12 تا از بهترین برنامه برای ضبط مکالمه در اندروید

۱۲ تا از بهترین برنامه برای ضبط مکالمه در اندروید

آیا این مشکل برای شما پیش آمده است که بخواهید به تماس های گذشته خود دسترسی پیدا کنید ولی نتوانید؟ در واقع قابلیت ضبط مکالمه ? به طور پیشفرض بر روی بیشتر دستگاه های اندرویدی وجود دارد ولی گزینه ای با این موضوع در گوشی های اندروید مشاهده نمی شود. شما باید این کار را با نرم افزار های ضبط مکالمه انجام دهید. در این مطلب قصد داریم ۱۲ تا از بهترین برنامه برای ضبط مکالمه در اندروید را به شما معرفی کنیم پس با انزل وب همراه باشید.

دانلود بهترین برنامه ضبط صدا در حین تماس برای اندروید

Best Call recorder Android Apps

ضبط تماس در اندروید بسیار کاربردی است. برای حل مشکل ضبط مکالمه در اندروید دو روش وجود دارد. یکی از آنها استفاده از برنامه ضبط صدا هنگام مکالمه است. برخی از افراد به دلایل مختلفی مثل دلایل امنیتی یا دلایل شخصی نیاز به چنین برنامه هایی دارند. نحوه ضبط مکالمه در اندروید با آیفون متفاوت است.

اگر گوشی های شرکت اپل استفاده می کنید می توانید بهترین برنامه ها برای ضبط مکالمه آیفون را مطالعه کنید. قبل از هر چیز لطفا توجه داشته باشید در Android 9.0 Pie استفاده از برنامه های ضبط تماس، به روش های زیادی محدود شده. با این حال، شما می توانید همه ی برنامه های زیر را بررسی کنید تا شاید یکی از آنها پاسخ حل مشکل ضبط مکالمات در اندروید ۹ باشد. جالب است بدانید استفاده از برنامه های ضبط مکالمه در برخی از کشور ها مثل ایالات متحده غیر قانونی است!

قابل ذکر است که نسخه کامل و رایگان برنامه های معرفی شده را می توانید از سایت های ایرانی دانلود کنید.

نرم افزار Cube Call Recorder ACR ضبط مکالمه در اندروید ۹ ، ۱۰ و..

Cube Call Recorder ACR تنها برنامه در این لیست است که هم به شما اجازه می دهد تماس های معمولی تلفن خود را ضبط کنید و هم اجازه می دهد تماس های دریافتی از نرم افزار هایی مثل WhatsApp ، Telegram ، Skype ، Viber ، Facebook و… را ضبط کنید (البته این قابلیت در برخی دستگاه ها پشتیبانی نمی شود). اگر به دنبال ضبط تماس های تصویری واتساپ هستید می توانید مطلب مرتبط ما را مطالعه کنید.

علاوه بر آن این برنامه شاید تنها راه حل مشکل ضبط مکالمه در اندروید ۱۰ باشد و شاید پاسخ راه حل ضبط مکالمه در اندروید ۹ نیز باشد. بهترین بخش در مورد این برنامه این است که استفاده از آن کاملاً رایگان است و در حین ضبط تماس ها هیچ تبلیغی ارائه نمی دهد. در واقع می توان این نرم افزار را بهترین برنامه برای ضبط مکالمه در اندروید نام برد.

معرفی بهترین برنامه های ضبط مکالمه اندروید

نرم افزار Call Recorder – ACR برنامه ضبط صدا در حین مکالمه برای اندروید

Call Recorder – ACR نیز یکی از برنامه های خوب در زمینه ضبط مکالمه تلفنی است. برنامه می تواند تماسهای ورودی و خروجی شما را ردیابی کرده و بدون نیاز به انجام کاری، آنها را ضبط کند. این یکی از برنامه هایی است که روی اکثر دستگاه ها کار می کند. این برنامه همچنین از چندین فضای ذخیره سازی ابری از جمله Dropbox ، Google Drive ، OneDrive ، FTP و WebDAV پشتیبانی می کند. این برنامه حتی به شما امکان می دهد تماس های ضبط شده را مستقیماً به ایمیل مورد نظر خود ارسال کنید. می توانید از برنامه به صورت رایگان با تبلیغات استفاده کنید، یا نسخه حرفه ای را خریداری کنید تا همه تبلیغات حذف شود.

 

معرفی بهترین برنامه های ضبط مکالمه اندروید

برنامه Automatic Call Recorder by Recorder & Smart Apps ضبط صدا هنگام مکالمه برای اندروید

Automatic Call Recorder by Recorder & Smart Apps با میانگین امتیاز ۴.۶ در Google play، یکی از محبوب ترین برنامه های ضبط تماس در Play Store است. این برنامه مخصوص ضبط و سازماندهی تمام تماس های دریافتی شما است. می توانید برنامه را تنظیم کنید تا به طور خودکار تماسها را ذخیره کند یا در زمان پایان یک تماس از شما سؤال کند. ویژگی (Ask to save) به کاهش تعداد تماس های ذخیره شده در تلفن شما کمک می کند و اطمینان می یابد که فقط آن تماس ها مهم هستند که ذخیره می شوند.

اگرچه از ذخیره سازی ابری را پشتیبانی نمی کند، اما به شما امکان می دهد تماس های ضبط شده را از طریق Dropbox ، Google ، Skype و موارد دیگر به اشتراک بگذارید. این برنامه رایگان برای استفاده با تبلیغات است. یک نسخه پولی وجود دارد که تبلیغات را به طور کامل حذف می کند.

معرفی بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید

اپلیکیشن Truecaller برنامه ضبط مکالمه دوطرفه اندروید

Truecaller یک برنامه شناساننده تماس گیرنده است. که به ما امکان می دهد شماره های ناشناخته را شناسایی کنیم. Truecaller همچنین یک ویژگی ضبط تماس را ارائه می دهد که بسیار مناسب است. این برنامه علاوه بر اینکه نشان می دهد چه کسی با شما تماس گرفته است، این امکان را نیز فراهم می کند تا از تماس های Spam (ناخواسته) جلوگیری کنید. می توانید از آن برای ضبط تمام تماس های خود استفاده کنید. این برنامه با ۱۴ روز مهلت تست رایگان و هزینه ماهیانه ۴۹ پوند به فروش می رسد.

معرفی بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید

نرم افزار Call Recorder By Lovakara برنامه ضبط صدا در حین مکالمه برای اندروید

Call Recorder By Lovakara یک برنامه ضبط تماس رایگان است که می توانید برای ضبط خودکار تماس های خود استفاده کنید. برنامه به شما امکان می دهد تا تمام تماس های ضبط شده خود را در قالب MP3 ذخیره کنید. می توانید تماس های تلفنی خود را ذخیره کنید، یا اگر تلفن شما از آن پشتیبانی می کند می توانید آنها را به کارت SD منتقل کنید. با این حال، هیچ پشتیبانی از فضای ابری وجود ندارد. همچنین، این برنامه توسط تبلیغات پشتیبانی می شود و نسخه پولی برای حذف تبلیغات وجود ندارد. این برنامه و آنچه قرار است انجام دهد کاملاً رایگان است.

معرفی بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید

دانلود برنامه ضبط مکالمه خودکار Call Recorder by Top Weather Studio

Call Recorder by Weather Studio نیز یکی دیگر از برنامه های ضبط مکالمه با کیفیت عالی اندروید است. برنامه کار می کند و به شما امکان می دهد تماس های ورودی و خروجی را ضبط کنید. این برنامه دارای چندین پیش تنظیم ضبط مانند ضبط تمام تماس ها ، نادیده گرفتن همه تماس ها ، ضبط تماس از مخاطبین ، نادیده گرفتن تماس از مخاطبین و موارد دیگر است که به سلیقه خود می توانید آنها را تنظیم کنید. این برنامه به شما امکان می دهد تا ضبط های خود را در قالب MP3 ذخیره کنید و آنها را به کارت SD منتقل کنید یا در Google Drive بارگذاری کنید.

معرفی بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید

اپلیکیشن RMC: Android Call Recorder دانلود رایگان ضبط مکالمه دوطرفه برای اندروید

RMC: Android Call Recorder یکی از متنوع ترین برنامه های ضبط تماس در فروشگاه Play است. این برنامه نه تنها به شما امکان می دهد تماس های صوتی را با فرمت های MP3 و WAV ضبط کنید، بلکه از فرمت های دیگر مانند AMR ، MP4 و ۳GP نیز پشتیبانی می کند. برنامه به طور خودکار تمام تماس های ورودی و خروجی را ضبط می کند و به شما امکان می دهد تا گزارش های تماس را مرتب و جستجو کنید.

همچنین دارای پوشه زباله داخلی است که ترس از حذف تصادفی تماسهای ذخیره شده را از بین می برد. همچنین می توانید موارد مختلفی از قبیل ضبط کانال ها (بین مونو و استریو را انتخاب کنید) و میزان بیت را تنظیم کنید. همچنین از فضای ابری Dropbox و Google Drive پشتیبانی می کند. برنامه کاملاً رایگان است و با تبلیغات پشتیبانی می شود.

معرفی بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید

Automatic Call Recorder، برنامه ضبط مکالمه برای هواوی و سامسونگ

Automatic Call Recorder یکی از بهترین برنامه های ضبط تماس است که هم اکنون می توانید آن را بارگیری و استفاده کنید. این برنامه در چند دستگاه مختلف استفاده شده و بدون مشکل در همه آنها کار کرده است. این نرم افزار به شما امکان می دهد هر تعداد تماس را ضبط کنید و سه حالت مختلف برای ضبط خودکار تماس های شما باشد. این سه حالت عبارتند از: ۱. می توانید همه تماس ها را ضبط کنید ۲. تماس های مربوط را فقط برای مخاطبین ذخیره شده ضبط کنید ۳. تماس هایی را برای شماره هایی که در مخاطبین ذخیره نشده اند را ضبط کنید.

این برنامه همچنین دارای سازگاری مناسب با DropBox و Google Drive است. بنابراین نیازی نیست که نگران فضای خالی گوشی هوشمند خود نباشید. می توانید نسخه رایگان برنامه را با تبلیغات استفاده کنید، یا نسخه حرفه ای را بخرید که تبلیغات را به طور کامل حذف می کند.

معرفی بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید

نرم افزار All Call Recorder Lite 2020، برنامه ضبط صدا در هنگام مکالمه برای اندروید

All Call Recorder Lite 2020 یکی دیگر از برنامه های ضبط تماس برای دستگاه Android شما است. این یکی از برنامه های ساده تر در لیست است و فقط توابع اساسی را ارائه می دهد. این برنامه به شما امکان می دهد تماس های ورودی و خروجی را ضبط کنید و دارای یک پخش کننده صوتی است که می توانید برای پخش ضبط های خود استفاده کنید.

از ویژگی های اضافی مانند جستجو و مرتب سازی ، پشتیبانی از ذخیره سازی ابری و انتقال پرونده ها به کارت SD پشتیبانی نمی شود. اگر به دنبال یک برنامه سبک و کم حجم برای ضبط تماس های تلفنی خود هستید، این موردی است که می توانید دریافت کنید.

معرفی بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید

نرم افزار Blackbox Call Recorder، ضبط صدا هنگام مکالمه برای اندروید

Blackbox Call Recorder یک برنامه ضبط تماس عالی برای اندروید است که می توانید برای ضبط تماس های خود استفاده کنید. این اپلیکیشن تماس شما را به صورت خودکار ضبط می کند. همه ضبط های تماس با قابلیت پشتیبان گیری شده در Google Drive هستند.

این برنامه همچنین دارای ویژگی قفل امنیتی است که از دسترسی افراد ناخواسته به سابقه ضبط تماس شما جلوگیری می کند. سایر ویژگی ها عبارتند از: امکان پنهان کردن ضبط ها از برنامه های دیگر در تلفن شما، پاک کردن خودکار ضبط های قدیمی، پشتیبانی از هدفون بلوتوثی، پشتیبانی از دو سیم کارت و موارد دیگر. به طور کلی، این یکی از بهترین اگر بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید است.

معرفی بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید

برنامه ضبط مکالمه دوطرفه اندروید Call Recorder Automatic

Call Recorder Automatic یک برنامه مناسب برای ضبط تماس تلفنی است. خوب کار می کند، اما شما باید تلفن خود را در حالت بلندگو نگه دارید تا هر دو طرف مکالمه را ضبط کنید. برنامه ساده است و استفاده از آن آسان است. این تماسها را ضبط می کند و سپس می توانید آنها را سازماندهی کنید، آنها را به اشتراک بگذارید یا آنها را به دلخواه ذخیره کنید. این نرم افزار تست شده و خوب عمل کرده است.

معرفی بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید

برنامه Smart Recorder by SmartMob نرم افزار ضبط مکالمه اندروید

Smart Recorder by SmartMob یک برنامه ضبط صدا است. این اپلیکیشن در حقیقت برای ضبط تماس طراحی نشده است ، اما می تواند آن را با دقت انجام دهد. بیشتر ویژگی های آن برای ضبط مکالمه است، در ضبط صدا بسیار خوب است و ویژگی ضبط مکالمه نیز جزء عملکرد آن است. برای اینکه بتوانید ضبط های طولانی تر انجام دهید، ممکن است این برنامه را از شارژ زیادی استفاده کند. شما همچنین می توانید بهترین برنامه های ضبط صدا را نیز مطالعه کنید. در صورت کار نکردن برنامه های بالا این برنامه ها تنها راه رفع مشکل ضبط مکالمه در اندروید ۹ هستند.

معرفی بهترین برنامه های ضبط تماس برای اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین و قوی ترین برنامه ها را برای ضبط مکالمه اندروید معرفی کردیم. شما از کدام سرویس استفاده کردید و نظر شما راجب آن چیست؟ می توانید نظرات، پیشنهاد و تجربیات خود در زمینه برنامه ضبط تماس تلفنی را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

آموزش 15 روش حل مشکل صدای تماس شیائومی ، سامسونگ ، هواوی و...
آموزش ۱۵ روش حل مشکل صدای تماس شیائومی ، سامسونگ ، هواوی و…
آموزش 4 ترفند فعال سازی عدم دسترسی به خط ایرانسل ، همراه اول و...
آموزش ۴ ترفند فعال سازی عدم دسترسی به خط ایرانسل ، همراه اول و…
آموزش 4 روش اطلاع از روشن شدن خط ایرانسل ، رایتل و..
آموزش ۴ روش اطلاع از روشن شدن خط ایرانسل ، رایتل و..
آموزش 7 روش حل مشکل ضبط مکالمه در اندروید
آموزش ۷ روش حل مشکل ضبط مکالمه در اندروید

نظرات

  • سعيد says:

    سلام
    برای ضبط مکالمه در گوشی A50 و اندروید ۹ و ۱۰ فقط و فقط نرم افزار skvalex کار میکنه
    ولی متاسفانه پولیه که بعد دوره ی آزمایشی از کار میوفته
    خیلی عالی و واضح ضبط میکنه

  • مجید says:

    سلام تنها برنامه ای که تماسبهای تمام وذژنها رو عالی ضبط میکنه call recorder skvalexهستش البته نسخه تریالش برید نصب کنید واقعا عالیه متاسفانه چون پولی هستش ما نمیتونیم بخریمش باور کنید کبفیتش عالیه بیست بیست

  • محمدرضا says:

    هیچکدوم از این برنامه ها روی اندروید ۱۰ کار نمیکنه گوشیه من A30s هست همرو نصب کردم ولی نشد اگر کسی راهی بلده ممنون میشم بگه،مرسی

    • باقر says:

      داداش گوشی منم a30 هست اندرویدمم ۱۰هست اصلا هیچ‌برنامه ای ضبط تماس جواب نمیده

  • میلاد says:

    از بین همه، کدوم بهتره؟؟؟؟ من میخوام صدای طرف مقابل خیلی رسا و با کیفیت باشه؟ کدوم رو نصب کنم؟؟

  • حمید says:

    Salan kheili khoob bood app aval ro nasb kardam mofid bood

  • مهدی says:

    چرت بود

    برنامه اول هم برای اندروید ۱۰ کار نمیده

  • علی says:

    من از برنامه اول استفاده کردم و خیلی خوب کار کرد. توضیحاتتون خیلی کامل بود. بازم از این نوع نوشته ها بزارید