تبدیل فایل PDF به پاورپوینت به آنلاین و با نرم افزار

۶ روش تبدیل فایل PDF به پاورپوینت آنلاین و با نرم افزار

آیا می خواهید تبدیل فایل PDF به پاورپوینت را انجام بدهید ? اما روش انجام آن را نمی دانسید؟ برای آموزش ۶ روش تبدیل فایل PDF به پاورپوینت به صورت آنلاین و با نرم افزار با انزل وب همراه باشید.

نحوه تبدیل فرمت PowerPoint به پی دی اف بدون بهم ریختگی و آنلاین

How to Convert PDF to PowerPoint File 

خوشبختانه برای تبدیل PDF به PowerPoint  وب سایت های بسیار زیادی تاسیس شده است که به شما این امکان را می دهد تا بدون مشکل تبدیل پی دی اف به پاورپوینت را انجام بدهید. در این مطلب شما را با ۵ وب سایت برای تبدیل پی دی اف به پاورپوینت بدون بهم ریختگی آشنا خواهیم کرد.

تبدیل PDF به پاورپوینت آنلاین با Pdfconverter

تبدیل pdf به پاورپوینت

Pdfconverter یکی از بهترین وب سایت ها برای تبدیل PDF به پاورپوینت بدون نرم افزار است با استفاده از این سایت می توانید به راحتی فایل PDF خود را آپلود کرده و نسخه نهایی تبدیل PDF به PowerPoint بدون بهم ریختگی را دریافت کنید. مزیت این سایت در آن است که برای تبدیل فایل خود نیازی به ثبت نام ندارید و می توانید به راحتی و بدون مشکل فایل خود را تبدیل کنید. Pdfconverter به شما اجازه می دهد تا از دراپ باکس و یا گوگل درایو خود نیز اقدام به آپلود فایل PDF کنید.

تبدیل PDF به PowerPoint آنلاین با Smallpdf

تبدیل pdf به پاورپوینت

یکی دیگر از وب سایت هایی که به شما برای تبدیل PDF به PPT بدون بهم ریختگی کمک می کند وب سایت Smallpdf است. این وب سایت برای کاربران خود امکان تبدیل پاورپوینت به پی دی اف و تبدیل پی دی اف به پاورپوینت بدون تغییر فونت را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی این کار را انجام بدهند. اگر نرم افزار تبدیل PDF به PowerPoint را ندارید می توانید از این وب سایت آنلاین برای تبدیل فرمت خود استفاده کنید.

نحوه تبدیل فایل PDF به پاورپوینت با Pdf2go

تبدیل pdf به پاورپوینت

برای تبدیل PDF به پاورپوینت فارسی وب سایت های مختلفی برنامه نویسی شده اند. یکی از این وب سایت ها Pdf2go است. این وب سایت امکان تبدیل PDF به پاور را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به راحتی تبدیل فرمت ها و کانورت های خود را انجام بدهند.

تبدیل فرمت PDF به پاورپوینت با Ilovepdf

تبدیل pdf به پاورپوینت

Ilovepdf وب سایت بسیار ساده ای است که به راحتی می توانید از آن برای تبدیل فایل های PDF خود به پاورپوینت استفاده کنید. این وب سایت علاوه بر قابلیت آپلود مستقیم به شما امکان استفاده از فایل های موجود در دراپ باکس و گوگل درایو تان را نیز می دهد.

تبدیل فایل پی دی اف به پاورپوینت فارسی با Document.online

تبدیل pdf به پاورپوینت

Document.online بی شک بهترین وب سایت برای کار با فایل های مختلف است. این وب سایت به شما امکانات فوق العاده ای می دهد که یکی از کوچکترین های آن تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر است. با استفاده از این وب سایت می توانید هر فایلی که مدنظرتان دارید را آپلود کنید و تغییرات مختلفی را بر روی آن اعمال کنید و در نهایت آن را دانلود کنید. برای تبدیل PDF فارسی به ورد می توانید مطلب آموزشی ما را در این رابطه بخوانید.

وارد کردن PDF به پاورپوینت

برای وارد کردن انتقال جدول از پی دی اف به پاورپوینت یا هر حالت دیگری از فایل PDF سه راه در پیش روی خود خواهید داشت که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت. برای تغییر اندازه صفحه پاورپوینت می توانید آموزش ما را مطالعه کنید.

PDF را به عنوان Object وارد کنید

اگر می خواهید PDF را در ارائه پاورپوینت خود به طور مستقیم نمایش دهید، می توانید آن را به عنوان یک شی وارد کنید. برای این کار بر روی تب Insert کلیک کرده و سپس بر روی Object کلیک کنید.

تبدیل pdf به پاورپوینت

بر روی دکمه Create from file کلیک کرده و سپس بر روی Browse کلیک کنید. پرونده PDF خود را انتخاب کرده و سپس بر روی OK کلیک کنید. هیچکدام از گزینه ها را تیک نکنید.

تبدیل pdf به پاورپوینت

اگر همه چیز خوب پیش برود ، باید، صفحه اول فایل PDF را که بر روی اسلاید نمایش داده شده است مشاهده کنید. می توانید آموزش تبدیل فایل ورد به پاورپوینت را نیز مطالعه کنید.

درج PDF و Attach Action را وارد کنید

چند روش وجود دارد که می توانید یک اکشن را به سند PDF درج شده وصل کنید. در پاورپوینت، بر روی شی اسلاید خود بر روی فایل پرونده PDF کلیک کرده و سپس بر روی تب Insert کلیک کرده و سپس بر روی Action کلیک کنید.

تبدیل pdf به پاورپوینت

کادر Action Settings ظاهر می شود و در اینجا Action Object را انتخاب کرده و سپس Open را از منو انتخاب کنید.

تبدیل pdf به پاورپوینت

اگر هم اکنون نمایش اسلایدها را اجرا کردید ، باید بتوانید روی اسلایدها بر روی PDF کلیک کنید و باید فایل PDF را باز کند. اگر پس از این کار برای شما فایل PDF باز نشد لازم است تا تنظیمات را اعمال کنید. اولین کاری که ما باید انجام دهیم این است که مسیر فایل اجرایی PDF Reader خود را مشخص کنید. برای این کار، میانبر برنامه را پیدا کنید، بر روی آن راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید.

تبدیل pdf به پاورپوینت

مطابق شکل زیر کل مسیر ذکر شده در کادر Target را کپی کنید. Notepad را باز کنید و از آن استفاده کنید تا کل دستوری که در ادامه به شما خواهیم گفت را بسازیم.

تبدیل pdf به پاورپوینت

در فایل Notepad مشابه تصویر زیر عبارت /A page=2=OpenActions را به همراه کوتیشن های خود به متن اضافه کنید.

تبدیل pdf به پاورپوینت

بعد از آن نیز آدرس محلی که فایل PDF شما قرار دارد را به همراه کوتیشن به ادامه متن داخل NotePad خود اضافه کنید.

تبدیل pdf به پاورپوینت

حالا در پنجره Action Settings در قسمت Run Program متن ساخته شده را کپی کنید.

تبدیل pdf به پاورپوینت

انتقال عکس از PDF به پاورپوینت

اگر لازم نیست محتوای زیادی از سند PDF خود را در پاورپوینت وارد کنید ، می توانید به سادگی برخی از بریده های صفحه PDF را بگیرید و آن ها را وارد کنید. برای این کار بر روی Insert کلیک کرده و سپس Screenshot را انتخاب کنید. در حالت فهرست، متوجه خواهید شد که پنجره و پیوندی را برای Clipping Screen به شما نشان می دهد.

تبدیل pdf به پاورپوینت

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۶ روش تبدیل فایل PDF به پاورپوینت به آنلاین و با نرم افزار را بررسی کردیم. امیدوارم بتوانید از این روش ها برای تبدیل فرمت فایل PDF خود به پاورپوینت استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه فرمت فایل PDF به پاورپوینت را با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

9 ابزار قوی و سریع ویرایشگر PDF آنلاین (فارسی و انگلیسی)
۹ ابزار قوی و سریع ویرایشگر PDF آنلاین (فارسی و انگلیسی)
آموزش پرینت گرفتن PDF (در همه دستگاه ها)
آموزش پرینت گرفتن PDF (در همه دستگاه ها)
آموزش کامل تنظیمات پرینت PDF : چاپ فایل قفل شده ، چند فایل و..
آموزش کامل تنظیمات پرینت PDF : چاپ فایل قفل شده ، چند فایل و..
آموزش 5 روش قرار دادن فایل پی دی اف PDF در اکسل
آموزش ۵ روش قرار دادن فایل پی دی اف PDF در اکسل

نظرات