آموزش 8 روش رفع ارور Binkw32.dll در ویندوز 10 ، 8 و7

آموزش ۸ روش رفع ارور Binkw32.dll در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

در زمان اجرا و یا نصب بازی های خاص ? ، ممکن است با ارور Binkw32.dll مواجه شوید. این خطا به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهند که توسط کاربر قابل رفع می باشند. امروز در انزل وب قصد داریم تا روش های رفع ارور Binkw32.dll در ویندوز ۱۰، ۸ و ۷ را به شما آموزش دهیم.

حل مشکل پیغام خطای Binkw32.dll Is Missing ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

How to Fix Binkw32.dll Is Missing Errors

بسیاری از بازی های کامپیوتری، از کدک Bink Video استفاده می کنند. فایل Binkw32.dll نیز توسط این برنامه و برای بهبود بازی ها طراحی شده است. این مشکل بیشتر به دلیل اجرای نسخه های آسیب دیده بازی ناشی از CD یا DVD غیر اصلی و یا فایل دانلود غیر ارجینال رخ می دهد. از جمله بازی هایی که ممکن است دچار این مشکل شوند، می توان به The Elder Scrolls IV: Oblivion، Hitman: Blood Money، BioShock، Age of Empires III، Civilization III، Empire Earth II، Demon Stone، Dungeon Siege II، Tomb Raider: Legen، Star Wars: Battlefront و.. اشاره کرد. قابل ذکر است که روش های زیر در نسخه های مختلف ویندوز مانند ۷، ۸ و ۱۰ به شکل مشابه در دسترس هستند.

حل مشکل Binkw32.dll با بسته و باز کردن بازی

یکی از ساده ترین راه های رفع مشکل ارور Binkw32.dll در بازی، بستن و باز کردن مجدد بازی مشکل دار می باشد. بازی ها ممکن است دارای مشکل موقتی باشند که با انجام این کار، مشکل رفع می شود.

همچنین اگر با ارور Msvcp120.dll هم مواجه شدید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۰ روش رفع مشکل ارور Msvcp120.dll is Missing ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را هم مطالعه نمایید.

روش رفع پیغام خطای Binkw32.dll Is Missing

یکی از اصولی ترین راه های رفع مشکل، استفاده از برنامه RAD Video Tools می باشد.

روش رفع پیغام خطای Binkw32.dll Is Missing

این ابزار را دانلود و نصب کنید تا فایل Binkw32.dll مفقود و یا معیوب شده جایگزین شود و مشکل شما رفع شود.

روش رفع پیغام خطای Binkw32.dll Is Missing

نصب مجدد بازی برای رفع خطای Binkw32.dll

ممکن است مشکلی در فایل های بازی شما به وجود آمده باشد. در صورتی که مشکل هنوز رفع نشده است، اقدام به حذف و نصب مجدد بازی معیوب کنید تا مشکل رفع شود. برای حذف بازی کافیست تا دکمه های Windows key + R را فشار داده و سپس عبارت appwiz.cpl را وارد و اینتر کنید.

نصب مجدد بازی برای رفع خطای Binkw32.dll

توجه داشته باشید که بعد از حذف بازی کامپیوتر را ریستارت کرده و و سپس بازی را نصب کنید.

حل مشکل ارور فایل Binkw32.dll با آپدیت بازی

برخی از خطا های رخ داده نیاز به آپدیت کردن بازی دارند. به همین منظور بهتر است تا بازی مورد نظر را به آخرین نسخه منتشر شده آپدیت کنید.

همینطور برای رفع ارور Xinput1_3.dll، مطالعه مطلب آموزش ۷ روش رفع ارور Xinput1_3.dll در ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ هم برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

کپی فایل روش حل مشکل ارور Binkw32 dll در ویندوز ۷ ، ۸ و ۱۰

در برخی از موارد لازم است که فایل binkw32.dll را از محل نصب بازی کپی کرده و آن را در پوشه C:\Windows\System قرار دهید. برخی از کاربران با این روش مشکل را رفع کرده اند.

روش حل مشکل Binkw32.dll برای GTA IV و..

اگر فایل Binkw32.dll را در محل نصب بازی پیدا نکردید، به دیسک یا فایل دانلود شده مراجعه کرده و این فایل را به محل نصب بازی کپی کنید. معمولا این فایل در پوشه Files/System درون دیسک یا فایل نصب وجود دارد. محل نصب بازی به صورت پیشفرض C:\Program Files\<<your game>> می باشد.

حل مشکل Binkw32.dll Was Not Found با آپدیت درایور

عدم آپدیت بودن درایور های دستگاه به خصوص درایور کارت گرافیک، عامل دیگر بروز این مشکل است. با کمک مطلب آموزش آپدیت درایور، اقدام به آپدیت کردن درایور های خود به خصوص درایور کارت گرافیک کنید.

ارتقا کارت گرافیک برای رفع ارور Binkw32.dll

این دلیل ممکن است کمتر رخ دهد اما گاهی قدرتمند نبودن کارت گرافیک هم می تواند دلیل ارور Binkw32.dll باشد. بنابراین مشخصات بازی و حداقل سیستم مورد نیاز را بررسی کنید. در صورت نیاز ممکن است لازم باشد تا کارت گرافیک خود را ارتقا بخشید.

در پایان در صورتی که با ارور MSVCP140.dll نیز مواجه شدید، مطالعه مطلب آموزش ۷ روش رفع ارور MSVCP140.dll ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راه های رفع مشکل ارور Binkw32.dll در ویندوز را به شما آموزش دادیم. مشکل شما با چه راه حلی رفع شد؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه رفع مشکل ارور Binkw32.dll را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

راهنما تست شده برای رفع ارور ISDone.dll در نصب بازی و برنامه
راهنما تست شده برای رفع ارور ISDone.dll در نصب بازی و برنامه
آموزش روش رفع ارور msvcp110.dll ویندوز
آموزش ۸ روش رفع ارور msvcp110.dll ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..
آموزش 4 راهکار برای رفع ارور mfplat.dll در ویندوز 11، 10 و..
آموزش ۴ راهکار برای رفع ارور mfplat.dll در ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..
آموزش 7 روش رفع ارور uplay_r1_loader64.dll ویندوز 11 ، 10 و..
آموزش ۷ روش رفع ارور uplay_r1_loader64.dll ویندوز ۱۱ ، ۱۰ و..

نظرات