سرور HPE ProLiant DL380 Gen10

معرفی سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 از نگاه آی‌تی باز

هنگامی که صحبت از فناوری‌های شبکه می‌شود نام شرکت HPE از همه شرکت‌ها پرطرفدارتر و مشهود‌تر است. کمپانی بزرگ Hewlett Packard Enterprise که محصولات خود را تحت برند HPE به بازار عرضه می‌کند، طیف گسترده‌ای از محصولات شامل سرورها، استوریج‌ها، تجهیزات شبکه و دیتاسنتر و سایر ملزومات در سبد فروش این شرکت قرار گرفته‌اند.

اما این تمام ماجرایی نیست که در این مقاله می‌خوانید. بسیاری از هموطنان و بسیاری از متخصصان شبکه ایران به دنبال آن هستند که از محصولات گسترده شرکت HPE استفاده کنند. در اینجاست که به شکل واضحی نیازمند یک وارد کننده تخصصی هستیم و چه عرضه کنندهای بهتر از سایت آی تی باز ( www.itbaz.net ) که هم محصولات را عرضه می‌کند و هم طیف گسترده‌ای از اطلاعات و ابزارهای مقایسه و خرید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سرور HP سال‌هاست که با سرورهای خود در بازار شناخته شده است؛ سرور HPE ProLiant DL380 Gen 10‌ از جمله این سرورهاست. این سرور، از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است که آن را به رقیب بی‌همتای بازار شبکه و سرور تبدیل کرده است.

HPE ProLiant DL380 Gen 10‌

از جمله مهمترین ویژگی‌های سرور HPE DL380 می‌توان به استفاده از دو پردازنده سری Intel Xeon، بهره‌مندی از ۲۴ اسلات رم با مجموع ظرفیت سه ترابایت، پشتیبانی از کارت‌های حافظه NVMe و SSD، امکان پشتیبانی از  ۳۰ ‌هارد SFF، امکان استفاده از انواع رایزرها، درگاه‌ها و سیستم‌های ارتباطی سخت‌افزاری و بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های نرم‌افزاری و مدیریتی شرکت HPE اشاره کرد.

سرور اچ پی DL380 این امکان را به مدیران شبکه می‌دهد که انواع کانفیگ‌ها را بر اساس نیازهای سخت‌افزاری خود طراحی و مونتاژ کند و به خاطر انعطاف‌پذیری فوق‌العاده، می‌تواند به هر درخواست آنها به خوبی پاسخ دهد.

امکان ایجاد فضاهای ابری، مجازی‌سازی، انجام پردازش‌های سنگین، استفاده از پردازش‌های گرافیکی، بهره‌مندی از ارتباطات شبکه‌ای پرسرعت و در کنار آن داشتن امنیت و سیستم مدیریت بسیار راحت، نکته‌های غیرقابل انکاری هستند که در سرور HP DL380 gen 10به واقعیت تبدیل شده‌اند.

برای دنیای پرچالش کسب و کارهای امروز که سرعت، پایداری، امنیت و تغییرات فناوری هر روز چالش‌ها و نگرش‌های جدیدی را برای مدیران و صاحبان کسب و کار ایجاد می‌کند، انعطاف‎پذیری شبکه و پاسخگویی سریع به تغییرات نکته‎ای است که بسیار مورد تاکید همه متخصصان قرار گرفته است. این جاست که نام سرور اچ پی DL380 برای همه شناخته شده و مورد اطمینان است.

سرور HP dl380

سرور HP dl380 از جمله سرورهایی است که بر اساس مجازی‌سازی، پشتیبانی قدرتمندی از فناوری‌های ابری و مدیریت نرم‌افزاری  طراحی شد. در نسل دهم این سرور شرکت HPE تلاش کرد که به جای مدیریت محلی و محدود شبکه، نگرش فناوری‌های ابری را توسعه دهد. این به معنای کم شدن نیاز به مدیریت سخت‌افزار، افزایش انعطاف‌پذیری و کم شدن هزینه‌های توسعه شبکه است.

پشتیبانی مجازی‌سازی، فناوری‌های ابری، اشتراک‌گذاری نرم‌افزارها، بهره‌گیری از میان‌افزارها، استفاده از سیستم‌های نرم‌افزاری امنیتی و فایروال‌ها و صدها امکانات نرم‌افزاری دیگر از جمله مزایایی هستند که در سرور اچ پی DL380 Gen 10 به کار گرفته شده است.

یکی از مهم‌ترین مزایایی که در سرور HP DL380 Gen 10 به کار گرفته شده است، امکان مدیریت آن از راه دور است. اکنون به لطف استفاده از فناوری‌های نظیر iLO این امکان برای مدیران شبکه فراهم آمده است که بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار سرور و صرفا از راه دور بتوانند سرور را مدیریت کنند و اقدامات لازم بر روی آن را انجام دهند.

گرچه سرور HP DL380 اساسا به عنوان یک ذخیره‌ساز داده طراحی نشده است، اما حجم زیاد  از درایوهای ذخیره‌سازی را پشتیبانی می‌کند. انواع درایوهای SFF، و LFF در این سرور قابل جاسازی هستند. همچنین انواع حافظه‌های HDD، SDD، NVMe و پورت‌های SAS، SATA و M.2  و نیز انواع ریدکنترلرهای در این سرور قابل استفاده هستند. این به معنای داشتن فضای بسیار زیاد برای ذخیره‌سازی و سرعت بالاتر در پردازش نسبت به نسل‌ها و انواع دیگر سرورهای این شرکت و سایر شرکت‌ها است.

سرور اچ پی DL380 g10

یکی از نقاط قوت سرور اچ پی DL380 g10 آن است که می‌تواند از کارت‌های شبکه در انواع سرعت‌ها پشتیبانی کند. انواع پورت‌ها و کارت‌های شبکه به راحتی بر روی این سرور قابل نصب هستند. این قابلیت سبب شده است که سرور HP DL380 g10 بتواند به خوبی در تمامی توپولوژی‌های شبکه، با سرعت‌های متنوع به خوبی به خدمت گرفته شود

در کنار این سرور بزرگ و قدرتمند،‌ انواع استوریج‌ها، سیستم‌های دفاعی و فایروال‌ها و انواع قطعات سرور و سایر تجهیزات شبکه نیز در سایت‌آی‌تی‌باز ارائه شده است.

اگر به دنبال آن هستید که خرید مطمئنی را انجام دهید و به دنبال منبعی مطمئن هستید، سایت‌آی‌تی‌باز بهترین عرضه کننده است و این امکان را به شما می‌دهد که مطالب و اطلاعات کافی را درباره هر سرور، استوریج، فایروال و کلا تجهیزات شبکه را به دست بیاروید و در عین حال به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید قطعات را به صورت آنلاین و مجازی اسمبل کنید، ویژگی‌های آن را مطالعه و مقایسه کنید و به راحتی با استفاده از یک خرید دیجیتالی، تمام قطعات را در آدرس خودتان تحویل بگیرید و همچنین در کنار آن انواع مشاوره‌های فنی را نیز دریافت می‌کنید.

در‌آی‌تی‌باز با بهترین‌ها آشنا می‌شوید، از بهترین‌ها خرید می‌کنید و صاحب بهترین‌ها می‌شوید. در‌آی‌تی‌باز آینده تعریف می‌شود.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

به این مطلب امتیاز دهید
اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

مطالب مرتبط

نظرات