بهترین برنامه کلیک خودکار اندروید

۱۰ تا از بهترین برنامه کلیک خودکار اندروید

برنامه کلیک خودکار اندروید اصولا ابزاری هستند که به طور خودکار وظایف و عملکرد های مختلف را در دستگاه Android انجام می دهند. همچنین کاربرد های آنان هم متفاوت است. اپلیکیشن های اتوماتیک کلیکر اندروید در بازی هایی که فقط با کلیک انجام میشوند یا پروسه های طولانی و حوصله سر بر می توانند مفید باشند. اگر شما هم به دنبال دانلود برنامه اتوماتیک کلیکر برای دستگاه اندرویدی خود هستید امروز با ۱۰ تا از بهترین برنامه کلیک خودکار اندروید همراه انزل وب باشید.

دانلود بهترین برنامه کلیک اتوماتیک اندروید

Download The Best Automatic Click App For Android

برخی از اپلیکیشن های کلیک خودکار اندروید به روت بودن دستگاه شما نیازمند هستند. اما اگر به دنبال برنامه کلیک خودکار اندروید بدون روت می گردید، در لیست زیر ۱۰ مورد از برنامه کلیک اتوماتیک اندروید بدون نیاز به روت آورده شده که می توانید آن ها را برسی و دریافت نمایید. همچنین اگر به دنبال راهی برای پاسخگویی خودکار تماس ها در اندروید هستید، بد نیست به ۵ روش جواب دادن و پاسخگوی خودکار تماس نگاهی بیندازید.

نسخه کامل نرم افزار های کلیک خودکار اندروید معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی دانلود و نصب کنید.

برنامه کلیک اتوماتیک اندروید Tapping

دانلود بهترین برنامه کلیک اتوماتیک اندروید

برنامه ذخیره و تکرار خودکار عمل تاچ بدون روت Tapping نرم افزاری است که برای کسانی که بازی های یک نواخت و نیازمند به سرعت که به کلیک های سریع و تکراری احتیاج دارند مناسب است. بعد از راه اندازی برنامه یک صفحه کنترل شناور نمایش داده میشود که می توانید در هر نقطه از صفحه آن را قرار دهید. صفحه کنترل را در محلی که نیاز به کلیک شدن دارد تنظیم کنید سپس برای آغاز کلیک ها روی دکمه شروع ضربه بزنید. شما می توانید فواصل بین کلیک ها، طول هر کلیک و همچنین کل تعداد کلیک ها را تغییر دهید. Tapping از اندروید ۷.۰ پشتیبانی می کند و دانلود آن رایگان است ولی با پرداخت هزینه اندک، می توانید نسخه حرفه ای آن را داشته باشید که دارای ویژگی های بیشتری است.

برنامه تکرار حرکات در اندروید بدون روت MacroDroid

اتوماتیک کلیکر اندروید

MacroDroid ساده ترین راه برای خودکارسازی کار های روزانه خود در تلفن هوشمند اندرویدی شماست. از طریق رابط کاربری هوشمند MacroDroid یک راه حل ساده را برای انجام کار های خودکار بر روی دستگاه شما فراهم میکند. MacroDroid با خودکار کردن فعالیتهایی که قبلاً به صورت دستی انجام داده اید به شما کمک می کند تا آنها را به روشی که برای شما مفید باشد سفارشی کنید. توسط این برنامه دیگر نیازی ندارید فرایند های تکراری موبایل خود را هر روز انجام دهید و وقت خود را صرف آنان کنید.

برنامه اتو کلیک اندروید Automatic Clicker

دانلود برنامه کلیک خودکار اندروید

Automatic Clicker یکی دیگر از برنامه های تلفن همراه است که قابلیت کلیک خودکار سریع و دقیق را برای شما فراهم میسازد. این برنامه شبیه به Tapping که پیشتر معرفی شد، دارای یک صفحه شناور است که به عنوان کنترل کننده شروع یا توقف برنامه عمل می کند همچنین می توانید تأخیر کلیک، مدت زمان و تعداد کلیک ها را هم تنظیم کنید. Automatic Automatic از اندروید ۷.۰ و بالاتر پشتیبانی می کند. دانلود این برنامه رایگان است و که البته نسخه Pro آن هم موجود است.

برنامه کلیک برای اندروید AnkuLua

برنامه کلیک برای اندروید

AnkuLua با اجرای فعالیت هایی را که در یک برنامه یا بازی انجام می دهید، خودکار می کند. لازم نیست کد و زبان برنامه نویسی بنویسید زیرا برنامه به صورت خودکار فعالیت های شما را به خاطر میسپارد. برنامه دارای یک انجمن است که در آن اعضا اسکریپت ها و ایده ها را به اشتراک می گذارند. AnkuLua برای دانلود و پشتیبانی از آندروید ۴.۰ و بالاتر رایگان است. نسخه حرفه ای با ویژگی های بیشتر در دسترس است که قیمت های آن بسته به مدت زمانی که لایسنس خریداری می کنید متفاوت است. مجوز ۳۰ روزه، مجوز ۱۸۰ روزه، مجوز ۳۶۵ روزه یا مجوز مادام العمر در این برنامه وجود دارد.

اتو کلیکر بدون روت Droid Automation

دانلود بهترین برنامه کلیک اتوماتیک اندروید

با اپلیکیشن Droid Automation می توانید به راحتی عملکرد های روزمره تلفن همراه خود را ساده و به طور خودکار انجام بدهید. رابط برنامه بسیار ساده است حتی برای کاربرانی که تجربه کمی پیرامون کار با برنامه تکرار کلیک اندروید دارد. برنامه Droid Automation برای دانلود رایگان است و از اندبرنامه کلیک برای اندرویدروید ۴.۰ و بالاتر پشتیبانی می کند. همچنین اگر به دنبال راهی هستید تا صدای موبایل اندروید خود را به طور خودکار تنظیم کنید، حتما آموزش تنظیم خودکار میزان صدای اندروید را ببینید.

اتوماتیک کلیکر اندروید Automagic

تا از بهترین برنامه کلیک خودکار اندروید

Automagic یکی دیگر از برنامه های محبوب تکرار تاچ برای اندروید بدون روت است که می تواند بسیاری از عملیات دستگاه را که قبلا توسط خودتان به صورت دستی انجام میشد، خودکار سازی کند. از جمله تنظیم تغییرات موقعیت جغرافیایی، پاسخ دادن خودکار به پیام ها، ایجاد بکاپ های هفتگی، اجرای URL و لینک های بارگیری، قفل کردن دستگاه شما و چند مورد دیگر که همگی ممکن است برای شما کاربرد مشخصی داشته باشد.

دانلود برنامه کلیک خودکار اندروید E-Robot

دانلود اتوماتیک کلیکر

E-Robot دارای بیش از ۱۷۰ نوع رویداد مختلف و بیش از ۱۵۰ نوع عمل است که می تواند توسط پارامتر های مختلفی ویرایش شود. با دانلود این برنامه دانلود اتوماتیک کلیکر می توان رویداد هایی را مبتنی بر زمان یا مکان، شروع یا موارد دیگر را اجرا کرد. E-Robot از Android 4.0 و بالاتر پشتیبانی می کند و همچنین می تواند JavaScript را اجرا کند. نسخه رایگان این برنامه دارای محدودیتی نیست اما شامل تبلیغات میشود. برای حذف تبلیغات می توانید یک نسخه حرفه‌ای خریداری کنید.

اتو کلیکر بدون روت Automate

برنامه کلیک خودکار اندروید

می توان گفت Automate بسیار شبیه به Automagic است که پیش تر معرفی شد. این برنامه دارای لیست گسترده‌ای از ویژگی های مختلف است که می توانید آنها را سفارشی سازی کنید. هشدار ها، همگام سازی حساب، اعلان ها، بلوتوث، مخاطبین، تقویم، دوربین، Gmail، نقشه، آهنگ زنگ و.. از جمله موارد آن است. همچنین یک انجمن فعال در برنامه وجود دارد که جریانهای سفارشی و ایده هایی در مورد چگونگی استفاده از برنامه را در آن به اشتراک می گذارند. Automate از اندروید ۴.۰ و بالاتر پشتیبانی می کند و دانلود آن رایگان است.

برنامه دابل کلیک اندروید AutoInput

برنامه دابل کلیک اندروید

برنامه AutoInput برای کار صحیح به یک دستگاه روت شده نیاز ندارد. این بهترین برنامه خودکار کلیک است. با این حال ، به Tasker Installed روی دستگاه خود نیاز خواهید داشت زیرا این افزونه برای آن برنامه است. این برنامه برای اندروید ۴.۳ و بالاتر در دسترس است و لازم به ذکر است که در واقع AutoInput یک افزونه نصبی برای اپلیکیشن Tasker میباشد. همچنین اگر به دنبال اپلیکیشن مناسب برای بکاپ گیری هستید، پیشنهاد میکنیم حتما به آموزش بک آپ گیری خودکار اندروید سری بزنید.

برنامه تکرار کلیک اندروید QuickTouch

برنامه تکرار کلیک اندروید

این برنامه دیگر از ابزار های اتوماتیک کلیکر تلفن همراه است شباهت زیادی به برنامه Tapping دارد، برنامه QuickTouch دارای یک صفحه شناور است که به عنوان کنترل برنامه  و شروع و متوقف کردن کلیک های خودکار استفاده می شود. QuickTouch در هر مکان مورد نظر که روی صفحه نمایش خود که انتخاب می کنید کلیک کرده یا می تواند ضربه بزند. همچنین QuickTouch نیازی به روت بودن موبایل ندارد و در برنامه های تمام صفحه هم کار می کند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با دانلود بهترین برنامه کلیک اتوماتیک اندروید همراه شما بودیم. آیا تا به امروز برنامه تکرار تاچ برای اندروید بدون روت را میشناختید؟ آیا از کدام یک از برنامه کلیک خودکار اندروید استفاده میکنید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون دانلود برنامه اتوماتیک کلیکر در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

چگونه توسط ایمیل از ورود کاربران به ویندوز با خبر شویم

نظرات

  • mani says:

    من یه اتو کلیکر میخواهم که مثلا توی فروت کرفت بعد اتک های مامورت ضرب یا جمع یا تفریق میاره و زمان رو میگیره
    من میخواهم جوری باشه که بعد اتک اون ضرب و جمع و تفریق رو خودش حل کنه و دوباره اتک برنه

  • فتاح says:

    من یک اتوکلیکر میخوام که بهش بشه زمان داد مثل ساعت ۹:۴۵:۲۳:۷۸ شروع به کلیک کردن بکنه

  • مرتضی says:

    سلام دوستان واسه سرخطی بورس خواستم کدوم بهتره و مورد قبوله و امتحان شده

  • اسماعیل says:

    من کلیکری می‌خوام که هنگام استفاده از لمس بشه استفاده کرد

  • عرفان says:

    ببخشید که اتو کلیکری مخفی هست و دیده نمیشه موقع کار؟

  • بابک عزیزی says:

    سلام. من یه برنامه میخام که قابلیت خواندن عددی که در کادر مربوطه ظاهر میشه رو داشته باشه وبعد از تشخیص عدد به صورت خودکار روی چند نقطه به صورت همزمان کلیک کنه. اگر راهنمایی بفرمایید خیلی سپاسگذار میشم

  • فاطمه says:

    دمت گرم اقا تا حدودی کارم راه افتاد فقط کدوم از اینا قابلیت اسکلر هم دارن؟ی برنامه میخوام هم قابلیت کلیک داشته باشه هم اسکلر بدون روت

    • بابک عزیزی says:

      سلام. من یه برنامه میخام که قابلیت خواندن عددی که در کادر مربوطه ظاهر میشه رو داشته باشه وبعد از تشخیص عدد به صورت خودکار روی چند نقطه به صورت همزمان کلیک کنه. اگر راهنمایی بفرمایید خیلی سپاسگذار میشم

  • امیرعلی says:

    سلام بر مهندسین عزیز بنده یک ربات اتوماتیک میخوام واسه بازی آنلاین که باید کلیک کنه عدد بنویسه و زمانی که عددسکه ها یا مبلغ اضافه شد مجددا از نو همون رو تکرار کنه براتون مقدور هست اگه امکان ساختش وجود داره لطفا اعلام کنیدمن امروز جیملیلم رو چک میکنم لطفا خبر بدید

  • محمد says:

    سلام. یه سوال دارم. آیا برنامه ای وجود داره که بهش بگیم مثلا راس ساعت ۱۲ و ۲۵ دقیقه و سی ثانیه شروع کن به کلیک کردن متوالی و سریع؟ ممنون

  • Nima says:

    یه اموزش کار کردن با یکی از اتو کلیکلر ها لطفا بزارین