آموزش 2 روش آپدیت آیفون با اینترنت و دیتا گوشی

آموزش ۲ روش آپدیت آیفون با اینترنت و دیتا گوشی

بسیاری اوقات، ما از Wi-Fi ? ضعیف در منطقه خود رنج می بریم به طوری که Wi-Fi نمی تواند به درستی کار کند. در این شرایط آپدیت گوشی های آیفون بسیار سخت است. برای آموزش ۲ روش آپدیت آیفون با اینترنت و دیتا گوشی با انزل وب همراه باشید.

نحوه آپدیت iOS آیفون بدون نیاز به وای فای و با اینترنت خود گوشی

How to Update iOS Without WiFi

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه بدون نیاز به اتصال Wi-Fi، آخرین نسخه iOS را در iPhone یا iPad خود دریافت کنید. می توانید با استفاده از iTunes، بروزرسانی جدید را نصب کنید.

آپدیت آیفون با دیتا گوشی، چگونه با دیتا گوشی آیفون را آپدیت کنیم؟

اگر اتصال Wi-Fi مناسبی ندارید یا به هیچ وجه Wi-Fi ندارید تا آیفون را به آخرین نسخه iOS بروزرسانی کنید می توانید آن را بدون Wi-Fi به روز کنید. با این حال، توجه داشته باشید که برای یک فرایند بروزرسانی به اتصال اینترنتی دیگری نیاز خواهید داشت. لطفاً اطمینان حاصل کنید که رایانه شما به اینترنت وصل شده است یا داده های تلفن همراه دارید تا مراحل کار را انجام دهید. همچنین لطفاً بررسی کنید که آیا دستگاه شما از فضا کافی برای دریافت جدیدترین نسخه iOS برخوردار باشد زیرا این روند فضای زیادی می خواهد.

آپدیت آیفون بدون وای فای توسط آیتونز

برای آپدیت گوشی آیفون بدون وای فای روش اصلی استفاده از iTunes است. لطفاً قبل از شروع مراحل اطمینان حاصل کنید که از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید زیرا ممکن است داده های موجود پس از به روزرسانی گم شوند. علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که iTunes به آخرین نسخه روی رایانه شخصی شما به روز شده است. اکنون مراحل بروزرسانی آیفون خود را به آخرین iOS را مطابق دستورالعمل زیر دنبال کنید.

آپدیت iOS آیفون بدون نیاز به وای فای

برای آپدیت iOS بدون وای فای دستگاه خود را به رایانه متصل کنید. برای وصل شدن از طریق درگاه USB می توانید از کابل شارژر خود استفاده کنید. برای رفع مشکل عدم شناسایی و اتصال آیفون به کامپیوتر مطلب آموزشی در سایت موجود است.

آپدیت iOS آیفون بدون نیاز به وای فای

iTunes را روی رایانه خود اجرا کنید. آیکون iTunes یک نت موسیقی است. اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه iTunes را نصب کرده اید. اگر iTunes ندارید باید آن را دانلود کنید چون برای رفع مشکل آپدیت نشدن آیفون iOS به آن نیاز دارید. اگر با برنامه iTunes مشکل دارید مطلب آموزشی ما برای حل مشکل آیتونز را می توانید بررسی کنید.

آپدیت iOS آیفون بدون نیاز به وای فای

بر روی آیکون شبیه به گوشی کلیک کنید. این آیکون در قسمت سمت چپ بالای صفحه، در زیر نوار فهرست قرار دارد.

آپدیت iOS آیفون بدون نیاز به وای فای

روی گزینه Check for Update کلیک کنید. این گزینه در صفحه سمت راست قرار خواهد گرفت. اگر دستگاه شما از قبل به جدیدترین نسخه iOS به روز شده است پس از کلیک بر روی این یک پنجره به شما نمایش داده می شود که می گوید نیازی به بروزرسانی ندارید.

آپدیت iOS آیفون بدون نیاز به وای فای

روی Download and Update کلیک کنید.

آپدیت iOS آیفون بدون نیاز به وای فای

روی Agree کلیک کنید که یعنی این شرایط و ضوابط را می پذیرد و رایانه شما شروع به دانلود به روزرسانی iOS و اعمال آن بر روی دستگاه شما خواهد کرد. هنگامی که بروزرسانی در دستگاه شما نصب می شود آرم اپل را مشاهده خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که تمام مدت گوشی به رایانه متصل باشید. این کار معمولاً ۴۰ دقیقه تا یک ساعت طول می کشد و iTunes نواری خواهد داشت که زمان باقی مانده را تخمین می زند.

آپدیت iOS آیفون بدون نیاز به وای فای

در صورت درخواست، کد عبور خود را در دستگاه خود وارد کنید. اکنون تلفن شما با نسخه جدید iOS کار خواهد کرد. ممکن است یعد از باز کردن قفل دستگاه برای اولین بار، مراحل راه اندازی را لازم باشد تا انجام دهید. از این روش می توانید برای حل مشکل آپدیت نشدن آیفون استفاده کنید. در صورتی که باز هم مشکل داشتید می توانید مطلب حل مشکل آپدیت iOS ما را مطالعه کنید.

آپدیت آیفون با دیتای سیم کارت

اگر وای فای ندارید و می خواهید آپدیت آیفون با اینترنت گوشی انجام دهید لازم است تا یک گوشی دیگر داشته باشید و کاری کنید تا آن گوشی به عنوان وای فای عمل کند. برای این کار لازم است تا گوشی دیگر را با استفاده از هات اسپات تبدیل به یک وای فای کنید. برای فعال کردن هات اسپات در iOS به Settings > Personal Hotspot > Enable Personal Hotspot. بروید. برای تلفن همراه اندرویدی تنظیمات هات اسپات در Settings موجود است. اتصال Hotspot را در دستگاه اصلی با WiFi پیدا کنید. با این کار می توانید آپدیت کردن ایفون با اینترنت گوشی را به راحتی انجام دهید و آپدیت iOS با اینترنت گوشی را تجربه کنید.

آپدیت iOS آیفون بدون نیاز به وای فای

برای اتصال با استفاده از گذرواژه نام Hotspot را پیدا کرده و روی آن بزنید. به روزرسانی موجود iOS را بررسی کنید، شروع به دانلود و نصب کنید. به راحتی بروزرسانی آیفون با اینترنت گوشی انجام شد.

آپدیت iOS آیفون بدون نیاز به وای فای

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش ۲ روش آپدیت آیفون با اینترنت و دیتا گوشی را بررسی کردیم و امیدواریم بتوانید از این پس مشکل آپدیت گوشی آیفون خود را به راحتی حل کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه آپدیت گوشی آیفون بدون وای فای را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
فقط تمرکز! راهنما کامل کار با فوکوس مود آیفون (iPhone Focus Mode)
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش گام به گام فعال سازی اسکرین رکوردر آیفون
آموزش 11 روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
آموزش ۱۱ روش رفع مشکل گوگل مپ در آیفون (در چند قدم ساده)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)
کامل ترین آموزش تنظیم و فعال سازی موس آیفون (در اکثر مدل ها)

نظرات