نقشه و سرویس های آنلاین مشاهده آمار لحظه ای کرونا در ایران و جهان

نقشه و سرویس های آنلاین مشاهده آمار لحظه ای کرونا در ایران و جهان

با بروز بحران کرونا ویروس ۲۰۱۹ (COVID-19) که در تمام دنیا ? گسترده شده است، اخبار و آمار جعلی نیز بازار داغی پیدا کرده است و مشاهده آمار و اخبار دقیق مشکل است. ما امروز در انزل وب چند منبع، نقشه و سرویس های آنلاین مشاهده آمار لحظه ای کورنا در ایران و جهان را به شما معرفی می کنیم تا همواره بتوانید از آمار دقیق در سطح ایران و جهان مطلع باشید.

مشاهده آنلاین تعداد افراد مبتلا به کرونا در هر کشور دنیا روی نقشه

Best Services for Watching Information and Statistics About Coronavirus

بیماری کرونا که یک بیماری عفونی میباشد، اکنون تقریبا در اکثر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده و مردم کشور های زیادی در دنیا به آن مبتلا شده اند. قابل ذکر است که ما قبلا در انزل وب روش های ساخت ماسک هوا در خانه را هم برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، به شما آموزش داده ایم. متاسفانه با بروز این بحران جدید، سیل اخبار غیر صحیح هم گسترش پیدا کرده است. سرویس هایی که در ادامه معرفی می کنیم، آمار لحظه ای کرونا در هر کشور دنیا را به شما اعلام می کنند.

سرویس آمار کرونا و تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در دنیا CDC

سرویس آمار کرونا CDC 2019 Novel Coronavirus Situation

سرویس مشاهده آمار امروز کرونا CDC 2019 Novel Coronavirus Situation Summary بخشی از وب سایت مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده آمریکا می باشد که برای ارائه اخبار و اطلاع رسانی در مورد این ویروس اختصاص یافته است. در این سرویس به روزرسانی ها به صورت رسمی صورت گرفته و اطلاعات مختلفی توسط کارشناسان در آن ثبت می شود. رابط کاربری نیز ساده بوده و برای یک سایت دولتی، مناسب می باشد.

همچنین در صورتی که نیاز به یک مترجم آنلاین برای ترجمه متن و محتوا سایت ها و مطالب آن ها دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۱۰ مورد از بهترین مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی و.. را هم مطالعه نمایید.

نقشه آنلاین سرویس John Hopkins CSSE برای مشاهده آمار کرونا در ایران و..

سرویس John Hopkins CSSE برای مشاهده آمار کرونا در ایران و..

پس از آن که اوضاع ووهان در ماه ژانویه به یک اورژانس بهداشت جهانی تبدیل شد، تیمی در Center for Systems Science and Engineering (CSSE) در دانشگاه جان هاپکینز سرویس COVID-19 GIS Dashboard را به صورت دوستانه برای نظارت و بررسی آمار کرونا در جهان بر شیوع بیماری در سراسر دنیا تهیه کردند. در این سرویس می توانید تعداد موارد تایید شده مبتلا به ویروس، میزان مرگ و میر و بهبودی کشور های دنیا را به صورت دقیق ردیابی کنید. همچنین نقشه آنلاین کرونا به صورت تعاملی با موارد ذکر شده نیز به شما نمایش داده می شود.

همینطور در صورت نیاز به دستکش یکبار مصرف، مطالعه مطلب آموزش ۳ روش سریع ساخت دستکش یکبار مصرف در خانه برای شما کاربردی و مفید خواهد بود.

مشاهده تعداد افراد مبتلا به کرونا در دنیا با سرویس Worldometer

مشاهده تعداد افراد مبتلا به کرونا در دنیا با سرویس Worldometer

اگر علاقه مند به آگاهی از داده ها نظیر هستید، صفحه Coronavirus Outbreak  از Worldometer مناسب شما برای آگاهی از آمار آنلاین تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در دنیا می باشد. در اینجا تمام بروزرسانی های آماری به صورت زنده نمایش داده می شود. اطلاعات مربوط به موارد تایید شده، موارد فعال، نمودار کلی مرگ و میر و انواع مختلف آمار در هر کشور (آمار کرونا در هر کشور) در این سایت قابل نمایش می باشد. آمار این سرویس با ذکر منابع اعلام می شوند. همچنین اگر با موبایل قصد مرور سایت را دارید، این سایت به خوبی برای این کار بهینه شده است.

بررسی آمار ویروس کویید ۱۹ در سرویس New York Times

بررسی آمار ویروس کویید 19 در سرویس New York Times

نیویورک تایمز نیز با توجه به شدت بحران اوضاع، اطلاعات مربوط در این زمینه و آمار کرونا در هر کشور را در صفحه Coronavirus Outbreak News به صورت رایگان در اختیار مردم قرا می دهد. البته شما برای خواندن مطالب به صورت کامل نیاز به ساخت یک حساب کاربری خواهید داشت. با این حال با کمک این سرویس می توانید به صورت دقیق از وضعیت آگاه بمانید.

در پایان پس از بررسی و مشاهده تعداد افراد مبتلا به کرونا در هر کشور اگر نیاز به ژل ضدعفونی کننده برای از بین بردن ویروس روی دست و.. خود دارید، مطالعه مطلب آموزش ۴ روش ساخت ژل و اسپری ضدعفونی کننده در خانه را هم فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز نیز بهترین سرویس های بررسی آمار لحظه ای تعداد افراد مبتلا به کرونا را به شما معرفی کردیم. از کدام سرویس برای آگاهی از اخبار و آمار استفاده می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در زمینه امروز چند نفر به کرونا مبتلا شدند؟ و آمار افراد بهبود یافته از کرونا را در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

حمایت مالی

اگر از مطلب منتشر شده رضایت دارید، می توانید جهت حمایت انزل وب و ادامه روند انتشار محتوا در صفحه حمایت مالی ما در زرین پال یا ریمیت مبلغ دلخواه مد نظر خود را پرداخت و ارسال کنید. از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط

نظرات