ساخت اکانت هواوی یا هواوی آیدی در ایران و خارج کشور

آموزش ساخت اکانت هواوی یا هواوی آیدی در ایران و خارج کشور

گوشی هوشمند جدید هواوی یا Honor خریده اید؟ حالا ممکن است نیاز به داشتن یک هواوی آیدی ? داشته باشید. اکانت هواوی سرویس ویژه ای است که توسط هواوی به کاربران تلفن های هوشمند خود معرفی شده است. برای آموزش ساخت اکانت هواوی یا هواوی آیدی در ایران و خارج کشور با انزل وب همراه باشید.

حل مشکل ساخت اکانت هواوی (Huawei ID) در ایران

How to Create Huawei ID in Iran

برای پاسخ به سوال شناسه کاربری هواوی چیست باید گفت که برای دسترسی به خدمات Huawei از جمله HiCloud  Themes ، vMall ، HiCare و HiGame نیاز ساخت اکانت هواوی دارید. البته ناگفته نماند برخی از خدمات هواوی در همه کشورها و مناطق در دسترس نیست. بعد از ایجاد اکانت هواوی می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از خدمات ارائه شده توسط این برند استفاده کنید.

چگونه هواوی ایدی بسازیم؟

برای آموزش ساخت هواوی ایدی و حل مشکل ساخت اکانت هواوی (Huawei ID) در ایران لازم است به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید و آن هم این است که ساخت اکانت هواوی در ایران به دلیل تحریم ها غیرممکن است برای حل مشکل در ساخت هواوی ایدی و ساخت اکانت هواوی در ایران نیاز به استفاده از شماره تلفن مجازی خارج از کشور دارید.

با استفاده از شماره تلفن مجازی و وارد کردن کشور و شماره مجازی به جای شماره تلفن اصلی خود برای دریافت کد تایید می توانید مشکل هواوی آیدی برای ایران را حل کنید اما باز هم در صورتی که با مشکل ورود به شناسه هواوی یا مشکل ساخت اکانت هواوی مواجه شدید با یک تغییر دهنده آی پی می توانید اقدام به ثبت شناسه هواوی برای ایران کنید.

می توان از طریق تلفن یا رایانه برای گرفتن شناسه هواوی ثبت نام کرد. ما هر دو سیستم عامل را برای شما آموزش می دهیم.

نحوه ساختن هواوی ایدی با استفاده از گوشی

تلفن خود را روشن کنید. به Settings بروید. به بخش Huawei ID بروید و روی آن بزنید.

ساخت اکانت هواوی

روی Register کلیک کنید. با زدن روی “Agree” شرایط و ضوابط را بپذیرید. کشور خود را انتخاب کنید. همان طور که گفته شد با استفاده از یک شماره تلفن مجازی می توانید کشور دیگری را انتخاب کرده و مشکل نبود ایران در شناسه هواوی را حل کنید. دوباره بر روی Agree بزنید و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

آدرس ایمیل خود را وارد کرده و رمز ورود را برای ورود به حساب هواوی خود تنظیم کنید. پس از آن یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد. برای شروع استفاده از خدمات Huawei و ورود به اکانت هواوی روی پیوند موجود در ایمیل کلیک کنید (کاربران همچنین می توانند از شماره تلفن همراه جهت اهداف تأیید استفاده کنند).

حالا به راحتی هواوی آیدی برای ایران ساخته اید و می توانید به راحتی ورود به شناسه هواوی داشته باشید. توجه کنید که در صورتی که با ارور Unable to Obtain Data و مشکل ساخت اکانت هواوی مواجه شدید برای حل مشکل هواوی ایدی از یک تغییر دهنده آی پی استفاده کنید. برای حل مشکل شماره ایران در توییتر می توانید از آموزش ما استفاده کنید.

طریقه ساختن هواوی آیدی با کامپیوتر

برای پرسش به سوال چگونه اکانت هواوی بسازیم با استفاده از کامپیوتر لازم است به وب سایت HiCloud رفته و روی Register کلیک کنید. در اینجا دو گزینه خواهید دید: ثبت نام از طریق ایمیل (Register by Email) و ثبت نام توسط موبایل (Register by Mobile):

روش ساخت هواوی ایدی از طریق آدرس ایمیل

یک کشور را انتخاب کنید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. کد تأیید دریافت شده را وارد کنید. رمز ورود را مشخص کنید. شرایط و ضوابط را بپذیرید. دکمه Register را بزنید تا ثبت نام کامل شود.

ساخت اکانت هواوی

چگونگی ساخت اکانت هواوی از طریق شماره موبایل

یک کشور را انتخاب کنید و شماره موبایل را وارد کنید. رمز ورود را مشخص کنید. برای دریافت کد تأیید منحصر به فرد بر روی گزینه “Send” زیر کد پیامک کلیک کنید. شرایط و ضوابط را بپذیرید. دکمه Register را بزنید تا ثبت نام کامل شود. آموزش ساخت اکانت سامسونگ را می توانید مطالعه کنید.

خطاهای ورود به اکانت هواوی

در صورتی که در هنگام ورود به حساب خود با پیام This service requires the latest version of the following app: Huawei Mobile Services مواجه شدید و پس از اقدام برای بروزرسانی برنامه با ارور Failed to check for updates رو به رو شدید می توانید با استفاده از روش زیر اقدام به حل مشکل خود کنید:

در کامپیوتر خود به Cloud huawei بروید بر روی Create a new account کلیک کنید. منطقه UK را انتخاب کنید. به جای تلفن از ایمیل استفاده کنید. کد ثبت نام را دریافت کرده و وارد شوید.

در موبایل خود به این سایت بروید. نسخه جدید برنامه را دانلود و نصب کنید. پس از پایان نصب به Settings بروید و وارد بخش Huawei ID بشوید. وارد حساب ساخته شده از طریق وب سایت بشوید.

به settings > “apps” > apps > themes >  force stop  >  storage > Clear Data, Clear Cache بروید. حالا برنامه Themes را باز کنید. از شما می خواهد که منطقه خود را تغییر بدهید. OK کنید تا مشکلتان برطرف شود. روش ساخت اکانت استیم در سایت انزل وب موجود است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز آموزش ساخت اکانت هواوی یا هواوی آیدی در ایران و خارج کشور را بررسی کردیم. امیدوارم بتوانید از این روش ها برای ساخت اکانت هواوی استفاده کنید. میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه ساخت اکانت هواوی را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

مطالب مرتبط

آموزش جدید نحوه تغییر نام و نام کاربری در کلاب هاوس اندروید و آیفون
آموزش جدید نحوه تغییر نام و نام کاربری در کلاب هاوس اندروید و آیفون
آموزش 4 روش تغییر آیدی و نام در توییتر (Twitter)
آموزش ۴ روش تغییر آیدی و نام در توییتر (Twitter)

نظرات

  • امیر says:

    شما باید از صفحه دوم فعال سازی با email رو بزنید
    بعد جلو میرید که در صفحه آخر باز هم کد تائید با یک شماره موبایل میخواد
    اینجا شما باید حوصله کنید عبارت virsual number sms رو گوگل کنید بعد یک شماره مجازی رو پیدا کرده وارد کنید
    من خودم از لینک https://smstome.com چند تا کشور رو امتحان کردم که آخر با netherland جواب داد و سریع پیامک تائید ارسال شد. تو مرحله آخرم کد تائیدی که به ایمیل تون میاد وارد کنید اگر پیام داد که منطقه همخوانی نداره از تنظیمات region رو همون شماره ایی که دادید بذارید که من netherlan انتخاب کردم و درست شد

  • کاربری از عهد دقیانوس says:

    داش از اکانتت خارج شو بعد AppGallery رو باز کن و region رو عوض کن بزار مثلاً رو HongKong بعد برو تو تنظیمات HUAWEI ID دوباره وارد اکانتت شو

  • ali says:

    آقا مارو مسخره کردی؟
    شماره یه کشور دیگه رو بدیم کد بزنیم درست میشه؟
    خودتونو مسخره کردین یا مردم رو؟

  • ناشناس says:

    خدای متعال میتواند بسازد و خلق کند ، انسانها با نعمات خدادادی بخواست خدا فقط هماهنگ کننده میتوانند باشند .

  • حسین احسانی says:

    سلام ببخشید من honor10 lite دارم تا دیروز اپ گالری و تم و بقه یرنامه هاش کار میکردن امروز که ریست فکتوری کردم اجازه ورود به hi cloud و اپ گالری رو نمیده چطور میتونم درستش کنم ممنون میشم اگر کمکم کنید

  • Aryan says:

    روشی که شما گفتید طولانی و پر هزینه هست در حالی که روش رایگان و سریع تری هم وجود داره که فقط با داشتن یک حساب گوگل می‌ شه انجام داد و در مطالب هم گفتید روش حل مشکل ولی مشکلی رو حل نکردید

    • AAA says:

      سلام
      من واسه وارد شدن به هووای آیدی، با حساب گوگل وارد شدم بعد کشور میخواست از اونجایی که ایران نداشت یه کشوری رو بجاش انتخاب کردم و کار انجام شد، میخواستم بدونم که با اینکار مشکلی پیش میاد؟!

    • امیرحسین says:

      سلام دوست عزیز با این روش رفتم جواب نداد

  • Mehrav says:

    میخوام هوای آیدی درست کنم

    • reza says:

      سلام وخسته نباشید.میخواستم هوآوی ایدی را به کمک شما حل کنیم.اصلا موندم!!؛گوظی من منو فارسی است در تنظیمات اصلا هوآوی ایدی ندیدم؛آخه ؟؟؟

  • Arya says:

    دوستان اگل باید یک (اکانت گوگل) بزنید یا اگر که دارید هیچ
    بعد میروید داخل تنطیمات بعد روی گزینه اول میزنید از انجا عکس G را پایین بزنید و مراحل را بروید ازین روش شماره ایران را نمیخواهد و از کلی قابلیت میتوایند استفاده کنید
    اگر سوالی دارین بپرسید در خدمتم

  • محمد says:

    سلام
    چرا آخرش می نویسه (امکان دریافت داده ها وجود ندارد) صد بار امتحان کردم ولی نشد

    • ممد says:

      سلام من با این چه کونم؟ وارد آپ گالری میشم این میاد
      unable to confirm your service area log in to access service

  • rghr says:

    سلام
    من کاری که شما میگین رو کردم ولی
    unable to connect to server میده حالا باید چیکار کنم؟

  • راننده تاکسی زرد says:

    داداشام و عزیزانم
    من همه راه ها رو انتخاب کردم و رفتم و رفتم و رفتم…… تا رسیدم تهش.
    تهش باید شماره بلاد خارج داشته باشی. چه واقعی چه مجازی
    ولی باید اون کد لامصب ۰۰۹۸ نباشه

  • بهروز بی نیاز says:

    من هرکاری میکنم نمیتونم اکانت فعال کنم تو رو خدا کمک کنبد

  • علی says:

    خاک بر سر ایران که چی بود و چی شد فقط میگیم ما کوروش و ۳۰۰۰سال قدمت و فلان و بهمان ولی در عمل در بین این همه کشور که انتخاب کنی برا آیدی … از سومالی بگیر تا افغانستان و همین فلسطین که اصلا رو هوا هست معلوم نیست کشوره یا نه همشون هستند و ایران نیست…متاسفم به کجا رسیدیم تمام

  • بهنان says:

    سلام من رمز آیدی ام رو فراموش کردم الان هم نمیتونم الان گوشی رو باز کنم
    خواهشا راهنمایی کنید

  • Melik says:

    سلام من برای آپدیت گوشیم به اکانت هواوی نیاز دارم و همه مرحله هارو میرم ولی مرحله آخر شماره تلفن میخواد و راه دیگه ای هم نداره کد ایران هم برای تحریما نیست.

  • K. M says:

    اگر با نام یه کشور دیگه وارد بشیم مشکلی نداره؟ (با ایمیل وارد شدم) منظورم از نظر قانونیه(از طرف هواوی)

  • رزا says:

    میشه راهنمایی کنید چجوری هواوی id بسازم. وقتی شماره تو یک کشور خارجی میخواد چیکاکنم؟

    • K. M says:

      اگر با نام یه کشور دیگه وارد بشیم مشکلی نداره؟ (با ایمیل وارد شدم) منظورم از نظر قانونیه(از طرف هواوی)

  • بهنام says:

    سلام، چرا نام ایران نیست؟

    • مجتبی says:

      چون ایران تحریم است

      • مصطفی says:

        چرا کشور ما آنقدرررررر بی شخصیت شده؟ از موقعی که یادمه همجوره تحریم بودیم! تحریم آمریکا و اروپا رو میشه پذیرفت ولی چین چرا باید مارو تحریم کنه؟ دولت که همجوره به چینی ها باج داده و داره میده

        • ناشناس says:

          خیر ،
          ضمنا تحریم امریکا و اروپا رو چرا میشه پذیرفت ؟!!
          در جاهایی تحریم شده ولی نباید پذیرفت!
          این تحریم هم گفته شده به دستور امریکا بوده ، امریکا هواوی رو تحریم کرده و به گوگل اجازه نداده که برنامه هاش رو به هواوی بده .
          اگه خدای متعال بخواد و تایید بفرماید همینطوره.

    • Melik says:

      سلام من برای آپدیت گوشیم به اکانت هواوی نیاز دارم و همه مرحله هارو میرم ولی مرحله آخر شماره تلفن میخواد و راه دیگه ای هم نداره کد ایران هم برای تحریما نیست.

    • Amir says:

      خوب من انجام دادم همه اینا رو و با شناسه گوگلم رفتم داخلش
      ازم خاست ی کشور رو انتخاب کنم من ژاپن رو زدم مشکلی نداره که؟

      • عیسی رحمانی says:

        بعدش شماره تلفن ژاپنو میخواد اونو چکارش میکنی؟ … این لعنتی امریکا چقدر پول به اینا میده که مارو تحریم کنن

  • امید says:

    من هند انتخاب کردم لطفا بگید هند مشکلی نداره اگه داره چطوری تغیر منطقه بدم؟

  • arash says:

    سلام دوستان عزیز بعد از چند روز بلخره من راه ساخت اکانت گوگل برا هواوی رو پیدا کردم دوستان کشور رو روی چین تنظیم کنید و با ایمیل خودتون وارد بشید کدی که ازتون میخاد رو به جیمیلتون میفرسته باید از یه گوشی دیگه جیمیلتون رو نصب کنید که کدی که میفرسته به اون جیمیل رو وارد کنید و دیگه تمام

  • :) says:

    سلام من هوآوی Y8p دارم میخواستم بدونم اگه با کامپیوتر بخوایم هوآوی آیدی بسازیم مهم نیست که کدوم کشور رو انتخاب کنیم ؟

  • ??‍? says:

    سلام، من گوشیم هونور ۸ هست…من میخواستم که توی برنامه تم هاش،از انواع تم استفاده کنم، ولی ظاهراً به خاطر تحریم های ایران، نمیاد ونیاز به حساب هواوی داره،واینکه کشور رو ایران وارد نکنی؛اما با وجود اینکه تمام کاراش تکمیل شده، وحتی ایمیل تائید ازش اومده، ولی وقتی میخوام وارد حساب بشم نمیاد،و تغییری هم توی خدماتش ندیدم؛حتی تم هاهم،هنوز همونن☹️?
    +بارها رمز و بقیه ی موارد رو عوض کردم که شاید درست بشه،(+خود اکانت گوگل مشکلی نداره) ولی نشد..?

    • میثم says:

      سلام وقت بخیر
      من ۴سال از یه هواوی ایدی استفاده میکنم. بعد مدتی گوشیمو ریست فکتوری کردم الان هرکاری میکنم مشکل سرور میزنه از توی سایت هم نتونستم وارد بشم توروخدا راهنمایی کنید کلی اطلاعات روش دارم که باید برگرده ممنونم

  • Reza says:

    سلام. من نوا ۵تی دارم تو قسمت هوای آی دی میخوام شمارم رو وارد کنم تو کشورهایی که میتونم انتخاب کنم ایران نداره!

    • کشور رو دوست عزیز چین انتخاب کن من این کار رو کردم درست شد says:

      کشور رو دوست عزیز چین انتخاب کن من این کار رو کردم درست شد

      • ز says:

        بعضی گوشیا تا شماره هم ندی قبول نمیکنه حتما باید یه شماره وارد بشه که ایران نباشه.

  • عادل says:

    سلام. تشکر از انزل وب و عوامل محترم، بنده آنر ۸x دارم و موقع خرید گوشی در سال گذشته وارد اکانت هواوی هم شده بودم و استفاده میکردم. اما نمیدونم کی و در طی یکی از آپدیت هایی که شد از اکانتم خارجم کرده و نمیتونم وارد بشم. خطای اتصال به سرور داده میشود. وقتی هم میخوام از طریق سایتش وارد شم میگه باید به وبسایت کشوری که اکانتتو ساختی وارد بشی و خودکار هدایتت میکنیم… بعدش خطای ۵۰۲ bad gate way رو نشون میده. دیدم نظرات بروز پاسخ داده میشن منم مطرح کردم. اگر لطف کردید راهنماییم کردید دعاتون میکنم کرونا نگیرید. یا علی

  • سعید says:

    سلام.مهندس جان ببخشید الان دماس میگیرم. من همۀ کارهایی که گفتید کردم ولی میگه اشتباهه. میشه کمکم کنید یه جوری وارد شناسه گوشم بشم. ممنونم.لطفا زودتر خارج نوبت پاسخ میدید امروز .ممتون.گوشیم هونور هست.اندروید ۶ . متشکرم و منتظر

  • میلاد says:

    من شناسه هوآوی داشتم رو گوشی قبل
    الان می‌خوام وارد بشم نمیشه
    چیکار باید کنم؟
    گوشی قبل Nova 2plus بود
    الان p30 light هست

  • میلاد says:

    من شناسه هوآوی داشتم رو گوشی قبل
    الان می‌خوام وارد بشم نمیشه
    چیکار باید کنم؟

    • آرمین محمودی says:

      خب شماره میخاد
      شماره هه کد میاد براش؟
      این و چیکار کنیم
      شماره مجازی که پیش من نیست کد بیاد وارد کنم

      • زکیه says:

        من می‌خواهم شناسه هواوی بسازم و کشور ایران رو داخلش پیدا نمیکنم موقعی که می‌خواهم شماره بزنم برام کد بیاد همه ی کشور ها هست غیر از ایران چه کشوری انتخاب کنم تا برام کد بیاد