آشنایی با آموزشگاه مهندسی عصر شبکه (عصر رایان شبکه )

آشنایی با آموزشگاه مهندسی عصر شبکه (عصر رایان شبکه)

گذراندان دوره های آموزش شبکه ، امنیت شبکه‌، مدیریت شبکه‌ها، نگهداری و عیب یابی (help Desk) و… مهارت آموزی در این زمینه ها می تواند، سکوی پرش شما به بازار کار باشد.

آموزشگاه عصر رایان شبکه (عصرشبکه) با هدف ارج نهادن به سطح کیفی و کمی آموزش، همچنین ایجاد فرصت برابر آموزش برای همگان در سراسر جهان، سهولت گذراندن دوره ها،  با کیفیت ترین و بهترین روش‌های آموزشی (کاملا کارگاهی – سناریو محور به همراه لابراتور .)، متد ترکیبی آموزش حضوری، مجازی همزمان، مجازی غیرهمزمان به امید تربیت متخصصان ماهر برای ورود به بازار کار برگزاری و اجرا می کند.

عصر شبکه همچنین به دانش پذیران این امکان را می دهد که دوره آموزشی خود را برحسب نیاز و شرایط خود، از حضوری به آنلاین و بالعکس تغییر دهد.

آموزشگاه مهندسی  عصر شبکه بر پایه نیاز روز دوره‌های (آموزش ‌سیسکو، آموزش مایکروسافت، آموزش میکروتیک، آموزش امنیت‌شبکه، آموزش مجازی‌سازی(VMware (VCP) ، و ارتباطات ماهواره‌ای VSATو    SOC  مرکز عملیات امنیت) در ایران که موفق به آموزش هزاران دانشجوی متبحر و توانمند برای اشتغال در عرصه های داخلی و خارجی شده است.
در دنیای امروز تمامی افراد، دولت ، سازمان ها  و شرکت ها  به اجبار از ابزارهای مختلف فناروی اطلاعات استفاده می کنند و  براساس نیازهای روز، فناوری جدیدی جهت پاسخگوی به نیاز بازار فراهم می شود.

نیاز روز افزون به افراد متخصص در  مراکز مختلف به منظور طراحی، راه اندازی، نگهداری و عیب یابی ابزارهای مورد استفاده در زمینه های مختلف شبکه  های کامپیوتر افزایش می یابد و این به معنی افزایش زمینه اشتغال و فرصت های شغلی است و ما می توانیم با گذراندن دوره های آموزشی، کسب مهارت، از فرصت طلایی پیش آمده استفاده کنیم و موقعیت شخصی که همیشه در رویایی آن به سر می بردیم را به دست آوریم.

حرفه ای ها  یک گزینه دارند: عصرشبکه

حرفه ای ها  یک گزینه دارند: عصرشبکه

شما دوره های آموزشی مقدماتی خود همچون  network plus را در هر موسسه ای می توانید آموزش ببینید، اما برای دوره های تخصصی تر فقط یک گزینه برای انتخاب شما وجود دارد و آن هم عصرشبکه است.

عصرشبکه مبتکر دوره های مختص به خود نیز هست و تنها موسسه ای است که دوره های ارتباطات  ماهواره ای VSAT ، CCIE Security  ، CCIE R&S ، CCIE Service Provider ،  CCIE  DataCenter را جهت مهارت آموزی، به دانش پذیران خود آموزش می دهد.

امروز علاوه بر داشتن هزاران فارغ‌التحصیل و مدرس‌های زیادی تربیت کرده‌ایم که در سراسر کشور با استفاده از متدهای آموزشی منحصر به فرد ما به تعلیم علاقمندان به آموزش  شبکه مشغول هستند. فراگیرانی که با ما راه آموزشی را طی کرده‌اند در بهترین و کلیدی‌ترین پست‌های مربوطه جذب بازار کار شده‌اند‌. شما هم اگر قصد دارید با “برترین‌ها”  دوره‌های آموزشی خود را بگذارید به عصر شبکه بپیوندید.

بوت کمپ های نوروزی عصر شبکه

همه از روزهای پایانی سال، علاوه بر این که برای تعطیلات نوروزی برنامه ریزی می کنند، اهدافی را برای سال آینده خود تعیین می کنند. ممکن است بیکار باشید و در فکر راهی برای پایان دادن به مشکل بیکاری خود باشید. یا این که دلتان بخواهد و تمایل داشته باشید دوره های را ببیند که در طول سال زمان کافی برای گذراندن آنها نداشته اید. ممکن است که شما جزو افرادی باشید که با زیرسایه سنگین غول بیکاری نمانده اید، اما رویایی پیشرفت دارید و دوست دارید با یادگیری تخصصی جدید، موقعیت شغلی تان را ارتقا بدهید.

شاید هم شما از جمله افرادی باشید که تمایل دارند که از روزهای تعطیل خود به نحو احسن استفاده کنید و تخصص جدیدی یاد بگیرید. این احتمال هم هست که شما در یکی از ساکن یکی از شهرهای زیبای کشور به جز تهران باشید و همواره نتواند در طول سال به تهران سفر کنید و حالا می خواهید از تعطیلات نوروز برای پاسخگویی به این نیازتان استفاده کنید و سفری آموزشی را برای خود برنامه ریزی کنید. ممکن است شما در هر کجایی این کره خاکی تهران، شهرهای دیگر، کشورهای دیگر و…  باشید و  دوست داشته باشید بدون حضور فیزیکی و قید و بندهای آن، عید را به آموزش و تسلط به دانشی جدیدی بگذرانید. فارغ از این که ساکن تهران باشید یا هر جای دیگر، آموزش مجازی می تواند این نیاز شما را پاسخ دهد.

عصر رایان شبکه در راستای پاسخ به این گونه نیازهای شما دانش پذیران  عزیز، بوت کمپ های نوروزی را طراحی و اجرا کرده است. موسسه عصر رایان شبکه تا کنون ۱۵ بوت کمپ نوروزی را در ده روز تعطیلات عید برگزار کرده و تا کنون بیش از ۱۰۰۰ نفر  مهندس را روانه بازار کار کرده است.

این دوره ها همانند دوره های عادی که طی سال برگزار می شوند، به صورت حضوری وآموزش آنلاین مجازی برای دانشجویان غیر حضوری نیز برگزار می شود. عصر شبکه در راستای کمک به  دانشجویان و دانش پذیران عزیز دوره های بوت کمپ را از نظر مدت زمان آموزش و سرفصل های آموزشی را مطابق استاندارهای دوره های عادی رعایت می کند و  تنها روزهای متوالی  و پشت سرهم را برای دانشجویان، کلاس برگزار می کند.

فیلم آموزشی بوت کمپ های موسسه آموزشی عصر شبکه، مانند کلاس های عادی، تهیه و پایان هرروز  در اختیار دانشجویان عزیز قرار می گیرد. در عین حال دانشجویان این قدرت مانور را دارند که هر زمان احساس کردند که برای ادامه آموزش، نمی توانند، حضوری، مشارکت کنند، با هماهنگی با موسسه آموزش خود ازکلاس های حضوی به کلاس های همزمان  آنلاین تغییر دهند. آموزشگاه عصر شبکه همچنین در سفر و اقامت در پانسیون های معتبر مساعدت های لازم را با دانشجویان غیر تهرانی دارد و به آنها کمک می نماید  که ضمن سفر به تهران، اقامت راحت تری داشته باشند.

دوره های بوت کمپ نوروزی عصر شبکه شامل سیسکو، مایکروسافت و میکروتیک می باشد .

منبع : ویرلن

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات