دوره وبمستران طلایی میهن وردپرس

در دوره وبمستران طلایی میهن وردپرس چه می‌گذرد؟

هدف این است که شما مهارت ایجاد و پیاده‌سازی یک وب‌سایت وردپرسی را داشته باشید که با کمک آن بتوانید کسب‌وکار خود را اینترنتی کنید. در دوره وبمستران طلایی از صفر تا صد راه‌اندازی یک وب‌سایت آموزش داده می‌شود. همچنین پیش‌نیازهایی که لازم است برای انجام این کار بدانید را گام‌به‌گام به شما آموزش می‌دهند. در کنار این موارد سرویس‌هایی به شما معرفی می‌شود که سایت خود را ازلحاظ سرعت، امنیت، به‌خصوص درزمینه سئو بهینه کنید. روش کار با این سرویس‌ها به‌صورت کامل آموزش داده می‌شود.

دوره وبمستران طلایی میهن وردپرس

میهن وردپرس با سابقه چند ساله‌ای که در حوزه وردپرس دارد و توانسته طی این مدت رتبه ۲۵۰ الکسا را بین تمام سایت‌های ایرانی کسب کند، می‌تواند مرجع مناسبی برای آموزش وردپرس و کسب درآمد از طریق وب‌سایت باشد.

درنهایت در این پکیج، دوره آموزش صفر تا صد طراحی سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد که با گذراندن این دوره به شما طراحی سایت با استفاده از کد نویسی آموزش داده می‌شود و شما پس از گذراندن این دوره قادر خواهید بود یک سایت را از ابتدا و بدون نیاز به هیچ‌گونه پیش‌نیازی طراحی کنید.

این دوره مناسب چه افرادی است؟

این دوره ویژه دو گروه از افراد است. یک گروه که پیش‌زمینه موردنیاز طراحی یک سایت وردپرسی را می‌دانند اما اطلاعات کافی درزمینه اجرایی کردن و پیاده‌سازی آن را نمی‌دانند، این پکیج برایشان مفید است و یا حتی کسانی که خودشان سایت دارند و خواستار توسعه و کسب درآمد هر چه بیشتر از سایتشان هستند و می‌خواهند با مدیریت کامل یک کسب‌وکار آشنا باشند، می‌توانند از این پکیج آموزشی در راستای توسعه هرچه بیشتر کسب‌وکارشان استفاده کنند.

دومین گروه کسانی که هیچ‌گونه آشنایی با کسب‌وکار آنلاین و وب‌سایت ندارند، می‌توانند از این دوره استفاده کنند. همان‌گونه که پیش‌تر نیز گفته شد این پکیج به‌صورت صفر  تا صد، تمامی موارد موردنیاز با طراحی سایت و رساندن آن به درآمد را به‌صورت عملی به شما آموزش می‌دهد. پس اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید اما می‌خواهید یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنید جای هیچ نگرانی نیست و می‌توانید از این پکیج آموزشی استفاده کنید.

در این دوره سایر مواردی که جدا از طراحی سایت است اما برای راه‌اندازی وب‌سایت موردنیاز شما می‌باشد به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و گام‌به‌گام مطرح‌شده است و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پکیج آموزشی وبمستران طلایی چه آموزشهایی را در اختیار شما قرار میدهد؟

سرفصل‌های این دوره آموزشی به شرح زیر است:

بخش ۱: ساخت و راه‌اندازی سایت

در این بخش اصول راه‌اندازی سایت و سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شما آموزش داده می‌شود. همچنین با مشاهده این بخش می‌توانید یک وب‌سایت بر روی سیستم شخصی خود راه‌اندازی کنید، با بخش‌های مختلف پیشخوان این سیستم مدیریت محتوا آشنا شده و سایت ساخته‌شده را به روی‌هاست منتقل می‌کنید.

بخش۲: راه‌‌اندازی فروشگاه آنلاین

سایتی را که در مرحله قبل راه‌اندازی کردید را در این بخش فروشگاهی می‌کنید. با بخش‌های مختلف ووکامرس آشنا می‌شوید و می‌توانید بعد از مشاهده این بخش امکانات جدید و موردنظر خود را به سایت فروشگاهی اضافه کنید.

بخش ۳: طراحی سایت با برنامه‌نویسی

برای اینکه بتوانید خودتان به‌تنهایی یک سایت را از صفر تا صد راه‌اندازی کنید نیاز است تا در ارتباط با کد نویسی نیز اطلاعات جامعی داشته باشید. با یادگیری این آموزش دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف به برنامه نویسان ندارید و خودتان به‌آسانی می‌توانید مواردی که برایتان پیش می‌آید را برطرف کنید. پس در این بخش از آموزش شما به‌صورت کاملاً حرفه‌ای طراحی سایت و قالب را آموزش می‌بینید.

بخش ۴: تولید محتوای گرافیکی و تبلیغاتی برای وب‌سایت

در این بخش شما تولید محتوای گرافیکی را با نرم‌افزار فتوشاپ یاد می‌گیرید. با توجه به این آموزش شما می‌توانید تمامی بنرهایی که در سایتتان به آن نیاز دارید و تصاویر زیبا را به‌راحتی خودتان بسازید. بخش ۵: ساخت صفحات فرود برای محصولات وقتی زمان کافی برای برنامه‌نویسی یک صفحه دلخواه مانند تخفیف ویژه و غیره ندارید می‌توانید توسط افزونه‌های صفحه ساز، صفحات دلخواه خود را بسازید.

بخش ۶: تأمین امنیت سایت

در این بخش به شما آموزش‌هایی در ارتباط با بالا بردن  امنیت سایتان داده می‌شود. به‌صورت کاملاً عملی و اصولی روش‌های ساخت دژ محکم در برابر هکرها و افراد سودجو به شما آموزش داده می‌شود.

بخش ۷: بهبود سرعت سایت

بهبود سرعت سایت باعث تجربه کاربری خوب می‌شود و درنتیجه تجربه کاربری مناسب خود موجب افزایش بازدید و افزایش خرید کاربران از سایت شما می‌شود.

بخش ۸: بهبود سئو و جذب مشتری با گوگل

در این مرحله شما آموزش می‌بینید که به چه صورت سئو سایت خود را بالا ببرید. اگر سئو سایت شما بالا باشد ورودی از گوگل می‌گیرید و درنتیجه‌ی ورودی بالا از گوگل بازید سایت افزایش می‌یابد به همین ترتیب شما شاهد افزایش آمار فروش سایتتان خواهید بود.

بخش ۹: نمایش بهتر سایت در نتایج گوگل

ابزار کاربردی که گوگل در اختیار مدیران سایت قرار داده به نام گوگل وبمستر یا سرچ کنسول گوگل که کمک می‌کند خطاهای سایت را برطرف کنید و سایتتان در نتایج بهتر گوگل نمایش داده شود.

بخش ۱۰: بررسی رفتار بازدیدکننده و تبدیل آن به خریدار

پس از دریافت ورودی از گوگل باید رفتار بازدیدکننده سایت خود را آنالیز کنید که در این بخش به شما تحلیل این رفتار و رفع ایرادات سایت آموزش داده می‌شود. به شما آموزش داده می‌شود چگونه یک بازدیدکننده را به مشتری دائمی سایت خود تبدیل کنید.

بخش ۱۱: ایجاد اولین فروش با ایمیل مارکتینگ

یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ است که بسیار روش مفیدی برای وبمستران است. در این مرحله از دوره آموزشی به شما ترفندهایی آموزش داده می‌شود که از طریق ایمیل مارکتینگ با واردکردن بازدیدکنندگان سایت در یک قیف فروش آن را به مشتری همیشگی خود تبدیل کنید.

بخش ۱۲: تولید محتوای تأثیرگذار

در این مرحله به شما انواع تولید محتوا ازجمله تولید محتوای ویدئویی، صوتی، گرافیکی، متنی و غیره آموزش داده می‌شود.

بخش ۱۳: رساندن کسب‌وکار شما به درآمد میلیونی

مدیریت کسب‌وکار آنلاین و ترفندهایی برای رساندن سایت به درآمد میلیونی ماهیانه در این مرحله آموزش داده می‌شود.

بخش ۱۴: متخصص حرفه‌ای وردپرس شوید

در این مرحله که شما مدیر سایت هستید و باید اطلاعات قابل‌ملاحظه داشته باشید. در این مرحله به شما آموزش داده می‌شود که چگونه خودتان مشکلات و ارورهای سایتتان را بدون کمک گرفتن از پشتیبان سایت برطرف کنید.

در صورتی که شما هم می‌خواهید یک کسب‌و‌کار اینترنتی پرسود راه‌اندازی کنید پیشنهاد می‌کنیم در دوره وبمستران طلایی ثبت‌نام کنید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات