بهترین برنامه های شبیه ساز و آموزش پیانو اندروید و آیفون

۱۲ تا از بهترین برنامه های شبیه ساز و آموزش پیانو اندروید و آیفون

اصولا برای یادگیری یک موسیقی یا ساز باید ابتدا آن را خریداری کرده و سپس یک معلم یا استاد برای یاد دادن آن موسیقی به شما داشته باشید. اما در دنیای امروز دیگر لازم نیست حتما آن ساز را خریداری کرده و سپس به سراغ استاد آن بروید. با گوشی هوشمندی که در دست دارید می توانید همه آنها را یک جا داشته باشید. اگر به پیانو علاقه دارید و به دنبال برنامه تمرین پیانو یا برنامه نت خوانی پیانو هستید، امروز با برنامه های شبیه ساز و آموزش پیانو اندروید و آیفون همراه انزل وب باشید.

دانلود برنامه یادگیری و تمرین پیانو حرفه ای اندروید و آیفون

Download Professional Piano Learning and Practice App For Android And iPhone

خوشبختانه اپلیکیشن های بسیار زیادی برای آموزش پیانو با گوشی وجود دارد به طوری که شما با استفاده از آنها می توانید کاملا به آموزش پیانو مقدماتی بپردازید. یعنی پیانو را با برنامه پیانو واقعی در اندروید یا آیفون به طور مقدماتی یا حرفه ای فرا بگیرید.

در زیر لیست ۶ تا از بهترین برنامه های شبیه ساز و آموزش پیانو اندروید را آورده ایم که می توانید طبق سلیقه و مقایسه از آنها استفاده کنید. هر کدام دارای مزیت و معایب مختلفی می توانند باشد ولی با مشاهده خصوصیات و ویژگی های آنها، بهترینشان را برای خود انتحاب کنید.

نسخه کامل برنامه پیانو برای اندروید و آیفون معرفی شده را میتوانید از اپ استور های ایرانی دانلود و نصب کنید.

پیانو ساده اندروید Simply Piano by JoyTunes

آموزش پیانو مقدماتی

قطعا یکی از بهترین برنامه های آموزش پیانو مقدماتی Simply Piano by JoyTunes است. این برنامه به سادگی پیانو را به شما از طریق آموختن تمام اصول اساسی مانند خواندن نت، ریتم و مقیاس آشنا میکند. حتی به شما امکان می دهد آهنگ های مطرحی را به کمک برنامه بنوازید. یکی از نکاتی که برای استفاده از این برنامه باید به آن توجه داشت این است که بعد از گذراندن اولین درس از آموزش پیانو مقدماتی باید برای پرداختن اشتراک ماهانه اقدام کنید. Simply Piano by JoyTunes برای تمام سنین که تازه قصد آشنایی با پیانو را دارند مناسب است.

برنامه پیانو واقعی اندروید Real Piano

دانلود برنامه یادگیری و تمرین پیانو حرفه ای اندروید و آیفون

از بهترین برنامه برای یادگیری پیانو در اندروید می توان به Real Piano اشاره کرد. برنامه‌ای که برای پیانیست های حرفه‌ای، نوازندگان، هنرمندان، آماتورها یا مبتدیان بسیار مفید است. از ویژگی های این نرم افزار ضبط صدای موسیقی همزمان با نواختن شما است. از دیگر ویژگی های آن می توان به قابل تنظیم بودن سایز کلید های پیانو یا دارا بودن ساز هایی مانند گراند پیانو، سنتت ، ارگان، گیتار آکوستیک و فلوت اشاره کرد.

همچنین اگر به دنبال بهترین برنامه برای یادگیری گیتار هستید می توانید بررسی ۱۲ مورد از بهترین برنامه گیتار اندروید مبتدی و حرفه ای را مشاهده کنید.

دانلود پیانو اندروید Perfect Piano

دانلود نرم افزار آموزش پیانو

Perfect Piano یک شبیه ساز هوشمند پیانو است که برای تلفن ها و تبلت های اندرویدی طراحی شده است. با استفاده از کلید های واقعی پیانو، این برنامه می تواند به شما بیاموزد که چگونه پیانو بنوازید و همزمان خود را سرگرم کنید! از ویژگی های این نرم افزار می توان به دارا بودن قابلیت چند لمسی، دارا بودن ۸۸ کلید پیانو و قابلیت تنظیم عرض صفحه اشاره کرد. اگر به دنبال برنامه یادگیری پیانو هستید قطعا Perfect Piano می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برنامه آموزش نت خوانی پیانو Flowkey: Learn piano

برنامه آموزش نت خوانی پیانو

با دانلود پیانو حرفه ای برای اندروید Flowkey شما از همان ابتدا موسیقی پیانو زیبایی یاد می گیرید. قطعات پیانو مورد علاقه خود را از بین بیش از ۱۰۰۰ آهنگ انتخاب کنید و در مورد نت، آکورد، خواندن نت موسیقی و تکنیک های آن که برای تمام سطوح مناسب است همه چیز را بیاموزید. این برنامه برای تمام رده ها یعنی مبتدیان و پیانیست های پیشرفته ایده آل است. لازم به اشاره است که Flowkey تنها دو قطعه رایگان برای یادگیری شما دارد و در نهایت، این یک برنامه پولی است. برای دسترسی به کتابخانه کامل، باید ماهانه هزینه‌ای را پرداخت کنید. اما پس از پرداخت از آن هزینه، به هزاران آهنگ و قطعه در این نرم افزار آموزش نت خوانی پیانو دسترسی پیدا خواهید کرد.

اپلیکیشن آموزش پیانو Musescore

برنامه ی پیانو برای اندروید

از بزرگترین مجموعه نت های موسیقی است. Musescore بیش از ۷۰۰ هزار قطعه موسیقی را به طور رایگان برای شما گردآوردی کرده است که می توانید به نت های تمامشان دسترسی داشته باشید و آن ها را با پیانوی خود بنوازید. از مزایای این برنامه می توان به پخش قطعات موسیقی مختلف و دریافت نت موسیقی به صورت PDF اشاره کرد. اگر به دنبال برنامه یادگیری پیانو در موبایل هستید، این برنامه حتما برای شما از گزینه های برتر است.

برنامه آموزش پیانو اندروید Synthesia

اگر در یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی اجتماعی به دنبال ویدیوهای آموزشی پیانو باشید احتمالا ویدیوهای درست شده با این برنامه آموزش پیانو برای اندروید را مشاهده خواهید کرد. Synthesia یکی از نرم افزای محبوب یادگیری پیانو در کامپیوتر میباشد که خوشبختانه نسخه اندروید و آیفون آن نیز موجود میباشد. روند آموزش این برنامه شبیه بازی معروف و سرگرم کننده Guitar Hero است و شما باید هر نت و کلید را با توجه به قرار گرفتن راهنما در موقعیت کلید  بفشارید تا امتیاز بدست آورید.

برنامه آموزش پیانو اندروید Synthesia


همچنین اگر از گوشی آیفون استفاده میکنید و در پی یافتن بهترین برنامه برای یادگیری پیانو در iOS هستید، ما در زیر لیست ۶ عنوان از بهترین برنامه ها جهت آموزش پیانو با گوشی آیفون برای شما آورده‌ایم که بر طبق علاقه و سلیقه می توانید از انها استفاده کنید.

پیانو ساده آیفون Simply Piano by JoyTunes

برنامه آموزش نت خوانی پیانو

از بهترین برنامه های یادگیری پیانو مناسب برای مبتدیان که پیش تر نسخه اندروید آن را هم معرفی کردیم. با نصب این برنامه یک اشتراک رایگان ۷ روزه دریافت خواهید کرد اما بعد از ان برای دسترسی به تمام محتوای اپلیکیشن باید مبلغ  ۳.۵۰ دلار را به طور ماهانه پرداخت کنید. Simply Piano by JoyTunes به سادگی پیانو را به شما از طریق آموختن تمام اصول اساسی مانند خواندن نت، ریتم و مقیاس آشنا میکند.

آموزش پیانو با گوشی Perfect Piano

برنامه آموزش نت خوانی پیانو

Perfect Piano از برنامه های جالب برای یادگیری پیانو است که در ان شما می توانید نوع پیانویی که به آن علاقه دارید را انتخاب و همان را تمرین کنید. برخلاف Simply Piano، در اینجا می توانید آهنگ ها را به صورت رایگان تمرین کنید. بیشتر آهنگ های محبوب در برنامه موجود است و می توانید انتخاب خود را آزادانه انجام دهید. علاوه بر این، بسته به سطح تخصص شما، این برنامه به شما امکان می دهد بین سطح آسان، متوسط و سخت یکی را برگزینید.

دانلود برنامه آموزش نت خوانی پیانو Notes Trainer

برنامه آموزش پیانو برای اندروید

باید توجه داشت که یادگیری پیانو فقط به خاطر سپردن کلید های آهنگ ها نیست. نرم افزار آموزش پیانو Notes Trainer بیشتر در مورد اصول اولیه مانند دانستن آکورد و خواندن یکپارچه از نت موسیقی با شما کار میکند. اگر شما از دسته کسانی هستید که یادگیری مرحله به مرحله و اصولی را دوست دارید، قطعا این برنامه یکی از بهترین گزینه ها برای برنامه آموزش حرفه ای پیانو می باشد.

برنامه آموزش پیانو آی او اس Piano Chords and Scales

برنامه تمرین پیانو

همانطور که شاید حدس زده باشید، Piano Chords and Scales یکی از برنامه های برنامه تمرین پیانو برای مبتدیان است و به شما در درک ساختار های موسیقی از ابتدا کمک می کند. این برنامه پیانو حرفه ای برای نوازندگان از مبتدی تا حرفه‌ای مفید است و به شما امکان می دهد ساختار های موسیقی را بفهمید و از آنها الهام بگیرید. تنها مسئله منفی در مورد این مورد این است که صفحه کلید های پیانو در آن برای افرادی با انگشتان ضخیم کمی کوچک است.

همچنین اگر به ساخت موزیک، نوازندگی با ویولون و .. در کامپیوتر به صورت آنلاین علاقه مندید پیشنهاد میکنیم حتما ۱۱ سرویس ساخت موزیک، نوازندگی با ویولون، ارگ، گیتار را ببینید و از آن استفاده کنید.

برنامه پیانو برای آیفون Yousician

برنامه پیانو برای آیفون

برنامه Yousician به شما امکان می دهد تا جدا از پیانو، با سازهای دیگری مانند گیتار و یوکلله آشنا شوید. Yousician مدرس موسیقی شخصی شما برای عصر دیجیتال است که گیتار، پیانو، آواز، یوکلله و باس را پوشش می دهد! در این برنامه می توانید هزاران آهنگ را همزمان با گوش دادن در برنامه، بیاموزید و پخش کنید.

برنامه یادگیری پیانو Piano Master آیفون

برنامه ی پیانو برای اندروید

برنامه یادگیری پیانو Piano Master آیفون برای هرکسی است که به دنبال یادگیری پیانو از ابتدا است، یا برای کسانی که دانش قبلی دارند و می خواهند با تمرین به نواختن آهنگهای مورد علاقه خود ادامه دهند. از اصلی ترین ویژگی های این نرم افزار تماشای فیلم های آموزشی معرفی شده توسط مربی ها در برنامه میباشد. اگر شما به دنبال یک گزینه مناسب برای برنامه تمرین پیانو در آیفون هستید، Piano Master شاید گزینه جذابی باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با ۱۲ تا از بهترین برنامه های شبیه ساز و آموزش پیانو اندروید و آیفون همراه شما بودیم. آیا تا به امروز قصد دانلود برنامه آموزش پیانو اندروید یا آیفون را داشته اید؟ شما چه اپلیکیشنی را برای آموزش پیانو مقدماتی در موبایل پیشنهاد میکنید؟ شما همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون آموزش نت خوانی پیانو اندروید در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

8 تا از بهترین آموزش سه تار و کوک کردن آن برای اندروید
۸ تا از بهترین آموزش سه تار و کوک کردن آن برای اندروید

نظرات

×