درخواست و دریافت ریز مکالمات سیم کارت رایتل

آموزش ۳ روش درخواست و دریافت ریز مکالمات سیم کارت رایتل

با توجه به بالا رفتن میزان ارتباطات و تماس ها از طریق تلفن همراه، طبیعی است که در برخی مواقع نیاز داشته باشید تا به دلایل مختلفی بخواهید پرینت ریز مکالمات رایتل ? را مشاهده کنید و اطلاعاتی که در آن قرار دارد را ببینید. اگر روش دریافت ریز مکالمات رایتل را نمی دانید، نگران نباشید زیرا این کار پروسه بسیار ساده‌ای دارد. برای یادگیری چگونگی درخواست ریز مکالمات رایتل امروز با آموزش دریافت ریز مکالمات سیم کارت رایتل همراه انزل وب باشید.

نحوه گرفتن ریز تماس ها و مکالمات رایتل اعتباری و دائمی

How to Get Call History in Rightel Sim Card

معمولا تمامی اپراتور ها علاوه بر ارائه خدمات معمول، روشی را هم برای درخواست ریز مکالمات به مشتریان ارائه میدهند. اگر از سیم کارت رایتل استفاده میکنید، طبیعتا باید درخواست ریز مکالمات رایتل را بدهید. روش دریافت ریز مکالمات رایتل بسیار آسان بوده و در اغلب موارد با سیستم یا حتی موبایل نیز امکان پذیر است. ضمن اینکه نحوه گرفتن ریز تماس ها و مکالمات رایتل اعتباری و دائمی کاملا یکسان است. برای اینکه ریز تماس های رایتل خود را بدست آورید، موارد زیر را بررسی کنید. لازم به ذکر است که تهیه ریز مکالمات برای همراه اول و ایرانسل نیز ممکن است.

چگونگی دریافت ریز مکالمات رایتل با موبایل

درخواست ریز مکالمات رایتل

خب در ابتدا برای دریافت ریز مکالمات رایتل با موبایل باید اپلیکیشن رایتل من را بر روی موبایل هوشمند خود دانلود و نصب نمایید. سپس منوی سمت راست را اجرا نمایید.

پرینت ریز مکالمات رایتل

از طریق منوی کشویی سمت راست، گزینه ریز ارتباطات را انتخاب کنید.

درخواست ریز مکالمات رایتل

در این مرحله پس از مطالعه متنی که نمایش داده شده بر روی ثبت درخواست ضربه بزنید.

ریز مکالمات سیم کارت رایتل

سپس کدی ۴ رقمی به شماره تلفن شما ارسال میشود. همچنین می توانید نوع ریز ارتباط درخواستی را هم در این مرحله مشخص نمایید. نهایتا بر روی نهایی شدن ثبت درخواست ضربه بزنید.

ریز مکالمات رایتل

برای لغو درخواست پرینت ریز مکالمات رایتل نیز از همان بخش مذکور، بر روی لغو درخواست ضربه بزنید. توجه داشته باشید که این فرایند را باید قبل از ارسال پرینت به ایمیلتان انجام دهید.

نحوه گرفتن ریز مکالمات رایتل با کامپیوتر

نحوه گرفتن ریز تماس ها و مکالمات رایتل اعتباری و دائمی

ابتدا برای گرفتن پرینت ریز مکالمات رایتل اعتباری یا دائمی باید از طریق آدرس رسمی سایت رایتل به حساب رایتل خود وارد شوید. از عضو نیستید، در آن ثبت نام کنید. بعد از ورود یا ثبت نام در این سامانه، از بخش “شماره تلفن” شماره مد نظر خود را انتخاب کنید و بعد، بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید تا به صفحه یا مرحله بعدی بروید. حالا یک پیامک حاوی کد بازیابی برای شما ارسال میشود که باید آن را در قسمت کد بازیابی بنویسید. پس از وارد کردن کد امنیتی (اعداد در تصویر) بر روی تایید ضربه بزنید.

در این مرحله چند نکته در بالای صفحه وجود دارد که خواندن آنان ممکن است مفید باشد. سپس از بخش “نوع ریز ارتباطات” گزینه مورد نظر خود را برگزینید. مثلا اگر میخواهید فقط ریز ارتباطات مربوط به پیامک کوتاه را بگیرید، “پیام کوتاه” را انتخاب کنید. حالا بازه زمانی مورد نظر خود را از بخش های “تاریخ آغاز” و “تاریخ پایان” مشخص نمایید و سپس بر روی گزینه “جستجو” کلیک کنید.

درخواست ریز مکالمات رایتل

در آخرین مرحله از درخواست ریز مکالمات رایتل باید بر روی گزینه “پذیرش” کلیک کنید و تا حداکثر ۲۴ ساعت آینده، ریز ارتباطات درخواستی، به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دریافت ریز مکالمات رایتل اعتباری

اکنون ممکن است پیغامی شامل متن موفقیت آمیز بودن درخواست ریز مکالمات رایتل به نمایش در بیاید که می توانید بر روی دکمه “بستن” کلیک کنید.

پرینت ریز مکالمات رایتل

همچنین برای لغو دریافت ریز مکالمات سیم کارت رایتل هم تا قبل از ارسال آن به ایمیل شما، به منوی مربوطه مراجعه کرده و گزینه “لغو درخواست” را انتخاب نمایید. اگر پیغام یا هشداری بعد از آن نمایش داده شد، “پذیرش” را انتخاب کنید.

روش گرفتن ریز مکالمات ایرانسل از مراکز فروش و خدمات

اگر از مشترکین سیم کارت های اعتباری رایتل هستید می توانید برای دریافت ریز مکالمات شماره همراه خود، به یکی از مراکز خدمات رایتل مراجعه نمایید و در آنجا با پر کردن فرم مربوط به گرفتن ریز مکالمات رایتل، پرینت ریز مکالمات سیم‌کارت خود را دریافت کنید. در صورت مراجعه به این مراکز حتما مدارک لازم برای گرفتن ریز مکالمات رایتل را به همراه داشته باشید:

  • اصل مدرک شناسایی (کارت ملی)
  • قاب سیم کارت

جهت اطلاع از فهرست مراکز خدمات مشترکین رایتل در شهر خود می توانید به صفحه معرفی مراکز فروش و خدمات رایتل مراجعه کنید. لازم به ذکر است که اگر نیاز به دریافت ریز مکالمات با دوره زمانی بیشتر از یک ماه دارید، باید حتما حکم قضائی به همراه داشته باشید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با آموزش ۳ روش درخواست و دریافت ریز مکالمات سیم کارت رایتل همراه شما بودیم. آیا تا به امروز قصد گرفتن پرینت ریز مکالمات رایتل را داشته‌اید؟ آیا از چگونگی دریافت ریز مکالمات رایتل اطلاعی داشتید؟ همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون ریز مکالمه رایتل و ریز تماس های رایتل در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

5 روش سوزاندن خط رایتل به صورت غیر حضوری و حضوری
۵ روش سوزاندن خط رایتل به صورت غیر حضوری و حضوری
غیر فعال فعال سازی ، حذف و لغو پیغام گیر پیامگیر صوتی همراه اول ، ایرانسل و رایتل
۳ روش فعال سازی ، حذف و لغو پیغام گیر صوتی همراه اول ، ایرانسل و رایتل
روش لغو و غیرفعال کردن پیام‌های طرح جزیره ایرانسل و پخش سلولی همراه اول
۲ روش غیرفعال و لغو کردن پیام‌ های طرح جزیره ایرانسل و پخش سلولی همراه اول
رفع مشکل مسدود شدن خط سیم کارت ایرانسل ، همراه اول و رایتل
رفع مشکل مسدود شدن خط سیم کارت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

نظرات

  • علی says:

    ادمین محترم من هم شمارم رو گذاشتم هم تقاضام رو هم آدزسم رو ده تا نظر دادم از چی می‌ترسی نظر منو حذف میکنی یه کم از خدا بترس نه از بنده خدا تو رو جان عزیزات زندگیم داره پاشیده میشه با سه فرزند نظرات منو بزار و حذف نکن نظرات منو تزاری بقرآن اول بخدا دوم وگذارت میکنم بقرآن …نظرات منو بزار تا عمر دارم دعات میکنیم. خودم با خانوادم تورو قرآن بزار شاید مسولان رایتل ببینن و مشکل منو حل کنن

  • علی says:

    ای لعنت خدا بر شما مسولان رایتل
    یه کم از ایرانسل و همراه اول خجالت بکشید
    بابا زندگیم داره از هم میپاچه چهار ماهه ریز مکالمات می‌خوام چرا نمی‌دید زنگ زدم به ۲۰۰و۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰
    میگن سیستم درحال بروز رسانی هست خودتون رو مسخره کنید الان چهار ماهه سیستم بروز نشده همراه یکبار بروز میشه پس چرا ایرانسل و همراه اول پرینت ریز مکالمات میده اونم رایگان پس چرا زنگ میزنیم میگید بیا تهران ولیعصر روبه روی پارک ملت هزینه بده از مرکز رایتل پرینت بگیر پس فقط بفکر سرکیسه کردن مردم هستید
    زندگیم از هم پاشیده شد
    پرینت دوماه رو می‌خوام از تاریخ
    ۱۴۰۲/۳/۱
    تا ،
    ۱۴۰۲/۵/۱
    رویهوام بخدا با رایتل من پرینت بدید هزینش بگید چقدر میشه اول واریز میکنم بعد پرینت بدید من از تاکستان بیام تهران باید سه میلیون هزینه کنم اینم شماره من ۰۹۲۲۱۱۹۴..
    اینم آدرسم قزوین .تاکستان ..خیابان غفاری ….. مسول بی کفایت رایتل پرینت دوماه منو بده هزینش رو اول میدم ولی من تهران نمیتونم بیام بخدا مشکلم حل نشه خودم خانوادم خواهرام برادارام بیست تا خط رایتل داریم میسوزونیم و خط ایرانسل یا همراه اول می‌خریم
    ادمین محترم تورو جان عزیزانت نظر منو پاک نکن و به گوش مسولان رایتل برسان

  • کاوه says:

    اخه من پرینت پیامک ها را میخواستم نه پرینت ریز مکالمات .این را ما خودمون بلدیم

  • یوحنا says:

    سلام. رایتل من گزینه ریز ارتباطات رو داره وتمام مراحل رو انجام دادم پیامش رو جیمیلم اومده ولی فقط هزینه تماس وپیامک اینترت زده وهیچ گونه ریز مکالمه ای نداره. همراه من وایرانسل راحت میشه گرفت

  • الهه says:

    چرا رو برنامه رایتل من ک نصب کردم ریز ارتباطات نداره؟؟

  • رضا says:

    سلام ببخشید میگم بعد از چند ساعت ریز مکالمات ارسال میشه رو جیمیل؟

  • سیاوش says:

    سلام در هر صورت پیامک میره وقتی کنارتونه واسه چند لحطه گوشی قرض بگیرین وکد بزنید وکد رو پاک کنید راهنمایی بیشتر ۰۹۰۱۵…

  • لیلی رضوی says:

    سلام وقت بخیر.از چه تاریخی پرینت مکالمه و پیامک از خط رایتل رو میشه گرفت؟

  • مسلم اکبری says:

    تو گوشی من اصلأ ریز مکالماتی وجود نداره، میشه راهنماییم کنید چیکار کنم

    • شکیبا says:

      بنده تمام مراحل رو انجام دادم اصلا شماره هایی ک باهاشون تماس گرفتم نیومد چنتاایمیل اومد که چقدر هزینه ی تماسهام شده وعملا ریز کارکردی من ندیدم
      توروخدااطلاعات غلط ندید
      برای ریزکارکرد فقط باید پرینت گرفتم و تمام

  • مریم فیروزی says:

    از چه طریقی میتونم با یکی از ادمین های سایت ارتباط داشته باشم و سوالمو بپرسم؟من عکس های مرحله به مرحله رو ارسال کنم و اگر امکانش هست بنده رو راهنمایی کنید

    • طیبه says:

      سلام.برای گرفتن پرینت سیمکادت بنام خودم چیکار کنم پیامک نره برا خط خطم دست کس دیگه اس..متوجه نشه

      • سیاوش says:

        سلام در هر صورت پیامک میره وقتی کنارتونه واسه چند لحطه گوشی قرض بگیرین وکد بزنید بیشتر ۰۹۰۱۵۸۴..

      • علی says:

        سلام طیبه خانم هیچ کاری نمیتونی بکنی برلش پیام میره .مگر که یا خواب باشه یا یه لحظه گوشیش رو بگیری به یه بهونه ای پیام اومد پاکش کنی