چگونه به صورت آنلاین چاپ استیکر سفارش دهیم؟

چگونه به صورت آنلاین چاپ استیکر سفارش دهیم؟

چاپ استیکر از جمله مواردی است که معمولا برای چاپ های عریض به منظور تبلیغات و تزئینات در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند. این استیکرها یا همان وینیل ها به دلیل داشتن جنسی از پی وی سی مقاومت بالایی داشته و در اثر تابش نور تا مدت ها رنگ و طرح خود را حفظ می کنند، مهمترین مزیت آنها قابل شستشو بودن آنها می باشد که در نمونه های مختلفی به صورت شیشه ای، مات، براق و همچنین شبرنگی به چاپ می رسند.

چاپ استیکر

وینیل یا به زبان ساده تر، استیکر در واقع یک متریال از جنس پی وی سی است که چسبدار است و با مقاومت بالایی و همچنین با خاصیت ضد آب بر روی هر سطحی چسبیده می شود، اصولا وینیل ها در عرض های ۱۰۰ تا ۱۵۰ سانتی متر اما در طول های نامحدود به چاپ می رسند. چاپ استیکر کوثر پرینت برای موارد مختلفی مانند تبلیغات اقلام متنوع بر روی اتوبوس ها، شیشه ساختمان ها و همچنین تبلیغات در فروشگاه ها به کار برده می شود، البته چاپ وینیل برای معرفی محصولات در صنایع غذایی، توصیف محصولات آرایشی و کالاهای بهداشتی، بسته بندی هر نوع کالایی که به صورت صنعتی تولید می شود و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ استیکر شیشه ای

چاپ انواع استیکر

این نوع وینیل ها توانسته در مدل های مختلفی به چاپ برسند که از مهمترین آنها در انواع:

_ استیکر شیشه ای یا ترنسپرنت مات

_ استیکر شیشه ای به شکل براق

_ استیکر شیری به رنگ سفید یا استیکر ابریشمی مات

_ استیکر شیری مات

_ استیکر شیری براق

_ استیکر شبرنگی

ویژگی های چاپ استیکر

مهمترین ویژگی چاپ وینیل ماندگاری بالا، مرغوبیت جنس بکار گرفته شده  در آنها و البته نوع جوهری است که در چاپ این نوع استیکرها بکار برده می شود و از همه مهمتر عبور دادن نور از خودشان است. برای مشاهده سایت های بین الملل چاپ استیکر Printing sticker کلیک کنید. پس چنانچه تمایل دارید از آسمان مجازی و یا لایت باکس استفاده کنید می بایست استیکر پشت سفید را بکار بگیرید زیرا چاپ وینیل هایی که پشت طوسی و یا همان ونیل گری بک نو هستند، قادر به عبور نور از خود نیستند، توجه داشته باشید تمام نمونه های مختلف وینیل ها قابل شستشو هستند.

استیکر مات

سفارش چاپ وینیل

قبل از خرید هر نوع استیکر به شما توصیه می شود طرحی را به صورت پیش زمینه در ذهن خود انتخاب کنید. زیرا در چاپ استیکر طیف گسترده ای از وینیل ها وجود دارد و ممکن است شما را سردرگم کند، لازم است در زمان چاپ استیکر ابعاد محل و یا سطحی را که قرار است وینیل در آنجا نصب شود به شرکت های چاپ کننده وینیل اعلام شود بنابراین در انتخاب یک استیکر زیبا و مناسب همیشه وینیل هایی را سفارش دهید که با سایز مورد نظر شما هماهنگی داشته باشد. از طرفی دیگر در زمان سفارش چاپ وینیل توجه داشته باشید تا ضخامت استیکر در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میکرون باشد تا از کشسانی شدن وینیل جلوگیری شود.

کاربردهای چاپ وینیل

قبلا ذکر شد که استیکرها می توانند کاربردهای مختلفی داشته باشند اما به طور کلی در زمان سفارش چاپ استیکر به شرکت های ارائه دهنده باید نوع کاربرد استیکر را مشخص کنید. بنابراین بهتر است بدانید استیکرها در سه نوع دسته بندی می شوند که عبارتند از:

_ استیکر تزیینی یعنی وینیل هایی که  در طرح های منحصر به فرد برای ایجاد زیبایی بر روی دیوارهای منازل و یا ادارات بکار برده می شوند.

_ استیکر تبلیغاتی یعنی وینیل هایی که معمولا جهت تبلیغات محصولات متنوع در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. البته این نوع استیکرها روی درب های ورودی هم کاربرد دارند.

_ استیکر تزیینی، تبلیغاتی یعنی وینیل هایی که در عین زیبایی و تزیین می توانند خدمات و یا محصولی را تبلیغ کنند.

نکاتی در مورد استفاده از استیکر

قبل از اینکه استیکر را در محل نصب کنید بهتر است سطح در نظر گرفته را شسته داده و خشک کنید، مرغوبیت استیکرها با توجه به کاربرد آنها درجه بندی می شود یعنی استیکرهایی که در برابر تابش نور خورشید و یا برخورد آب قرار دارند مانند استیکرهای روی اتوبوس باید بالاترین کیفیت را داشته باشند. در چاپ وینیل می بایست جوهری بکار گرفته شود که مرغوبیت داشته و طرح نوشته وینیل پس از چند ماه پاک نشود، البته خوب است بدانید چون اتوبوس به دلیل آلودگی زیاد و وجود روغن ها بر روی بدنه آنها لازم دارند تا هر چند وقت یکبار با استفاده از اسیدهایی شسته شوند پس باید در چاپ استیکرهای بکار گرفته شده بر روی اتوبوس ها جوهری انتخاب شود که مرغوبترین نوع است.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات