نحوه پاک کردن گروهی مخاطبین آیفون (iOS)

آموزش ۴ روش حذف تکی و گروهی مخاطب یا مخاطبین آیفون

شاید شما قصد حذف مخاطب در آیفون را داشته باشید و روش تکی مخاطبین را میدانید ولی از آنجا که تعداد مخاطبینی که قصد حذف آنان را دارید زیاد هستند، نمی توانید به صورت تک تک آنان را حذف کنید باید روشی پیدا کنید که امکان حذف چندتایی مخاطبین در آیفون برای شما فراهم شود. اگر حذف گروهی مخاطبین آیفون را نمیدانید امروز با ۴ روش حذف تکی و گروهی مخاطب یا مخاطبین آیفون همراه انزل وب باشید.

نحوه پاک کردن گروهی مخاطبین آیفون (iOS)

How To Delete Multiple Contacts At The Same Time On iPhone

راه های مختلفی برای حذف چند مخاطب در آیفون به طور همزمان وجود دارد. این روش ها در زمانی که تعداد مخاطبینی که دیگر به آنان احتیاجی ندارید زیاد باشد حتما به کارتان میارید. برای فهمیدن چگونگی مدیریت مخاطبین در آیفون و حذف گروهی یا تکی آنان، روش های زیر را پیش بگیرید. گفتنی است اگر به دنبال راهی برای انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون و آیفون به آیفون هستید حتما ۸ روش انتقال مخاطبین دفترچه تلفن مناسب شماست.

چگونگی حذف مخاطب در آیفون به صورت تکی

حذف مخاطبین در آیفون

خب روش اولی که برای حذف مخاطبین به کار میرود حذف مخاطب در آیفون به صورت تکی میباشد که البته بسیاری از شما آن را به یاد دارید. کافیست Contacts (مخاطبین) را باز کرده و بر روی مخاطبی که قصد پاک کردن آن را دارید ضربه بزنید. سپس Edit را زده و به سمت پایین اسکرول کنید. Delete Contact را میبینید؛ بر روی آن ضربه بزنید و اگر پیغام جهت تایید از شما خواسته شد آن را تایید کنید.

آموزش حذف چندتایی مخاطبین در آیفون

خب برای حذف چندتایی مخاطبین در آیفون هم روش های مختلفی پیش بینی شده است. یکی از معمول ترین و آسان ترین روش ها استفاده از نرم افزار Contact Groups است. این نرم افزار رایگان را از اپ استور دانلود و نصب نمایید.

حذف چندتایی مخاطبین در آیفون

نرم افزار را باز کرده سربرگ Contacts را انتخاب کنید. سپس Select را زده و حالا نسبت به انتخاب کردن مخاطبین مورد نظر اقدام کنید.

حذف همه مخاطبین آیفون

حالا کافیست بر روی گزینه Delete که با علامت سطل زباله مشخص شده، ضربه بزنید تا مخاطبینی که انتخاب کرده بودید پاک شوند. در این روش میتوانید پاک کردن مخاطبین Maybe در آیفون نیز به صورت گروهی انتخاب و انجام دهید.

نحوه حذف همه مخاطبین آیفون (iOS)

حذف چندتایی مخاطبین در آیفون

نحوه حذف همه مخاطبین آیفون هم بسیار آسان است. نرم افزار Contact Groups که در روش قبل دانلود کرده بودید را اجرا کنید و به تب Contacts بروید. از قسمت بالا بر روی Select انتخاب کنید و بعد از آن بر روی علامت تیک Check در سمت راست بالا قرار ضربه بزنید تا تمام مخاطبین موجود انتخاب شود. سپس بر روی آیکون Delete ضربه بزنید تا حذف کلی مخاطبین در آیفون انجام شود. لازم به ذکر است به دنبال یک برنامه مناسب برای مدیریت مخاطبین تلفن هوشمند خود هستید، حتما ۱۱ تا از بهترین برنامه مدیریت مخاطبین اندروید را ببینید.

مدیریت مخاطبین در آیفون توسط iCloud

حذف تکی و گروهی مخاطب یا مخاطبین آیفون

توسط این روش شما می توانید گروه هایی برای مخاطبین خود بسازید مثلا دوستان خود را در گروهی خاص و آشنایان و اقوام را در گروهی دیگر قرار دهید. برای مدیریت مخاطبین در آیفون توسط iCloud ابتدا وب سایت آیکلود را در مرورگر ویندوز یا مک خود باز کنید و سپس با وارد کردن Apple ID وارد حساب اپل خود شوید. حالا گزینه Contacts را بزنید.

حذف چند مخاطب در آیفون

بر روی علامت جمع کوچک که در پایین سمت چپ صفحه قرار گرفته کلیک کنید.

حذف همه مخاطبین آیفون

سپس در همانجا گزینه New Group را بزنید.

پاک کردن maybe در آیفون

حالا احتمالا از شما درخواست میشود که نام گروه را وارد کنید. نام مورد نظر را وارد کرده و سپس اینتر را بزنید.

حذف مخاطبین ios

حالا به بخش Contacts رفته و مخاطب هایی که قصد دارید به گروه مورد نظر که به تازگی ساختید اضافه شوند را انتخاب کنید. با نگه داشتن کلید CRTL در ویندوز و کلید Command در مک می توانید به صورت گروهی مخاطبین را انتخاب کنید. پس از انتخاب مخاطبین، کافیست آن ها را به روی گروه مورد نظر خود درگ کنید تا به آن گروه منتقل شوند.

حذف مخاطبین سیم کارت در آیفون

برای حذف گروه مخاطبینی که ساخته‌اید کافیست با کلیک بر روی گروه مورد نظر آن را انتخاب کنید و سپس کلید Delete (یا Del) کیبورد را بفشارید و سپس در دیالوگی که نمایش داده میشود گزینه Delete را بزنید. البته به یاد داشته باشید که حذف گروه، مخاطبین درون آن را پاک نمیکند. برای حذف گروهی مخاطبین آیفون باید به روشی که پیش تر در همین پست گفته شد رجوع کنید. همچنین اگر قصد دارید تا شماره های تکراری در مخاطبین خود را پیدا و حذف کنید حتما آموزش حذف مخاطبین تکراری اندروید و آیفون برایتان مفید خواهد بود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با ۴ روش حذف تکی و گروهی مخاطب یا مخاطبین آیفون همراه شما بودیم. آیا تا به امروز قصد حذف گروهی مخاطبین آیفون یا iOS را داشته اید؟ آیا از نحوه نحوه پاک کردن مخاطبین در آیفون اطلاعی داشتید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون پاک کردن مخاطبین تلگرام و.. در آیفون در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش 11 روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
آموزش ۱۱ روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)

نظرات