آخر با وارد کردن شماره تلفن، تایید ربات نبودن و در نهایت تایید قوانین اسکریل حساب شما فعال خواهد شد و مراحل ایجاد حساب اسکریل به اتمام رسید اما هنوز وریفای نشده است.

انتقال پول با skrill

Perfect Money نیز یکی از سرویس های ساخت حساب بانکی آنلاین است که می توانید آموزش استفاده از پرفکت مانی را مطالعه کنید.

آموزش وریفای حساب اسکریل

اگر در ایران سکونت دارید بهتر است که وریفای کردن حساب خود را به یک شهروند خارج از کشور یا شرکت های خدمات ارز فعال در ایران بسپارید اما در ادامه به روش وریفای کردن حساب اسکریل می پردازیم.

در منوی سمت چپ روی گزینه Setting کلیک کنید. در این بخش می توانید گزینه Verify را انتخاب کنید.

انتقال پول با skrill

در این بخش باید اطلاعاتتان را به شکل کامل وارد کنید و مدارک اعلام شده را آپلود کنید.

مدارک مورد نیاز برای آپلود عبارتند از:

  • عکس از خود همراه با پاسپورت.
  • به اشتراک گذاشتن محل سکونتتان از طریق مرورگر و یا آپلود یکی از مدارکی که نشان دهنده محل سکونت شما است. مانند قبض.

علاوه بر این در صورتی که در داخل کشور سکونت دارید برای شارژ حساب اسکریل یا برداشت وجه خود از سرویس های واسط داخلی استفاده کنید اما حتما پیشنهاد میکنیم قبل از اینکار از معتبر بودن سایت و سرویس انتخاب شده مطمئن شوید.

یکی از سرویس های فعال در زمینه ارز دیجیتال سرویس بایننس است که می توانید آموزش آن را در سایت انزل وب مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش ساخت و افتتاح حساب اسکریل وریفای شده در ایران و خارج کشور را بررسی کردیم و امیدواریم دیگر مشکلی در این موضوع نداشته باشید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات