تصویری بازگشت به تنظیمات اولیه KMPlayer و PotPlayer

آموزش تصویری بازگشت به تنظیمات اولیه KMPlayer و PotPlayer

KMPlayer و PotPlayer یکی از بهترین پخش کننده های چندرسانه‌ای ▶️ است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و با امکانات فراوانی که دارد می تواند تقریباً تمام قالب های صوتی و تصویری را اجرا کند. بیشتر کاربران برای رابط کاربری آسان و خوبی که این دو نفرم افزار دارند، از آنها استفاده می کنند. اما اگر در تنظیمات و قابلیت های فراوان آنها تغییراتی انجام داده‌اید و برگرداندن تنظیمات اولیه KMPlayer یا PotPlayer را نمی دانید، امروز بازگشت به تنظیمات اولیه KMPlayer و PotPlayer را در انزل وب بخوانید.

نحوه برگشت به تنظیمات اولیه پلیر PotPlayer و KMPlayer

How To Go Back To The Default Settings Of PotPlayer Player And KMplayer

اگر به دنبال یک پلیر همه کاره میگردید که بتواند همه نوع فایل های صوتی و تصویری را اجرا کند، قطعا از میان تمام پلیر ها، پلیر PotPlayer و KMPlayer در اولویت انتخاب های شما باشد. اما به دلیل وجود آپشن های فراوان در این دو برنامه، گاهی اوقات برگرداندن تنظیمات پیش فرض KMPlayer یا PotPlayer کمی سخت می شود. اگر می خواهید بازگرداندن تنظیمات اولیه KMPlayer و Potplayer را یاد بگیرید، موارد زیر را مطالعه کنید.

همچنین اگر با مشکل پخش نشدن یا بهم ریختن رنگ صفحه در KMPlayer مواجهید، حتما پخش نشدن تصویر و بهم ریختن رنگ KM Player را مشاهده کنید.

برگرداندن تنظیمات KMPlayer به حالت اولیه

برگرداندن تنظیمات اولیه potplayer

خب برای اینکه بدانید چگونه تنظیمات KMPlayer را ریست کنیم، ابتدا نرم افزار را باز کنید و در هر جایی از آن کلیک راست کنید تا منوی تنظیمات باز شود. سپس از قسمت Options گزینه Preferences را کلیک کنید. همچنین اینکار را می توانید با زدن کلید F2 کیبورد هم انجام دهید.

برگرداندن تنظیمات اولیه potplayer

خب حالا در پنجره Preferences حضور دارید. در پایین این پنجره گزینه Reset Current Preset (برگرداندن به تنظیمات اولیه KMplayer) را مشاهده می کنید. بر روی آن کلیک کنید.

ریست تنظیمات KMPlayer

اگر پیغامی مبنی بر هشدار برای شما نشان داده شد، بر روی Yes کلیک کنید تا ریست تنظیمات KMplayer انجام شود. پس از اینکار می بینید که تمامی تغییرات و شخصی سازی های نرم افزار به حالت اولیه و کارخانه بازگشته‌ است.

برگرداندن تنظیمات پیش فرض PotPlayer

نحوه برگشت به تنظیمات اولیه پلیر PotPlayer و KMPlayer

از آنجایی سازنده اولیه دو برنامه یک شخص بوده است نحوه برگشت به تنظیمات اولیه پلیر PotPlayer نیز بسیار شبیه به برگرداندن تنظیمات KMPlayer به حالت اولیه می باشد. کافی است این پخش کننده صوتی و تصویری را اجرا کنید و در هر نقطه در آن کلیک راست کنید. سپس گزینه Preferences را انتخاب کنید. همچنین به جای اینکار می توانید فقط کلید F5 روی کیبورد را بفشارید.

برگرداندن به تنظیمات اولیه kmplayer

در زیر پنجره Preferences گزینه Reset (برگرداندن PotPlayer به تنظیمات اولیه) را مشاهده می کنید. برای برگرداندن تنظیمات اولیه PotPlayer کافی است بر روی آن کلیک کنید.

آموزش تصویری بازگشت به تنظیمات اولیه KMPlayer و PotPlayer

در پیغامی که جهت اخطار برای شما نمایش داده میشود، کافی است گزینه OK را انتخاب کنید. با اینکار تمامی شخصی سازی های این نرم افزار از بین خواهد رفت. همچنین اگر می خواهید در پلیر های خود قسمتی از فیلم را برش دهید، بریدن قسمتی از فیلم در پلیر VLC ، KMPlayer ، PotPlayer را مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب با آموزش تصویری بازگشت به تنظیمات اولیه KMPlayer و PotPlayer همراه شما بودیم. آیا تا به امروز نحوه برگشت به تنظیمات اولیه پلیر PotPlayer و KMPlayer را می دانستید؟ آیا با مشکل برگرداندن تنظیمات kmplayer به حالت اولیه برخورد کرده بودید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را پیرامون ریست تنظیمات پات پلیر در بخش دیدگاه همین پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 10 روش حل مشکل پخش نشدن تصویر و بهم ریختن رنگ آن در KM Player
۱۰ روش حل مشکل پخش نشدن تصویر و بهم ریختن رنگ آن در KM Player
آموزش چرخاندن ویدیو و فیلم در KMplayer، VLC، Media Player ویندوز و مک
آموزش چرخاندن فیلم و ویدیو در KMplayer، VLC، Media Player و.. ویندوز و مک

نظرات