جلوگیری از حذف برنامه اندروید توسط کودکان و سایر افراد

آموزش ۵ روش جلوگیری از حذف برنامه اندروید توسط کودکان و سایر افراد

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که آموزش روش جلوگیری از حذف برنامه اندروید ❌ توسط کودکان و سایر افراد چه کاربردی برای شما می تواند داشته باشد؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برنامه ای را روی گوشی خود دانلود کرده باشید اما فرزند یا سایر افرادی که گوشی شما را دست گرفته اند به صورت تصادفی یا عمدی این برنامه را پاک کرده اند. اگر به دنبال راهی برای جلوگیری از حذف برنامه اندروید هستید پست امروز انزل وب را دنبال کنید.

چگونه از حذف برنامه در اندروید جلوگیری کنیم؟

How to Prevent Apps from Being Deleted on Android Devices

حذف برنامه از گوشی اندروید بسیار ساده است. یکی از ساده ترین روش ها برای حذف برنامه ها این است که آیکن برنامه را تپ کنید و دستتان را برندارید و برنامه را به سمت آیکن سطل بازیافت بکشید. همچنین می توانید با رفتن به تنظیمات گوشی خود، همه برنامه ها را از یک جا مدیریت کنید. حالا وضعیت متفاوتی را در نظر بگیرید، فرض کنید که می خواهید از حذف برنامه های اندروید خود جلوگیری کنید.

به عنوان مثال بعضی اوقات کودک شما ممکن است بعضی از برنامه های کاربردی شما را به اشتباه حذف کند. روش های ساده ای وجود دارند که با استفاده از آن می توانید از حذف برنامه ها در اندروید جلوگیری کنید و ما در ادامه این روش ها را بحث خواهیم کرد. اگر قصد دارید برنامه های خود را در پس زمینه فعال نگه دارید کافیست از ۳ روش فعال نگه داشتن و اجرای برنامه در پس زمینه اندروید استفاده کنید.

چگونه از حذف ناخواسته برنامه ها در اندروید جلوگیری کنیم؟

قبل از هر کاری اگر در منزل کودک دارید و هنوز رمز گوشی خود را تنظیم نکرده اید وقت آن رسیده که فورا برای گوشی خود رمز تعریف کنید. اکثر دستگاه های اندرویدی به کاربران امکان قفل صفحه گوشی به روش های مختلف از جمله الگو، رمز عبور، اسکن اثر انگشت، تشخیص چهره و … را می دهند. بسته به سطح امنیتی که هر یک از این روش ها ارائه می دهند شما می توانید صفحه گوشی خود را قفل کنید تا کودک شما یا سایر افراد به اطلاعات گوشی شما دسترسی پیدا نکنند.

چگونه از حذف ناخواسته برنامه ها در اندروید جلوگیری کنیم؟

دانلود نرم افزار جلوگیری از حذف برنامه ها

اما روش دیگری که با استفاده از ان می توانید از حذف برنامه های گوشی اندروید خود جلوگیری کنید استفاده از برنامه جانبی است. با استفاده از برنامه Smart App Protector می توانید با حذف شدن برنامه های خود مقابله کنید. بعد از دانلود و نصب این برنامه ها می توانید یک رمز پیش فرض را وارد کنید تا به صفحه اصلی دسترسی پیدا کنید. بعد لیستی از برنامه های نصب شده روی گوشی شما نمایش داده می شود، خیلی ساده هر برنامه ای که می خواهید محافظت کنید را انتخاب کنید و روی دکمه App تپ کنید. حالا اگر کسی بخواهد برنامه های اندروید شما را حذف کنید باید رمز عبور صحیح را وارد کند.

دانلود نرم افزار جلوگیری از حذف برنامه ها

جلوگیری از حذف برنامه در گوشی اندروید

تبدیل برنامه کاربری به برنامه سیستمی یکی دیگر از روش هایی است که برای جلوگیری از حذف برنامه های اندروید می توانید انجام دهید. برای این کار گوشی شما باید روت شده باشد. ابزارهای زیادی برای روت کردن گوشی اندروید وجود دارد. در اکثر مواقع، شما برای روت کردن گوشی خود نیاز به دانلود و نصب برنامه روی سیستم کامپیوتری خود دارید. قبل از اجرای برنامه روت کردن گوشی، از طریق یک کابل USB گوشی را به سیستم وصل کنید. قبل از استفاده از برنامه، اطمینان حاصل کنید که درایور مورد نیاز را روی سیستم خود نصب کرده اید و فراموش نکنید کارت SD گوشی خود را بیرون بیاورید.

جلوگیری از حذف برنامه در گوشی اندروید

حالا APK برنامه را به کاتالوگ برنامه / سیستم انتقال دهید. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید یا از برنامه جانبی استفاده کنید. گوشی اندروید را آنروت کنید و آن را ریستارت کنید. تعداد زیادی از برنامه ها هستند که به آنروت شدن گوشی شم کمک خواهند کرد اما این بار استفاده از سیستم اختیاری است چونکه از طریق برنامه می توانید گوشی خود را آنروت کنید. در اینجا ما برنامه Universal Unroot را به شما توصیه خواهیم کرد.

AppLock نرم افزار جلوگیری از پاک کردن برنامه در اندروید

ابتدا برنامه AppLock را از گوگل پلی استور دانلود و نصب کنید و به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. حالا برنامه AppLock را باز کنید و آنلاک کنید. اگر برای اولین بار است که از برنامه استفاده می کنید الگو ترسیم کنید، آدرس ایمیل امنیتی خود را تایپ کنید. این رمز عبور پیش فرض شما خواهد بود.

AppLock نرم افزار جلوگیری از پاک کردن برنامه در اندروید

در مرحله بعد روی آیکن قفل کوچک کنار گزینه Settings و Install/Uninstall ضربه بزنید. از شما خواسته می شود مجوز دسترسی لازم به برنامه را بدهید.

AppLock نرم افزار جلوگیری از پاک کردن برنامه در اندروید

حتما گوگل پلی استور و سایر برنامه های مورد نظر خود را قفل کنید. حالا اگر کسی بخواهد برنامه ای را از گوشی شما حذف کنید، برای تکمیل عملیات خود باید رمز عبور داشته باشد. بنابراین شما با موفقیت توانستید که از حذف برنامه اندروید جلوگیری کنید.

چگونه از حذف برنامه ها در اندروید جلوگیری کنیم؟ با دانلود قفل کودک بومرنگ

برنامه کنترل والدین Boomerang به حذف نشدن برنامه اندروید از گوشی کمک می کند. برای استفاده از این برنامه شما باید آن را در گوشی خود نصب و اجرا کنید بعد MANAGE DEVICE را انتخاب کنید و روی سه نقطه در بالا سمت راست تپ کنید. Advanced Device Settings را انتخاب کنید و Prevent App Uninstallation را فعال کنید.

جلوگیری از حذف برنامه اندروید

این برنامه دارای یک داشبورد وب Boomerang Parental Control Web Dashboard است که شما باید با کلمه عبور و نام کاربری وارد آن شوید. بعد دستگاه کودک خود را انتخاب کنید و به سربرگ Advanced بروید و در نهایت گزینه Require Password for Uninstallation را فعال کنید.

برای جلوگیری از حذف برنامه در اندروید شما می توانید از سایر اپلیکیشن هایی که در گوگل پلی استور موجود است استفاده کنید. شما می توانید علاوه بر جلوگیری از حذف برنامه ها، با استفاده از ۱۲ تا از بهترین برنامه هایی که قبلا به شما معرفی کردم شماره تماس و اس ام اس اندروید را در صورت نیاز بلاک کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب ما به آموزش جلوگیری از حذف برنامه ها توسط کودکان و سایر افراد پرداختیم. شما برای قفل برنامه برای اندروید ۸ و یا سایر نسخه های اندرویدی چه برنامه ای را پیشنهاد می دهید؟ آیا دانلود قفل کودک می تواند به شما در جلوگیری از حذف برنامه ها کمک کند؟ نظرات و پشنهادات خود را در بخش دیدگاه زیر با ما در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

راهنما کامل حل مشکل باز نشدن برنامه در اندروید (تست شده)
راهنما کامل حل مشکل باز نشدن برنامه در اندروید (تست شده)
آموزش 9 ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (اکثر برندها)
آموزش ۹ ترفند زیرکانه برای مخفی کردن برنامه در اندروید (برندهای متفاوت)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
منظور از نسخه مود شده بازی یا برنامه چیست؟ (راهنما کامل به زبان ساده)
ارگ زدن با اندروید : 7 تا از بهترین برنامه ارگ اندروید
ارگ زدن با اندروید : ۷ تا از بهترین برنامه ارگ اندروید فارسی

نظرات

  • Ashoob says:

    وقتی گوشی ریست بشه اون برنانه ها حدف میشه من چیزی میخام ک حتی با ریست گوشی مثل برنانه خود گوشی حدف نشه

    • 𝙼𝚘𝚑𝚊𝚖𝚖𝚊𝚍𝙴𝚛𝚏𝚊𝚗 says:

      منم یه چی میخام که با ریست شدن پاک نشه یه چی هم میخام که ریست هم نشه برای ریست کردن رمز لازم باشه که فقط خودت بتونی ریست کنی وقتی کسی به دزده نتونه ریست کنه

    • وحید says:

      از نرم‌افزارهای بلوکر استفاده کن .مثل nopox یا blockerx نسخه هک شدشو دانلود کن تا به همه قابلیت هاش دسترسی داشته باشی .ی گزینه داره به اسم بلوک ریبوت گوشی .که وقتی تیکشو بزنی دیگه نمیزاره ریست کنی .کلی قابلیت دیگه داره. سایتهای پورن .سرچ اینستاگرام و چیزای دیگرو میتونی قفل کنی

  • کیانوش مختابادی says:

    خیلی خوب بود ممنونم
    فقط برنامه Look app وقتی روی لینکش میزدم یه برنامه دیگه میومد (و خودم پیداش کردم) خواستم بگم گه بقیه رو گمراه نکنه🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  • حیدر مسعودی says:

    با سلام
    برنامه مفیدی برای جلوگیری از حذف برنام ها و یا جلوگیری از بازگشت به تنضیمات کارخانه معرفی بفرمایید به نحوی که کودکان امکان دسترسی به برنامه و تبلت داشته باشند ولی امکان حذف و دسترسی به تنضیمات محدود شود.