رفع مشکل برنامه Adobe Creative Cloud

آموزش ۴ روش رفع مشکل برنامه Adobe Creative Cloud

نرم افزار Adobe Creative Cloud از سری برنامه های ادوبی است که وظایف مختلف بسیاری مانند امور گرافیکی، ادیت تصاویر و ویدیو ها انجام می‌دهد که البته بیشتر تمرکز این نرم افزار بر روی فضای ابری آن است. اما ممکن است در هنگام نصب یا آپدیت کردن این نرم افزار با ارور های مختلفی برخورد بکنید. اگر شما هم از دسته کسانی هستید که در صدد رفع مشکل Adobe Creative Cloud ? یا مشکل نصب Creative Cloud هستید، امروز با ۴ روش رفع مشکل برنامه Adobe Creative Cloud همراه انزل وب باشید.

نحوه حل ارور و مشکل نصب Adobe Creative Cloud

How To Fix Error And Problem With Install Adobe Creative Cloud

خوشبختانه راه های مختلفی برای از بین بردن ارور Adobe Creative Cloud وجود دارد. برخی از آنها ممکن است مشکل گشای سریعتری برای رفع مشکلات Adobe Creative Cloud باشند و برخی هم همانند حذف و نصب دوباره ادوبی کریتیو کلود ممکن است وقت بیشتری از شما بگیرد. امروز انزل وب به برسی تمام راه حل های موجود جهت حل مشکل ادوبی کریتیو کلود پرداخته است. همچنین اگر از ارور Could not complete در فتوشاپ خسته شدید، حتما ۵ روش رفع مشکل ارور Could not complete را بررسی بفرمایید.

تعمیر و رفع مشکل Adobe Creative Cloud

برای تعمیر یا Repair کردن Adobe Creative Cloud ابتدا باید به سراغ Control Panel بروید. برای اینکار Windows + R را زده و سپس Control را بنویسید و OK بزنید. در کنترل پنل مسیر Programs > Programs and Features را طی کنید. به دنبال Adobe Creative Cloud بگردید و آن را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه Uninstall/Change کلیک کنید. اگر از شما پرسیده شد که مطمئن هستید، گزینه Yes را بزنید.

نحوه حل ارور و مشکل نصب Adobe Creative Cloud

سپس گزینه Repair را جهت تعمیر کردن نرم افزار انتخاب کنید. روند را همانند نصب تمام نرم افزار طی کنید و پس از اتمام آن یکبار سیستم را ری استارت کنید. بعد از بالا آمدن مجدد سیستم، حالا چک کنید که آیا ارور Adobe Creative Cloud حل شده است یا خیر. اگر حل نشده بود، راه حل های دیگر را بررسی کنید.

حذف و نصب دوباره Adobe Creative Cloud

حل مشکل installation failed please refer to pdapp.log در نصب برنامه های adobe

اگر نحوه حذف Adobe Creative Cloud را نمیدانید، نگران نباشید. باید به سراغ Control Panel بروید. مسیر Programs > Programs and Features را طی کنید و سپس Adobe Creative Cloud را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کرده و سپس Uninstall/Change را بزنید. بعد از آن در دیالوگ کوچکی که نمایش داده میشود، گزینه Uninstall را انتخاب کرده و روند حذف برنامه را طی کنید. پس از ری استارت کردن دوباره سیستم، ببینید که آیا مشکل creative cloud installer همچنان وجو دارد یا خیر.

حل ارور Adobe Creative Cloud با تغییر نام پوشه OOBE

از دیگر راه حل ها برای رفع مشکلات Adobe Creative Cloud و حل مشکل نصب نشدن محصولات آدوب با ارور Installer Failed to Initialize می تواند تغییر نام پوشه OBE باشد. نام این پوشه باید از OBE به OBE.old تغییر بکند. برای اینکار ابتدا My Computer را باز کرده و سپس مسیر C > Program File(x86) > Common Files > Adobe را طی کنید. حالا پوشه OOBE را پیدا کرده و بر روی آن کلیک راست کنید.

حل مشکل نصب نشدن محصولات آدوب installer failed to initialize

سپس گزینه Rename را زده و نام پوشه OOBE را به تغییر داده و اینتر را بزنید. اگر سوالی پرسیده شد، گزینه Yes را انتخاب کنید. حالا مجددا نرم افزار را باز کنید و ببینید که آیا رفع مشکل Adobe Creative Cloud به خوبی انجام گرفته است یا نه. همچنین اگر با سری ارور های dll به مشکل برخورده اید حتما مطلب ۱۲ روش حل مشکل ارور فایل های DLL را مشاهده کنید.

پاک سازی نرم افزار با Adobe Creative Cloud Cleaner Tool

اگر توسط حذف و نصب مجدد نرم افزار به صورت عادی که در روش قبل گفته شد نتوانستید نتیجه بگیرید، حالا وقت آن رسیده که ابزار Cleaner که خود ادوبی برای محصولاتش معرفی کرده را استفاده کنید. نرم افزار Adobe Creative Cloud Cleaner Tool را دانلود و به صورت Run as Administrator آن را باز کنید.

مشکل نصب creative cloud

پس از دانلود Adobe Creative Cloud Cleaner Tool و باز کردن آن می توانید روند کار آن را بفهمید. اگر می خواهید تمام اطلاعات و نرم افزار های مربوط به Adobe را حذف کنید، عدد ۱ و اگر می خواهید فقط اطلاعات مربوط به Adobe Creative Cloud را از بین ببرید، عدد ۴ را تایپ کرده و سپس Enter را بزنید. در صورت موفقیت آمیز بودن این عمل، پیغام Adobe Creative Cloud Tool completed successfully به نمایش در می آید. بعد از آن مجددا نرم افزار را می توانید نصب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با آموزش ۴ روش رفع مشکل برنامه Adobe Creative Cloud همراه شما بودیم. آیا تا به امروز از روش حل مشکل Installation failed please refer to pdapp.log در نصب برنامه های Adobe اطلاعی داشتید؟ آیا نحوه حل ارور و مشکل نصب Adobe Creative Cloud را میدانید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون حل مشکل ادوبی کریتیو کلود در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات

  • aliiiiiii says:

    Adobe Creative Cloud Cleaner Tool عاااااااااااااااااااااااااااااااالی بود استفاده کنید

  • ناشناس says:

    سلام وقتی نصب تموم میشه میزنه adobe photoshop has been successfully instald وقتی بزنم رو لانچ دوباره ارور میده میگه تلاش مجدد و نصب نمیشه

  • فاطمه says:

    من همه ی راه ها رو امتحان کردم ولی وقتی برنامه رو باز میکنم خودش یهو میبنده :*)) چی کار کنم

  • Daisuke says:

    عالی، خوشحالم بدون سرگردانی تو وب سایت شما رو پیدا کردم. .old برای من جواب داد

  • pedram says:

    cleaner tool کاار کرد. ممنونم ازتون

  • ابوالفضل قمی الاصل says:

    دمتون گــــــــــــــــــــــــــــــرم
    همه روش های همه سایتا رو امتحان کردم ولی با روش شما نتیجه گرفتم
    Adobe Creative Cloud Cleaner Tool
    این نجاتم داد

  • شیما says:

    یکی میتونه کمک کنه؟؟؟

  • شیما says:

    من تمام این ۴مرحله رو رفتم باز هم هیچکاری نمیشه کرد
    چرا واقعا؟؟؟/

  • علیرضا says:

    ممنون عالی بود من با تغییر نام OBE.old نتیجه گرفتم

  • Ali says:

    برنامه حذف نمیشود نمیدونم مشکلش چیه؟
    میگه couldn’t uninstall Creative could for desktop, you still have Creative could application installed on your computer that require it. در حالیکه هیچ برنامه از طریق اون نصب ندارم، یک Dreamweaver را نصب کرده بودم که آنو uninstall کردم اما بازم نمیشه.

  • سید ضیا الدین حسینی منش says:

    روش استفاده از Adobe Creative Cloud Cleaner Tool جواب داد و بالاخره من خلاص شدم از دست این ارور
    ممنون

  • diar says:

    دوستان گرامی سلام
    در خارج از ایران زندگی میکنم ،هزینه ماهیانه استفاده از محصولات ادوبی نسبتا گران است ،میدانم در ایران همشهریان به سهولت به این برنامه ها دسترسی دارند ،اما من هر زمان که میخواهم برنامه های ادوبی را نصب کنم با مشکل روبرو میشوم ،میخواهم از شما خواهش کنم در صورت امکان روش دانلود دقیقتر برنامه های ادوبی را در حد وقت و حوصله تان برایم توضیح دهید .ایا adobe creative cloud ,manIy مانعی بازدارنده برای داونلود محصولات ادوبی است یا تسهیل کننده انها . پیشاپیش از توجه تان سپاسگزارم

    • yasin says:

      اگر شما خارج از ایران زندگی می کنی چگونه به این سایت دسترسی پیدا کردی.دامنه ir. فقط داخلی است

      • roox says:

        دامنه در مواقعی برای خارج کشور بسته میشه که خود مدیر اصلی بعضی از ای پی ها یا رنج ای پی ها رو مسدود کنه

  • امید says:

    سلام این creative cloud مثل کرونا شده چرا حذف نمیشه؟

  • دانیال says:

    سلام
    اقا من هرکاری میکنم ادوبی کریتیو کلود نه تعمیر میشه نه حذف نصب میشه هیچ کاری نمیشه کرد چیکارش کنم؟؟؟؟تعمیر میزنم فقط یه ادوبی کریتیو کلود به دسکتاب اضافه میشه حذف نصب هم که کلا نمیشه هر کاری میکنم نمیشه

  • محمدامین says:

    ببخشید اگه اون پوشه oobe حذف شده باشه چی کار باید کنم

  • علی says:

    همه ی مراحل رو انجام دادم ولی باز این خطا میاد

    • آرمین says:

      منم همه ی این روش هارو انجام دادم، تازه مال من نه حذف میشه نه دوباره نصب میشه. لطفا یکی بهم بگه باید چیکار کنم

  • محمدحسین says:

    سلام ببخشید من با فتوشاپ کار میکنم و creative cloud نمیزاره که کار کنم چکار کنم؟ لطفا راهنماییم کنین

  • سوگند says:

    این تا پایان نصب میره نصب میشه ولی برنامه که باز میشه یه صفحه سفیده هیچی نمیاد

  • پویا says:

    سلام خسته نباشید
    برای setup پنجره ای به نام creative cloud installer باز می شود و نمی توانم مراحل نصب پریمیر ۲۰۱۷ را انجام دهم بعد از چندی پریمیر نصب شده اما در حین کار بطور ناگهانی خارج می شود لطفا راهنمایی کنید