بهترین برنامه دانلود زیرنویس فارسی ، انگلیسی و.. اندروید

۱۰ تا از بهترین برنامه دانلود زیرنویس فارسی ، انگلیسی و.. اندروید

در چند سال گذشته، تلفن های هوشمند بسیار بهبود یافته اند. با داشتن صفحه نمایش HD و پردازنده های بهتر، اکنون می توانیم فیلم ها ?️ را بدون هیچ گونه مشکلی در گوشی های مان تماشا کنیم. زیرنویس ها برای تماشای برخی فیلم ها ضروری هستند. اگر از جست و جو در انواع سایت ها برای دانلود زیرنویس خسته شده اید، با ما همراه باشید تا ۱۰ تا از بهترین برنامه دانلود زیرنویس فارسی ، انگلیسی و.. اندروید را به شما معرفی کنیم.

دانلود بهترین نرم افزار جستجوی زیرنویس فارسی و.. اندروید

Best Android Subtitle Downloader Apps

تماشای فیلم در تلفن های هوشمند پرکاربرد تر از تماشای آنها در لپ تاپ است. زیرا شما می توانید در هر زمان و مکانی فیلم تماشا کنید. پخش زیر نویس در اندروید به اندازه پخش خود فیلم اهمیت دارد! زیرا فیلم بدون معنی در واقع چیزی بجز چند تصویر متحرک نیست. حتی زیر نویس های انگلیسی ممکن است برای افرادی که به دنبال یادگیری زبان خارجه هستند، مناسب باشند. گاهی نویسنده های زیر نویس ممکن است در نگارش آن اشتباه کنند. شما می توانید بدون هیچ ابزار ویژه ای و با همین دستگاه اندرویدی که در دست دارید، زیرنویس ها را در اندروید ویرایش کنید.

قابل ذکر است که نسخه کامل برنامه های معرفی شده را می توانید از سایت های ایرانی دانلود کنید.

نرم افزار زیرنویس فارسی اندروید ، GMT Subtitles

GMT Subtitles بهترین نرم افزار زیرنویس اندروید برای پیدا کردن و دانلود زیرنویس های فیلم و انیمیشن در تلفن هوشمند اندرویدی شما است. نکته جالب در مورد GMT Subtitle این است که می تواند فیلم ها را برای دانلود زیرنویس به صورت خودکار تشخیص دهد! جدا از آن، همچنین از دانلود زیرنویس از OpenSubtitles ، Podnapisi و BetaSeries به صورت دستی نیز پشتیبانی می کند.

نرم افزار زیرنویس فارسی اندروید : GMT Subtitles

MightySubs نرم افزار زیرنویس اندروید فارسی

MightySubs یک برنامه زیرنویس محبوب است، اما بهترین نیست. دلیل این امر این است که پشتیبانی از اسکن خودکار فیلم ها و انیمیشن ها را ندارد. رابط کاربری MightySubs گیج کننده به نظر می رسد و برای دانلود زیرنویس باید به پوشه ای که فیلم را در آن ذخیره کرده اید بروید. با خرید نسخه کامل می توانید تبلیغات، محدودیتهای دانلود و غیره را حذف کنید.

نرم افزار زیرنویس اندروید فارسی : MightySubs

نرم افزار زیرنویس اندروید ، Get Subtitles

Get Subtitles یکی از برنامه های دانلود زیرنویس مشهور و دارای رتبه برتر است که در فروشگاه Google Play موجود است. با Get Subtitles، به راحتی می توانید زیرنویس های چند زبانه را برای همه فیلم ها، انیمیشن ها و مستندهای مورد علاقه خود بارگیری کنید. نکته جالب در مورد Get Subtitles این است که به طور خودکار دستگاه شما را اسکن کرده و فایل های زیرنویس مخصوص ویدیوهای موجود در گوشی شما را دانلود می کند.

نرم افزار زیرنویس اندروید : Get Subtitles

برنامه زیر نویس اندروید MX Player

MX Player یک برنامه پخش کننده رسانه برای اندروید است. میلیون ها کاربر از این برنامه برای تماشا کردن فیلم ها استفاده می کنند. این برنامه از انواع فرمتها فایل پشتیبانی می کند. بیشتر مردم نمی دانند، اما MX Player دارای یک ابزار دانلود زیرنویس داخلی است. این برنامه زیرنویس ها را از OpenSubtitles.org می گیرد، و این کار به صورت خودکار انجام می شود.

برنامه زیر نویس اندروید : MX Player

قطعاتی از فیلم را دوست ندارید؟ ۵ روش سریع برای برش فیلم در اندروید وجود دارد.

نرم افزار جستجوی زیرنویس فارسی اندروید Sub Loader

اگر به دنبال یک برنامه زیرنویس برای اندروید هستید که سرعت و انتخاب دقیق زیرنویس را ارائه می دهد، ممکن است Sub Loader بهترین انتخاب برای شما باشد. در مقایسه با سایر برنامه های زیرنویس دیگر، Sub Loader یک رابط کابری ساده و روان دارد و به طور خودکار دستگاه Android شما را برای فایل های ویدیویی اسکن می کند. جدا از آن، Sub Loader همچنین به کاربران امکان می دهد چند تنظیمات انتخابی مانند زبان زیرنویس پیش فرض، منبع و غیره را تنظیم کنند.

نرم افزار جستجوی زیرنویس فارسی اندروید : Sub Loader

نرم افزار جستجوی زیرنویس فارسی برای اندروید Subtitle for Movies & TV series

Subtitle for Movies & TV series این یک برنامه عالی برای جستجوی زیرنویس ها از تلفن اندرویدی شما است. بهترین قسمت در مورد این برنامه این است که هیچ تبلیغی در آن نیست. و برنامه کاملاً رایگان است. پس از راه اندازی، برنامه به طور خودکار تمام فیلم های موجود در گوشی شما را تشخیص می دهد و زیر نویس های مناسب آنها را آماده می کند. جستجوی زیرنویس بسیار آسان است. فقط نام فیلم را وارد کنید تا لیست تمام پرونده های زیرنویس موجود را نشان دهد. هرکدام را مطابق نیاز خود بارگیری کنید و لذت ببرید.

نرم افزار جستجوی زیرنویس فارسی برای اندروید : Subtitle for Movies & TV series

Subtitle Downloader نرم افزار زیرنویس اندروید برای فیلم

Subtitle downloader یک برنامه ساده و کم حجم برای جستجوی زیرنویس است. عملیات جستجو سریع است. در هنگام راه اندازی برنامه ، جدیدترین و محبوب ترین فیلم ها را نیز نمایش می دهد. به هر فیلمی که دوست دارید ضربه بزنید و به راحتی لیست زیرنویس های موجود را پیدا کنید. زیرنویس ها به چندین زبان موجود است.

نرم افزار زیرنویس اندروید فیلم : Subtitle downloader

 

Subtitles Downloader یک برنامه جستجوی زیرنویس اندروید

Subtitles downloader یکی از ساده ترین برنامه های زیرنویس موجود در بازار است. رابط کاربری ساده و آسان است. این برنامه نیز تمام فیلم های موجود در گوشی شما را تشخیص می دهد. برای بررسی زیرنویس موجود، فقط از طریق برنامه، روی ویدیو ضربه بزنید. یا می توانید با وارد کردن نام فیلم در نوار جستجو مستقیماً زیرنویس را جستجو کنید. در این برنامه زیرنویس ها به چند زبان موجود است.

برنامه جستجوی زیرنویس اندروید : Subtitles downloader

اگر در باز کردن فیلم در اندروید مشکل دارید، نگران نباشید چون در اندروید ۱۳ روش برای رفع مشکل پخش نشدن فیلم وجود دارد!

دانلود نرم افزار زیرنویس فارسی برای اندروید زیریاب

زیریاب یک برنامه دانلود زیرنویس فارسی فیلم است که توسط برنامه نویسان ایرانی ساخته شده است. فقط کافی است اسم فیلم یا سریال مورد نظر خود را در برنامه زیرنویس جستوجو کنید تا لیست تمامی زیرنویس ها را به شما بدهد و با یک ضربه می توانید زیرنویس را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار زیرنویس فارسی برای اندروید : زیریاب

دانلود برنامه زیرنویس فارسی برای اندروید

زیرنویس نیز یکی دیگر از برنامه های ایرانی جهت پیدا کردن و دانلود زیرنویس است که می توانید از آن استفاده کنید. استفاده از این برنامه آسان و یکی از گزینه های خوب برای دانلود برنامه زیرنویس اندروید است.

دانلود برنامه زیرنویس فارسی برای اندروید : زیرنویس

اگر گوشی شما از فرمت فیلم ها پشتیبانی نمی کند، تغییر فرمت فیلم در اندروید را می توانید انجام دهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز ۱۰ برنامه دانلود زیرنویس فارسی برای اندروید را به شما عزیزان معرفی کردیم. دوست دارید از کدام برنامه دانلود زیرنویس اندروید استفاده کنید؟ کدام برنامه از نظر شما قابلیت های بهتری دارد؟ شما می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

نظرات