نکته و ترفند برنامه تیک تاک که هر کاربر آن باید بداند!

۱۵ نکته و ترفند برنامه تیک تاک که هر کاربر آن باید بداند!

برنامه تیک تاک (TikTok) در حال حاضر یکی از برنامه های محبوب است که کاربران زیادی در فیس بوک ، اینستاگرام و یا توییتر از آن برای ساخت کلیپ های ? مختلف استفاده می کنند. برای آموزش ۱۵ نکته و ترفند برنامه تیک تاک که هر کاربر آن باید بداند! با انزل وب همراه باشید.

آموزش و ترفند های تیک تاک : دوئت کردن و..

Tips Every New TikTok User Should Know About

برنامه تیک تاک در خود ترفندهای بسیار زیادی دارد که به شما کمک می کند تا کلیپ ها خاص و جذابی تولید کنید. در ادامه به بررسی ترفند های تیک تاک خواهیم پرداخت با استفاده از این ترفندها بتوانید کلیپ های فوق العاده ای بسازید.

ترفند های برنامه TikTok برای دانلود ویدیوها

ممکن است زمانی بخواهید که یک ویدیو را دانلود کنید یا بعدا آن را آفلاین تماشا کنید. تیک تاک به شما این امکان را می دهد تا این کار را به راحتی انجام دهید. فقط روی نماد اشتراک گذاری در فیلم بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

سپس “Save Video” را بزنید تا ویدیو را دانلود کنید تا آن را در دستگاه خود داشته باشید. شما فیلم را در برنامه گالری پیش فرض خود پیدا خواهید کرد. اگر گزینه “Save Video” را نمی بینید احتمالاً به این دلیل است که کاربر دانلود فیلم های خود را مسدود کرده است.

آموزش و ترفند های تیک تاک

ترفند تیک تاک فیلم های TikTok را به GIF تبدیل کنید

در تیک تاک می توانید فیلم ها را به GIF تبدیل کنید. روی نماد اشتراک گذاری در ویدیو و سپس “Share as GIF”  بزنید تا فیلم تبدیل به گیف شود و آن را دانلود کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

پس از اتمام دانلود، می توانید GIF را از طریق پیام متنی، مسنجر، WhatsApp ، توییتر و هر برنامه دیگری به اشتراک بگذارید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

ترفند های برنامه تیک تاک جلوگیری از دانلود ویدیو توسط دیگران

خوشبختانه TikTok به شما اجازه می دهد تا جلوی دیگران را از ذخیره ویدیوهای شما را بگیرید. بر روی نماد پروفایل در نوار پیمایش، سپس (•••) در بالا سمت راست بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

“Privacy and Safety” را انتخاب کنید ، روی “Allow Download” بزنید و “Off” را انتخاب کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

عملکرد سریع در برنامه ساخت دابسمش های تیک تاک

با نگه داشتن طولانی دست خود بر روی هر جای ویدیو سه گزینه ظاهر می شود، یکی برای ذخیره کردن ویدیو، یکی برای اضافه کردن ویدیو به موارد دلخواه شما و دیگری برای گفتن به TikTok که شما علاقه ای به دیدن فیلم های بیشتر مانند این ندارید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

آموزش تیک تاک کاربران و صداهای مزاحم را مخفی کنید

اگر یک کاربر یا صدا وجود دارد (مانند یک آهنگ یا گفتگو از یک فیلم) که شما آن را دوست ندارید می توانید با نگه داشتن طولانی انگشت خود بر روی ویدیو وارد بخش تنظیمات آن شوید، روی “More” بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

دو گزینه “More,” then either hit “Hide videos from this user” یا “Hide videos with this sound.” برای شما ظاهر می شود که می توانید از آن ها برای مخفی کردن کاربران و صداهای مزاحم استفاده کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

چند فیلم به طور همزمان در برنامه تیک تاک بارگذاری کنید

روی علامت به علاوه در پایین و سپس بر روی دکمه “Upload” در پایین سمت راست بزنید. در گالری ویدیو خود دکمه “Multiple” را بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

سپس کلیه کلیپ ها (یا عکس هایی) که می خواهید آپلود کنید را انتخاب کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

فیلم TikTok مورد علاقه خود را به تصویر زمینه زنده تبدیل کنید

اگر به اندازه کافی یک ویدیو را دوست دارید می توانید از آن به عنوان تصویر زمینه زنده برای تلفن هوشمند خود لذت ببرید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

این فرایند برای هر سیستم عامل متفاوت است اما نتیجه نهایی یک پس زمینه متحرک TikTok برای صفحه اصلی و یا صفحه قفل شماست.

آموزش و ترفند های تیک تاک

فیلم ها، آهنگ ها، هشتگ ها و جلوه های مورد علاقه خود را مشاهده کنید

بر روی نماد پروفایل در نوار پیمایش بزنید، سپس در کنار “Edit Profile” نماد مورد علاقه را انتخاب کنید. هر ویدئویی را که مورد دلخواه شما است در اینجا قرار گرفته است. اگر به جستجوی موارد دلخواه خود بروید، هر هشت ، آهنگ و جلوه های ویدیویی را مشاهده خواهید کرد که ممکن است مورد علاقه شما نیز باشد.

آموزش و ترفند های تیک تاک

با کدها به سایر کاربران TikTok متصل شوید

TikTok از کدهای TikTok برای ارتباط آسان تر با دوستان، مارک ها و سایر کاربران استفاده می کند. اما ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه از آن کد استفاده کنید. با رفتن به صفحه پروفایل خود شروع کنید. در بالای پروفایل شما نماد TikTok Codes قرار دارد.

آموزش و ترفند های تیک تاک

اگر روی آن بزنید، می توانید کد TikTok خود را مشاهده کنید، که می توانید در دستگاه خود ذخیره کنید تا بعداً به شخصی ارسال یا نشان داده شود.

آموزش و ترفند های تیک تاک

اگر می خواهید کد QR شخص دیگری را اسکن کنید در پایین روی “Scan” ضربه بزنید و دوربین تلفن شما شروع به اسکن برای کدهای TikTok می کند. پس از اسکن کد به آن پروفایل منتقل می شوید، جایی که می توانید آنها را دنبال کنید و فیلم های آنها را مشاهده کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

گزارش محتوای نامناسب

TikTok برای بچه ها ساخته شده است اما این بدان معنی نیست که محتوای نامناسب در آن وجود ندارد. خوشبختانه یک روش آسان برای گزارش این فیلم ها وجود دارد. برای گزارش یک فیلم، صدا، هشتگ، کاربر، نظر یا پیام، به سادگی روی نماد “Share” بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

“Report” را بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

سپس می توانید دلیلی برای گزارش انتخاب کنید، در صورت لزوم جزئیات بیشتری را ارائه دهید و گزارش را برای بررسی ارسال کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

حساب TikTok خود را خصوصی کنید

برای خصوصی سازی حساب خود روی نماد پروفایل، سپس (•••) در بالا سمت راست بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

“Privacy and Safety” را انتخاب کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

گزینه “Account Private” را فعال کنید. حالا فقط افرادی که شما به عنوان دوست قبول می کنید می توانند فیلم های شما را ببینند.

آموزش و ترفند های تیک تاک

یکی از فیلم های خود را حذف کنید

ویدیو خود را باز کنید و روی گزینه … بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

سپس گزینه Delete را انتخاب کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

کاهش مصرف اینترنت تیک تاک

بر روی “Me” در نوار ناوبری و سپس بر روی نماد منو سه نقطه در بالا سمت راست بزنید. در مرحله بعد به “Data Saver” بروید و آن را فعال کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

بعد از انتخاب این گزینه TikTok از داده های کمتری استفاده می کند، اما فیلم ها ممکن است با رزولوشن پایین تر باز شوند یا مدت زمان بیشتری طول بکشند.

ویژگی های جدید را زودتر امتحان کنید

اگر دوست دارید قبل از اینکه دیگران ویژگی های جدید را ببینند شما آن را امتحان کنید، می توانید یک آزمایشگر بتا TikTok شوید. اگر از تلفن اندروید استفاده می کنید این کار بسیار ساده است. فقط به صفحه TikTok در پلی استور بروید، سپس به پایین بروید و “Join the beta” را بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

اگر  آیفون دارید، TikTok را باز کرده و روی نوار پیمایش بر روی “Me” بزنید ، سپس به نماد منو در بالا سمت راست بزنید. به پایین حرکت کنید و روی “Join TikTok Testers” بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

از شما خواسته می شود که برنامه TestFlight اپل را نصب کنید، می توانید با زدن بر روی “Start Testing” نسخه بتا را نصب کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

آموزش دوئت در تیک تاک

یکی از سوال های مهم کاربران تیک تاک آن است که چگونه در تیک تاک دوئت کنیم. برای این کار برنامه تیک تاک خود را باز کنید. ویدئویی را که می خواهید با آن دوئت کنید را پیدا کنید. می توانید ویدیوهایی را که به شما پیشنهاد شده است در فید خود ببینید یا برای یافتن یکی از فیلم ها به پروفایل کاربر مورد نظرتان بروید. روی دکمه اشتراک گذاری  بزنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

Duet را از فهرست اشتراک انتخاب کنید. این شما را به صفحه ایجاد ویدیو می برد. توجه داشته باشید که این تنها وقتی حساب کاربری دارید ظاهر می شود، بنابراین در صورت نداشتن حساب کاربری لازم است تا برای خود یک حساب در تیک تاک ایجاد کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

ویدیو خود را ضبط کنید و مانند یک ویدیو عادی شروع به افکت گذاری یا فیلتر گذاشتن بر روی ویدیو خود کنید.

آموزش و ترفند های تیک تاک

بر روی دکمه Next بزنید. این یک دکمه قرمز در گوشه سمت راست پایین صفحه شما است و شما را به صفحه پست می برد.

آموزش و ترفند های تیک تاک

روی دکمه قرمز Post بزنید. با این کار فیلم دونفره شما در نمایه شما ارسال می شود. قبل از ارسال می توانید به صورت اختیاری کپشن خود را به ویدیوی خود اضافه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۱۵ نکته و ترفند برنامه تیک تاک که هر کاربر آن باید بداند! را بررسی کردیم و امیدواریم بتوانید از این روش موفقیت در تیک تاک استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تغییر فونت های پاورپوینت را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 2 ترفند کارساز برای حل مشکل تاریخ تولد در تیک تاک
آموزش ۲ ترفند کارساز برای حل مشکل تاریخ تولد در تیک تاک
معرفی و دانلود 26 تا از برنامه های مشابه تیک تاک
معرفی و دانلود ۲۵ تا از برنامه های مشابه تیک تاک
آموزش جستجو افراد در تیک تاک
آموزش جستجو افراد در تیک تاک
آموزش 6 روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک
آموزش ۶ روش دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واترمارک

نظرات