نحوه شناسایی و حذف فالوور های غیر فعال و فیک در اینستاگرام

آموزش نحوه شناسایی و حذف فالوورهای غیر فعال و فیک در اینستاگرام

اگر حواستان جمع نباشد ممکن است صدها یا هزاران اکانت نامعتبر ?️ را در اینستاگرام فالو کنید یا آن ها اکانت خصوصی شما را با ترفندهای مختلف دنبال کنند که در نهایت سودی برای شما نداشته باشد. برای آموزش نحوه شناسایی و حذف فالوور های غیر فعال و فیک در اینستاگرام با انزل وب همراه باشید.

آموزش آنفالو و حذف فالوور های غیر فعال در اینستاگرام

How to Find and Ditch the Instagram Accounts You Interact With Least

شبکه اجتماعی اینستاگرام کار پیدا کردن فالورهای غیر فعال را برای شما آسان کرده است و لیست های “Least Interacted With” یعنی با حداقل تعامل و “Most Shown in Feed” بیشترین نمایش در صفحه اصلی را به برنامه های آیفون و اندروید خود اضافه کرده است. برای حذف فالوورهای فیک در اینستاگرام خود از این موارد استفاده کنید.

برنامه حذف فالوورهای فیک

برنامه های زیادی موجود است که می توانید از آن ها برای پیدا کردن و حذف فالوور فیک اینستاگرام خود استفاده کنید اما در جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام، این شبکه اجتماعی دو بخش را برای کاربران خود اضافه کرده است که به آن ها کمک می کند تا علاوه بر پیدا کردن اکانت های غیرفعالی که آن ها را فالو کرده اند، بتواند اکانت هایی که بیشترین میزان پست را قرار می دهند را نیز پیدا کنید و اگر علاقه دارید آن ها را آنفالو کنید. برای آشنایی با روش تشخیص فالوور، لایک، کامنت و فیک مطلب ما را مطالعه کنید.

حذف اکانت فیک اینستاگرام

اینستاگرام یک ویژگی جدید به برنامه خود اضافه کرده است که به شما امکان می دهد حساب هایی را که دنبال می کنید بر اساس بیشتر پست منتشر شده در فید و حداقل تعامل با آن ها مرتب کنید. با این ویژگی، کاربران می توانند وضعیت و اطلاعیه های خود را مدیریت کنند یا یک حساب غیر فعال را آنفالو کنند. فیس بوک در رابطه با این ویژگی جدید اینستاگرام می گوید: اینستاگرام قصد دارد شما را به افرادی که شما به آن ها اهمیت می دهید نزدیکتر کنید، اما ما می دانیم که با گذشت زمان علایق و روابط شما می توانند تغییر کند.

اگر می خواهید تعداد فالورهای خود را کاهش داده و تجربه اینستاگرام خود را تغییر دهید، این ویژگی بسیار مفید است. اینستاگرام همچنین اخیراً امکان مرتب سازی لیست فالورها را از ابتدایی ترین تا آخرین موارد دنبال شده اضافه کرده است. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه فالوور های فیک خود را از بین ببریم. می توانید برای آموزش تنظیمات گروه در اینستاگرام مطلب ما را مطالعه کنید.

حذف اکانت فیک اینستاگرام

حذف فالوور فیک در اینستاگرام و حذف فالوورهای غیرفعال اینستاگرام

حذف فالوور های فیک اینستاگرام برنامه آن را باز کنید.

حذف اکانت فیک اینستاگرام

در مرحله بعدی روی گوشه سمت راست و روی نماد حساب خود بزنید.

حذف اکانت فیک اینستاگرام

گزینه “Following” موجود در بالای پروفایل خود بزنید تا وارد بخش فالوینگ های پروفایل خود شوید. برای افزایش فالوور ایرانی مطلب آموزشی ما آماده است تا به شما کمک کند.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

باید یک بخش “Categories” جدید را در بالای لیست حساب هایی که دنبال می کنید ببینید. روی “Least Interacted With” یا “Most Shown in Feed” بزنید.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

انتخاب گزینه “Least Interacted With” لیست جدیدی بارگذاری می کند که نشان می دهد حساب هایی که در طی ۹۰ روز گذشته با آنها حداقل تعامل داشته اید می باشد اگر چگونگی شناسایی فالوورهای غیرفعال را نمی دانید این لیست به شما کمک می کند. برای حذف فالورر های انتخاب تنها کافیست بر روی دکمه Following روبروی آنها کلیک کنید و گزینه Unfollow را انتخاب نمایید. اگر نمی دانید چگونه اکانت ناشناس در اینستاگرام بسازید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

اگر گزینه “Most Shown in Feed” را انتخاب کرده باشید، لیست بیشترین افرادی که با آنها در طی ۹۰ روز گذشته تعامل داشته اید (از قبیل مشاهده پست ، لایک ، دایرکت و..) و یا در فید خبری اینستاگرام شما فعال بودند را پیدا خواهید کرد. اگر علاقه به دیدن پروفایل های خصوصی در اینستاگرام دارید مطلب تحلیلی ما را مطالعه کنید.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

با استفاده از این دو بخش می توانید حذف Follower غیر فعال در اینستاگرام را به راحتی انجام دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش نحوه شناسایی و حذف فالوور های غیر فعال و فیک در اینستاگرام را بررسی کردیم و امیدواریم بتوانید از این روش برای حذف اکانت های غیر فعال استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ویژگی جدید اینستاگرام را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

رفع مشکل بلاک فالو نشدن پیج شخص افراد در اینستاگرام
علت و روش های رفع مشکل فالو نشدن پیج شخص در اینستاگرام
افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام رایگان
بهترین روش های افزایش فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام به صورت رایگان
پیدا کردن محبوب ترین هشتگ ها برای افزایش لایک و فالوور در اینستاگرام
انتخاب مناسب ترین هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام برای افزایش لایک و فالوور
انزل وب
معرفی وبسایت های جالب و کاربردی – شماره۲۱

نظرات

  • رسول امید says:

    سلام،
    ظاهرا شما هنوز فرق بین فالوینگ و فالور رو نمی‌دونید، بعد آموزش هم گذاشتید!!!

  • حسین says:

    اینکه آموزش حذف فالوینگ ها بود نه فالوور ها! چرا ملتو سرکار میزاری الاغ

  • پیمان says:

    آپشن کاربردی خوبی بود ولی فقط پنجاه تای آخر رو نشون میده

  • sara says:

    برای من اون دو قسمت اصلا نیست.

  • فاطی says:

    سلام من دستم خورده اون قسمتی ک گفتین دوتا گزینه داره توی قسمت فالویینگ بیشترین و کمترین بازدیدکننده ها، رفته و نمیاد. راهی هست بیارمش؟؟