خرید ارزان قطعات کامپیوتر ، گوشی و.. به صورت آنلاین امکان پذیر است؟

خرید ارزان قطعات کامپیوتر ، گوشی و.. به صورت آنلاین امکان پذیر است؟

همیشه خرید تجهیزات کامپیوتر و گوشی در ایران با توجه به معیارهایی نظیر نوسانات قیمت ، کمبود قطعات در بازار ، بررسی کیفیت قطعات ، اصل یا غیر اورجینال بودن محصول و.. با چالش های بسیار همراه بوده است. خرید آنلاین با توجه به سرعت و انتخاب راحت تر یک گزینه محبوب در بین کاربران میباشد اما شما باید برای خرید آنلاین مطمئن به یک سری نکات مهم توجه کنید که در ادامه آنها را بررسی میکنیم.

خرید اینترنتی قطعات کامپیوتر ، تجهیزات شبکه ، لوازم جانبی موبایل و..

در صورتی که برای خرید اینترتی تجهیزات شبکه ، قطعات جانبی مثل فلش درایو ، مودم و.. از فروشگاه های اینترنتی دچار تردید هستید بهتر است با ادامه مطلب همراه ما باشید تا یکسری از نکات مهم در زمینه خرید آنلاین را بررسی و به شما یک دید کلی برای انتخاب گزینه مناسب بدهیم.

همیشه بزرگ ترین فروشگاه بهترین و ارزان تر نیست!

این روزها طبع خرید آنلاین در کشور بسیار داغ است و بسیاری از فروشگاه ها با تبلیغات فراوان سعی به جلب توجه خریداران و فروش کالاهای خود دارند اما آیا همیشه خرید از فروشگاه های آنلاین بزرگ و مطرح در کشور به معنای یک خرید بی عیب و نقص است؟ باید بگوییم متاسفانه خیر! چراکه در بسیاری از مواقع با توجه به گزارش کاربران این فروشگاه اجناس را به صورت واسط به خریدار ارائه میکنند که همین موضوع از درجه اطمینان و تضمین کیفیت محصول بسیار میکاهد علاوه بر این فروشگاه های بزرگ اغلب به خاطر نام برند و اعتبارسازی که توسط تبلیغات و.. صورت گرفته است قیمت اجناس تا حدی بالاتر از بازار و سایر رقیبان و گاها با کیفیت پایین تر به کاربران ارائه می دهند.

پس توجه کنید که برای خرید اینترنتی کنسول بازی ، نرم افزار و.. به صورت آنلاین شاید بزرگ ترین به صرفه ترین و مناسب ترین انتخاب برای شما نباشد.

برای خرید آنلاین از یک سایت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

خب حالا که میخواهیم خرید آنلاین قطعات کامپیوتر و.. خود را از سایر فروشگاه ها انجام دهیم چگونه متوجه شویم که سایت مورد نظر قابل اعتماد کردن است و ارزش خرید کردن را دارد؟ در پاسخ باید بگویم همانطور که برای فروشگاه های بزرگ نیز به مشکلات کاربران اشاره کردیم در مورد این سرویس ها نیز هیچ گاه راه حل و فرمول قطعی وجود ندارد اما شما میتوانید با دقت به یکسری از نکات مهم که در ادامه به صورت خلاصه به آنها اشاره میکنیم تا حدی از کیفیت خدمات سرویس مدنظر خود آگاه شوید:

نماد اعتماد الکترونیک

نماد اعتماد الکترونیک به عنوان پیش زمینه کار محسوب میشود ، اگر فروشگاه اینترنتی فاقد نماد الکترونیک باشد بهتر است از خرید آنلاین محصول خود از آن سرویس صرفه نظر کنید. چرا که اعتبار سنجی اولیه سرویس توسط مالکان سایت انجام نگرفته است و مراحل و مجوزهای قانونی برای فروش آنلاین اخذ نشده است.

نماد اعتماد الکترونیک

نماد ثبت ساماندهی

علاوه بر نماد اعتماد الکترونیک نشان ثبت ساماندهی نیز یکی از مجوزهای و اعتبار سنجی های دامنه و کسب کار موجود توسط وزارت ارشاد میباشد که داشتن این نماد توسط سرویس مدنظر یک مزیت محسوب میشود.

نظرات کاربران در خود سرویس

مهم ترین بخش در خرید محصول در دنیای حقیقی اعتبار ، کیفیت و کارایی یک محصول از دید کاربران است. در دنیای اینترنت نیز این مورد بسیار قابل توجه است به همین دلیل امروزه اکثر سرویس ها دارای بخش نظرات و نقد و بررسی محصولات در صفحه خرید میباشند که برای اطیمنان از کیفیت محصول و خدمات ارائه شده حتما بخش نظرات را بررسی و مشاهده کنید.

نظرات کاربران در صفحات اجتماعی

شاید مدیران سایت چندان علاقه ای به انتشار نظرات مخالف در مورد محصولات و سرویس های خود نداشته باشند پس بهتر است سری به صفحات اجتماعی سایت مد نظر و سایر کارابران، هشتگ ها و.. بزنید و نظرات کاربران در آنجا نیز مطالعه کنید تا از کیفیت و خوب بودن انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

نقد و بررسی سرویس در فروم و.. آنلاین

یک روش مرسوم دیگر برای کسب اطلاع از کیفیت خدمات دهی آنلاین سایت مد نظز از نظر پشتیبانی ، ارسال رایگان ، قبول کردن کالاهای مرجوعی و.. جستجو در اینترنت ، سایت و فروم های نقد و بررسی های محبوب داخل کشوذ است که کاربران بدون هیچگونه محدودیت نظرات خود را در آنجا اعلام میکنند.

از بین گزینه های موجود کدام یک بهتر است؟

پس از عنوان نکات مهم برای خرید آنلاین شاید شما به دنبال یک گزینه مناسب و بدون دردسر برای خرید اینترنتی محصول خود به همراه امکانات مناسب باشید. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم سرویس های فراوانی در بازار رقابی امروز در حال فعالیت هستند اما یکی از سرویس های که دارای فاکتورهای بالا نظیر نماد اعتماد الکترونیک ، نماد ثبت ساماندهی ، محبوبیت در بین کاربران و خدمات مناسب نظیر ارسال ریگان ، پشتیبانی فروش و.. میباشد فروشگاه اینترنتی نارستان است که در زمینه فروش تجهیزات جانبی لپ تاپ ، لوازم ذخیره سازی اطلاعات ، قطعات کامپیوتر ، تجهیزات شبکه ، تجهیزات جانبی موبایل و.. فعالیت میکند و شما میتوانید یک خرید خوب را توسط نارستان تجربه کنید.

از بین گزینه های موجود کدام یک بهتر است؟

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات

  • مهدی خورشیدی says:

    این فروشگاه بسیار فروشگاه خوبی بوده و من بارها ازش خرید کرده ام.
    همه قطعاتی که دارند باگارانتی معتبر هست و بهترین برندهای کیبورد ، موس و انواع تجهیزات شبکه و کامپیوتر رو دارند