کد لغو و غیرفعال سازی سرویس

۶ روش مشاهده ، قطع و لغو سرویس های پیامکی و پولی ایرنسل ، همراه اول و رایتل

یکی از مشکلاتی که همواره دارندگان سیم کارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل دارند سرویس های پیامکی ✉️ است که باعث ایجاد هزینه برای کاربران می شوند. در این مطلب روش های مشاهده ، قطع و لغو سرویس های پیامکی و پولی ایرنسل ، همراه اول و رایتل را بیان خواهیم کرد، با انزل وب همراه باشید.

کد لغو و غیرفعال سازی سرویس همراه اول ، ایرانسل و رایتل

How to Deactivate VAS and SMS Advertising in Irancell, Hamrah Aval and Rightel

پیام هایی که در طول شبانه روز برای گوشی های ما ارسال می شوند اغلب پیام های تبلیغاتی و حاوی محتویات غیر واقعی می باشند که کاری به جز پر کردن صندوق ورودی پیامک های ما ندارند. این پیامک های غیر واقعی حتی در برخی اوقات باعث عضو شدن ناخواسته ما در سرویس های پیامکی می شود که نتیجه آن ایجاد هزینه های ناخواسته برای دارندگان سیم کارت می باشد. برای پاسخ به این پرسش که چکار کنیم ایرانسل پیام نده و یا جلوی ارسال پیام از سایر اپراتورها گرفته شود این مطلب را کامل مطالعه کنید.

نمایش سرویس های فعال ایرانسل ، همراه اول و رایتل

تمامی اپراتورها در جدیدترین دستورالعمل برای لغو پیام های تبلیغاتی کد مشترکی را ارائه داده اند که می توانید با استفاده از آن جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را گرفته و سرویس های فعال پولی را غیر فعال کنید.

کد دستوری “ستاره ۸۰۰ مربع” (کد غیر فعال کردن سرویس های همراه اول ، ایرانسل و.. ) را در گوشی خود شماره گیری کنید و تماس بگیرید. در صفحه باز شده گزینه هایی چون خدمات فعال، قطع خدمات محتوایی، سوابق خدمات محتوایی و… را مشاهده خواهید کرد. با وارد کردن شماره های نوشته شده در راهنما می توانید هر یک از شیوه های سرویس های پیامکی را غیر فعال کنید.

کد لغو و غیرفعال سازی سرویس

سرویس های فعال من و سرویس های فعال روی سیم کارت (اطلاع از سرویس های پیامکی فعال همراه اول و..)

یکی از گزینه هایی که پس از شماره گیری کد دستوری “ستاره ۸۰۰ مربع” با آن مواجه می شوید خدمات فعال یا سرویس های فعال پیامکی می باشد. با استفاده و شماره گیری این گزینه به شما از طریق پیامک تمام خدمت و سرویس های فعال را اعلام می کند. با استفاده از این گزینه می توانید سرویس های فعال ایرانسل، سرویس های فعال رایتل و سرویس های فعال روی خط همراه اول خود را ببینید. برای فعال کردن سرویس تماس از دسته رفته ایرانسل، همراه اول و رایتل آموزش ما را مطالعه کنید. در صورت داشتن سرویس های فعال با پیامی به این شکل مواجه خواهید شد.

سرویس های فعال روی سیم کارت

و در صورت عدم فعال بودن سرویسی پیامی برای شما به شکل زیر ارسال می شود.

سرویس های فعال روی سیم کارت

قطع خدمات محتوایی و غیر فعال سازی پیامک های پولی تبلیغاتی

گزینه بعدی که می توانید از آن برای لغو سرویس های ارزش افزوده استفاده کنید گزینه قطع خدمات محتوایی می باشد. با شماره گیری این گزینه می توانید خدمات پیامکی فعال خود را که در بخش خدمات فعال متوجه حضور آن ها شده اید را غیر فعال کنید. با استفاده از قطع خدمات محتوایی می توانید برای غیر فعال سازی طرح های ایرانسل و لغو سرویس های پولی همراه اول استفاده کنید. در صورتی که علاقه به فعال و غیر فعال کردن سرویس رومینگ خط خود داشته باشید می توانید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

کد لغو و غیرفعال سازی سرویس

با ارسال کد لغو پیامک های هزینه بر اعلام شده قطع خدمات محتوایی با پیامی به شکل زیر مواجه خواهید شد.

سرویس های فعال روی سیم کارت

که باید کد حذف پیامک پولی ارسال شده را برای تایید به همان سرشماره دوباره بفرستید و تا ۲۴ ساعت آینده تمامی سرویس های شما لغو خواهند شد.

سوابق خدمات محتوایی

پس از لغو سرویس ایرانسل، همراه اول و رایتل می توانید با انتخاب گزینه سوابق خدمات محتوایی لیستی از خدمات فعال شما در گذشته و سوابق آن ها برای شما ارسال می شود. یکی از امکانات ایرانسل سرویس حساب چند کاربره است که می توانید برای روش فعال و غیرفعال کردن آن آموزش ما را مطالعه کنید. بعد از درخواست سوابق خدمات محتوایی با پیامی به این شکل مواجه خواهید شد.

سرویس های فعال روی سیم کارت

قطع تبلیغات

یکی دیگر از امکاناتی که کد دستوری “ستاره ۸۰۰ مربع” در اختیار شما قرار می دهد قطع تبلیغات است. این ویژگی تمام پیام های تبلیغاتی که از سرویس های ارسال پیامک انبوه برای شما فرستاده می شوند قطع خواهند کرد. با استفاده از این گزینه می توانید بدون نیاز به کد دستوری حذف پیامک های تبلیغاتی رایتل و یا سایر اپراتورها اقدام به قطع پیامک های تبلیغاتی دریافتی کنید. در صورتی که علاقه داشته باشید تا شماره تماس و اس ام اس را در اندروید بلاک کنید می توانید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

کد لغو و غیرفعال سازی سرویس

برای قطع کردن تبلیغات پس از ارسال کد دستوری اعلام شده با پیام مشابه پیام زیر رو به رو خواهید شد.

سرویس های فعال روی سیم کارت

تبلیغ از خط شخصی

پس از آن که بسیاری از افراد اقدام به قطع دریافت پیامک های تبلیغاتی از سرویس های ارسال پیامک انبوه کردند شرکت های تبلیغاتی از خط های شخصی برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کردند. کد دستوری “ستاره ۸۰۰ مربع” به شما سرویس قطع تبلیغ از خط شخصی را ارائه می دهد  با انتخاب این گزینه تمام پیام های تبلیغاتی که از خط های شخصی برای شما فرستاده می شوند قطع خواهند شد.

وصل پیامک تبلیغاتی

اگر شما در گروه های مختلفی عضویت دارید که اطلاعات خود را با استفاده از سرویس پیامک انبوه ارسال می کنند پس از انتخاب گزینه قطع تبلیغات دیگر نمی توانید از آن ها پیام دریافت کنید. در صورتی که پیام های تبلیغاتی دریافتی خط خود را قطع کرده باشید و پشیمان شده اید برای وصل کردن مجدد آن می توانید این گزینه را انتخاب کنید. برای استفاده از پیام گیر صوتی همراه اول، ایرانسل و رایتل آموزشی برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش مشاهده ، قطع و لغو سرویس های پیامکی و پولی ایرانسل ، همراه اول و رایتل را به شما آموزش داده ایم و امیدواریم بتوانید از این روش برای جلوگیری از دریافت پیامک های مزاحم استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه بلاک کردن پیامک های تبلیغاتی با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
راهنما کامل قدم به قدم حل مشکل ارسال SMS اندروید (اکثر دستگاه ها)
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش تنظیم برنامه پیامک پیش فرض گوشی اندروید سامسونگ ، شیائومی و..
آموزش کامل 5 روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
آموزش کامل ۵ روش ارسال لوکیشن با پیامک در اندروید و آیفون
بررسی جدید 9 تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟
بررسی جدید ۹ تا از بهترین پنل پیامکی ایران : کدام پنل مناسب شماست؟

نظرات

  • عباس says:

    خوب گفتی ولی کو گوش شنوا …ما برای خدمت امدیم …همینه.

  • ابواقاسم عزیزی says:

    باسلام بنده مشترک ایرانسل هستم بعدازهرمکالمه ضمن اعلام مبلغ مکالمه متنی تحت عنوان همزما بایه خط دائمی ارتباط همیشه برقراره ستاره ۷۰ مربع میادموضوع چیه لطفاچگونگی بشماره تلفن ۰۹۳۳۹۷…اعلام شودباتشکر

  • محسن says:

    سپاس از شما بسیار مفید بود

  • محمد says:

    یعنی دزدتر از همراه اول وجود نداره . واگذارتون به خدا
    فردا ستاره ۸۰۰ مربع رو از کار بندازید و خدمات رو برای مردم بدبخت که از هر طرف دارن درد میکشن فعال کنید .. تا گندش در بیاد و تا مردم کد جدید رو بدون هزاران میلیارد زدید توو جیب .. حق دارید میدونید ما کسی رو نداریم و این کشور همش بچاپ بچاپه