10 تا از بهترین بازی دو یا چند نفره آنلاین فارسی اندروید

۱۰ تا از بهترین بازی دو یا چند نفره آنلاین فارسی اندروید

تکنولوژی جای خود را در زمینه های مختلف در زندگی امروز ما پیدا کرده است. به طور مثال در دور همی ها هم بازی های دو یا چند نفره ? ابزاری مناسب برای سرگرم شدن می باشند. امروز در انزل وب تعدادی از بهترین بازی های دو یا چند نفره آنلاین فارسی اندروید را به شما معرفی می کنیم.

دانلود بهترین بازی آنلاین فارسی دو نفره اندروید

Best Persian Online Multiplayer Games for Android

بازی های چند نفره از زمان های گذشته جذابیت خاص خود را داشته اند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، می توانید با کمک گوشی خود بازی های چند نفره را انجام دهید. در این بین برای گوشی های اندروید، بازی های چند نفره آنلاین فارسی گزینه مناسبی می باشند که بهترین آن ها را در ادامه معرفی می کنیم.

 بازی های گروهی اندروید، بازی دور

 بازی های گروهی اندروید، بازی دور

بازی آنلاین برای اندروید دور (دورهمی) با بیش از ۵۰ هزار نصب فعال و دریافت امتیاز ۴.۴ از ۵ جزو بازی های جالب دسته خانوادگی می باشد. دور یک سرگرمی جمعی، مهیج و خنده دار می باشد که برای جمع های ۴ نفره یا ۶ نفره طراحی شده است. نحوه بازی به این شکل است که بازیکن ها دو به دو با هم تیم می شوند و روبروی هم می نشینند. سپس برای هر تیم کلمه ای می آید که یکی از بازیکنان مفهوم آن را با صحبت کردن به هم تیمی اش میرساند و زمانی که هم تیمی اش آن را حدس زد نوبت تیم دیگر می شود و این روند با دور زدن و دست به دست کردن گوشی تا تمام شدن زمان بازی ادامه داده می شود. قابل ذکر است که این بازی پانتومیم نیست و برای رساندن کلمه باید صحبت کنید.

همچنین اگر از علاقه مندان بازی های فکری هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۵ تا از بهترین بازی فکری اندروید برای بزرگسالان و کودکان : فارسی و انگلیسی را هم مطالعه نمایید.

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید Quiz of Kings

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید Quiz of Kings

بازی آنلاین چند نفره اندروید Quiz of Kings اندروید جزو بازی های پرطرفدار می باشد که تا کنون ۵۰۰ هزار نصب فعال را تجربه کرده است. هدف این بازی تست اطلاعات عمومی بوده و در دسته دانستنی ها می باشد. روش بازی به این صورت است که در هر مسابقه ۶ مرحله وجود دارد. هر کاربر موضوع ۳ مرحله را انتخاب می کند. هر مرحله ۳ سوال داشته و آخر بازی کسی که سوالات بیشتری را جواب داده باشد، برنده خواهد بود. در این بازی بیش از یک میلیون سوال متنوع متنی و تصویری به‌ روز در موضوعات مختلف از جمله اطلاعات عمومی، ورزشی، لوگو و سرگرمی، مذهبی، سینما، موسیقی، ریاضی و هوش، فوتبال و.. مخصوص کاربران ایرانی طراحی شده است.

نقطه بازی، بازی آنلاین دو نفره اندروید

نقطه بازی، بازی آنلاین دو نفره اندروید

اکثر کاربران با بازی نقطه بازی آشنا هستند. اما دیگر نیازی به استفاده از کاغذ و خودکار برای بازی کردن آن ندارید. بلکه به سادگی با نصب نقطه بازی می توانید با دوستان خود مشغول انجام این بازی شوید. علاوه بر امکان بازی دو نفره با دوستان، امکان بازی با سیستم در سطوح مختلف نیز وجود دارد. در این بازی تعداد نقطه ها از ۹ نقطه تا ۴۰۰ نقطه (۳در۳ تا ۲۰در۲۰) قابل تنظیم می باشد.

بازی آنلاین گوشی اندروید دهات، مافیا آنلاین

بازی آنلاین گوشی اندروید دهات، مافیا آنلاین

احتمالا بازی گروهی مافیا را قبلا بازی کرده اید یا حداقل اسمش را شنیده اید. مافیا یک بازی دورهمی چند نفره است که تقابل بین اقلیت آگاه و اکثریت نا آگاه صورت می گیرد. اکنون بازی فارسی دهات مافیا آنلاین می تواند شما را با این بازی سرگرم کند. از جمله ویژگی های بازی مافیا آنلاین فارسی می توان به امکان بازی کردن آنلاین ۱۲ نفره، امکان بازی با دوستان، چت داخل بازی، بدون شهروند عادی، امکان نوشتن وصیت و یادداشت قتل، ضد تقلب، نقش های جدید و جذاب و.. اشاره کرد.

بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید، سوبرا (دانلود بازی حکم آنلاین برای اندروید)

بهترین بازی آنلاین دو نفره اندروید، سوبرا (دانلود بازی حکم آنلاین برای اندروید)

اگر شما هم از طرفداران بازی های پرطرفدار در ایران مانند حکم ۴ نفره، شلم ۴ نفره، بیدل، چهاربرگ، تخته نرد آنلاین دونفره برای اندروید، حکم ۲ نفره، شلم ۲ نفره، ریم و.. هستید، به هیچ عنوان سوبرا را از دست ندهید. با دانلود بازی تخته نرد آنلاین فارسی سوبرا مجموعه ای متنوع از بازی های فکری پرطرفدار به صورت آنلاین را در دست خواهید داشت. شما می توانید با بازیکنان حرفه ای از سراسر جهان آشنا شوید، آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید و با آنها گپ بزنید.

همینطور مطالعه مطلب ۷ مورد از بهترین بازی استراتژیک جنگی آنلاین ایرانی و خارجی هم برای علاقه مندان به بازی های استراتژیک، مفید خواهد بود.

بازی آنلاین اندروید بوم (بازی چتی و ۲نفره)

بازی آنلاین اندروید بوم (بازی چتی و ۲نفره)

بازی بوم را می توان از نسل جدید بازی های آنلاین و گروهی ایرانی معرفی کرد. شما ابتدا باید یک موضوع را از بین موضوع های موجود را انتخاب کرده و آن را نقاشی کنید. هم بازی شما باید در سمت دیگر با مشاهده نقاشی شما و حروف موجود، داستان و موضوع را حذس بزند. شما می توانید در این بازی با سایر افراد مانند همشهری، هم محله ای و.. خود نیز آشنا شده و در حین بازی با آن ها گپ هم بزنید. در کل ویژگی های مختلفی در بازی قرار داده شده است که می توانید از آن ها استفاده کرده و سرگرم شوید.

بازی آنلاین گروهی اندروید مونوپولی (بازی آنلاین تجارت)

بازی آنلاین گروهی اندروید مونوپولی (بازی آنلاین تجارت)

مونوپولی یک بازی جدید سرگرم کننده در زمینه خرید و فروش و تجارت است. شما می توانید با خانواده، دوستان و افراد مختلف در سرتاسر ایران به صورت آنلاین بازی کنید.در این بازی می توانید شهرها و شرکت های مختلف رو بخرید، از بازیکن ها اجاره بگیرید و با دیگران معامله کنید تا تبدیل به یک تاجر بزرگ ایرانی در بازی شوید. شما می توانید به صورت آنلاین هم با دوستان خود و هم با سایر افراد و حتی به صورت آفلاین با ربات نیز بازی کنید.

دوز ایرانی، بازی آنلاین فارسی اندروید

دوز ایرانی، بازی آنلاین فارسی اندروید

دوز نیز از دیگر بازی های گروهی ایرانی می باشد که از گذشته مورد استقبال افراد بوده و اکثرا با آن آشنا هستند. بازی دوز ایرانی ۱۲ مهره ای آنلاین هم در این زمینه فعالیت دارد و می توانید با آن به راحتی دوز بازی کنید. در این بازی سعی شده از تمام فضای صفحه دستگاه برای نمایش تخته دوز استفاده شود که بازی کردن راحتتر باشد. بازی در سه حالت یک نفره، دو نفره و آنلاین قابل بازی کردن می باشد.

دانلود بازی آنلاین کم حجم اندروید، منچرز (منچ آنلاین)

دانلود بازی آنلاین کم حجم اندروید، منچرز (منچ آنلاین)

منچرز بازی خاطره انگیز منچ، این بار با قابلیت بازی آنلاین می باشد. اگر از طرفداران منچ هستید، با بازی منچ آنلاین دو نفره اندروید می توانید به صورت آنلاین و یا حتی آفلاین با دوستان خودتان منچ بازی کنید. از ویژگی های این بازی می توان به بازی آنلاین، بازی آفلاین با ربات، قابلیت چت در حین بازی دوستانه و سفارشی سازی مهره ها اشاره کرد.

دانلود بازی های آنلاین دو نفره برای اندروید مارکرفت (مار و پله آنلاین)

دانلود بازی های آنلاین دو نفره برای اندروید مارکرفت (مار و پله آنلاین)

اگر قرار باشد چند تا از بازی هایی که در گذشته با دوستان و اقوام خود در دورهمی را که بازی می کردید نام ببرید، احتمالا مار و پله نیز جزو آن ها است. این بار بازی مارکرفت (مار و پله آنلاین) طراحی شده است تا با دوستان خود (حتی اگر از آن ها فاصله دارید) به بازی بپردازید. پس از دانلود بازی مار و پله آنلاین برای اندروید از ویژگی هایی مانند بازی آنلاین چهار نفره، استفاده از دو تاس و قابلیت تصمیم گیری، بازی با دوستان با قابلیت چت آزاد در بازی دوستانه، امکان بازی تیمی و.. می توانید استفاده کنید.

در پایان پس از دانلود بازی های دو نفره آنلاین برای اندروید اگر قصد آشنایایی با بازی های بیشتری را دارید، مطالعه مطلب ۱۲ تا از بهترین بازی آنلاین اندروید تک و دو نفره : فکری، جنگی، استراتژیک و.. را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز بهترین بازی های مولتی پلیر آنلاین اندروید فارسی را به شما معرفی کردیم. از چه بازی هایی استفاده کردید و نظرتان راجب آن ها چه بود؟ می توانید سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه بازی های آنلاین فارسی را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

سرعت دانلود مورد نیاز برای بازی ، کارهای روزمره و... چقدر باید باشد؟
سرعت دانلود مورد نیاز برای بازی ، کارهای روزمره و… چقدر باید باشد؟
7 تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
۷ تا از بهترین بازی چند نفره بین اندروید و آیفون
8 تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید
۸ تا از بهترین بازی مافیا آنلاین و آفلاین فارسی اندروید
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل
آموزش و راهنما کامل حل مشکل بازی کالاف دیوتی موبایل

نظرات