آموزش ۳ روش دانلود فیلم و ویدیو از لینکدین (LinkedIn)

امروزه تقریبا همه ما زمان زیادی از روز را صرف فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی مختلف میکنیم اما این وقت صرف کردن ها همیشه هم بی فایده نیستند خصوصا وقتی شبکه اجتماعی مورد نظر درباره کسب و کارتان باشد. لینکدین یک شبکه اجتماعی بر اساس روابط تجاری‌ میباشد که اصولا در آن می توانید تبلیغ های مربوط به کسب و کار دیگران و استارت آپ های مختلف را ببینید. اگر به تازگی ویدیویی در LinkedIn مشاهده کردید ولی نحوه دانلود ویدیو از لینکدین را نمیدانید یا این سوال که چگونه از لینکدین ویدیو دانلود کنیم در ذهن شما مطرح شده، امروز با آموزش ۳ روش دانلود فیلم و ویدیو از لینکدین همراه انزل وب باشید.

نحوه دانلود ویدیو و فیلم از لینکدین

How To Download Videos From LinkedIn

موارد مختلفی برای روش دانلود ویدیو از لینکدین وجود دارد که البته بعضی از انها ممکن است توسط LinkedIn کنار بروند چون اصولا دانلود ویدئو از لینکدین ممکن نیست. ولی سایت ها و ابزار هایی هستند که به شما در دانلود کلیپ از لینکدین کمک میکنند. برای چگونگی با دانلود کلیپ از لینکدین موارد زیر را بررسی بفرمایید. البته بد نیست بدانید که دانلود ویدیو از توییتر هم به راحتی امکان پذیر است. اگر اطلاعاتی راجب آن ندارید، می توانید از ۴ روش دانلود فیلم و ویدیو از توییتر بهره مند شوید.

نحوه دانلود ویدئو از لینکدین

برداشتن فیلم در لینکدین

این روش دانلود از لینکدین یکی از آسان ترین روش هاست ولی ممکن است هم اکنون دیگر جوابگوی شما نباشد و مجبور باشید از دو روش پایین استفاده کنید. برای دانلود ویدئو از لینکدین به این روش باید سراغ ویدیویی بروید و روی آن راست کلیک کرده و سپس Open Video In New Tab را بزنید.

نحوه دانلود ویدیو و فیلم از لینکدین

پس از آنکه ویدیو در صفحه جدید باز شد، بر روی آیکون دانلود بزنید. سپس اگر از شما مسیر بارگیری خواسته شد آن را مشخص کنید و منتظر بمانید تا ویدیو در کامپیوتر شما بارگیری شود. همچنین اگر قصد دارید تا با چگونگی دانلود ویدیو از IGTV اینستاگرام هم آشنا بشوید، می توانید از ۴ روش دانلود فیلم در IGTV اینستاگرام استفاده کنید.

روش دانلود ویدیو از لینکدین با Keep Offline

طریقه دانلود فیلم از لینکدین

وب سایت Keep Offline یکی از ابزار هایی است که به شما در طریقه دانلود فیلم از لینکدین کمک میکند. تنها کافی است آدرس ویدیویی در لینکدین که قصد دانلود آن را دارید از نوار آدرس مرورگر کپی کرده و سپس آن را در وب سایت Keep Offline قرار دهید و سپس بر روی Download کلیک کنید تا فایل با فرمت های مختلف برای شما به نمایش در بیاید و سپس بتوانید آن را دانلود کنید.

نحوه دانلود فیلم از لینکدین توسط DoVideo

نحوه دانلود فیلم از لینکدین

DoVideo یکی دیگر از ابزار های مفید در دانلود کلیپ از لینکدین میباشد. برای استفاده از این ابزار هم مانند  وب سایت Keep Offline کافی است تا آدرس ویدیویی در LinkedIn که قصد دانلود آن را دارید از نوار آدرس مرورگر کپی کنید و سپس در DoVideo قرار دهید. بعد از آن لینک های قابل دانلود از ویدیو مد نظر شما در اخیتارتان گذاشته خواهد شد. همچنین اگر قصد دانلود ویدیویی از یوتیوب را دارید ولی نمیدانید که بهترین روش یا بهترین نرم افزار جهت این کار کدام است، پیشنهاد انزل وب این است که حتما بهترین نرم افزار های دانلود آسان فیلم از یوتیوب را ببینید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با آموزش ۳ روش دانلود فیلم و ویدیو از لینکدین (LinkedIn) همراه شما بودیم. آیا تا به امروز قصد دانلود فیلم از لینکدین را داشته اید؟ یا از نحوه دانلود ویدیو و فیلم از لینکدین اطلاعاتی داشته اید؟ شما همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود پیرامون چگونه از لینکدین ویدیو دانلود کنیم را در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش صفر تا صد دریافت برچسب Top Voice برای پروفایل لینکدین
آموزش صفر تا صد دریافت برچسب Top Voice برای پروفایل لینکدین
باید و نبایدها برای حل مشکل ارسال پیام در لینکدین (راهنما)
باید و نبایدها برای حل مشکل ارسال پیام در لینکدین (راهنما)
راهنما حل مشکل ورود و وریفای بعد از بسته شدن اکانت لینکدین
راهنما حل مشکل ورود و وریفای بعد از بسته شدن اکانت لینکدین
Endorse در لینکدین چیست و چه کاربردی دارد؟
Endorse در لینکدین چیست و چه کاربردی دارد؟

نظرات