آموزش 7 روش قطع کردن و حذف تبلیغات گوشی شیائومی

آموزش ۷ روش قطع کردن و حذف تبلیغات گوشی شیائومی

اگر از موبایل شیائومی ? استفاده می کنید یا به تازگی یک موبایل شیائومی خریداری کرده اید، در صورتی که اینترنت دستگاه روشن باشد و با موبایلتان کار کنید متوجه میشوید که در برنامه های مختلف از جمله فایل منیجر، مرورگر، نمایش ویدیو و.. تبلیغات آزار دهنده‌ای وجود دارد. اگر علاقه‌ای به مشاهده این تبلیغات اذیت کننده ندارید و می خواهید از شر آنان خلاص شوید، امروز با آموزش حذف تبلیغات گوشی شیائومی همراه انزل وب باشید.

نحوه حذف و بستن تبلیغات در گوشی های شیائومی

How To Remove And Close Ads On Xiaomi Phones

خوشبختانه هر چقدر هم که تبلیغات موبایل های شیائومی مبتنی بر رابط کاربری MIUI آزار دهنده باشند، خود شیائومی برای حذف تبلیغات گوشی شیائومی راهکار هایی را ارائه داده که اگر آنان را انجام دهید دیگر شاهد نمایش تبلیغات در صفحه موبایل خود نخواهید بود. اگر قصد حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی را دارید، موارد زیر را بررسی کنید. همچنین اگر از نتیفیکیشن های آزار دهنده (غیر از موبایل شیائومی) خسته شده اید هم می توانید از ۱۰ روش غیرفعال کردن نوتیفیکیشن اندروید استفاده کنید.

لغو نمایش تبلیغات نتیفیکیشن در شیائومی MIUI

لغو تبلیغات شیائومی

اگر در هنگام کار با موبایل به صورت غیر منتظره نوتیفیکیشن های مختلف تبلیغاتی دریافت میکنید، برای حذف تبلیغات از گوشی شیائومی زمانی که یکی از آنها در نوتیفکیشن شما حضور دارند، بر روی آن لمس کنید و نگه دارید. سپس گزینه مربوط به آن را خاموش کنید و نهایتا بر روی Done ضربه بزنید. ازین پس دیگر نتیفکیشن مربوط به اپلیکیشن سیستمی مربوطه بر روی موبایل شما نمایش داده نخواهد شد. البته حواستان باشد که خودتان اپلیکیشن جداگانه‌ای نصب نکرده باشید که تبلیغات مختلفی بر روی موبایل نمایش میدهد.

قطع تبلیغات شیائومی در مرورگر Mi Browser

حذف تبلیغات در گوشی شیائومی

مطمئنا می دانید که مرورگر پیشفرضی که در شیائومی جا گرفته است، Mi Browser نام دارد که متاسفانه همواره دارای تبلیغات مختلف و آزار دهنده‌ای است. برای بستن تبلیغات شیائومی در مروگر آن، ابتدا Mi Browser را باز کنید و سپس به تنظیمات آن بروید و در آنجا گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید. در صفحه جدید، گزینه Personalized services را پیدا کرده و آن را غیر فعال کنید.

لغو تبلیغات شیائومی در Mi Video

حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی

همچنین نام پخش کننده پیشفرض MIUI شائومی، Mi Video نام دارد که متاسفانه حاوی تبلیغاتی است. البته به راحتی می توان آنان را غیر فعال کرد. برای حذف تبلیغات شیائومی در Mi Video ابتدا باید آن را باز کنید و سپس به سراغ Settings بروید. در صفحه تنظیمات دو گزینه Online recommendations و Push notifications را غیر فعال کنید. این روشی است که با آن می توان تبلیغات اکثر برنامه های پیشفرض MIUI 11 را حذف کرد.

حذف تبلیغات File Manager شیائومی

نحوه حذف و بستن تبلیغات در گوشی های شیائومی

جهت حذف تبلیغات File Manager شیائومی ابتدا باید آن را باز کنید. سپس از گزینه های منوی سمت چپ، Settings (جهت حذف تبلیغات در تنظیمات گوشی شیائومی) را انتخاب کنید؛ حالا About را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید. در اینجا باید گزینه Recommendations را مشاهده کنید. آن را غیر فعال کرده و مجددا چک کنید و متوجه میشوید که تبلیغات فایل منیجر شیائومی از بین رفته است. اگر از پاپ های مزاحم در مروگر کروم هم خسته شده اید، بد نیست به بستن و حذف پاپ آپ در کروم اندروید نگاهی بیاندازید.

حذف تبلیغات Xiaomi در قفل صفحه

حذف تبلیغات در تنظیمات گوشی شیائومی

شیائمی برای بخش قفل صفحه یا همان Lock Screen نیز تبلیغاتی را تحت عنوان Wallpaper Carousel در نظر گرفته. برای غیر فعال کردن آن به تنظیمات اصلی موبایل رفته و مسیر Lock Screen -> Wallpaper Carousel را بروید. نهایتا در آنجا گزینه Turn on Wallpaper Carousel را خاموش کنید. با اینکار حذف تبلیغات Xiaomi در قفل صفحه انجام میشود.

قطع تبلیغات شیائومی در Mi Music

قطع تبلیغات شیائومی

نحوه قطع تبلیغات شیائومی در Mi Music هم همانند اپلیکیشن های قبل از که توضیح داده شد. برای قطع تبلیغات شیائومی در Mi Music ابتدا آن را اجرا کرده و بر روی گزینه سه خط که وظیفه باز کردن منو را بر عهده دارد ضربه بزنید. سپس Settings را انتخاب کنید و بعد از آن Advanced settings را بزنید. حالا Recommendations را غیر فعال بکنید. حالا مشاهده می کنید که توسط این ترفند دیگر تبلیغاتی حین پخش موزیک وجود نخواهد داشت.

حذف تبلیغات در گوشی شیائومی Mi Security

قطع کردن و حذف تبلیغات گوشی شیائومی

برای حذف تبلیغات Mi Security باید به تنظیمات موبایل رفته و System app settings را انتخاب نمایید. حالا Mi Security یا Security را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید و در صفحه بعدی آپشن Receive recommendations را خاموش کنید. همچنین اگر مدتی است که به تبلیغات اسپم گرفتار شده اید، حتما مطلب ۸ روش آنتی اسپم شدن اندروید کمک کننده‌ی شما است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با آموزش ۷ روش قطع کردن و حذف تبلیغات گوشی شیائومی همراه شما بودیم. آیا پیش از این با نحوه حذف و بستن تبلیغات در گوشی های شیائومی آشنا بودید؟ آیا تا به حال قصد حذف تبلیغات در گوشی شیائومی را داشته اید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون راه های عدم نمایش تبلیغات در شیائومی MIUI در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 5 روش حذف تبلیغات گوگل (Google Ads) در گوشی و کامپیوتر
آموزش ۵ روش حذف تبلیغات گوگل (Google Ads) در گوشی و کامپیوتر
آموزش 5 روش حذف تبلیغات MX Player اندروید
آموزش ۵ روش حذف تبلیغات MX Player اندروید
از وقتی که بخش تبلیغات Instagram 📷 فعال شده، قسمت Feed برخی از کاربران شبیه به بزرگراهی پر از بیلبوردهای تبلیغاتی شده است. تبلیغات زیاد می‌تواند خسته‌کننده باشد و بخواهید این بخش را حذف کنید. در این مطلب از انزل وب به آموزش 4 روش حذف تبلیغات اینستاگرام می‌پردازیم.
آموزش ۴ روش حذف تبلیغات اینستاگرام
آموزش 5 روش بستن و حذف تبلیغات شیریت (SHAREit)
آموزش ۵ روش بستن و حذف تبلیغات شیریت (SHAREit)

نظرات

  • محمدرضا says:

    سلام
    از شما متشکرم.واقعه مطلب خوبی بود.
    تبلیغات شیائومی خیلی وقته مزاحمم بودن و فکر نمی‌کردم که بشه به این راحتی حذفشون کرد.

  • Bita~ says:

    سلام، من داخل شیائومی موزیک اون دکمه تبلیغات رو غیرفعال کردم و دیگه تبلیغات نشون نداد. ممنون از شما