خرید آنلاین انواع تجهیزات شبکه در فروشگاه "برقچی"

خرید آنلاین انواع تجهیزات شبکه در فروشگاه “برقچی”

امروزه خرید های اینترنتی نسبت به گذشته طرفداران بیشماری پیدا کرده و افراد برای خریدهای خود دیگر همانند گذشته به داخل شهر و گشتن در فروشگاه های مختلف بسنده نمیکنند و برای خریدهای خود روش های نوین و اینترنتی را انتخاب کرده اند. از مزایای خریدهای اینترنتی میتوان به موارد بیشماری اشاره کرد که از مهمترین آن ها میتوان به مقایسه چندین محصول با یکدیگر به سادگی ، صرفه جویی در وقت ، یافتن قیمت های مناسب در بین فروشگاه های آنلاین مختلف و … اشاره کرد.

تجهیزات شبکه همانند کابل های شبکه ، انواع مودم ها ، پچ کورد شبکه ، رک شبکه و … و همچنین انواع تجهیزات برقی و الکتریکی موجود در خانه مانند محافظ های ولتاژ ، چند راهی برق ، لامپ های LED و … از این قافله عقب نمانده و روز به روز خریدهای ثبت شده انلاین این نوع از محصولات در حال افزایش است.

تجهیزات شبکه به دلیل شباهت بسیار زیاد با یکدیگر نیاز به اطلاعات بالایی از سوی خریدار می باشد که با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی تجهیزات شبکه میتوانید انواع و اقسام محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه و اقدام به خرید نمایید.

“برقچی” یکی از فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش انواع تجهیزات پسیو مانند پچ پنل ، کابل شبکه و … ، اکتیو ، برقی و دوربین مدار بسته می باشد که با دارا بودن مجوزهای کسب و کار اینترنتی اقدام به فروش انواع این محصولات می نماید.

فروشگاه برقچی با تنوع بسیار بالای محصولات خود دست شما را برای مقایسه و انتخاب کالای مورد نظر باز می گذارد و شما میتوانید با دیدن عکس های مختلف و مقایسه کالاها با یکدیگر خرید خود را با اطلاعات کافی از محصول انجام دهید.

از دیگر مزایای خوب برقچی میتوان به پشتیبانی آنلاین توسط تیم پشتیبانی این مجموعه اشاره کرد. تیم ۵ نفره پشتیبانی برقچی آمادگی پاسخ به سوالات فنی شما را خواهند داشت و شما را برای خرید کالای مورد نظر و مناسب راهنمایی میکنند.

از دیگر مزایای خوب و برجسته فروشگاه برقچی می توان به ارسال سریع کالای خریداری شده در همان روز اشاره کرد. با خرید از این فروشگاه کالای خریداری شده در همان روز و در اسرع وقت برای مشتریان ساکن در تهران ارسال می شود و در همان روز میتوانید کالای خود را تحویل بگیرید.

برای مشتریان ساکن در دیگر شهرها ارسال از طریق پست پیشتاز و بین ۲ الی ۴ روز کاری میباشد.

انواع تجهیزات شبکه موجود در فروشگاه برقچی

انواع تجهیزات شبکه موجود در فروشگاه برقچی

در فروشگاه برقچی انواع تجهیزات پسیو شبکه اعم از کابل شبکه ، پچ کورد ، پچ پنل ، انواع رک های شبکه ، کیستون ، سوکت ، ترانکینگ با برندهای مختلف خارجی و داخلی و متعلقات ترانکینگ موجود و به فروش میرسد.

تجهیزات اکتیو شبکه شامل انواع مودم های وایرلس ، مودم های VDSL ، مودم های جیبی و همراه ، اکسس پوینت ، روتر ، سوئیچ شبکه و …

انواع تجهیزات برقی شامل چند راهی های برق ، محافظ های ولتاژ ، گیرنده های دیجیتال ، آنتن های تلویزیون ، هواکش های خانگی و صنعتی ، انواع کلید و پریز خانگی و صنعتی ، لامپ های LED و لامپ های تزئینی و …

انواع تجهیزات فیبر نوری شامل انواع کابل های فیبر نوری ، پچ کورد فیبر نوری ، پچ پنل ، ماژول و مبدل های فیبر نوری و …

و همچنین انواع دوربین مدار بسته و تلفن های سانترال نیز از دیگر محصولات موجود در سبد خرید بزرگ این فروشگاه اینترنتی می باشد.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری
لینک کوتاه
برچسب ها

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات