آموزش تصویری طریقه دیلیت اکانت برنامه ایتا

آموزش تصویری طریقه دیلیت اکانت برنامه ایتا

ایتا از جمله پیام رسان های نسبتا موفق ایرانی است که شباهت کاملی به تلگرام داشته و می توان گفت که از جایگزینهای تلگرام در میان پیام رسان های فارسی زبان و داخلی است. اما شاید شما هم جزو آن دسته اشخاصی باشید که مدتی از ایتا استفاده کرده و اند ولی اکنون قصد دیلیت اکانت ایتا را دارند اما چگونگی حذف اکانت پیام رسان ایتا را نمیدانند. برای فهمیدن این مسئله‌ی بسیار ساده، امروز با آموزش تصویری طریقه دیلیت اکانت برنامه ایتا همراه انزل وب بمانید.

نحوه حذف اکانت پیام رسان ایتا (Eitaa)

How To Delete Account Eitaa App

طریقه دیلیت اکانت ایتا فرایند بسیار ساده‌ای دارد که تا حد زیادی (می توان گفت کاملا) به تلگرام شباهت دارد. اما باز هم ممکن است چگونگی حذف اکانت ایتا برای برخی از کاربران سوال باشد. برای آموزش حذف اکانت ایتا مراحل زیر را طی بکنید.

آموزش حذف حساب کاربری ایتا

حذف اکانت ایتا برای اندروید

خب به عنوان اولین مراحله از —- به صفحه مای ایتا (ایتای من) مراجعه کرده و شماره همراه خود را وارد کنید و سپس ارسال را بزنید تا کد ورود به ایتای شما (نه پیامک) ارسال شود.

دیلیت اکانت ایتا

سپس قطعه کد مربوطه را کپی کنید و نگه دارید. همچنین در آموزش دیلیت اکانت سروش در اندروید و آیفون می توانید طریقه حساب حساب کاربری در پیام رسان ایرانی سروش را هم یاد بگیرید.

دیلیت اکانت ایتاء

حالا در این مرحله از دیلیت اکانت ایتاء باید بر روی گزینه «حذف اکانت» ضربه بزنید. همچنین اگر میخواهید طریقه دیلیت اکانت برنامه نزدیکا را هم بدانید، می توانید آموزش دیلیت اکانت برنامه نزدیکا ورژن جدید و قدیمی را مشاهده نمایید.

حذف اکانت ایتا برای اندروید

به پایین اسکرول کرده و بر روی گزینه «حذف حساب کاربری» کلیک کنید. همچنین اگر دلیل خاصی برای حذف اکانت ایتا برای اندروید دارید می توانید در بخش «چرا قصد حذف حساب کاربری خود را دارید؟» بنویسید.

حذف اکانت eitaa

در آخرین مرحله از حذف اکانت eitaa از شما پرسیده میشود که آیا واقعا قصد حذف اکانت ایتا را دارید یا خیر. اگر واقعا چنین است، کد امنیتی را در بخش خود وارد کرده و بر روی «حذف حساب کاربری» ضربه بزنید تا برنامه حذف اکانت ایتا تکمیل شود.

همچنین اگر از برنامه اسنپ چت استفاده میکنید می توانید با استفاده از آموزش تصویری طریقه حذف اکانت اسنپ چت طریقه دیلیت اکانت این برنامه را یاد بگیرید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با آموزش تصویری طریقه دیلیت اکانت برنامه ایتا همراه شما بودیم. آیا تا به امروز قصد داشته اید که اقدام به حذف اکانت پیام رسان ایتا کنید؟ شما همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون آموزش حذف حساب کاربری ایتا در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • یاشار says:

    شما پول میگیری طریقه حذف ها رو یاد بدی یا محض رضای خدا کلید کردی روی آموزش حذف برنامه های ایرانی ؟!