آموزش تصویری حذف اکانت در برنامه تیک تاک (TikTok)

آموزش تصویری حذف اکانت در برنامه تیک تاک (TikTok)

در حال حاضر تیک تاک (TikTok) از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر می باشد. اگر شما هم در این سرویس حساب کاربری ساخته اید و اکنون قصد حذف آن را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. امروز در انزل وب قصد داریم تا روش ❌ حذف اکانت تیک تاک را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم.

نحوه دیلیت اکانت تیک تاک

How to Delete a TikTok Account

ساخت اکانت در تیک تاک یک فرآیند ساده است اما حذف کردن آن کمی پیچیده تر است. برخی از کاربران به دلیل فقدان تنظیمات حریم خصوصی و یا سایر دلایل تصمیم به حذف دائمی اکانت خود می گیرند که در ادامه روش آن را بررسی می کنیم. بسته به سیستم عامل دستگاه شما، ورژن برنامه و..، با استفاده از یکی از روش های زیر می توانید اکانت را حذف کنید.

توجه داشته باشید که حذف کامل اکانت تیک تاک دائمی بوده و تمامی داده ها، اطلاعات و ویدیو های موجود در اکانت، خرید های داخل برنامه و.. از بین خواهند رفت. همچنین بعد از اتمام این مراحل، اکانت شما به مدت ۳۰ روز غیر فعال می شود. اگر از حذف اکانت منصرف شدید، می توانید در این مدت وارد اکانت خود شده و فرآیند را لغو کنید. در غیر اینصورت و عدم ورود به مدت ۳۰ روز، حساب شما به طور کامل حذف می شود. حساب حذف شده قابل بازیابی نیست.

نحوه حذف اکانت تیک تاک در آیفون

ابتدا برنامه TikTok را در گوشی خود باز کنید.

نحوه حذف اکانت تیک تاک

روی آیکن پروفایل تاچ کنید.

نحوه حذف اکانت تیک تاک

با باز شدن صفحه پروفایل شما، روی آیکن سه نقطه در گوشه صفحه تپ کنید.

نحوه حذف اکانت تیک تاک

حال وارد قسمت Manage My Account شوید.

نحوه حذف اکانت تیک تاک

در پایین صفحه روی Delete Account تاچ کنید.

نحوه حذف اکانت تیک تاک

حال توضیحاتی در مورد حذف اکانت به شما داده می شود. همچنین ممکن است از شما خواسته شود تا هویت خود را تایید کنید. در نهایت در صورت اطمینان و مطالعه شرایط، روی Delete Account تپ کنید.

نحوه حذف اکانت تیک تاک

در پیامی که جهت اطمیان پرسیده می شود، مجدد Delete را انتخاب کنید.

نحوه حذف اکانت تیک تاک

با این کار بلافاصله از تیک تاک خارج خواهید شد. اکنون حساب شما غیر فعال شده و دیگر فیلم های شما برای سایرین قابل نمایش نخواهد بود. مدت غیر فعال بودن ۳۰ روز است و پس از آن و عدم ورود مجدد به اکانت، حساب شما به طور کامل حذف می شود.

همچنین اگر با نحوه استفاده از برنامه مشکل دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب آموزش کامل تصویری استفاده از برنامه تیک توک (Tik Tok) اندروید و آیفون را هم مطالعه نمایید.

نحوه دیلیت اکانت TikTok در اندروید

برای پاک کردن حساب کاربری در تیک تاک اندروید اگر تا کنون شماره تلفن خود را وارد نکرده اید، وارد قسمت Profile شده و روی Settings تاچ کنید. سپس در قسمت Privacy and Settings روی Manage my Account تپ کرده و در قسمت Phone Number شماره خود را وارد کنید. بعد از تایید شماره تلفن، مجدد به قسمت پروفایل تیک تاک بروید.

نحوه دیلیت اکانت TikTok

روی Settings در گوشه صفحه تپ کنید.

نحوه دیلیت اکانت TikTok

در پنجره باز شده Privacy and Settings را انتخاب کنید.

نحوه دیلیت اکانت TikTok

حال به بخش Manage My Account بروید.

نحوه دیلیت اکانت TikTok

شما باید گزینه Thinking About Removing Your Account را پیدا کرده و روی آن تپ کنید. با این کار به صورت خودکار یک کد برای شما ارسال می شود. اگر کد ارسال نشد، گزینه Send Code را بزنید. کد را در برنامه وارد کرده و Continue را بزنید.

نحوه دیلیت اکانت TikTok

در نهایت Delete Account را بزنید.

قابل ذکر است که اگر دلیل شما برای حذف اکانت وجود مشکلات در برنامه است، مطالعه مطلب ۱۳ روش رفع مشکل برنامه تیک تاک (TikTok) در اندروید و آیفون را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش حذف اکانت در برنامه تیک تاک موزیکالی را بررسی کردیم. می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه چگونه در تیک تاک اکانت حذف کنیم را در دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش 2 ترفند کارساز برای حل مشکل تاریخ تولد در تیک تاک
آموزش ۲ ترفند کارساز برای حل مشکل تاریخ تولد در تیک تاک
معرفی و دانلود 26 تا از برنامه های مشابه تیک تاک
معرفی و دانلود ۲۵ تا از برنامه های مشابه تیک تاک
آموزش جستجو افراد در تیک تاک
آموزش جستجو افراد در تیک تاک
آموزش 6 روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک
آموزش ۶ روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک

نظرات