دانلود 11 تا از قوی ترین و بهترین نرم افزارهای روت اندروید

دانلود ۱۱ تا از قوی ترین و بهترین نرم افزارهای روت اندروید

پس از اینکه تصمیم به روت (Root) کردن گوشی هوشمند و یا تبلت اندروید گرفتید ، قدم بعدی شما انتخاب یک نرم افزار مناسب ✔️ برای روت کردن می باشد. در این بین با برنامه های مختلفی مواجه خواهید شد که هر کدام ویژگی هایی دارند. برخی از آن ها با کامپیوتر این فرآیند را انجام داده و برخی دیگر نیازی به کامپیوتر ندارند. امروز در انزل وب بهترین و قوی ترین نرم افزار روت اندروید را به شما معرفی می کنیم.

دانلود بهترین برنامه روت اندروید بدون نیاز به کامپیوتر

Best Android Root Software

از آنجایی که روت کردن یک عملیات تقریبا حساس می باشد، بسیاری از کاربران برای روت کردن دستگاه خود به دنبال برنامه ای مطمئن و قوی می گردند. برنامه هایی که در بخش اول معرفی می کنیم می توانند به وسیله کامپیوتر دستگاه را روت کنند و در قسمت بعدی مطلب، برنامه هایی که گوشی شما را بدون نیاز به کامپیوتر روت می کنند را معرفی خواهیم کرد.

دانلود برنامه روت اندروید dr.fone – Root برای ویندوز

دانلود برنامه روت اندروید dr.fone - Root برای ویندوز

نرم افزار روت اندروید dr.fone – Root یکی از بهترین برنامه های روت برای دستگاه اندروید می باشد. این برنامه می تواند این فرآیند را به سادگی و تنها با فشردن چند کلیک انجام دهد. این نرم افزار با برند های Samsung, HTC, Sony, Motorola, LG, Huawei, Acer, Google و.. به خوبی سازگار است. قابل ذکر است که این برنامه می تواند گوشی ها با سیستم عامل اندروید نسخه ۲.۱ به بعد را روت کند.

همچنین اگر می خواهید بدانید که گوشی شما روت شده است یا نه، پیشنهاد می کنیم مطلب ۲ ترفند ساده تشخیص و فهمیدن روت بودن گوشی و تبلت اندروید را هم مطالعه نمایید.

برنامه روت Kingo برای ویندوز

برنامه روت Kingo برای ویندوز

از دیگر نرم افزار های رایگان برای روت کردن، Kingo می باشد. این برنامه قادر است تا دستگاه های با سیستم عامل اندروید نسخه ۲.۳ تا اندروید ۴.۲.۲ را روت کند. این برنامه نیز با اکثر برند ها سازگار است و به سادگی قابل استفاده است. تنها نکته قابل توجه نسخه های اندروید قابل پشتیبانی می باشند.

بهترین برنامه روت اندروید، SRSRoot

بهترین برنامه روت اندروید، SRSRoot

نرم افزار SRSRoot می تواند گوشی شما را روت کرده و یا روت را حذف کند. این ابزار از دو روش می تواند دستگاه شما را روت کند. قابل ذکر است که این نرم افزار هم از نسخه های ۱.۵ تا ۴.۲ اندروید پشتیبانی می کند.

دانلود روت اندروید Root Genius

دانلود روت اندروید Root Genius

دیگر گزینه شما برای روت کردن گوشی با کامپیوتر، Root Genius می باشد. این نرم افزار در چین طراحی و ساخته شده است و از بیش از ۱۰۰۰۰ گوشی اندروید پشتیبانی می کند. روت کردن اندروید های ۲.۲ تا ۶ به همراه فلش زدن کاستوم رام، حذف برنامه های سیستمی پس از روت از ویژگی های آن می باشند.

iRoot، دانلود برنامه روت برای اندروید

iRoot، دانلود برنامه روت برای اندروید

نرم افزار iRoot نیز همانند برنامه قبلی معرفی شده ساخته کشور چین برای روت گوشی هواوی و.. با کامپیوتر می باشد. این ابزار هم با یک کلیک می تواند دستگاه اندرویدی را روت کند. برنامه رایگان بوده و درصد موفقیت بالایی در روت کردن گوشی در اختیار دارد.

همینطور برای بکاپ گیری از اطلاعات خود، مطالعه مطلب آموزش بکاپ گیری از برنامه های نصب شده اندروید به همراه دیتا آنها بدون روت گوشی نیز برای شما کاربردی خواهد بود.


برنامه های روت برای اندروید

در این قسمت بهترین برنامه هایی که بدون نیاز به کامپیوتر گوشی شما را روت می کنند را معرفی می کنیم. برای استفاده کافیست تا یکی از برنامه ها را روی گوشی خود نصب کرده و دستورالعمل های ذکر شده را دنبال کنید.

برنامه روت قوی SuperSU Pro اندروید

برنامه روت قوی SuperSU Pro اندروید

یکی از بهترین برنامه ها برای روت اندروید ۹ ، ۸ ، ۷ ، ۶ و.. بدون کامپیوتر، SuperSU Pro می باشد. فقط کافیست این برنامه را نصب کرده تا گوشی شما را روت کند. شما حتی می توانید این برنامه را از لانچر هم مخفی کرده و با شماره گیری کد *#*#۱۲۳۴#*#* یا *#*#۷۸۷۳۷۷۸#*#* به آن دسترسی داشته باشید. نسخه رایگان این برنامه تبلیغاتی نمایش نمی دهد و حجم کمی نیز دارد.

دانلود نرم افزار روت بدون نیاز به کامپیوتر Superuser

دانلود نرم افزار روت بدون نیاز به کامپیوتر Superuser

Superuser نیز از دیگر برنامه های مشهور است که می تواند فرآیند روت کردن دستگاه بدون کامپیوتر را انجام دهد. توسعه دهنده این برنامه اعلام کرده است که این برنامه همیشه رایگان خواهد بود. قابل ذکر است که این ابزار از اندروید ۴.۲ به بعد را پشتیبانی می کند و یک ابزار متن باز محسوب می شود. تنها عیبی که بعضی از کاربران برای این برنامه معرفی می کنند، مصرف زیاد CPU رابط کاربری نه چندان مناسب است.

برنامه Superuser X [L] برای روت اندروید بدون کامپیوتر

برنامه Superuser X [L] برای روت اندروید بدون کامپیوتر

برنامه Superuser X [L] به طور خاص برای افراد با تجربه و توسعه دهندگان طراحی شده است. پیشنهاد می کنیم افراد آماتور از این برنامه برای روت کردن دستگاه خود استفاده نکنند. پس از نصب فایل باینری، می توانید به همه برنامه ها دسترسی پیدا کرده و حتی خود برنامه را حذف کنید. این برنامه دسترسی های فراوانی را برای افراد با تجربه فراهم می کند.

نرم افزار روت هواوی و.. KingRoot

نرم افزار روت هواوی و.. KingRoot

دانلود نرم افزار کینگ روت KingRoot با بیش از ۱ میلیون است، یکی از بهترین و سریعترین روش های روت کردن دستگاه می باشد. این برنامه قابلیت Unroot کردن دستگاه را هم دارد. شما می توانید بدون دردسر از این برنامه استفاده کنید.

برنامه One Click Root برای روت گوشی سامسونگ و..

برنامه One Click Root برای روت گوشی سامسونگ

پس از دانلود و نصب One Click Root، آن را اجرا کرده و روی دکمه Root Now تاچ کنید. سپس با تپ روی Scan now دستگاه شما اسکن می شود. در صورت مهیا بودن شرایط، با انجام دستورالعمل ها گوشی به سادگی روت می شود.

روت گوشی سامسونگ و.. بدون کامپیوتر Root Master

روت گوشی سامسونگ و.. بدون کامپیوتر Root Master

یکی از ابزار هایی که برای مبدتی ها توصیه می شود، Root Master است. به سادگی با چد تاچ گوشی شما با کمک این برنامه روت می شود. در پایان برای آشنایی بیشتر با برنامه روت اندروید، مطالعه مطلب آموزش و معرفی بهترین نرم افزار ها برای روت کردن گوشی اندروید را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز برنامه هایی را برای روت کردن دستگاه اندرویدی با کامپیوتر و بدون آن به شما معرفی کردیم. شما از چه راهی استفاده کردید و نظرتان راجب آن چیست؟ می توانی سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه برنامه های روت را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش کامل روت اندروید نسخه های جدید با برنامه Magisk
آموزش کامل روت اندروید نسخه های جدید با برنامه Magisk
آموزش روت گوشی با برنامه KingRoot در گوشی و کامپیوتر
آموزش روت گوشی با برنامه KingRoot در گوشی و کامپیوتر
2 ترفند ساده تشخیص و فهمیدن روت بودن گوشی و تبلت اندروید
۲ ترفند ساده تشخیص و فهمیدن روت بودن گوشی و تبلت اندروید
آموزش حذف همزمان برنامه ها در اندروید ( روت شده و بدون نیاز به روت )

نظرات

  • ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ says:

    گوشی من سامسونگ گلکسی A04s هس اندروید ۱۲ کلی برنامه روت امتحان کردم روت نشد ی روت قوی بهم بدید

  • اسی says:

    لطفا یکی راهنمایی کنه برنامه کینگ روت بهترین برنامه واسه روت کردن هست من با برنامه کینگ روت گوشیمو روت میکردم که به ۷۰% میرسه یه عرور میده گوشیم هم سامسونگ جی۴ هست کینگ روت به دکمه به این علامت 🔱رو میاره رو صفحه و من میزنم روش میگه شروع نشد

  • محمد حسامی says:

    سلام گوشی من سامسونگ گالکسی جی ۵ هر کار کردم روت نشد اگه لطف کنید یه راه جلو پای من بگذارید خیلی ممنون

  • نمیگم says:

    حالا آخرش چجوری استفاده کنیم؟ من از کینگ روت استفاده کردم ولی روت نمیکنه هرکاری کردم روت نکرد میگی چ کنممممممم هااااا؟

  • Nashnas says:

    گوشی من lg k430 گوشیم اصلا روت نمیشه تمام برنامه های روت رو امتحان کردم ، تمام نسخه های قبلی رام را فلش زدم ، با ADB و با تمام روش های xda و اینترنت امتحان کردم ، تمام نسخه های درایور ال جی رو امتحان کردم و ال جی بریج و ال جی ایر رو هم نصب کردم و… هیچ فایده ای نداشت و سی پی یو مدیاتک رو ساپورت نمیکرد اگه کسی تونسته این مدل گوشی ال جی رو روت کنه لطفا کمکم کنه

    • محمد says:

      سلام من گوشیم سامسونگ گالکسی گرند پرایم+اندروید ۶هست با هر برنامه کردم روت نمیشه اگه راهی شما سراغ دارید بگید لطفا

      • محمد حسامی says:

        سلام گوشی من سامسونگ گالکسی جی ۵ هر کار کردم روت نشد اگه لطف کنید یه راه جلو پای من بگذارید خیلی ممنون

  • حمید رضا منصوری says:

    سلام وبسایت خیلی جالب و عالی دارید دست تون درد نکنه

    • مصطفی says:

      من میخواستم گوشیم رو روت کنم ولی چون اندروید ۷ بود نمیشد کلی هم تلاش کردم ولی نشد اما تو سایت شما برنامه برای اندروید های بالا روهم پیدا کردم واقعا ممنونم.