مشاهده و دریافت قبض و صورتحساب خط تلفن ایرانسل

آموزش ۷ روش مشاهده ، دریافت قبض و صورتحساب خط تلفن ایرانسل

ایرانسل (Irancell) یکی از اپراتورهای تلفن همراه در ایران می باشد که سیم کارت های اعتباری و دائمی ? را به توزیع می کند. اگر شما هم از سیم کارت های دائمی این شرکت استفاده می کنید و مهلت پرداخت قبض ایرانسل رو به اتمام است، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. امروز در انزل وب قصد داریم تا روش های مشاهده ، دریافت قبض و صورتحساب خط تلفن ایرانسل را به شما آموزش دهیم.

دریافت و مشاهده قبض تلفن همراه دائمی ایرانسل

How to Receive and View Irancell Cellphone Bill

با خرید سیم کارت های دائمی، در پایان دوره باید قبض خود را پرداخت کنید. شما برای مشاهده و دریافت قبض ایرانسل می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

دریافت صورتحساب ایرانسل دائمی با اپلیکشن ایرانسل من

یکی از راه های ساده مشاهده و دریافت قبض موبایل ایرانسل، استفاده از اپلیکشن ایرانسل من است. در ایرانسل من به راحتی امکان مدیریت مصرف اینترنت و تماس ها، خرید و پرداخت از حساب ایرانسلی برای کاربران فراهم شده است.

دریافت صورتحساب ایرانسل دائمی با اپلیکشن ایرانسل من

  1. برای دریافت قبض ابتدا این برنامه را دانلود و نصب کنید.
  2. سپس به مسیر مشاهده صورتحساب بروید.
  3. برای نمایش صورتحساب ایرانسل روی گزینه دریافت صورتحساب / ریز کارکرد تاچ کنید.
  4. دوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دریافت صورتحساب تپ کنید.

همچنین اگر از سیم کارت اعتباری ایرانسل استفاده می کنید و قصد تبدیل آن را  به دائمی دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۵ روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل را هم مطالعه نمایید.

استفاده ار نسخه وب ایرانسل من برای مشاهده و پرداخت صورتحساب ایرانسل

اگر به هر دلیلی نمی توانید برنامه ایرانسل من را روی دستگاه خود نصب کنید، می توانید از نسخه وب این برنامه برای مشاهده ریز صورتحساب ایرانسل استفاده کنید.

استفاده ار نسخه وب ایرانسل من برای مشاهده و پرداخت صورتحساب ایرانسل

برای این کار ابتدا به سایت ایرانسل من بروید و وارد سیستم شوید. بعد از وارد شدن به حساب، همانند نسخه گوشی وارد قسمت مشاهده صورتحساب شده و روی دریافت صورتحساب / ریز کارکرد کلیک کنید. در نهایت با انتخاب دوره، می توانید قبض مورد نظر را مشاهده کنید.

مشاهده قبض تلفن همراه ایرانسل با استفاده از سایت پرداخت آنلاین

دیگر راهی که ایرانسل برای مشاهده و پرداخت قبوض ایحاد کرده است، سامانه پرداخت آنلاین قبض سیم کارت دائمی است. در این پورتال فقط با چند کلیک ساده می‌ توانید صورتحساب سیم‌ کارت دائمی خود را مشاهده و پرداخت کنید.

مشاهده قبض تلفن همراه ایرانسل با استفاده از سایت پرداخت آنلاین

راحت ترین راه در این سامانه، انتخاب بخش پرداخت با شماره است. با وارد کردن شماره تلفن همراه و ادامه مراحل، می توانید به سادگی قبض را مشاهده و پرداخت کنید. علاوه بر آن امکان پرداخت قبض تلفن ثابت ایرانسل به وسیله کد شناسه و شناسه قبض و پرداخت نیز میسر می باشد.

مشاهده صورتحساب ایرانسل در پست الکترونیکی

اگر ویژگی دریافت قبض سیم کارت دائمی ایرانسل در پست الکترونیکی برای شما فعال باشد، به صورت خودکار قبض برای شما ایمیل می شود و می توانید آن را مشاهده و پرداخت کنید. در صورتی که این ویژگی برای شما فعال نیست، کافیست به اپلیکشن ایرانسل من مراجعه کرده و آن را فعال کنید.

اطلاع از صورتحساب ایرانسل دائمی با قبض کاغذی

سنتی ترین روش دریافت قبض یعنی دریافت قبض کاغذی نیز امکان پذیر می باشد. البته توجه داشته باشید که با توجه به سیاست های ایرانسل، تنها در صورتی که مبلغ صورت حساب شما بیشتر از ۲۰ هزار تومان باشد، برای شما قبض صادر می شود. همینطور اگر به منظور حفظ محیط زیست قصد حذف قبض کاغذی را دارید، کافیست عدد ۱ را به شماره ۲۴۶۵ ارسال کنید.

اطلاع از صورتحساب ایرانسل دائمی با قبض کاغذی

هیمنطور آیا با سرویس چند کاربره ایرانسل آشنا هستید؟ برای فعالسازی سرویس حساب چند کاربره، مطالعه مطلب ۴ روش فعال کردن و غیر فعال سازی سرویس حساب چند کاربره ایرانسل نیز برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

پرداخت صورتحساب ایرانسل دائمی

شما با استفاده همه روش های ذکر شده، قابلیت پرداخت را نیز در کنار مشاهده آن خواهید داشت. علاوه بر روش های مذکور، برای پرداخت قبض می توانید از روش های زیر نیز استفاده کنید.

  • شماری گیری کد #۷*
  • مراجعه حضوری به بانک
  • شارژ خودکار از طریق حساب بانکی با استفاده بانکداری اینترنتی

مشاهده بدهی (قبض میان دوره ایرانسل)

قابل ذکر است که اگر فقط قصد مشاهده میزان بدهی خود را دارید، می توانید کد دستوری صورتحساب ایرانسل #۲*۱*۵۵۵* (کد صورتحساب ایرانسل) را شماره گیری کنید. استفاده از اپلیکشن ایرانسل من نیز برای این کار مناسب می باشد.

با خبر شدن از قبض موبایل ایرانسل، دوره صورتحساب

همانطور که اشاره کردیم، قبض خط دائمی ایرانسل در دوره های خاصی صادر و قابل مشاهده می باشند. به طور کلی قبض سیم کارت دائمی، هر دو ماه یک بار (در اول ماه‌ های فرد سال) صادر می‌ شود.

با خبر شدن از قبض موبایل ایرانسل، دوره صورتحساب

در پایان اگر از بسته های اینترنت نیز استفاده می کنید و قصد مشاهده باقیمانده بسته را دارید، مطالعه مطلب آموزش ۱۲ روش استعلام مانده بسته اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های مشاهده و دریافت صورتحساب سیم کارت دائمی ایرانسل را معرفی کردیم. شما از چه راهی قبض خود را مشاهده و پرداخت می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه صورتحساب و قبض سیم کارت دائمی ایرانسل را در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

4 ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
۴ ترفند استعلام شماره سیم کارت های به نام شما در ایرانسل
آموزش 5 روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..
آموزش ۵ روش استعلام تعداد سیم کارت ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و..
آموزش 7 روش غیر فعال سازی MMS در گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و..
آموزش ۷ روش غیر فعال سازی MMS در گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی ، هواوی و..
آموزش 6 روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل
آموزش ۶ روش لغو و حذف کامل آهنگ پیشواز ایرانسل

نظرات

  • 𝐽𝑎𝑓𝑎𝑟𝑖 says:

    برنامه ایرانسل من اصلا کار نمیکنه
    چرا طبلیغات بیخود میکنید
    یک بار هم کار نکرده ک من بگم خدارو شکر یه بار کار کرد
    متاسفم براتون همش تبلیغات الکی