حل مشکل پیغام خطای Android is starting اندروید

۶ روش حل مشکل پیغام خطای Android is starting اندروید

گاهی اوقات در گوشی های تلفن همراه که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، ممکن است مشکلاتی رخ دهد. یکی از آن ها ارور یا پیغام Android is Starting می باشد. در واقع با روشن کردن گوشی خود این پیام را مشاهده می کنید و مدت زمان طولانی در این صفحه خواهید ماند. امروز در انزل وب روش های حل مشکل پیغام خطای Android is Starting در اندروید را بررسی خواهیم کرد.

روش رفع مشکل ارور Android is Starting Optimizing App اندروید

How to Fix Android is Starting Error 

اگر در هنگام روشن کردن گوشی اندروید خود ارور Android is Starting را مشاهده کنید، احتمالا مدت زمان طولانی را در این صفحه گیر خواهید کرد. اما جای نگرانی نیست زیرا راه حل های مختلفی برای رفع این مشکل وجود دارد که در ادامه آن ها را معرفی و بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

جدا کردن شارژر برای حل مشکل Android is Starting

برای رفع مشکل Android is Starting ، اگر در هنگامی که دستگاه شما به شارژر متصل است و گوشی خود را روشن می کنید، توصیه می کنیم که قبل از این کار کابل شارژر را از گوشی جدا کنید. اغلب کاربران در حالت شارژ با این ارور مواجه می شوند که به راحتی با جدا کردن شارژ قبل از روشن کردن گوشی، مشکل رفع می شود.

جدا کردن شارژر برای حل مشکل Android is Starting

همچنین در صورت سیاه شدن صفحه گوشی، پیشنهاد می کنیم مطلب ۸ روش رفع مشکل سیاه شدن صفحه گوشی سامسونگ و.. اندروید را مطالعه نمایید.

حل مشکل Android is Starting Optimizing App با جدا کردن مموری کارت

مموری کارت (SD Card) موجود در گوشی نیز می تواند مقصر باشد. در این موارد می توانید به راحتی کارت را از دستگاه خارج کرده و مجدد آن را وارد کنید. سپس بررسی کنید که مشکل رفع شده است یا خیر؟ در برخی از موارد با همین راه حل ساده مشکل رفع می شود.

Android is Starting Optimizing App حل مشکل با جدا کردن مموری کارت

وارد شدن به حالت Safe Mode برای رفع پیغام اندروید در حال راه اندازی است

برخی از برنامه های نصب شده در گوشی می توانند زمینه ساز ایجاد ارور Android is Starting شوند. برای این بررسی این موضوع گوشی را در حالت Safe Mode راه اندازی کنید. ما قبلا در انزل وب روش اجرای اندروید در حالت Safe Mode را آموزش داده ایم. در صورتی که در این حالت مشکلی نداشتید، احتمالا یکی از برنامه های شما با گوشی ناسازگار است که باید آن را پیدا و حذف کنید.

وارد شدن به حالت Safe Mode برای رفع پیغام اندروید در حال راه اندازی است

همینطور مطالعه مطلب آموزش تصویری سافت و هارد ریست گوشی و تبلت اندروید نیز می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.

حل مشکل Android is Starting با حذف و Wipe پارتیشن Cache گوشی

وجود داده های معیوب در حافظه کش گوشی می تواند مشکلات مختلفی را به وجود آورد. برای حذف پارتیشن کش گوشی، باید از طریق منوی ریکاوری اقدام کنید. در مطلب آموزش ۴ روش پاک کردن حافظه پنهان کش Cache و داده های برنامه اندروید، روش پاک کردن پارتیشن کش از منوی ریکاوری را آموزش داده ایم.

حل مشکل Android is Starting با حذف و Wipe پارتیشن Cache گوشی

ریست کردن تنظیمات شبکه جهت رفع پیام Android is Starting

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما برخی از کاربران با ریست کردن تنظیمات شبکه، خطای Android is Starting را رفع کرده اند. قبل از انجام این روش توجه داشته باشید که تنظیمات مربوط به Wi-Fi، بلوتوث و داده های تلفن همراه از بین می روند. دستورالعمل زیر را دنبال کنید.

  1. در گوشی اندروید خود، به تنظیمات بروید.
  2. تنظیمات Backup & Reset را پیدا کرده و روی آن تپ کنید.
  3. روی Network Settings Reset ضربه بزنید.
  4. با تاچ روی گزینه Reset Settings و تایید آن، تنظیمات شبکه ریست شده و احتمالا مشکل شما رفع شود.

ریست کردن تنظیمات شبکه جهت رفع پیام Android is Starting

رفع مشکل Optimizing App با ریست فکتوری کردن گوشی

در نهایت اگر هنوز این مشکل رفع نشده است، برای رفع علت Android is Starting بهتر است گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید. با کمک مطالعه مطلب آموزش کامل نحوه بازگشت به تنظیمات کارخانه یا ریست فکتوری اندروید این فرایند را انجام دهید.

رفع مشکل Optimizing App با ریست فکتوری کردن گوشی

همینطور اگر در پایان متوجه شدید که گوشی شما آپدیت نمی شود، مطالعه مطلب آموزش ۷ روش رفع مشکل آپدیت نشدن اندروید را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های رفع مشکل ارور Android is Starting در اندروید را به شما آموزش دادیم. با استفاده از کدام راه حل مشکل رفع شد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه بوت نشدن گوشی هواوی و.. را در دیگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 10 روش رفع ارور Unfortunately setting has stopped
آموزش ۱۰ روش رفع ارور Unfortunately setting has stopped
آموزش جدید 13 روش رفع مشکل ارور App Not Installed اندروید
آموزش جدید ۱۳ روش رفع مشکل ارور App Not Installed اندروید
آموزش 10 روش رفع ارور 101 در اندروید
آموزش ۱۰ روش رفع ارور ۱۰۱ در اندروید
آموزش 18 روش حل مشکل برنامه همراه من همراه اول اندروید
آموزش ۱۸ روش حل مشکل برنامه همراه من همراه اول اندروید

نظرات

  • علیرضا طاهریان says:

    سلام
    من گوشی اچ تی سی دارم ، حدود ۷ماه گوشیم خاموش بود و الان که انرا روشن میکنم هر دفعه قید میکنه ؛ اندروید در حال راه اندازی است….
    در حال بهینه سازی برنامه … از ۶۵.
    بعد از سی الی چهل دقیقه عملیات زمان میبره. اما مجدد بطور ناگهانی خاموش میشه و روز از نو… چه کنم؟؟؟

  • زهرا says:

    سلام
    گوشیم خاموش شده بود وقتی روشن کردم نوشت اندروید در حال راه اندازی است وتو این حالت هم میموند چند بار ریستارت کردم الان مینویسه تلفن در حال راه اندازی است بازم تو این حالت میمونه .ممنون اگه راهنمایی کنید.

  • محسن says:

    سلام این ارور مدام میاد گوشی a20s لطفا راهنمایی کنید
    X.0hl: Unexpected character (<' (code 60)): expected a valid value (number, String, array, object, 'true', 'false' or 'null') at [Source: X.1d9@5326c80; line: 1, column: 2]

    • فاطمه says:

      سلام من گوشیمو روشن میکنم بعد میاره اندروید در حال راه اندازی است از ۱۰۴ برنامه ۹۰ تا رو بهینه سازی میکنه بعد گوشی خاموش میشه هر کاری کردم باز تو ۹۰ گیر میکنه حالا چیکار کنم

      • علی says:

        اگر در شارژ گوشی رو روشن میکنی دیگه نکن، اگه میخوای مشکلت برطرف شه باید گوشی رو از کابل شارژ جدا کنی

  • Samira says:

    سلام تمام روشهای بالا رو رفتم ولی تاثیری در حذف پیام android is starting نداشت، به نظرتون باید چیکار کنم؟

    • ماه says:

      سلام…گوشی رو حالت بهینه سازی برنامه ها میره کامل همه رو پر میکنه و خاموش روشن میشه و باز تکرار همین مرحله هست…..من اصلا دسترسی به برنامه ها ندارم تو این حالت ک حذفش کنم