تبدیل فایل OGG به MP3 آنلاین

آموزش ۵ روش تبدیل فایل OGG به MP3 آنلاین

پسوند OGG از سری پسوند های فایل های صوتی می باشد که به نوعی متن باز تلقی می شوند. فایل او جی‌ جی با داشتن کیفیت یک سان با فایل های MP3 از حجمی حدود نصف آن برخوردار است. اگر شما از جمله اشخاصی هستید که دنبال راهی برای تبدیل فایل OGG به MP3 آنلاین ? می گردید، امروز با تبدیل فایل OGG به MP3 به صورت آنلاین همراه انزل وب باشید.

تبدیل فرمت OGG به MP3 آنلاین

How to Convert OGG to MP3 File Online

لازم به ذکر است که خوشبختانه راه های بسیار زیادی برای تبدیل فرمت OGG به MP3 چه به صورت آنلاین و چه آفلاین وجود دارد. امروز و در این پست ۵ روش مختلف تبدیل فایل صوتی OGG به MP3 به صورت آنلاین برای شما آورده شده است. همچنین اگر می خواهید ویدیو های یوتیوب را به فایل های صوتی تبدیل کنید، حتما تبدیل آنلاین ویدیو یوتیوب به فایل صوتی MP3 را مشاهده کنید.

تبدیل فرمت OGG به MP3با Online Convert

تبدیل فرمت ogg به mp3

از سری سایت های همه کاره جهت تبدیل فرمت فایل ها به یک دیگر. سایت Online Convert تقریبا امکان تبدیل هر نوع فایلی را به شما می دهد. از فرمت های فایل های صوتی گرفته تا ویدیو، کتاب های الکترونیکی، تصاویر و.. علاوه بر این لازم به ذکر است تقریبا تمامی امکانات این ابزار آنلاین رایگان است. همچنین می توانید به صورت همزمان دسته عظیمی از فایل ها را جهت تبدیل در سایت بارگذاری کنید تا دیگر مجبور نباشید به صورت تک تک تبدیل  OGG به MP3 را انجام دهید.

تبدیل فرمت آنلاین فایل های صوتی با Convertio

از دیگر سایت های خوش ساخت و همه کاره برای تبدیل فرمت آنلاین فایل های صوتی یا هر فایل دیگری که لازم دارید. Convertio را می توان از مطرح ترین سایت ها جهت تبدیل فرمت فایل ها نام برد. این سایت امکان افزودن فایل ها جهت تبدیل از طریق آپلود، لینک مستقیم و دراپ باکس و گوگل درایو را به شما می دهد.

تبدیل فرمت آنلاین فایل های صوتی

استفاده از دراپ باکس یا گوگل درایو می تواند در تسریع فرایند تبدیل فرمت OGG به MP3 آنلاین به شما کمک کند. همچنین اگر فایل مورد نظر شما از قبل در اینترنت موجود است و به لینک مستقیم آن دسترسی دارید می توانید از لینک مستقیم آن جهت تبدیل استفاده کنید. استفاده از این سایت کاملا رایگان نبوده، ولی محدودیت آنچنانی‌ را هم برایتان در نظر نگرفته است.

نرم افزار تبدیل آنلاین OGG به MP3 در کامپیوتر Media

تبدیل فایل صوتی ogg به mp3

اگر می خواهید برای تبدیل OGG به MP3 از سایت Media استفاده کنید باید بدانید که ممکن است این ابزار نسبت به سایت های دیگر ممکن است امکانات کمتری را ارائه دهد ولی از طرفی نرم افزاری را تحت ویندوز برایتان آماده کرده که البته تماما رایگان نیست. این سایت علاوه بر امکان تبدیل فایل OGG به MP3 آنلاین قابلیت تبدیل فرمت تصاویر، ویدیو و .. را هم برای شما مهیا می کنید. همچنین علاوه بر امکان تبدیل، ابزار ادیت ویدیو نیز در میان ویژگی های Media دیده میشود.

تبدیل سریع OGG به MP3 با کمک Audio Converter

تبدیل فایل ogg به mp3 آنلاین

از جمله سایت های پر امکانات که در تبدیل فرمت OGG به MP3 آنلاین می تواند کمک شایانی به شما بکند. شما در این سایت علاوه بر صرف تبدیل فایل صوتی OGG به MP3 می توانید تغییراتی در کیفیت، Sample Rate و افکت های Fade in و Fade Out را در آن ایجاد یا اضافه کنید. همچنین با کلیک بر روی گزینه Edit Track Info می توانید تغییراتی نیز بر روی نام، نام آرتیست و نام آلبوم و حتی موارد دیگر نیز تغییراتی را ایجاد کنید. همچنین Audio Converter امکان افزودن فایلها جهت تبدیل از طریق آپلود، لینک مستقیم و دراپ باکس و گوگل درایو را به شما می دهد.

تبدیل سریع OGG به MP3 با Zamzar

تبدیل فرمت OGG به MP3 آنلاین

سایت Zamzar برای تبدیل فرمت OGG به MP3 فقط امکان اضافه کردن فایل از طریق آپلود آن به صورت مستقیم و یا اضافه کردن فایل از طریق لینک را فراهم می کند و ظاهرا خدماتی مانند DropBox و گوگل درایو در آن وجود ندارند. علاوه بر آن در صورت استفاده از پلن رایگان ممکن است محدودیت هایی برای شما وجود داشته باشد. ولی علی رغم این موارد، در این سایت می توانید به انواع و اقسام فرمت های مختلف را در دسترس داشته باشید که این خود یک نقطه قوت بزرگی است.

تبدیل فایل صوتی OGG به MP3 توسط Online Converter

Online Converter هم مانند ابزار قبلی، برای تبدیل OGG به MP3 آنلاین فقط امکان اضافه کردن فایل از طریق آپلود آن به صورت مستقیم و یا اضافه کردن فایل از طریق لینک را برای شما در دسترس قرار میدهد.

نرم افزار تبدیل آنلاین ogg به mp3 در کامپیوتر

علاوه بر آن ظاهر Online Converter چندان دلچسب نبوده و ممکن است بعد از یک بار استفاده از آن دیگر سراغ آن نیایید. این سایت همچنین امکانات خیلی زیادی برای تبدیل فرمت آنلاین فایل های صوتی به شما نمی دهد و تنها قابلیت آن امکان تبدیل کیفیت آن است که با فعال کردن گزینه Options نمایان میشوند. همچنین اگر به دنبال راهی هستید تا ویس های OGG درون تلگرام را به MP3 تبدیل کنید، می توانید از آموزش کامل تبدیل ویس به آهنگ (Mp3) در تلگرام استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با آموزش ۵ روش تبدیل فایل OGG به MP3 آنلاین همراه شما بودیم. آیا پیش از این با راه های تبدیل فرمت OGG به MP3 آنلاین آشنا بودید؟ آیا بهترین نرم افزار تبدیل آنلاین OGG به MP3 در کامپیوتر را می شناسید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون تبدیل فایل صوتی OGG به MP3 در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی
آموزش ۵ روش تبدیل ویدیو اینستاگرام به فایل صوتی
10 تا از بهترین سایت های تبدیل فایل صوتی به MP3 آنلاین
۱۰ تا از بهترین سایت های تبدیل فایل صوتی به MP3 آنلاین
آموزش 4 روش تبدیل ویدیو آپارات به آهنگ MP3
آموزش ۴ روش تبدیل ویدیو آپارات به آهنگ MP3
آموزش 7 روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین
آموزش ۷ روش تبدیل فایل MP4 به MP3 با نرم افزار و آنلاین

نظرات