سریعترین روش برای انجام پرداخت های آنلاین

سریعترین روش برای انجام پرداخت های آنلاین

یکی از سیستم هایی که از طریق آن می توانید نسبت به انجام پرداخت های آنلاین در سایت های خارجی اقدام کنید یا با آن ارز منتقل یا دریافت کنید، خرید پرفکت مانی می باشد. همانطور که شاهد هستیم سرویس هایی نظیر ویزا کارت، مستر کارت و پی پل تحریم شده اند اما خوشبختانه پرفکت مانی برای ایرانیان نیز قابل استفاده است و با آن می توان خرید اینترنتی و انتقال ارز از کشوری به کشوری دیگر انجام داد.

این سیستم خدمات پرداخت را در کمترین زمان ممکن و در بستری ایمن به کاربران سراسر دنیا ارائه می دهد و با وجود تحریم های گسترده، روز به روز محبوبیت آن افزایش می یابد. از جمله کاربردهای پرفکت مانی می توان به انتقال آنلاین ارز، خرید ارزهای رمزنگاری شده نظیر بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو، ذخیره و نگهداری ارز در حساب های الکترونیکی و دریافت سود به صورت ماهیانه، خرید محصول یا دریافت خدمات از سایت های اینترنتی، قرض دادن و قرض گرفتن  آن با توجه به توافق کاربر، دریافت دستمزد در قبال انجام پروژه های گوناگون، انتقال وجه به دیگر کاربران، خرید وبمانی و … اشاره نمود.

یکی از مزیت های این سیستم یا ارز دیجیتال، تحریم نبودن آن برای کاربران ایرانی است. شما به عنوان یک کاربر می توانید به صورت رایگان و کاملاً غیر حضوری برای خود حساب افتتاح کنید و با استفاده از کارت اعتباری اقدام به خرید پرفکت مانی نمائید.

در سیستم پرفکت مانی سه نوع حساب می توان افتتاح نمود: حساب عادی، ممتاز و همکار. حساب عادی همان حسابی است که توسط هر کاربر در وبسایت پرفکت مانی افتتاح می شود و با استفاده از آن می توان از قابلیت های مختلف سیستم بهره برد. اما حساب ممتاز برای کاربرانی منظور می شود که مدت یک سال از حساب آن ها گذشته و یا گردش حساب آن ها به حد مشخصی رسیده است.

به منظور برخورداری از چنین حسابی کاربر باید درخواست دهد تا بتواند با افتتاح آن از کارمزد پایین تر برای انجام تراکنش ها و خدمات استفاده کند. در نهایت، حساب همکار تنها مختص صرافی ها یا نماینده سیستم های پرداخت می باشد و اشخاص عادی نمی توانند از آن استفاده کنند. این حساب کارمزدی بسیار پایین به تراکنش ها اختصاص داده و حتی برای کمترین میزان موجودی، سود ماهیانه در نظر می گیرد.

با داشتن اکانت پرفکت مانی و شارژ آن به آسانی قادر به خرید کالا یا خدمات مورد نظر از سایت های گوناگون خواهید بود. به منظور خرید پرفکت مانی از سایت های صرافی احراز هویت شما باید از طریق ارسال تصویر مدرک شناسایی تایید شود، سپس با ارسال شماره حساب برای صرافی، به راحتی می توانید آن را دریافت کنید. پروسه فروش پرفکت مانی نیز مانند خرید آن است، بدین نحو که پس از ثبت نام در سایت های ارائه ارز دیجیتال، پرفکت مانی خود را برای آن ها ارسال می نمائید و در مقابل ریال دریافت می کنید. همچنین با خرید پرفکت مانی و ارسال آن به صرافی ها یا سایت های فروش ارز می توان به خرید بیت کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند خرید تتر پرداخت.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات