بهترین برنامه قدم شمار برای اندروید و آیفون

۱۲ تا از بهترین برنامه قدم شمار برای اندروید و آیفون

اگر اهل ورزش کردن و دویدن هستید باید بدانید که پیگیری فعالیت بدنی شما بدون داشتن برنامه های مربوط به تمرین یا Apple Watch و… ممکن است کمی مشکل باشد. بخاطر همین باید بدانید که شما به یک نرم افزار قدم شما بر روی موبایل اندروید یا آیفون خود نیازمندید. پس اگر در پی یافتن بهترین برنامه قدم شمار آیفون یا اندروید هستید امروز با ۱۲ تا از بهترین برنامه قدم شمار برای اندروید و آیفون همراه انزل وب باشید.

دانلود بهترین نرم افزار قدم شمار برای آیفون ، سامسونگ ، هواوی و..

Download The Best Pedometer App For iPhone, Samsung, Huawei

همانطور که شاید بدانید، نرم افزار های قدم شمار زیادی موجود است اما مسئله این است که بهترین برنامه قدم شمار اپل یا یا بهترین گام شمار اندروید کدام است؟ اگر شما هم به دنبال دانلود برنامه قدم شمار برای هواوی یا برند های دیگر موبایل هستید، موارد زیر را بررسی کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از اپ استورهای ایرانی اندروید و آیفون رایگان دانلود و نصب کنید.

قدم شمار موبایل اندروید Google Fit

دانلود برنامه قدم شمار و کالری شمار

Google Fit یک شروع خوب برای استفاده از برنامه های قدم شمار برای اندروید است. این اپلیکیشن موارد بسیاری از جمله قدم ها، زمان فعالیت و موارد دیگر را مورد محسابه قرار میدهد. گوگل فیت همچنین از همه ساعت های هوشمند Wear OS و همچنین مچ بند های Xiaomi Mi پشتیبانی می کند. نکته مثبت این برنامه آن است که Google Fit نیاز به خرید یا مشاهده تبلیغات درون برنامه‌ای ندارد کاملاً رایگان است.

اپلیکیشن قدم شمار Leap Fitness Step Counter

اپلیکیشن قدم شمار

Leap Fitness Step Counter یکی ازساده ترین برنامه های قدم شمار و کالری سنج است. این برنامه نیازی به ثبت نام، سرویس ابری و همچنین ردیابی GPS ندارد و فقط قدم های شما را با سنسور های موجود در دستگاه می شمارد. برخی از ویژگی های دیگر شامل تم های مختلف، نمودار گزارش و تهیه نسخه پشتیبان اختیاری به Google Drive است. همه ویژگی ها در نسخه رایگان قابل استفاده هستند. با این حال، نسخه حرفه ای با قیمت بسیار مناسب ۲.۹۹ دلار قابل خریداری است که هرگونه تبلیغی را از برنامه حذف می کند.

اپلیکیشن قدم شمار MyFitnessPal

اپلیکیشن قدم شمار

MyFitnessPal یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های قدم شمار و کالری سنج است. این برنامه همچنین می تواند مجموعه ای از کارهای دیگر را نیز انجام شود. اکثر افراد از این برنامه برای شمارش کالری، محاسبه تناسب اندام، ردیابی آب بدن و .. نیز استفاده میکنند. پس اگر به دنبال یک برنامه قدم شمار همه کاره هستید، MyFitnessPal یقینا جزو انتخاب های برتر شما می تواند باشد.

گام شمار قدم سنج Pedometer

دانلود برنامه قدم شمار و کالری شمار

اپلیکیشن Pedometer یکی دیگر از برنامه های ساده گام شمار است. این برنامه همچنین برای تمرینات برنامه ریزی شده بهتر عمل می کند زیرا دارای دکمه شروع و توقف است. بنابراین، می توانید از آن برای تمرینات هم استفاده کنید. این برنامه همچنین مواردی مانند کالری سوخته، مسافت، زمان راه رفتن یا دویدن و سرعت آن را اندازه گیری می کند. این برنامه کاملاً رایگان ولی در بعضی از قسمت های آن شاهد تبلیغات درون برنامه‌ای خواهید بود.

دانلود قدم شمار هوشمند Pacer Health Pedometer

دانلود قدم شمار هوشمند

برنامه گام شمار Pacer Health یکی از محبوب ترین برنامه قدم شمار اندروید است. برنامه رایگان بوده اما باید برای در اختیار داشتن تمام ویژگی های آن ماهانه ۳.۹۹ دلار بپردازید. همینطور در برنامه می توانید بر روی خود چالش هایی ایجاد کنید مثلا با رسیدن قدم های شما به ۲۰,۰۰۰ از آن چالش عبور کرده و با چالش جدیدی مواجه شوید. Pacer Health همچنین از ردیاب GPS هم می تواند استفاده بکند که فعال کردن آن اختیاری است.

دانلود رایگان برنامه قدم شمار Runtastic Steps

دانلود رایگان برنامه قدم شمار

Runtastic یکی دیگر از برنامه های گام شمار قدرتمند و محبوب اندروید است. این برنامه پولی است ولی نسخه رایگان هم همه آن چیزی که مورد نیاز شما است را داراست. این اپلیکیشن همچنین کالری سوخته بدن شما را هم محاسبه می کند. Runtastic همچنین برای محاسبه موارد دیگر مانند خواب، دوچرخه سواری و تناسب اندام بدن هم مناسب است. برای به دست آوردن بهترین ویژگی های این برنامه، به یک اشتراک نیاز دارید.


همچنین اگر از موبایل آیفون استفاده میکنید به دنبال اپلیکیشن قدم شمار هستید یا این سوال که قدم شمار موبایل چگونه کار میکند در ذهن شما مطرح است، می توانید موارد زیر را دنبال کنید.

اپلیکیشن قدم شمار Pacer

قدم شمار برای آیفون

Pacer مانند داشتن یک دوست و مربی سلامتی در یک برنامه است. می توانید تمام فعالیت های خود را در یک رابط بصری زیبا پیگیری کنید. چالش های سرگرم کننده Pacer، طراحی شگفت انگیز داده ها، برنامه های تناسب اندام شخصی و تمرین های هدایت شده به شما در رسیدن به تناسب اندام کمک می کند. با این اپلیکیشن می توانید هر زمان و هر مکان فعال باشید و احساس خوبی داشته باشید.

قدم شمار برای آیفون Fitbit

قدم شمار برای آیفون

توسط قدم شمار برای آیفون Fitbit می توانید یک تصویر کامل از سلامتی خود از جمله قدم ها، مسافت های طی شده، کالری سوخته، خواب، وزن، و … داشته باشید. برای فعال شدن تمامی امکانات این نرم افزار نیازمند خرید اشتراک هستید. برنامه دارای ویژگی تمدید اشتراک خودکار است اما می توانید این ویژگی را غیر فعال کنید. همچنین اگر به دنبال برنامه های یادآور قرص و دارو هستید، حتما ۱۷ تا از بهترین برنامه های یادآور قرص و دارو اندروید و آیفون را مشاهده کنید.

اپلیکیشن قدم شمار CharityMiles

برنامه قدم شمار آیفون

Charity Miles به شما امکان می دهد بر اساس میزان قدم زدن، دویدن یا حتی دوچرخه سواری روزانه خود، به موسسات خیریه مورد نظر خود پول اهدا کنید. به تعبیر دیگر، Charity Miles یک برنامه رایگان است که شما را قادر می سازد در هر زمان در هنگام پیاده روی، دویدن یا دوچرخه  سواری، برای امور خیریه درآمد کسب کنید. پس اگر دنبال یک برنامه هستید که هم قدم های شما را بشمارد هم به میزان فعالیت های شما به موسسات خیریه پولی اهدا کند، این برنامه حتما بهترین گزینه است.

قدم شمار اپل واچ و.. Google Fit

دانلود برنامه قدم شمار و کالری شمار

لازم است بدانید که بدون داشتن یک برنامه قدم شمار و کالری شمار در موبایل دشوار است بدانید که برای سالم ماندن چقدر یا چه نوع فعالیتی را لازم دارید. Google Fit یکی از بهترین برنامه های قدم شمار برای آیفون و اندروید است زیرا به طور مستقیم توسط Google و با همکاری انجمن قلب آمریکا تهیه شده است. پس اگر به دنبال یک قدم شمار موبایل هستید، قطعا Google Fit یکی از بهترین گزینه هاست.

برنامه کالری شمار برای برنامه iOS دانلود MyFitnessPal

قدم شمار برای آیفون

MyFitnessPal اغلب یکی از بهترین برنامه های شمارش کالری و نرم افزار پیاده روی برای آیفون محسوب می شود، اما بسیاری از مردم نمی دانند که این یک ویژگی گام شماری نیز دارد. این برنامه می تواند از حسگر های تشخیص حرکت در تلفن شما یا یک دستگاه خارجی استفاده کند. همچنین گزینه ای برای سفارشی کردن اهداف گام خود وجود دارد، بنابراین شما برای کاهش وزن با انگیزه و جدی خواهید ماند. اگر در پی یک برنامه قدم شمار آیفون به همراه ویژگی شمارش کالری هستید، حتما MyFitnessPal را دانلود کنید.

دانلود برنامه قدم شمار و کالری شمار StepsApp Pedometer

دانلود برنامه قدم شمار برای هواوی

StepsApp Pedometer یک برنامه قدم شمار همه کاره است حتی برای افرادی که از صندلی چرخ دار استفاده میکنند. بیش از ۲ میلیون کاربر از این برنامه در حال استفاده هستند. همچنین می توانید رنگ و تم برنامه را توسط تم های موجود در آن تغییر دهید. همچنین اگر روزانه ساعات زیادی را پای کامپیوتر خود وقت میگذرانید می توانید از ۷ نرم افزار که در هنگام کار با کامپیوتر به سلامتی شما فکر میکنند دیدن کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با ۱۲ تا از بهترین برنامه قدم شمار برای اندروید و آیفون همراه شما بودیم. آیا تا به امروز از برنامه قدم شمار اندروید هواوی ، سامسونگ و.. یا آیفون استفاده کرده اید؟ از نظر شما بهترین گام شمار یا کالری شما در موبایل های هوشمند کدام است؟ شما همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون نرم افزار محاسبه مسافت طی شده در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

دانلود 7 تا از بهترین برنامه پریود فارسی
دانلود ۷ تا از بهترین برنامه پریود فارسی

نظرات

  • زهره says:

    یکی از بهترین اپلیکیشن های قدم شمار که علاوه بر گام شماری ، ورزش در خانه و کالری شماری هم دارد اپلیکیشن جزیره هست

  • كسب درآمدازراه رفتن says:

    Sweat coin یک برنامه عالى که با قدم هایتان میتوانید خرید کنید و دلار به حساب بانکى خود واریز نمائید.هر هزار قدم یک سویت کوین میدهد.وقیمت اجناس براساس سویت کوین است