بهترین نرم افزار و گجت های نمایش آب و هوا در ویندوز 10 ، 8 و 7

۱۲ تا از بهترین نرم افزار و گجت های نمایش آب و هوا در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

آیا شما هم علاقه مند هستید تا از وضعیت آب و هوا ?️ و پیش بینی آن خصوصا در هنگام استفاده از کامپیوتر آگاه باشید؟ پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. برای این کار می توانید از برنامه های نمایش وضعیت هوا ویندوز استفاده کنید. امروز در انزل وب می خواهیم بهترین نرم افزار ها و گجت های نمایش آب و هوا در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را به شما معرفی کنیم.

دانلود بهترین ویجت و برنامه پیش بینی آب و هوا ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ کامپیوتر

Best Weather Apps and Software For Windows 10, 8 and 7 

برنامه ها و ویجت های مختلفی وجود دارند که هر کدام با ویژگی های خاصی اقدام به نمایش وضعیت آب و هوا و پیش بینی آن می کنند. این سرویس ها می توانند وضعیت هوای کل دنیا را بررسی کنند و اتفاقات محل زندگی شما را به صورت جداگانه در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ نشان دهند. بنابراین قبل از مسافرت، برنامه ریزی برای بیرون رفتن و سایر موارد، وضعیت هوا را به راحتی بررسی کنید.

برنامه The Weather Channelبرای مشاهده آب و هوا برای کامپیوتر

برنامه The Weather Channelبرای مشاهده آب و هوا برای کامپیوتر

برای مشاهده آب و هوا در ویندوز ۱۰ و.. چه بخواهید به صورت دقیق هوا را بررسی کنید و یا فقط قصد برنامه ریزی برای وضعیت کار و قرار های خود دارید، The Weather Channel می تواند یک ابزار مفید باشد. این برنامه قابلیت های مانند شخصی سازی، پیش بینی دقیق، نقشه های راداری و ارسال هشدار را برای شما طراحی کرده است. آب و هوای هر نقطه را می توانید در این ابزار مشاهده کنید.

همچنین اگر قصد بررسی وضعیت هوا را در سایت ها هواشناسی دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۷ تا از بهترین سایت های هواشناسی و پیش بینی آب و هوای ایران و دنیا را هم مطالعه نمایید.

دانلود برنامه آب و هوا در ویندوز ۱۰ ، AccuWeather

دانلود برنامه آب و هوا در ویندوز 10، AccuWeather

دانلود نرم افزار هواشناسی AccuWeather برای کامپیوتر به شما جدیدترین اخبار و وضعیت آب و هوا را به صورت رایگان ارائه می دهد. از ویژگی های این برنامه پر طرفدار می توان به پیش بینی بارش و وضعیت هوا به صورت ساعت به ساعت، مشاهده پیش بینی هوا برای ماه آینده، اطلاعات دقیق برای آدرس شما، مشاهده تاریخچه بیشترین میزان بارش، دما و.. تاریخ برای مکان شما به تفکیک ماه و روز و.. اشاره کرد.

گجت آب و هوا ویندوز ۸.۱ و.. MyRadar

گجت آب و هوا ویندوز 7 و.. MyRadar

نرم افزار هواشناسی آنلاین برای کامپیوتر MyRadar هم یک برنامه سریع و ساده برای بررسی هوا است. در این ابزار، رادار های متحرک هوا در اطراف مکان فعلی شما را نشان می دهد. بنابراین می توانید به سرعت ببینید که چه آب و هوایی در انتظار شما است. برای استفاده از رادار های این نرم افزار هواشناسی ماهواره ای برای کامپیوتر، فقط کافیست تا بعد از دانلود و نصب آن، موقعیت مکانی خود را وارد کرده و وضعیت هوا را مشاهده کنید.

گجت آب و هوا ویندوز ۱۰ و.. MSN Weather

گجت آب و هوا ویندوز 10 و.. MSN Weather

برنامه آب و هوا برای ویندوز ۱۰ MSN Weather از دیگر ابزار های بررسی و پیش بینی وضعیت هوا می باشد. در این سرویس امکان مشاهده پیش بینی دقیق به صورت ساعتی و ۱۰ روزه را دارید. وضعیت آب و هوا در اکثر نقاط دنیا در این ابزار قابل بررسی است.

ForecaWeather، نرم افزار آب و هوا ویندوز

ForecaWeather، نرم افزار آب و هوا ویندوز

شرایط فعلی آب و هوا، پیش بینی هوای ۱۰ روز آینده، مشاهده انیمیشن های وضعیت هوا در ۱۴۰ هزار نقطه از ویژگی های نرم افزار آب و هوا ویندوز ForecaWeather می باشد. بنابراین این برنامه نیز می تواند نیاز های شما را برطرف کند.

نمایش آب و هوا در ویندوز ۱۰ با برنامه Perfect Weather Universal

نمایش آب و هوا در ویندوز 10 با برنامه Perfect Weather Universal

برنامه Perfect Weather Universal می تواند جزییاتی از وضعیت هوا مانند سرعت باد، فشار، طول روز و وضعیت ماه را در کنار وضعیت هوای امروز و ۹ روز آینده را نشان دهد. از ویژگی های این برنامه می توان به پشتیبانی از ۲۶ زبان، ویجت نمایش وضعیت آنلاین و.. اشاره کرد.

نمایش وضعیت آب و هوا در روی صفحه کامپیوتر با برنامه ۸-bit Weather

نمایش وضعیت آب و هوا در روی صفحه کامپیوتر با برنامه 8-bit Weather

اگر از طرفداران پیکسل هستید، برنامه ۸-bit Weather می تواند نظر شما را جلب کند. این سرویس وضعیت هوا را با بروزرسانی ساعتی، پیش بینی ۷ روزه به شما نمایش می دهد. گرافیک متفاوت این ابزار، کاربران خاصی را جذب خود می کند.

نرم افزار پیش بینی آب و هوا برای ویندوز، Rain Gauge

نرم افزار پیش بینی آب و هوا برای ویندوز، Rain Gauge

از دیگر سرویس هایی که می تواند وضعیت هوا و پیش بینی آن را به شما نشان دهد، Rain Gauge می باشد. این سرویس از یک رادار باران اختصاصی استفاده می کند. بارش ها در این این سرویس به طور آنلاین نشان داده می شوند. همچنین می توانید هشدار بارش باران تنظیم کنید. Rain Gauge ادعا می کند که اطلاعات مربوط به بارش را در هر ۵ دقیقه برای ۳ ساعت آینده به طور دقیق ارائه می دهد.

برنامه The Weather 14 days، نرم افزار جدید هواشناسی کامپیوتر

برنامه The Weather 14 days، نرم افزار جدید هواشناسی کامپیوتر

همانطور که از نام The Weather 14 days پیداست، وضعیت هوا را برای ۱۴ روز آینده پیش بینی می کند. شما می توانید از این سرویس برای دریافت اطلاعات هوای ۴۵۰ هزار نقطه در سراسر دنیا استفاده کنید. قابل ذکر است که این سرویس برای ویندوز ۱۰ کامپیوتر و موبایل قابل دسترس است.

Simple Weather، گجت آب و هوا برای ویندوز ۷ ، ۸ و ۱۰

Simple Weather، گجت آب و هوا برای ویندوز 7 ، 8 و 10

وضعیت آب و هوا با ارائه ویژگی های فشار، رطوبت، شرایط باد، طلوع و غروب آفتاب در ویجت آب و هوا برای ویندوز ۱۰ Simple Weather قابل مشاهده است. سایر ویژگی های موجود در سرویس های مشابه نیز در این ابزار در دسترس می باشد.

ویجت آب و هوا برای ویندوز ۷ Chameleon Weather

ویجت آب و هوا برای ویندوز 7 Chameleon Weather

یکی از ساده ترین ابزار ها، Chameleon Weather می باشد که مناسب ویندوز ۷ می باشد. با دانلود نرم افزار هواشناسی آنلاین برای کامپیوتر این سرویس شرایط فعلی آب و هوایی را به نمایش می گذارد. بعد از جستجو نام شهر خود در تنظیمات این ویجت، به طور خودکار ویژگی های منطقه شما نمایش داده می شود.

ویجت هواشناسی دسکتاپ My Weather برای ویندوز ۷

ویجت هواشناسی دسکتاپ My Weather برای ویندوز 7

اگر می خواهید با دانلود برنامه آب و هوا برای کامپیوتر پیش بینی دقیق تری در ویندوز ۷ داشته باشید، می توانید از My Weather استفاده کنید. این سرویس وضعیت هوا سه روز آینده را نیز به شما نشان می دهد. اطلاعات بیشتر مانند میزان رطوبت، فشار، سرعت و درجه هوا قابل مشاهده خواهد بود.

در پایان اگر به دنبال سرویس مشابه برای گوشی اندروید خود هم بودید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۱ تا از دقیق ترین برنامه های هواشناسی فارسی و انگلیسی اندروید را هم مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین سرویس ها را برای نمایش آب و هوا و پیش بینی آن در ویندوز به شما معرفی کردیم. از کدام سرویس استفاده کردید و نظرتان راجب آن چه بود؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه دانلود برنامه پیش بینی آب و هوا برای ویندوز را در نیز در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 8 روش حذف آب و هوا از تسک بار ویندوز 10 و ویندوز 11
آموزش ۸ روش حذف آب و هوا از تسک بار ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱
نقشه آلودگی هوای تهران و سایر شهرهای ایران آنلاين
۴ سرویس مشاهده نقشه آلودگی هوای تهران و سایر شهرهای ایران آنلاین
پروژه هارپ یا HAARP چیست و چه کاربردی دارد؟
بررسی: پروژه هارپ یا HAARP چیست و چه کاربردی دارد؟
معرفی بهترین سایت های هواشناسی و پیش بینی وضعیت آب و هوای ایران و دنیا
۷ تا از بهترین سایت های هواشناسی و پیش بینی آب و هوای ایران و دنیا

نظرات