10 تا از بهترین برنامه های تبدیل فرمت ویدیو و فیلم اندروید

۱۰ تا از بهترین برنامه های تبدیل فرمت ویدیو و فیلم اندروید

هنگامی که صحبت از فرمت های ویدیویی شود، با مورد های مختلفی رو به رو می شوید. ما گاهی نیاز داریم تا از فرمت خاصی استفاده کنیم و اگر ویدیو شما در آن فرمت نباشد، می توانید آن را تغییر دهید. این فرایند به سادگی در گوشی اندرویدی قابل انجام است. امروز در انزل وب راه های تغییر و تبدیل فرمت ویدیو در اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود بهترین نرم افزار تبدیل فرمت فیلم و ویدیو اندروید

Download Best Video Converter App for Android

یکی از محبوب ترین فرمت های مورد استفاده برای ویدیو، فرمت MP4 می باشد. اگر ویدیو شما با فرمت دیگری تولید شده باشد، به راحتی با برنامه هایی که در ادامه این مطلب معرفی می کنیم، می توانید آن ها را تبدیل کنید. برنامه های معرفی شده قادر هستند تا انواع فرمت های رایج را به یکدیگر تبدیل کنند.

شما می توانید نسخه کامل و رایگان برنامه های معرفی شده را از اپ استور ها و سایت های ایرانی دانلود کنید.

Video Transcoder، برنامه تبدیل ویدیو اندروید

Video Transcoder، برنامه تبدیل ویدیو اندروید

یکی از بهترین مبدل های فرمت ویدیو اندروید، Video Transcoder می باشد. اکثر برنامه های موجود در این زمینه، تبلیغات زیادی را به شما نشان می دهند اما وجه تمایز این برنامه با سایر ابزار در این است که Video Transcoder یک برنامه رایگان و متن باز می باشد. بنابراین می توانید بدون مشکل از این ابزار استفاده کنید. این برنامه از فرمت های Avi, Flv, Gif, Matroska, Mp3, Mp4, Ogg, Opus, WebM پشتیبانی می کند.

همچنین اگر قصد تبدیل ویدیو به آهنگ را دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۸ روش متنوع تبدیل ویدیو و فیلم به آهنگ MP3 در اندروید و تلگرام را هم مطالعه نمایید.

نرم افزار تبدیل ویدیو اندروید Timber

نرم افزار تبدیل ویدیو اندروید Timber

برنامه تغییر فرمت فیلم در اندروید Timber یک مبدل ویدیو و همینطور یک ویرایشگر ویدیو محسوب می شود. از قابلیت های این برنامه به پشتیبانی از فایل های صوتی نیز اشاره کرد. شما می توانید فرمت های mp4, flv, avi, mkv, webm و mpeg را در این برنامه به یکدیگر تبدیل کنید. همچنین می توانید ویدیو های خود را به GIF هم تبدیل کنید. این برنامه رایگان است و تبلیغات را به شما نمایش می دهد.

تبدیل فرمت فیلم اندروید باInshot –  Video to MP3 Converter

تبدیل فرمت فیلم اندروید باInshot –  Video to MP3 Converter

برنامه تبدیل فرمت MOV به MP4 اندروید Inshot –  Video to MP3 Converter قابلیت هایی مانند تبدیل ویدیو به صوت را ارائه می کند. البته ویژگی ها به همینجا ختم نشده و می توانید از سایر ابزار های موجود در این برنامه هم استفاده کنید. برنامه شامل نسخه رایگان با محدودیت و نسخه غیر رایگان می باشد.

VidSoftLab – Video Converter، بهترین برنامه تبدیل فرمت فیلم برای اندروید

VidSoftLab – Video Converter، بهترین برنامه تبدیل فرمت فیلم برای اندروید

برنامه تبدیل فرمت ویدیو اندروید Video Converter یک رابط کاربری زیبا و روان دارد. این برنامه قابلیت پشتیبانی از فرمت های MP4, FLV, MPEG-1,2, MOV, MKV, WMV, AVI, VOB, 3GP و.. را در خود گنجانده است. علاوه بر امکان تغییر فرمت، قابلیت های بیشتری مانند ویرایش، افزودن افکت و.. نیز در این برنامه در دسترس هستند.

تبدیل فرمت فیلم MKV به MP4 اندروید با برنامه Media Converter

تبدیل فرمت فیلم MKV به MP4 اندروید با برنامهMedia Converter

دیگر گزینه شما در این لیست، برنامه Media Converter می باشد. شاید رابط کاربری برنامه کمی قدیمی به نظر برسد اما عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد و استفاده از آن آسان می باشد. پس از انتخاب ویدیو، با سه گزینه Convert to MP3، Convert to MP4 و Expert Mode مواجه می شوید. در صورت نیاز به فرمتی غیر از MP4 باید گزینه Expert Mode را انتخاب کنید.

همینطور اگر فقط قصد تبدیل فرمت MKV به MP4 هم دارید، مطالعه مطلب ۷ روش تبدیل فرمت MKV به MP4 در اندروید به صورت رایگان برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندروید Video Format Factory

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندرویدVideo Format Factory

رابط کاربری برنامه Video Format Factory برای تبدیل فرمت TSV به MP4 اندروید، مدرن و مینیمال می باشد. کلیه فرمت های MP4, FLV, AVI, MKV, MP3, FLAC, WMA, OGG و.. در آن پشتیبانی می شوند. علاوه بر تبدیل فرمت، قابلیت فشرده سازی، تقسیم، برش، اصلاح، استخراج صدا، برعکس کردن و.. نیز در این برنامه قرار داده شده است تا به یک گزینه مطلوب برای استفاده تبدیل شود.

تبدیل فرمت ویدیو برای اندروید با برنامه VidCompact

تبدیل فرمت ویدیو برای اندروید با برنامه VidCompact

تقریبا اکثر ویژگی هایی که در برنامه های قبلی وجود داشت، در برنامه VidCompact هم در اختیار شما خواهد بود. با این تفاوت که این برنامه فقط می تواند فرمت های رایج و مختلف را فقط به MP4 تبدیل کنید. بنابراین اگر به دنبال برنامه ای ساده هستید که ویدیو های شما را به MP4 تبدیل کند، می توانید از این گزینه استفاده کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندروید، aKingi – Video Converter

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای موبایل اندرویدaKingi – Video Converter

اگر قصد تبدیل همزمان چند ویدیو را با هم دارید، می توانید از aKingi – Video Converter استفاده کنید. این برنامه از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند. اما تبدیل فرمت تکی و دسته ای ویدیو ها تنها قابلیت این ابزار نیستند. بلکه امکانات بیشتری برای ویرایش و اصلاح ویدیو نیز در آن وجود دارد.

دانلود برنامه تبدیل فرمت TS به MP4 برای اندروید، Video Converter Android

دانلود برنامه تبدیل فرمت TS به MP4 برای اندرویدVideo Converter Android

برنامه Video Converter Android ضمن تبدیل فرمت ویدیو، این امکان را به شما می دهد تا کیفیت ویدیو را هم کنترل کنید. برای استفاده از برنامه کافیست تا پس از دانلود و نصب ان، روی Videos در پایین صفحه تاچ کرده و فیلم مورد نظر را انتخاب کنید. تنظیمات مورد نیاز را انتخاب کرده و روی دکمه Start کلیک کنید.

تبدیل فرمت ویدیو به MP4 با برنامه All Video Converter – mp3, mp4

تبدیل فرمت ویدیو به MP4 با برنامه All Video Converter - mp3, mp4

اگر هنوز برنامه ای را برای تبدیل فرمت فیلم با سرعت بالا اندروید انتخاب نکرده اید، می توانید از All Video Converter استفاده کنید. این برنامه از فرمت های ویدیویی HD video, HTML5 video, WMV, MKV, AVI, MP4,MOV پشتیبانی کرده و قابلیت ویرایش ویدیو را هم دارد. این برنامه با رابط کاربری مناسب، می تواند با سرعت خوبی فایل های شما را تبدیل کند.

در پایان اگر قصد افکت گذاری روی ویدیو های خود را هم داشتید، مطالعه مطلب ۱۱ تا از بهترین برنامه افکت گذاری روی ویدیو و فیلم اندروید را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین برنامه های تبدیل فرمت ویدیو در اندروید را به شما معرفی کردیم. از کدام برنامه استفاده کردید و نظرتان راجب آن چیست؟ همینطور می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه تبدیل فرمت ویدیو در اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذرید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 9 ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (اکثر برندها)
آموزش ۹ ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (برندهای متفاوت)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
ارگ زدن با اندروید : 7 تا از بهترین برنامه ارگ اندروید
ارگ زدن با اندروید : ۷ تا از بهترین برنامه ارگ اندروید فارسی
آموزش نصب و اجرای فایل APK در ویندوز 11
آموزش نصب و اجرای فایل APK در ویندوز ۱۱

نظرات