10 تا از بهترین بهترین کیبورد اندروید برای گوشی شما

دانلود و بررسی ۱۰ تا از بهترین کیبورد اندروید

نمی توان ادعا کرد شخصی که دارای موبایل هوشمند ? است اصلا راحتی استفاده از کیبورد هنگام تایپ مطلقا برایش مهم نباشد. معمولا کیبورد های پیش فرض موبایل های هوشمند دارای امکانات و حتی ظاهر چندان جالبی نیستند یا حتی ممکن است چینش کلید ها به نحوی باشد که برای تایپ مناسب شما نباشد. اگر به دنبال دانلود بهترین کیبورد اندروید یا کیبورد اندروید حرفه ای هستید، امروز با بررسی ۱۰ تا از بهترین کیبورد اندروید همراه انزل وب باشید.

دانلود بهترین و سریعترین کیبورد اندروید حرفه ای

Download The Best And Fastest Professional Android Keyboard

معمولا هر شخصی به دنبال نوع خاصی از کیبورد برای موبایل هوشمند خود است. برخی به دنبال کیبورد اندروید با فونت های زیبا و برخی به دنبال کیبورد اندروید با شکلک های فراوان هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین و سریعترین کیبورد اندروید هستید، موارد زیر را بررسی و طبق سلیقه خود دانلود نمایید. همچنین اگر کیبورد فعلی موبایلتان کار نمیکند، حتما جهت حل آن حل مشکل بالا نیامدن کیبورد اندروید را بخوانید.

کیبورد استاندارد فارسی اندروید Swiftkey

کیبورد اندروید با فونت های زیبا

کیبورد اندروید حرفه ای Swiftkey نه تنها یکی از محبوب ترین برنامه های کیبورد است، بلکه به طور کلی یکی از محبوب ترین برنامه های Android نیز است. این برنامه از ابتدای انتشار خود پیشرفت فوق العاده‌ای داشت و الان هم بعد مدت ها همچنان در حال افزایش محبوبیت خود است بهتر و بهتر می شود. Swiftkey غلط نگاری ها و قابلیت تصحیح خودکار زیادی دارد، پوسته های بسیاری در آن وجود دارد. همچنین گزینه های شخصی سازی زیاد و موارد دیگر از جمله ویژگی های آن است. همچنین این کیبورد را معمولا به عنوان کیبورد سامسونگ برای اندروید یاد میکنند.

بهترین کیبورد اندروید جهان Gboard

کیبورد اندروید با شکلک

اگر به دنبال بهترین و سریعترین کیبورد اندروید هستید، قطعا انتخاب شما باید Gboard باشد. حتما تا الان فهمیده‌اید که گوگل یک برنامه رسمی برای همه چیز دارد! بنابراین جای تعجب ندارد که گوگل دارای یک نرم افزار صفحه کلید اندروید نیز باشد. Gboard ساده و بسیار سریع است. گرچه این نرم افزار ویژگی خاصی نسبت به دیگر برنامه های صفحه کلید ندارد، اما به هر حال مردم آن را دوست دارند و بی شک از بهترین کیبورد های اندروید است. شما همچنین در این کیبورد اندروید سامسونگ ، هواوی و.. دسترسی به تم های بسیار و گزینه های سفارشی سازی زیادی دارید.

دانلود کیبورد اندروید با ایموجی Fleksy

دانلود کیبورد اندروید با ایموجی

کیبورد Fleksy ادعا می کند که “سریعترین کیبورد اندروید در جهان” است. اگرچه ما نمی توانیم این ادعا را تأیید یا انکار کنیم ولی این یک کیبورد بسیار سریع است. این کیبورد دارای عملکرد صحیح در تصحیح خودکار کلمات اشتباه است و همچنین پسوند ها و حرکات از پیش تعیین شده ای در آن وجود دارد که همگی در سهولت استفاده و تایپ با این کیبورد دخیل است. Fleksy یک برنامه کیبورد اندروید است که همه چیز را دارد و می تواند یک کیبورد تمام عیار برای شما باشد.

دانلود Grammarly پیشرفته ترین کیبورد اندروید

دانلود بهترین کیبورد اندروید

Grammarly یکی از کیبورد های جدید اندرویدی است. این برنامه کار خود را به عنوان یک افزونه برای مرورگر Chrome آغاز کرد که دستور زبان شما را هنگام تایپ اصلاح می کرد. نسخه کیبورد اندرویدی این برنامه هم همین کار را انجام می دهد. این برنام هعلاوه بر کیبورد بودنش، دستور زبان و املای شما و همچنین قواعد نگارشی متن را بررسی می کند. این برنامه بسیار تازه است بنابراین هنوز در مرحله توسعه است و انتظار داریم ویژگی های بیشتری با به روزرسانی های آینده به همراه آن منتشر شوند.

کیبورد زیبای Chrooma برای اندروید

کیبورد اندروید فارسی

کیبورد اندروید فارسی Chrooma قطعا یکی از زیباترین کیبورد های اندروید است. همانطور که از نام آن پیداست، Chrooma یک صفحه کلید بسیار رنگارنگ است. جالبترین ویژگی آن امکان تغییر رنگ کیبورد بر اساس رنگ برنامه ای که شما استفاده می کنید است که این دو باهم ترکیب می شود و فوق العاده به نظر می رسد. همچنین Chrooma سبک و بسیار سریع است. به علاوه می توانید یک ردیف اضافی برای ایموجی ها، اعداد و پیشنهادات به آن جهت سهولت استفاده اضافه کنید.

دانلود کیبورد همه کاره Slash اندروید

کیبورد اندروید سامسونگ

Slash خیلی بیشتر از یک کیبورد که به شما اجازه می دهد متنی در آن تایپ کنید به کار شما می آید. از این کیبورد زیبا اندروید علاوه بر تایپ، برای جستجو در طیف گسترده‌ای از خدمات می توان در هنگام نوشتن استفاده کرد. به سادگی یک “/” را تایپ کنید و دستورات برای سرویس های محبوبی مانند Google ، YouTube ، Giphy ، ویکی پدیا و موارد دیگر ظاهر می شوند که ویژگی جالب همه‌ی اینها این است که حتی لازم نیست برنامه‌ای که در ان هستید را ترک کنید.

کیبورد اندروید کم حجم Simple Keyboard

دانلود کیبورد اندروید کم حجم

Simple Keyboard کم حجم ترین کیبورد اندروید است که می توانید پیدا کنید. این کیبورد تنها اصول اولیه یک اپلیکیشن صفحه کلید اندروید را به شما ارائه می دهد. این برنامه شامل کیبورد، چند قابلیت سفارشی سازی و چند پوسته محدود است. تنها دسترسی‌ای که از دستگاه شما نیاز دارد، لرزش است که برای بازخورد لمسی هنگام تایپ است. این اگر شما فقط یک صفحه کلید بسیار کم حجم را می خواهید Simple Keyboard همان موردی است که شما به دنبالش می گشتید. این برنامه بدون تبلیغات، بدون نسخه ویژه و خرید درون برنامه ای در دسترس شما است و منبع باز نیز هست.

کیبورد اندروید حرفه ای Ginger

کیبورد استاندارد فارسی اندروید

کیبورد اندروید حرفه ای Ginger برای هر نوع از مخاطبان کیبورد های مختلف می تواند مورد پسند باشد زیرا این کیبورد دارای شکلک های متنوع، برچسب و استیکر،GIF های متحرک، تم و حتی بازی است. مهمتر از همه اینها، Ginger از هوش مصنوعی برای تحلیل متن و یادگیری و تمایلات نوشتاری شما استفاده می کند و با استفاده‌ی مداوم از آن این برنامه واقعاً هوشمند و هوشمند تر می شود. همچنین اگر به دنبال راهی برای نستعلیق نویسی در اندروید هستید، مطلب ۴ روش نوشتن نستعلیق و خوشنویسی در اندروید را بخوانید.

دانلود کیبورد اندروید ۹ ، ۸ و… TouchPal

دانلود کیبورد اندروید 9 ، 8 و...

اگر به دنبال دانلود کیبورد اندروید ۹ ، ۸ هستید، TouhPal مناسب شماست. برجسته ترین ویژگی TouhPal پیش بینی متن است. یعنی زمانی که در حال تایپ کردن کلمه‌ای هستید، برای کلمه بعدی پیشنهاد هایی نمایش داده میشود که اغلب مایل به نوشتن آنان هستید و با کلیک بر روی آن دیگر لازم نیست کلمه را مجددا تایپ کنید. TouchPal همچنین سایر قابلیت های یک کیبورد استاندارد مانند دارا بودن emoji و GIF و قابلیت انتخاب تم های مختلف است.

کیبورد اندروید با شکلک AI Type Keyboard

کیبورد اندروید با فونت های زیبا

AI Type Keyboard Pro مدت زمان زیادی است که مورد استفاده کاربران اندروید قرار می گیرد و گزینه ای مناسب برای کیبورد فارسی اندروید نیز است. این محصول با بسیاری از ویژگی های استاندارد از جمله پیش بینی خودکار، تکمیل اتوماتیک کلمه، ایموجی ها و شخصی سازی کیبورد همراه است. همچنین بیش از هزار تم برای زیباتر کردن کیبورد شما وجود دارد. نسخه آزمایشی برنامه، رایگان است که به مدت ۱۸ روز ادامه دارد و پس از آن شما باید ۳.۹۹ دلار را صرف آن کنید. البته می توانید در نسخه رایگان بمانید اما برخی از ویژگی های ویژه دیگر در دسترس شما نخواهند بود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با معرفی ۱۰ تا از بهترین بهترین کیبورد اندروید برای گوشی شما همراه شما بودیم. آیا تا به امروز به دنبال دانلود بهترین و سریعترین کیبورد اندروید حرفه ای بوده‌اید؟ آیا می دانستید بهترین و سریعترین کیبورد اندروید چیست؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون کیبورد استاندارد فارسی اندروید در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنمای خرید: برای انتخاب کیبورد مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟
راهنمای خرید: برای انتخاب کیبورد مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟
آموزش 2 روش تغییر کیبورد در اندروید سامسونگ ، هواوی ، شیائومی و...
آموزش ۲ روش تغییر کیبورد در اندروید سامسونگ ، هواوی ، شیائومی و…
حل مشکل کوچک شدن کیبورد اندروید
آموزش ۴ روش حل مشکل کوچک شدن کیبورد اندروید
آموزش 10 روش رفع مشکل کار نکردن و بالا نیامدن کیبورد اندروید
آموزش ۱۰ روش رفع مشکل کار نکردن و بالا نیامدن کیبورد اندروید

نظرات

  • Vahid says:

    به نظرتون میشه کیبورد. سامسونگ روی بقیه برند ها نصب کرد

  • عبدالمهدی says:

    کیبورد AI Type Keyboard خیلی جالب است و حتی کلید Tab , Ctrl , Alt هم دارد که مانند کلیدهای رایانه عمل می‌کند و همچنین نیم‌فاصله نیز دارد.