بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب اندروید

معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب اندروید

YouTube را می توان از بهترین سرویس های اشتراک گذاری ویدیو ?️ معرفی کرد. اما مشکلی که ممکن است با آن رو به رو شوید، عدم امکان دانلود فیلم از یوتیوب است. اگر با استفاده از گوشی اندروید خود قصد دانلود فیلم از یوتیوب را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. امروز در انزل وب بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود بهترین برنامه دانلود فیلم و ویدیو از اندروید رایگان

Best YouTube Video Downloaders in Android

یوتیوب به دلیل سیاست های کاری خود، صریحا ذکر می کند که کاربران نباید محتوا های این سرویس را دانلود کنند مگر این که برای ویدیو های خاصی اجازه این کار را داشته باشند. اما اگر به هر دلیلی نیاز به دانلود از یوتیوب داشته باشید، برنامه هایی را در اندروید برای این کار به شما معرفی می کنیم. کافیست تا این ابزار ها را دانلود کرده و با استفاده از لینک آدرس فیلم، ویدیو ها را دانلود کنید.

برنامه دانلود از یوتیوب اندروید YouTube Go

برنامه دانلود از یوتیوب اندروید YouTube Go

یکی از بهترین برنامه های دانلود فیلم از یوتیوب در اندروید، YouTube Go می باشد. این برنامه به شما امکان می دهد تا فیلم ها را با کیفیت بالا دانلود کرده و آن ها را اشتراک بگذارید. این برنامه بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

همچنین اگر قصد استفاده از نرم افزار های دانلود ویدیو از یوتیوب دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب معرفی بهترین نرم افزار های دانلود آسان ویدیو و فیلم از یوتیوب را هم مطالعه نمایید.

برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید Videoder

برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید Videoder

دیگر گزینه شما برای دانلود از یوتیوب، Videoder می باشد. این برنامه امکان پخش و بارگیری فیلم ها را در تمامی قالب های موجود فراهم می کند. شما می توانید کیفیت مورد نیاز برای دانلود را انتخاب کنید. رابط کاربری برنامه نیز قابل تنظیم می باشد و دارای حالت شب و سایر ویژگی های مفید است.

برنامه برای دانلود از یوتیوب TubeMate

برنامه برای دانلود از یوتیوب TubeMate

رابط کاربری زیبا، کاربرد آسان، دانلود از چندین سایت اشتراک گذاری ویدیو، مرورگر داخلی و.. همگی از ویژگی های برنامه TubeMate می باشند. کافیست تا برنامه را باز کرده و سایت یوتیوب را در آن باز کنید. سپس ویدیو مورد نظر را انتخاب و با کیفیت مورد نظر دانلود کنید. برخی از کاربران معتقدند این سرویس تبلیغات مزاحمی را نمایش می دهد.

برنامه ی دانلود از یوتیوب KeepVid

برنامه ی دانلود از یوتیوب KeepVid

KeepVid یکی از محبوب ترین سرویس های دانلود از یوتیوب می باشد. سرعت دانلود در این برنامه بالا می باشد و علاوه بر یوتیوب، می توانید ویدیو های فیسبوک، توییتر و ۲۵ سایت دیگر را دانلود کنید. در این برنامه حتی می توانید ویدیو ها را با کیفیت ۴K نیز دانلود کنید.

برنامه Snaptube برای دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا اندروید

برنامه Snaptube برای دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا اندروید

برنامه دانلود از یوتیوب Snaptube یک سرویس رایگان قابل اعتماد می باشد. فیلم های دانلود شده به طور خودکار در گوشی شما ذخیره می شوند. برنامه را باز کرده، یوتیوب را از صفحه اصلی انتخاب کرده، فیلم را جستجو کرده و روی دکمه قرمز سمت راست ویدیو ضربه بزنید. کیفیت فیلم را انتخاب کنید تا ویدیو دانلود شود.

دانلود فیلم از یوتیوب اندروید با InsTube

دانلود فیلم از یوتیوب اندروید با InsTube

از دیگر برنامه هایی که می توانید استفاده کنید، InsTube می باشد. این برنامه می توانید ویدیو های اینستاگرام را نیز دانلود کند. این برنامه قابل تنظیم است و فضای شخصی برای مخفی کردن ویدیو هم دارد. تنها مشکل برنامه نمایش تبلیغات است که راهی برای حذف ندارند.

همچنین برای تبدیل ویدیو یوتیوب به فایل صوتی MP3، مطالعه مطلب ۶ سایت کاربردی تبدیل آنلاین ویدیو یوتیوب به فایل صوتی MP3 برای شما کاربردی و مفید می باشد.

برنامه VidMate برای ذخیره فیلمهای یوتیوب اندروید

برنامه VidMate برای ذخیره فیلمهای یوتیوب اندروید

VidMate از برنامه های قابل توجه می باشد. فایل ها را بر اساس دسته بندی های مختلف تقسیم می کند و می توانید هر فایلی را در آن جستجو کنید. با وجود سرعت بالای برنامه، می توانید نرخ سرعت دانلود را نیز مشخص کنید. این برنامه شامل یک پخش کننده ویدیو و موسیقی داخلی نیز می باشد.

دانلود دانلودر یوتیوب اندروید YT3 Youtube Downloader

دانلود دانلودر یوتیوب اندروید YT3 Youtube Downloader

برنامه YT3 Youtube Downloader یک ابزار ساده دانلود کننده از یوتیوب است. این برنامه بسیار ساده، ویدیو ها را با فرمت MP3 و MP4 دانلود می کند.

دانلود رایگان یوتیوب اندروید NewPipe

دانلود رایگان یوتیوب اندروید NewPipe

اگر به دنبال برنامه های منبع باز هستید، NewPipe یک گزینه مناسب شما می باشد. NewPipe قصد دارد تا بدون نمایش تبلیغات آزار دهنده، تجربه مناسبی از استفاده یوتیوب به شما نمایش دهد. رابط کاربری مناسب، پخش در پس زمینه پشتیبانی از Tor/Orbot، ۱۰۸۰p/2k/4k، زیر نویس، لیست پخش، صف، پشتیبانی از تاریخ و.. همگی این برنامه را به یک گزینه ایده آل تبدیل کرده اند.

برنامه اندروید دانلود از یوتیوب YMusic

برنامه اندروید دانلود از یوتیوب YMusic

شاید با دیدن نام YMusic فکر کنید که این برنامه فقط موزیک را پخش می کند، اما شما می توانید با کمک آن فیلم های یوتیوب را دانلود کرده و در پس زمینه پخش کنید. از قابلیت های این برنامه می توان به تایمر خواب اشاره کرد. بزرگترین نقص برنامه این است که به کاربران اجازه نمی دهد که ویدیو را تماشا کنند.

دانلود از یوتیوب برای اندروید OGYouTube

دانلود از یوتیوب برای اندروید OGYouTube

با نصب OGYouTube، تصویر کنید که یک نسخه از یوتیوب با لینک مستقیم دانلود بدون تبلیغات، گزینه ای برای پخش فیلم در پس زمینه، حالت تاریک، کوچک سازی صفحه در اختیار دارید. اگر به نظرتان این ویژگی ها عالی به نظر می رسد، این برنامه را دانلود کنید.

برنامه TubeX اپلیکیشن دانلود از یوتیوب برای اندروید

برنامه TubeX اپلیکیشن دانلود از یوتیوب برای اندروید

اگر هنوز گزینه را برای دانلود از یوتیوب انتخاب نکرده اید، می توانید TubeX را دانلود کنید. یک برنامه مناسب با امکان دانلود با تمام سطوح کیفیت موجود می باشد. تنها عیب این برنامه هم وجود تبلیغات آزاد دهنده مانند نمایش بنر و صفحه پاپ آپ مزاحم می باشد.

در پایان اگر قصد ساخت اکانت یوتیوب را نیز داشتید، مطالعه مطلب آموزش روش ساخت اکانت و کانال یوتیوب (YouTube) را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز برنامه هایی برای دانلود از یوتیوب در اندروید را به شما معرفی کردیم. شما تصمیم به استفاده از کدام برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی گرفتید و نظرتان راجب آن چیست؟ همینطور می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه دانلود از YouTube اندروید را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل مشکل آپلود ویدیو در یوتیوب
راهنما کامل حل مشکل آپلود ویدیو در یوتیوب (بهترین راه حل ها)
شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
شرایط جدید مانیتایز یوتیوب چیست؟ (یک راهنما کامل برای کسب درآمد با دلار)
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این 20 روش حل کنید
مشکل باز نشدن ویدیو در یوتیوب را با این ۲۰ روش حل کنید!
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا
آپلود ویدیو در یوتیوب با کیفیت بالا

نظرات